طالع رنگی رنگی – 30 مرداد تا 5 شهریور

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : 30 مرداد تا 5 شهریور

 

 

فروردین : مهربانی به دیگران یه صفت عالیه ولی می تونه برات خطرناک هم باشه. اولا که باید دقت کنی که زمان کافی برای خودت بذاری و از منافع خودت برای دیگران صرف نکنی. دومی هم اینکه مدیریت زمان برای یک آدم مهربون کار سختیه حواست باشه درگیر چه چیزهایی هستی و چرا. چیزی که خودت انتخاب نکردی در روزهای سه شنبه و چهارشنبه خیلی از وقتت خواهد گرفت. به حرف هایی که میشنوی خیلی توجه دقیق نکن. کسی چیزی میگه که چندان واقعی نیست. برای راهنمایی گرفتن در این هفته، بهترین گزینه قلب خودته! در مورد کاری که با اشتیاق انجام دادی، خوشحال باش و بهش افتخار کن. این هفته وضع مالی به نظر خوب پیش میره ، بخصوص اگر در پیوند با عشق باشه. تصمیم دو نفره خرید، شروع پروژه، کار کردن با عشق و … نتایج درخشانی برای متولد زیبای ماه فروردین خواهند داشت. اگر فکر میکنی زیبا نیستی، اشتباه میکنی. دوشنبه بین ۹ تا ۱۰ خودت رو توی آینه ببین، دقيق.کار رنگیت هم معرفی یه کتاب زیر این پست باشه ، کتابی که واقعا دوستش داشتی رو با معرفی ، هدیه کنش به سایر بچه های فالوده.

 

 

اردیبهشت : روابط نقش مهمی توی زندگی ات بازی میکنن. در این هفته هم اینطور خواهد بود. انگار به چیزی شکل دادن که حالا همیشه با تو همراهه. سیاره مریخ و پلوتو کنار هم هستن و در خونه یازدهم و این یعنی حتی اگر ساعت ها وقت صرف حرف زدن یا فکر کنی، نتیجه بازهم روشن نخواهد شد. بهتره در همون جملات اول نتیجه نهایی رو بگیری و دست به عمل بزنی. پنجشنبه پیشنهاد جالبی برات داره. تا شنبه برای تصمیم گرفتن صبر کن. عجله نیست. رابطه خوب اونی است که توش شاد هستی و مشتاق. اگر می پیچوندن یا «وقت نکردن» مطرحه یعنی یک طرف ماجرا میلنگه. در صورتی که پنجشنبه صبح یادت باشه و حداقل ۱۰ ثانیه توی آینه به خودت لبخند بزنی، اتفاقات بسیار قشنگ رو در طول دو روز بعدی اش شاهد خواهی بود.

 

 

خـرداد : دل رحم بودن خوبه ولی به شرطی که از خودت به نفع دیگران نزنی. آدم ها دوست دارن تو کنارشون باشی ولی این تو هستی که باید انتخاب کنی کنار کی چقدر وقت صرف کنی. روز دوشنبه اتفاقی در یک دوستی ، کمی دلخوری ایجاد میکنه. کوچیکه ولی بد نیست به ریشه هاش توجه بشه. هرجا که می تونی به بقيه انرژی بده چون به زودی چند برابر این انرژی به سمت خودت برمیگرده بعد از یکشنبه، ارتباط بین تو و کسی که دوستش داری به شکلی غیرعادی بهتر میشه. منظورم توان صحبت کردن است نه خود رابطه. این توان در چند هفته اخیر بالا و پایین شده و الان به حداکثر توان خودش میرسه. اگر قراره چیزی رو بگی اصلا عقبش ننداز. هر روزی بعد از یکشنبه که حرفت رو بزنی نتیجه ای جالبتر از اونی که فکر می کنی میگیری. در صورتی که چیزی رو باید به کسی بگی، اول خودت باورش کن

 

 

تـیـر : باید یکی از اون مهارت های قدیمی که مدتی است استفاده نمیشه رو ، رو کنی. دوتا چیز متضاد در راه هستن. شاید دو تا دنیای مختلف با دو تا زندگی یا دوتا اتفاق که باهم نمی خونن و تو قراره بين شون تعادل برقرار کنی. قله ای در پیش رو است. باید ازش بالا بری ولی بدون شک پرچم افتخاری که روش نصب میکنی رو همه می بینن. کنترل کردن دو چیز مهارتی است که مدت ها پیش کسب کردی ولی در دنیای عشق بهتره امتحانش نکنی. عشق وقتی خوب پیش میره که متمرکز باشه. آدمی با ظاهری دیگه پیش اومده ولی این هفته قصدش برای تو مشخص تر میشه. قاطع بودن راز کاره. در جای کوچیکی باید قاطع عمل کنی. قبل از فکر کردن حرف بزن. گاهی خشم یا اقدام آنی بهتر از عقب کشیدن و به منظور فکر جواب میده. این هفته، هفته عمل سریعه! فکر نکن! کار رنگیت هم دو بار توی این هفته گذاشتن یه ظرف تمیز آبه برای حیوانات توی خیابون ، اگه پایه هستی هشتگ کامنت کن #انجام-میدم

 

 

مـرداد: پیش میاد که آدم واقعا بین خنده و گریه گیج بشه یا گیر کنه. چیزی انقدر احمقانه است که خنده داره و خب چیزی اینقدر احمقانه گریه آدم رو هم در میاره.در صورتی که نیاز به گریه پیدا شد باهاش راحت باش. از نیازهای طبیعی انسانه. تغییرات ماه و وارد شدن توی ماه جدید ، هیجان متولد مرداد رو دستخوش تغییرات میکنه. تهدیدی در مورد عشق وجود داره. شاید تو و پارتنرت یا آدمی که میتونه جای پارتنرت باشه قراره جایی برین ولی از اینکه در اونجا کنار هم باشین کمی استرس خواهی داشت. پیشنهاد آسمون اینه که اگر در جایی گرم به هم میرسین، هیچ حرفی از فامیل نزنین چون این تیپ حرف ها وقتش اصلا در این هفته نیست. سبک تر حرکت کردن بهتره. وسیله کمتر و دغدغه کمتر و آدم های کمتر. کیفیت برات مهم تر از تعداد باشه. احتمالا تا چهارشنبه متوجه میشی منظور از این جمله چیه. کار رنگی این هفته ات یه کار فرکانسی به تمام معناست ، یه موزیک آرامش بخش که عاشقشی رو با بقیه بچه ها تو کامنت به اشتراک بگذار ، زنجیره شنونده هات باعث میشه کلی انرژی خوب جذب کنی.

 

 

شهریور : چشمت رو از روبرو بر ندار، اتفاقی در راهه و چیزی جلوی روی تو است که بهتره دقیق بهش نگاه کنی. مشکل اینجاست که خیلی چیزها دارن سعی میکنن تو رو از مسیر منحرف کنن یا حتی باعث بشن به عقب برگردی و توی گذشته سیر کنی. در صورتی که خیلی سعی کنی اطرافت رو تغییر بدی باید در این هفته انتظار استرس رو داشته باشی. قبول کن کمی تغییر کنی تا آینده ساخته بشه. شرایط اقتصادی رو به بهتر شدن هست. یک جواب «بله» باعث تغییرات بزرگ میشه، بخصوص در اقتصاد. به ایده های قبلی ات خیلی نچسب چون هر چی توی آسمون این هفته است در مورد تغییره. از جمعه ای که گذشت تا شش روز کانال وسیعی از انرژی های مثبت باز است اگر نیاز به بازسازی چیزی هست در این شش روز تلاش کن. شکل جدیدی از زندگی با تو هماهنگ تره. بهتره بهش عادت کنی.کار رنگی این هفته گذاشتن یه مقدار غذای مناسب برای پرنده هاست ، اگه دوست داشتی میتونی فیلمشم برامون ارسال کنی ، اگه پایش هستی کامنت بگذار #دریافت-شد

 

 

 

مـهـر : چیزی هست که باید از بقیه یادبگیری. در اصل باید اول متوجه اش بشی و بعد تصمیم بگیری که کجا به کار ببندیش.بخصوص در روزهای اول هفته حواست به این مسئله باشه. یک نفر نزدیکت هست که نیازی متفاوت از تو داره. باید به راه حلی میانه برسین که هر دو راضی باشین انتظار میره یک ماه بعد هر دو احساس کرده باشین که کاری که می کنین به نفع شماست. خیلی به جلو حرکت نکن. بهتره اول زیر پات رو سفت کنی. جمعه این هفته سیاره ونوس به فضای عشق تو هم میرسه. متولد مهر فرصتی استثنایی داره برای عاشق کردن! لباس های قشنگت رو نمایان کن. متولد پاییز باید تابستانش رو بدرخشه. درس ها رو که گرفته باشی، یعنی وقت جایزه گرفتنت شده! منتظر جایزه هات باش.

 

 

آبـان : این هفته یک جاده بسیار هموار است که توش پیش میری. این شاید برای خیلی ها خبر خوبی باشه. واقعا هم بد نیست ولی باید حواست باشه که زندگی قرار نیست همیشه هموار باشه. خوبه گاهی از محیط امن بیرون بیایم و دیوونه بازی دربیاریم. ولی به هر حال وقتش الان نیست. دو نفر در مقابل کاری که تو دوست داری پیش بره مقاومت میکنن. باهاشون بجنگ و سعی کن به سهمت کار رو پیش ببری یا اتفاقی که دوست داری رو ایجاد کنی. ارتباط عاطفی برات در حال دوباره کشف شدن است. انگار دید جدیدی پیدا می کنی یا کردی. این پروسه کمی طول میکشه ولی تو رو وارد آماده ترین و عاشقانه ترین مرحله زندگی ات می کنه. چهارشنبه یک گفتگو می تونه پیوندی بسیار قوی بین تو و یک آدم دیگه برقرار کنه. اگر وقت گذروندن با کسی فان است خیلی خوبه ولی بهترین حالت اینه که حس کنی آدمی داره به تو خوش می گذرونه و همزمان تو رو به جلو می بره

 

 

آذر : متولد آذر مشهور است به گروه هاش ولی واقعا وقتش رسیده که چند وقتی تنها باشی یا حداقل با فاصله ای معقول از گروه هات. اگر در شبکه های اجتماعی خیلی فعالی کمی کندش کن و بذار ذهنت استراحت کنه. ورودی دائم خوب نیست. این هفته در دنیای عشق فعال دیده میشه. معلومه که اگر شرایطش مهیا باشه برات! کمی خشم یا ناراحتی در بخشی از یک رابطه عاطفی دیده میشه. تازه هم درست شده و تازه هم پاک خواهد شد. شرایط که تغییر کنه کلا این کدورت یا دلخوری پاک میشه. دست هایی قوی باش برای کسی که نیاز به یک آغوش داره یا دستی برای بلند شدن. متولد آذر در انگیزه دادن به دیگران بسیار قدرتمنده ولی گاهی لازمه این انگیزه رو به خودش هم بده. بیشتر مواظب خودت باش و فراموش نکن که خیلی مهمی. چهارشنبه بخصوص حوالی ظهر اتفاقی خوب توی خودش داره. به اطرافت با چشم باز نگاه کن.

 

 

دی : مدتی است روی چیزی کار میکنی؟ یا بهش فکر میکنی؟ به نظر میرسه در اطرافت یا مغرت یا حتی قلبت چیزی هست که اگر بگی سر و صدای زیادی بلند میشه. این رو نه لازمه فقط برای خودت نگه داری و نه داد بزنی. در این هفته چیزی رو به کسی نشون نده. بذار آروم بگذره تا انرژی خلاقت دچار خفگی نباشه. داشتن یه کاغذ برای یادداشت کردن ایده ها خوبه. وگرنه تا جمعه فكر خواهی کرد که «چرا ننوشتم؟». آدمی جایی دنبالت میکنه ولی وقتی خودش رو معرفی نکنه خیلی دلچسب نیست. اگر شجاع بود و پیش اومد بهش فرصت راحت تری رو بده. اگر نمره، پول یا چیزی در مورد کسی دست تو است نسبت بهشون سخت گیر نباش. در این هفته کاری کردن یعنی ، در تمام ماه آینده گرفتن ، پس از چیزی دریغ نکن.

 

 

بهمن : نظریاتی داره از ذهنت میگذره که شاید دو سه سال پیش برای خودت هم عجیب بودن. شروع کاری در خیلی قدیم الان داره ثمر میده. یک جور سرمایه گذاری خیلی طولانی مدت که الان همه رو متعجب خواهد کرد یا جایی که می ایستی رو بالاتر خواهد برد. یک رودخانه/جریان که ممکنه حتی یک گفتگوی طولانی باشه کاملا بهت میگه باید چی کار کنی. لازم نیست برای رسیدن به بهترین لحظه صبر کنی. عمل كن و شرایط مهیاتر میشه. از یک جور مزاحمت قسر در رفتی! لازم نیست شکایت کنی یا هی ازش حرف بزنی.همین که گذشته، خوبه. چهارشنبه ظهر تا پنجشنبه ظهر ممکنه شکلی از مزاحمت دوباره تکرار بشه یا آدمی حرفی رو دوباره بهت بگه یا فکری دوباره توی سرت بچرخه. برای عمل اصلی منتظر بار سوم باش. چهارشنبه خیلی تحت تاثیر برخورد سیاره مریخ و پلوتو است ولی به هر حال نشونه ای است از کاری که به زودی باید بکنی.

 

 

اسفند : برای گرفتن انرژی، به سراغ فعالیت های اجتماعی برو. اگر عضو گروه مردمی یا چنین چیزی هستی خیلی خوبه. اگر نیستی بهتره شروع کنی. این هفته انرژی زیادی به سمت تو میاد، اگر در جمعی بزرگ باشی. با توجه به محدودیت های کرونایی حتی آنلاین هم که شده عضو یک چیزی باش و توش کمی فعال شو، اتفاقات جالبی میفته. تکرار به نفعت نیست. اگر گزینه های مختلفی داری، به گزینه جدید رای بده. کسی که دوستش داری از این جمعه به بعد در یک رابطه عاطفی نزدیک با هم قرار میگیرین. این برای موقعیت یک دوستی جدید، ایجاد رابطه با آدم نو یا تقویت رابطه فعلی بسیار مفیده. اگر باهم چیزی رو میخونین خیلی خوبه. بحث در مورد اختلاف ها رو بذارین برای یک وقت دیگه و از اشتراکات لذت ببرین. تغییری در ظاهر توصیه میشه. اگر بهش فکر کردی اجراش کن و اگر بهش فکر نکردی، فکر کن 🙂 هفته جالبی در پیشه اگر به چیزهای نو بیشتر برسی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد