فال رنگی رنگی جدید هفته – [ از 11 تا 17 شهریور ]

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۱۱ تا ۱۷ شهریور ۱۴۰۲

 

 

فروردین : با حضور ماه در خونه احساسات ، احساس گیجی و ناآرامی رو از چهارشنبه تا جمعه تجربه خواهی کرد . در این مدت ممکنه حرف های کوچک نتایجی بسیار بزرگتر از چیزی که انتظارش رو داری ایجاد كنن . اگر تنها هستی و دنبال یک دوست ، این ممکنه فرصت خیلی خوبی برات باشه تا با یک تغییر کوچیک چرخ بزرگ رو به حرکت در بیاری اما اگر در یک رابطه هستی بهتره به این جریان به عنوان یک زنگ خطر نگاه کنی و احتیاط رو در پيش بگيرى ، یادت باشه که در غیر قابل مقاومت ترین هفته ات هستی ، حتی اگر هیچ تلاشی هم برای جذاب بودن نکنی ، براى همين واجبه كه از كد جذب ٧٢٠٠١ توى امور روزمره يا كارهاى مهمت استفاده كنى ، حتما الان هم اعلامش كن تا انرژيش رو از سمت خودت آزاد كرده باشى براى كائنات .

 

اردیبهشت : این امکان هست که کل هفته آینده رو هم مثل هفته ها و ماه های قبل با فکر کردن به موضوعی که میخوای مطرح کنی یا انجام بدی بگذرونی و هیچ تغییری اتفاق نيفته . كارى نيمه تموم از هفته بعد شدیدا تهدیدت می کنه . به عقیده فالوده اگر چیزی در همین روزها بخصوص تا قبل از دوشنبه هست سراغش برو و کارش رو تموم کن . معطل کردن براى تو حكمش ضرر هست . چیزی که این هفته تو رو متعجب خواهد کرد میزان حمایتى هست که از مخاطب خاص بهت میشه . اگه سه شنبه بیرون بری و با دوستان وقت بگذرونی مورد توجه زیادی خواهی بود ، نتیجه این توجه شاید در این چند روز دیده نشه ولی در بلند مدت ماندگاره . اگر با کسی در رابطه ای جدی هستی سه شنبه وقتی هیجان زده است دلش رو گرم کن و اين رو بدون كه پارتنرت تا مدت ها تاثیرش رو همراهش همه جا خواهد برد.کد جذب این هفته متولد اردیبهشت سیگنال ۹۰۷۹۰۰ هست .

 

 

خـرداد : ممکنه خودت فکر کنی اين مدت خیلی با انرژى و روى فرم هميشگيت نيستى ولی باید جدی به این هم فکر کنی که آیا پشت افكار و احساساتى كه صرفاً خودت باهاشون مواجه هستى براى بقیه هم اين حس نسبت بهت وجود نداره ؟ قطعا جواب ” خير ” هست و تو رفته رفته يه فرد جذابتر ميشى . ماه میتونه بهت توهم بده و مواظب باش برداشتت از واقعیت با چیزی که واقعا هست متفاوت نشه . این ممکنه در مورد رفتار خودت باشه و در درکت از رفتار دیگران و اتفاقات . طبق مشاهدات فالوده چهارشنبه یک خبر خوب بهت خواهد رسید ؛ سیاره مرکوری وارد خونه ات شده و لازمه به بدنت توجه بیشتری بکنی . رابطه عاطفی وقتی در کنار رابطه فکری شکل میگیره فوق العاده میشه . اگر به یک دوستت علاقمند شدی بپرس که آیا حاضری ریسک کنی و دوستی رو با عشق مخلوط کنی؟ اگر جواب بله است پشیمانی نخواهی داشت . کد جذب این هفته متولد خرداد سیگنال ۴۴۳ هست عددی با طول موج کم اما بسیار قدرتمند . اعلامش کن و ازش بهره مند شو .

 

 

تـیـر :  اگر گفتی چه کسی پاش بیفته میتونه کل جهان رو هم یک تنه کنترل کنه ؟ جوابش معلومه متولد تیر ؛ این هفته هفته خودت است و امیدوارم بتونی توش کارهایی رو بکنی که دوست داری تقریبا هر چیزی ممکنه . معمولا چنین آسمان فوق العاده ای برای کمتر کسی شکل می گیره ؛ پس هفته رو از دست نده . تنها نکته منفی شاید میزان انگیزه برای شروع چیزها باشه . اما حمله کن و تردید نکن که چیزهای خوب شکل خواهند گرفت و هر کس هم این شانس رو داره که اطراف تو باشه از این فرصت استفاده خواهد کرد . اگر مجرد هستی توجه زیادی رو از دو نفر مختلف دریافت کرده ای ، بینشون انتخاب کن چون هر دو با هم پیش نمیرن . اگر کسی بهت گفت که کسی مخفیانه بهت علاقه داره کمی بیشتر تحقیق کن شاید آدم جالبی باشه . کد جذب این هفته متولد تیر سیگنال ۴۱۷۲۰ هست مثل همیشه بریم برای اعلام کردنش و آزاد سازی انرژیش .

 

 

مـرداد: این هفته برنامه هات ممکنه کاملا به هم بریزن ؛ حتی سیاره ونوس جذاب هم داره به سیاره پلوتو میرسه و این یعنی روی هیچ چیزی تاکید می کنم هیچ چیزی بخصوص منطق نمیشه حساب کرد . اگر سعی کردی با آدمها منطقی باشی ولی نپذیرفتن اصرار اضافی نکن . این هفته هفته منطق و استدلال و کارهای مرتب و منظم نیست . راز شاد سپری کردن این هفته از نظر فالوده اینه که سعی کنی نظرات بقیه رو بشنوی و دیدگاه هاشون رو درک کنی و خودت رو اونقدر انعطاف پذیر بکنی که بتونی تا هفته دیگه با اطرافیانت کنار بیای . این شرایط نمیتونه همیشه ادامه پیدا کنه ولی یک هفته زمان خیلی طولانی ای برای تحمل کردن آدمهای غیر قابل اطمینان نیست و میشه با لبخند گذروندش . کد جذب این هفته متولد مرداد سیگنال ۷۶۸۸۸ هست مثل همیشه اعلامش کن و آزاد سازی انرژیش رو انجام بده .

 

 

شهریور : وقت برگشتن روی پاها و محکم ایستادن روی زمین فرا رسیده درسته که هنوز تابستونه و خیلی آدم ها کارها رو واگذار می کنن و سراغ تفریح میرن اما در مورد متولد ماه شهریور تازه این هفته وقت محکم ایستادن و جمع و جور کردن چند تا کار است . اگر در مورد موضوعی سوال داری شب سه شنبه نگاهی به ماه بنداز ؛ جواب رو توی قلبت حس خواهی کرد . این جواب رو روی کاغذ بنویس و چهارشنبه دوباره بهش نگاه کن تا ازش مطمئن شده باشی . برای یک نفر انرژی بخش و الهام بخشی . این رو ازش نگیر و حتی اجازه بده کمی رابطه گسترده تر بشه . متولد شهریور فوق العاده است و هر کسی که متوجه اش بشه هم خوشبخت خواهد بود ، راستی این هفته هم که تولدت هست و کلی سورپرایز خوشگل برات تو راه هست ؛ تولدت مبارک بهترین . کد جذب این هفته متولد مرداد سیگنال ۳۳۹۹۰ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا جذبت بشه .

 

 

 

مـهـر : به نظر می رسه که یک چیزی رو می خوای ول کنی بره . نه حوصله چونه زدن در موردش رو داری و نه به نظرت دیگه ارزشش رو داره . وقتی چیزی به این مرحله میرسه خطرناکه و باید بهش توجه بشه . الان ماه در حال وارد شدن به خونه پنجم فان و تفریح است و اصلی ترین تاثیر این جریان روی متولد مهر اینه که کارهای جدی به نظرش بی ارزش میان . اگر تنها هستی و برات سواله که چرا جواب ساده این هفته اینه ، چون تو جاهای اشتباهی داری دنبال عشق می گردی ، اگر هم با کسی هستی مواظب باش این هفته پاتون رو جای اشتباهی نذارین تا پشیمونی به بار نیاد … . اگر دوستت حرف عجیبی زد فکر نکن حتما منظورش عمل به اون حرف عجیبه و قبول کن که گاهی آدم ها دوست دارن از فانتزی هاشون حرف بزنن بدون اینکه اون رو به عمل تبدیل کنن . کد جذب این هفته متولد مهر سیگنال ۷۶۷ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا جذبت بشه .

 

 

آبـان : خودت رو در دنیای خودت سرگرم کن ؛ سعی نکن این هفته خیلی بیرون بیای یا کارهای جدید رو امتحان کنی . وضعیت آسمون خیلی به نفع تجربه گرایی نیست . وقت بیشتری رو با خودت بگذرون و بذار مغزت و البته اگر لازمه قلبت کمی استراحت کنه ؛ تنبلی برای همه لازمه . برای رسیدن به زندگی ای که دوست داری اول باید مغزت رو بهش عادت بدی ؛ به چیزهایی که دوست داری فکر کن و خیال پردازی کن . احتمالات بسیار متنوعی پیش رو است ولی یکی دو هفته دیگه اگر با پارتنرت در یک خونه زندگی میکنی الان وقتشه به کمی بهبود وضع خونه فکر کنین . از خرید وسایل تا تعمیر و خونه تکونی یا کارهای حتی بزرگتر . در صورتی که با خانواده هستی یا تنها زندگی میکنی باید بتونی از فضای خصوصی خودت لذت ببری . برای متولد آبان این هفته واجبه از كد جذب ۵۶۸ توى كارهاى مهم استفاده كنه ، پس الان اعلامش كن تا انرژيش رو از سمت خودت فرستاده باشی به كائنات .

 

آذر : ماه مستقیما وارد خونه هفتم رابطه شده و این یعنی همه اطرافت پر میشه از مسائل احساسی . در این هفته به هیچ شکلی نمی تونی از موضوعات عاطفی دوری کنی چون ماه درست مقابل خورشید قرار گرفته و هر جا که نگاه کنی ، به جای واقعیت ، موضوعات احساسات خودت رو می بینی . تو این هفته فالوده بهت توصیه می کنه که تصمیم بزرگی نگیری و صبر کنی تا این شرایط بگذره . روز شنبه و یکشنبه بعدی وقت خوبی است برای منطقی شدن و سنجیدن هفته گذشته و تصمیم گرفتن برای امور . الان بهترین کار لذت بردن به همراه عقب انداختن تصمیم به مدت چند روز هست . برای متولد آذر این هفته کد جذب پول جزو واجبات هست چون قرار مسیری رو طی کنی که نیاز به منبع مالی مناسب داری ؛ ۸۸۲۲۰ رو کامنت کن و توی روزمره اگه نیاز بود از این عدد استفاده کن .

 

 

دی : با حضور پنج تا سیاره در خونه متولدین دی ؛ هیجان ها و احساس ها هجوم خواهند آورد . البته خودت این توانایی رو مثل همیشه خواهی داشت که مستقیم پیش بری و به هدفت برسی و حتی هیجان هم تو رو از مسیر منحرف نکنه . متاسفانه این هفته یکی دو کار غیر منتظره در پیشه که برنامه ات رو به هم میزنه . اما اشکال نداره از دعوت های ناگهانی یا اتفاقات غیر مرسوم استقبال کن که به نفعت خواهد بود . عشق از در و دیوار می باره و اگر نمی خوای مورد توجه خاص قرار بگیری و تنهایی رو سپری می کنی بهتره کلا این هفته از خونه بیرون نری ؛ بخصوص سه شنبه که همه بیرونن تو باید چسب زخم برای ترک های قلبت همراهت باشه . این هفته زمان تمرکز زیاد روی کار نیست پس سعی کن راحت بگذرونی . امیدوارم دنیای بیرون هم این اجازه رو بهت بده . کد جذب این هفته متولد دی سیگنال ۵۵۳۰۰ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا جذبت بشه .

 

 

بهمن : فقط با تکیه به کمی خوشبینی میتونی کلی در زندگی پیش بری اما ظاهرا چشمه خوشبینی داره خشک میشه . اگر لازمه کسی بهت کمک کنه اینو ازش بخواه ؛ خیلی از آدم ها مشتاق کمک کردن هستن ولی قدرت خوبی در حدس زدن اینکه کسی کمک لازم داره ندارن . خبر بزرگی هم برات در راهه ، یکشنبه مریخ وارد خونه هفتم رابطه میشه و این اتفاق تقریبا هر دو سال یکبار میافته و در این سال خاص با حرکت معکوس فرصت داری که کل روابط در زندگی ات رو بازنگری و اصلاح یا حتی تثبیت کنی . اگر می خوای رابطه ات تا آخر زندگی مثل الان بمونه روز شنبه برای تثبیتش تلاش کن و اگر معتقدی که در روابطِ خوبی نیستی ؛ یکشنبه میتونی ازش بیرون بیای . کد جذب این هفته متولد بهمن سیگنال ۳۸۹ هست . اعلامش کن و انرژیش رو آزاد کن تا جذبت بشه

 

 

اسفند : ابرها دارن کنار میرن و هم نور بیشتری به زندگی میتابه و هم گرمتر و روشن تر میشی . ظاهرا چیزهایی که در گذشته شروع کرده بودی حالا دارن شکوفه میدن و این تازه اول راهه . حواست باشه که این هفته مثل برق و باد خواهد گذشت پس از این آسمون استفاده کن . اگر کسی رو دوست داری زمان بیشتری با هم بگذرونین . اگر هم روز دوشنبه دلت گرفت ، بدون که مال کور شدن نور خورشید توسط سیاره عطارد است این اتفاق توی زندگی شخصیت حس میشه و برای لحظاتی طول میکشه و میگذره . در موردش اصلا فکر نکن و خودت رو به کاری سرگرم کن . اگر کسی از گذشته در زندگی ات پا گذاشته با قلبت بسنج که میخوای وارد رابطه بشی یا نه مشکلات قبلی چی بوده؟ دردسرهای آینده چی میشه؟ اگر جوابت این هست : ” می خوام ” . پس با قدرت پیش برو . قول میدم که ناراحتی خاصی نخواهی داشت . کد جذب این هفته متولد اسفند سیگنال ۳۲۵۵ هست . اعلامش کن
.
.

اگه غول چراغ جادو داشته باشی سه آرزوت چی خواهد بود ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد