طالع رنگی رنگی – 20 تا 26 آذر

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 20 تا 26 آذر

 

 

فروردین : باید جراتت رو جمع کنی و عمل کنی. وقت فکر کردن و نگرانی و این چیزها گذشته و اگر الان عمل نکنی، ممکنه فرصت بگذره. روز یکشنبه دیدن یه آدم فکر خوبی رو به ذهنت میرسونه. بهتره اگر از کسی خوشت اومده زودتر بهش بگی چون ممکنه جای دیگه ای براش درگیری پیش بیاد. در دنیای رمانتیک فضا باید خیلی خوب باشه. اگر دو نفره هستین یک هفته شاد و پر از هیجان پیش رو است. به شرطی که از کانالی که معمولا به سراغش نمیری اقدام کنی. مثلا اگر تلفن نمی زنین این هفته با تلفن با هم صحبت کنین، یا پیامک یا هر چیز دیگه ای که مرسوم نیست. عشق دیده می شه حتی اگر به شکل روزمره ابراز نشه. وقت مناسبی رو برای خودت در نظر بگیر چون هفته دیگه شلوغ تر هست و به انرژی هات نیاز خواهی داشت. برای پیش رفتن در مسیر صحیح، به دو دست نیاز داریم. به تنهایی حرکت نکن و اگر در چیزی مشکوکی، از یکی دیگه هم نظر بخواه. نظر مستقیم و صریح.

 

اردیبهشت : لازم می شه در مورد یکی از کارهات توضیح بدی ولی لازم نیست سریع بگی «ببخشید» یا «تقصیر من بود». حتما اول همه چیز رو بسنج و به کارهات و دلایلت فکر کن و اون ها رو توضیح بده و در نهایت اگر به نظر لازم رسید از «ببخشید» استفاده کن. معلومه که اگر کار اشتباهی کرده باشی شجاعانه است که معذرت خواهی کنی ولی اگر همه چیز تقصیر تو نبوده، بهتره دیدگاهت رو به بقیه توضیح بدی. یادت نگه دار که مسئول برخورد بقیه نیستی و اگر تو کاری کردی که کسی رو ناراحت کرده، فقط در صورتی باید معذرت خواهی کنی که کارت اشتباه باشه. اینکه یک نفر از کار درست تو ناراحت بشه، به تو ربطی نداره. اواسط هفته کمی تنش دیده میشه که ممکنه به حوزه عاطفی ات هم سرایت کنه. توی آخر هفته سعی کن ساعت هایی برای خودت استراحت کنی و از برنامه های خیلی شلوغ پرهیز کنی.

 

 

خـرداد : تلاش برای برقراری تعادل بین دنیای عقل و احساس با شکست مواجه می شه. چیزهایی هست که بهت اجبار شدن و علاقه ای بهشون نداری. این مسئله در زندگی همه هست ولی حالا برای تو کمی بیشتر میشه. جهتی که انتخاب می کنی نشون دهنده وضعیت تعادل در چند ماه آینده است پس ببین کدوم طرفی داری میری. برای تو، در این هفته و در این شرایط تلاش برای تنظیم جزئیات و عوض کردن کلی چیز کوچیک خیلی بهتر از تلاش برای ایجاد یک تغییر عظيم جواب میده. چیزی هست که جلوی لذت بردن از عشق رو گرفته، باهاش نجنگ چون به زور نمی شه تغییرش داد. خودت رو آماده لحظه مناسب نگه دار و اون موقع دست به عمل بزن. زمان به نفع توست پس بذار زمان مناسب چیزها فرا برسه. عجله نداشته باش و هفته رو آروم بگذرون.

 

 

تـیـر : خاطراتی هست که بهتر بود فراموش بشن ولی «فراموشی» مهارت اصلی مغز نیست. چیزی رو بیش از حد تحلیل نکن و به مسئله ای بیشتر از اونی که مجبوری دامن نزن. کنکاش به ضرر است . وضعیت ماه باعث شده که همه چیز در مورد علاقه نیاز به کش پیدا کردن داشته باشه. کسی هست که دلش رو به تو بسته و خیلی هم مسئله براش جدی شده. اگر میشناسیش و در رابطه هستین زمان مناسبی است برای قدم های بعدی ولی اگر اون رو نمیشناسی انتظار جلو اومدنش رو داشته باش. اگر هم شکی داشتی بدون که قلبت جواب رو می دونه و بهتره بهش اعتماد کنی. با بودن سیاره پلوتو در خونه اول آگاهی طالعت ، خیلی چیزها افشا می شن. بهتره این رو بدونی که دوستانت پشتت خواهند بود و اگر لازمه برای کسی درد دل کنی، حتما این کار رو بکن. راستی! آخر هفته رو بیرون از خونه بگذرون چون یکی لازم داره تو رو ببینه.

 

 

مـرداد: کنترل شرایط عاطفی ناپایدار کار راحتی نیست. از آخر هفته برای تجدید قوا و استراحت استفاده کن و اگر دست خودته فقط با یک گردهمایی کوچیک خانوادگی یا دوستانه بگذرونش. شلوغی به نفعت نیست. یادت باشه که این هفته دست به اجرای پروژه های طولانی مدت نزنی چون همه چیز رو کند خواهی کرد. بذار این هفته بگذره و بعد در مورد چیزی که برایت مهمه تصمیم بگیر. از همین امروز منتظر کمی ناآرامی باش. بهتره خودت موضوع حساس رو مطرح کنی تا صبر کنی بقیه اون رو پیش بکشن. اگر با کسی هستی حتی ممکنه شک کنی که آیا می تونین همدیگه رو خوشحال کنین یا نه و اگر تنهایی شاید به این فکر کنی که آیا هیچ وقت عشقت رو پیدا خواهی کرد؟ این فکرها رو جدی نگیر چون به خاطر حضور سیاره مریخ در خونه ششم طالعت برداشت از خود به وجود اومدن. پنجشنبه امیدهایی در آسمانت دیده میشه. سیاره زحل داره به عطارد نزدیک می شه و اتفاق جالب و منحصر به فردی پیش روت هست .

 

 

شهریور : زیر زمین یک خبرهایی است و در جهان اتفاقات خیلی بیشتر از اون چیزی که می بینی در جریانه. دست به کارهای مهم و حساس بزن چون احتمال موفقیت در این هفته زیاده و حتی ممکنه کسانی که تاحالا ندیدی شون به کمکت بیان. در اطرافیان کسی رو می بینی که توجه عاشقانه خاصی به تو داره اما بروزش نمیده. اگر از کسی خوشت میاد خجالت نکش و این رو توی یک گپ نشون بده و بعد فقط کمی صبر کن تا خودش اشاره رو بگیره و پیش بیاد. دوشنبه ممکنه کسی بهت غر بزنه که چرا باهم به اندازه کافی وقت خوب نمی گذرونین، دقت کن که وقت خوب یعنی سینمای خوب، قدم زدن خوب و … فقط باهم بودن مثبت نیست. برای آخر هفته بهتره برنامه جالبی داشته باشی که خوش بگذره، ترجیحا با حداکثر سه نفر دوست خوب.

 

 

 

مـهـر : شرایطی هست که هیچ کدوم از طرفین نمی تونن توش پیروز بشن. این جور وقت ها بهتره کمی صحبت کنیم و یکی از اجزای وضعیت موجود رو تغییر بدیم یا حداقل توافق کنیم که روی اعصاب همدیگه نریم. به نظر میرسه (با توجه به مکان ماه و سیاره پلوتو در طالعت ) که درگیر یکی از این وضعیت ها هستی. یادت باشه مذاکره کردن در مورد وضعیت تقریبا تنها راه برون رفت است. اگر امتحان یا تستی در پیش داری لازمه کمی روش تمرکز کنی ، البته کمی سخت خواهد بود. در عوض باید بگم که در دنیای عشق وضع رو به راهه. سیاره ژوپیتر که سیاره خوش شانسی است ماه رو رد کرده و عشق تقریبا می تونه به هر چیزی پیروز بشه. در صورتی که با کسی در رابطه ای جدی نیستی تعطیلات آخر هفته رو توی خونه نمون! فرصت های جالبی در بیرون از خونه هستن، جمعه مرکوری وارد صورت فلکی تو می شه و باید انتظار اتفاقات خوبی رو داشته باشی.

 

 

آبـان : قلب و مغز متولد آبان دو راه مختلف رو میره . انگار مغزت دنبال فعالیت بیشتر و ساختن یک چیز است ولی قلبت می گه تنبلی کنی و حالا خیلی هم سخت نگیری و کارها درست می شن. این نگاه بدی نیست به شرطی که خیلی طولانی نشه. آدم ها نیاز به تنبلی و استراحت دارن و وقت استراحت و تنبلی متولد آبان الان هست. در صورتی که در چیزی احساس عدم راحتی می کنی، باید صریحا به زبان بیاریش تا به راحتی متوقف بشه. سیاره مریخ داره معکوس حرکت می کنه و بعید نیست هیجان عشق تو با طرف مقابلی که قراره اون رو نشون بده، کم باشه. این رو به فال نیک بگیر و آسمان رو توش سهیم بدون. در این هفته یک گفتگوی خانوادگی در مسیری خوب پیش نمی ره. سعی کن با همدلی مشکل رو حل کنی. اصلا قرار نیست آدم در همه موقعیت ها از طریق اثبات بر حق بودنش برنده بشه، گاهی برنده اصلی کسی است که مهربونی بیشتری کرده و عشق بیشتری نشون داده.

 

آذر : چیزی که از آسمان این هفته برای متولد آذر به چشم می خوره ، بازی کردن با احساسات است. اگر کمی بالا و پایین حس می کنی نگرانش نشو چون تنها نیستی و حمایت خواهی داشت. امکان اشتباه خیلی کمه و اگر تصمیمی گرفت ، درسته. در صورتی که در رابطه یا کاری هستی که در موردش شک داری، ببین آیا در ۳۰ ثانیه می تونی به خودت بگی چرا اون موضوع برات مثبته یا نه، اگر نتونستی یعنی وقت به روز رسانی های جدی فرا رسیده. با کسی که عاشقت است رازی رو باید در میون بذازی، سخت نیست. وقتی گفتی می بینی کسی که آدم رو دوست داره ، چقدر راحت آدم رو می پذیره.

 

 

دی : باید آماده دریافت یه جایزه باحال باشی. شاید واقعا یک جایزه واقعی و شاید هم دیدن نتیجه یک کار خوب . انرژی مثبتی که قبلا به سمت کسی فرستادی حالا داره به سمت خودت بر می گرده . این هفته شاید برای رسیدن به یک نتیجه خوب ، عالی باشه ولی زمان مناسبی برای شروع نیست. بهتره اگر فکری داری به هفته بعد موکولش کنی، به خصوص اگر بحث دیدن یه آدم جدید است. در یک مسئله خانوادگی تو باید تصمیم قاطع تری داشته باشی. خیلی خوبه اگر متولد دی بخشی از مسئولیت خانواده رو به عهده بگیره. در صورتی که کسی در اطرافت نیاز به کمکی مثل مشاوره یا دوستی داره، خیلی عالیه اگر وقت براش بذاری و تا جایی که می تونی به حرف هاش گوش بدی. روز پنجشنبه از هیچ چیز نترس. ظاهرا خبر یا اتفاقی که ظاهرش منفی است به تو می رسه ولی خروجی نهایی کار به نفع تو است. گاهی اتفاق های خوب در قالب چیزهای ترسناک بروز می کنن تا آدم های ضعیف زود فرار کنن و جایزه فقط به آدم های قوی برسه.

 

 

بهمن : آسمان کاملا مستعد ظهور چیزهایی است که از قبل هم وجود داشتن. مثلا کاری که قبلا پیشنهاد شده بود ولی الان دوباره پیشنهاد بهتری داره یا آدمی یا فکری که قبلا بوده و حالا دوباره ظاهر می شه. اگر این اتفاق افتاد، مثبت ارزیابی اش کن. چیزی نتیجه ای اونقدر خوب که می خواستی نداده ولی چه نگرانی ای داری؟ بازم فرصت هست و حتما بهتر خواهد شد.اگر در موردی فکر می کنی موفقیت کافی نبوده، به این هم فکر کن که مهم اینه که بهترین نسخه خودت باشی. در صورتی که کسی در این هفته در مورد رابطه تو یا شکلش نظر داد، اون رو متوجه کن که این مسئله در نهایت انتخاب خودت هست و این تو هستی که تصمیم میگیری چی کار کنی. حرف های دیگران رو باید شنید ولی لازم نیست حتما بهشون عمل کنیم یا دقیقا در مورد خودمون به بقیه جواب بدیم.

 

 

اسفند : یک انتخاب در محیط کار یا چنین چیزی تو رو به دردسر می ندازه. یعنی انتخاب کردن اونقدر سخت شده که نمی دونی باید چی کار کنید. بهترین توصیه آسمان این هفته اینه که تصمیم رو به تعویق بندازی و تا با جوانب همه چیز آشنا نشدی، تصمیم نگیری. هفته آرومی در پیشه و عجله نکردن به نفع تو هست . گرینه ها رو بسنج ولی تا اول هفته بعد تصمیم نگیر. قبل از صعود به سمت قله باید به خوبی مسیر رو بررسی کرد و از قضاوت بقیه که ترسیدی؟» نترسید. در زندگی اجتماعی فراز و نشیب هایی هست ولی شرایط بهتر خواهد شد. یک قرار عاشقانه خوب، چیزیه که لازم داری ، آرامش و حوصله و وقت گذاشتن برای همدیگه بدون عجله و تنش. گل بخر تا فضا رو به سمت رمانتیک بودن سوق بدی و اتفاقات رمانتیک خودشون خواهند افتاد. در آخر هفته در صورتی که با سه نفر از دوستانت جمع بشی اتفاق جالبی برات خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد