فال راجت نیر – 25 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:36 صبح ، 22:20 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : روز خوشبختی و موفقیت شما به خصوص در زمینه عاطفی نزدیک است. اگر با شریک زندگی خود مشکلی داشته اید، به زودی حل و صمیمیتی دوباره میان تان برقرار می شود، اگر هم مجرد هستید فردی توجه شما را به خود جلب می کند. پروژه بلند مدتی را آغاز کرده بودید که در زمان کوتاهی دیگر به نتیجه می رسد بهتر است این موفقیت را جشن بگیرید و اعتماد به نفس خود را در دیگر زمینه ها نیز بالا ببرید. شما قادرید تا هر اتفاقی را به بهترین نحو پیش ببرید پس از پذیرفتن مسئولیت های جدید نترسید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:38 صبح ، 22:51 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما توانایی این را دارید تا دیگران را تحت تاثیر قرار دهید پس روابط خود را با اطرافیانتان حفظ کنید. پس از مدت ها تلاش و سخت کوشی در زمینه کاری، ایده های تازه ای به ذهن تان می رسد که در پیشرفت تان موثر است و شما را به مراتب بالاتری سوق می دهد. اگر مدتی است که به فکر سورپرایز کردن عشق زندگی تان هستید، امروز بهترین زمان است. حال که انرژی کافی دارید، کارهای عقب مانده تان را انجام دهید زیرا فردا حس و حال بلند شدن از تختخواب را ندارید.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 22:52 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تلفن یا پیامی به شما می شود که زندگی تان را تحت تاثیر قرار می دهد و شرایط مالی تان را بهبود می بخشد. شاید از ایجاد تغییر در زندگی تان هراس داشته باشید اما نگرانی را کنار بگذارید و با دیدی مثبت به جلو حرکت کنید. برای رسیدن به موفقیت قبل از اقدام به هر کاری خوب فکر کنید سپس تصمیم بگیرید. اگر شما و شریک زندگی تان عاشق غذا خوردن در رستوران هستید، از این فرصت برای حرف زدن با یکدیگر استفاده کنید و کدورت های اخیر را حل کنید. شاید برای رسیدن به آرامش لازم باشد کمی از حساسیت خود را کنار بگذارید و با منطق بیشتری به مسائل نگاه کنید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:26 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تصمیمات زیادی پیش رویتان قرار دارند که باید مورد توجه و رسیدگی شما قرار بگیرند و این موضوع شما را نگران می کند. اگر عجله نکنید و نخواهید خیلی زود همه چیز را به نتیجه برسانید، کارها با حفظ آرامش شما به احتمال زیاد خود بخود روبراه خواهند شد. درسی که باید الان یاد بگیرید این است که نخواهید کنترل همه چیز را به طور کامل در دست بگیرید و همراه با جریان زندگی پیش بروید. با شروع شدن مهر ماه زندگیتان رو به راحتی پیش خواهد رفت و خواهید توانست مدتی را به استراحت و آرامش بگذرانید. با فرا رسیدن پاییز روابط خانوادگی تان محکمتر خواهند شد و دوست دارید زمان بیشتری را با عزیزان و نزدیکان خود بگذرانید. از آبان به بعد در زمینه حرفه ایتان سرتان شلوغ تر خواهد شد و باید تلاشتان را بیشتر کنید تا به نتایجی که انتظار دارید برسید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:11 صبح ، 23:34 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ذهنتان پر از افکار و ایده های تازه است و دلتان می خواهد آنها را با هر کسی که به حرفتان گوش کند در میان بگذارید. دوست دارید همین امروز دست به کار شده و ایده هایتان را عملی کنید، ولی متأسفانه مثل یک بچه گربه بازیگوش خیلی زود و پیش از آن که کارتان را به جایی برسانید علاقه تان را از دست می دهید. البته نباید این موضوع شما را نگران کند؛ حتی اگر ایده هایتان فعلا به نتیجه نرسند هم، اکنون زمان خوبی برای پرداختن به آنها و رشد و بهتر ساختن ایده هایتان می تواند باشد. از خلاقیتی که امروز در وجودتان موج می زند برای بهبود بخشیدن به رابطه عاطفیتان استفاده کنید و کارهایی کنید که عشقتان را به هیجان بیاورند.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:02 صبح ، 22:41 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : یک نفر که قرار بوده با شما کارهایی را به صورت مشترک انجام دهد بی آن که شما را در جریان قرار دهد تغییراتی در برنامه ریزی هایتان به عمل خواهد آوردکه باعث می شود در تفکر شما تغییراتی به وجود بیاید. همچنین این ناهماهنگی در برنامه ریزی و تصمیم گیری یک جانبه تمام امروزتان را تحت تأثیر قرار خواهد داد. شاید در درجه اول تصمیم بگیرید که با او همکاری نکنید و یا حتی خیلی عصبانی شوید؛ ولی به شما توصیه می شود که از خودتان انعطاف پذیری نشان داده و به فکر منافع گروه باشید، این کار همچنین باعث بیشتر شدن محبوبیت و احترام شما در بین اعضای گروه خواهد شد. در مقابل عشقتان انعطاف پذیر باشید و با سرسختی روی حرف های خود پافشاری نکنید.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:10 صبح ، 22:34 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما به طور معمول دوست دارید که نزدیکان و دوستانتان شما را به عنوان فردی مسئولیت پذیر بشناسند و بتوانند با خیال راحت به شما تکیه کنند. ولی امروز عمل کردن به وعده هایی که به آنها داده اید برایتان کار چندان ساده ای نیست و با وجود انتظارهای زیادی که ممکن است آنها از شما داشته باشند تمایل چندانی به پرداختن به کارهای دیگران ندارید. ولی باید این را بدانید که امروز عمل کردن به تعهداتتان برای شما پاداش قابل توجهی خواهد داشت و حتی اگر برایتان یک اولویت نباشد هم ارزش وقت گذاشتن برای آن را خواهد داشت.هر رابطه ای بر اساس بده و بستان های متقابل شکل می گیرد، در رابطه عاطفی خود برای طرف مقابلتان بیشتر از خود مایه بگذارید.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:25 صبح ، 23:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز احساس می کنید که آینده ای درخشان شما را به سوی خود فرا می خواند و دلتان می خواهد برای رسیدن به آن هر کاری که از دستتان بر می آید را انجام دهید، ولی از طرفی هم از این احساس خود مطمئن نیستید. رویاهایی که در مورد مسائل کاری برای خود دارید حتما به نتیجه خواهند رسید، پس نسبت به آنها و این که ارزش دنبال کردن را دارند اطمینان داشته باشید. هر کاری که در توانتان است را انجام دهید و تمامی فرصت ها و موقعیت ها را با دقت ارزیابی کنید. در رابطه عاطفیتان فرصت هایی در انتظارتان هستند که حتی فکرشان را هم نمی کرده اید، با کسی که دوست دارید همراه شده و از فرصت هایی که در اختیار دارید نهایت استفاده را ببرید.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 22:18 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما قدرت ذهنی بسیار بالا و توانایی دیدن چیزهایی را دارید که دیگران قادر به درک آنها نیستند و به همین دلیل می توانید راهنمای خوبی برای آنها بوده و آنها را به راه درست هدایت کنید.بین خودتان و شخصی که دوست دارید به طور کاملا ناگهانی و بدون هیچ دلیلی احساس فاصله و دوری می کنید. رفتار غیر منتظره او می تواند قلب شما را شکسته و ذهنتان را دچار گیجی و احساس سردرگمی کند. خوشبختانه شما خیلی زود خواهید توانست به حالت عادی بازگردید، ولی تا مدتی حالت دفاعی خود را حفظ خواهید کرد. اگر این حالت زمان کوتاهی طول بکشد اشکالی ندارد، ولی نگذارید فاصله بین شما و عشقتان زیاد شود.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:31 صبح ، 22:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما به هر اتفاقی به چشم یک راه فرار از تکرار نگاه می کنید، ولی امروز ممکن است فرصت مناسبی را برای ایجاد تغییر و تجربه ای تازه از دست بدهید و به آن توجه کافی نداشته باشید. دلیل این اتفاق این است که شما در واقع از تغییر می ترسید و فکر می کنید ادامه کارهایی که آشنا هستند برایتان خیلی راحت تر است. اجتناب از تغییر شاید در نظر اول انتخاب ساده ای به نظر بیاید ولی نادیده گرفتن خواسته هایتان زنجیره ای از اتفاقات را به دنبال خواهد داشت که از کنترل شما خارج خواهند بود. امروز در زمینه روابط عاطفی نبردی جدی بین قل و احساستان در گرفته است. شما طرف کدام را باید بگیرید؟ البته که احساستان در این زمینه شما را خیلی بهتر راهنمایی خواهد کرد.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:59 صبح ، 22:11 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ممکن است تغییرات ناگهانی و غیر منتظره در برنامه روزانه تان برای شما مشکل هایی ایجاد کنند. شاید عدم همکاری یک نفر با شما در نگاه اول به نظر باعث شود که مشکلاتتان پیچیده تر شده و اوضاع از کنترلتان خارج شود، ولی در واقع این موضوع با ایجاد حس استقلال در شما می تواند به نفعتان تمام شود. اگر هیچ اتفاق غیر عادی و غیر منتظره ای نیفتاد هم خودتان به دنبال آن رفته و در زندگیتان تغییراتی ایجاد کنید، اکنون برای شما بهترین زمان برای تغییر و رسیدن به بلوغ است. امروز دوست دارید بدون آنکه به فکر شریک عاطفیتان باشید کمی با خودتان خوش بگذرانید. اگر راستش را بخواهید هیچ اشکالی ندارد که بخواهید هر از گاهی با خودتان خلوت کنید.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:25 صبح ، 22:47 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : سرشار از شور و هیجان هستید و با وجود درگیری های خانوادگی که دست و پایتان را بسته اند دوست دارید دست به کار شوید و برای پیشرفت زندگی خود گام بردارید. شاید تلاش کنید که به صورت ناگهانی پیشرفت هایی که باید تا به حال اتفاق می افتاده اند ولی به دلایلی بی نتیجه مانده اند را عملی کنید، ولی اگر بدون فکر و برنامه ریزی دست به کار شوید تلاش هایتان بی نتیجه باقی خواهند ماند. کمی صبر کنید تا هم زمان مناسب برای این کار فرا برسد و هم برنامه ریزی های لازم برای آن را انجام دهید، آنگاه خواهید دید که خیلی زود تلاش هایتان به ثمر خواهند نشست. اکنون زمان خوبی برای ایجاد تغییر، خوب یا بد، در زمینه عاطفیتان نیس؛ لطفا کمی دست نگه دارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد