فال راجت نیر – 14 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:01 صبح ، 21:23 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : همه فکر می کنند که الان همه حواستان پیش کارها و وظایفتان است ولی در واقع دارید به چیزهای مهمتری رسیدگی می کنید. خوشبختانه بسیاری از شما به راحتی می توانید دیگران را از سر باز کنید تا بتوانید در تنهایی تان به خودتان و مسائل عاطفی و معنویتان بپردازید. به رویاهایتان فکر کنید و یادتان باشد شنیدن بدون گوش هایتان، دیدن بدون چشم ها و حرف زدن بدون زبان نیز ممکن است. البته نیازی نیست که تمام روزتان را صرف این کار کنید، حضور در جمع نیز حس و حال خوبی به شما خواهد بخشید. از همراهی کسانی که دوست دارید لذت ببرید و بیش از حد در عالم رویا غرق نشوید و خاطراتی لذت بخش برای خود و اطرافیانتان بسازید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 21:43 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در معیارهایتان برای سنجش موفقیت تغییرات زیادی به وجود آمده است ولی بهتر است فعلا انرژی خود را برای توضیح دادن این تغییرات به دیگران هدر نکنید تا زمانی که آمادگی بیشتری برای توضیح دادن خواسته هایتان به دیگران داشته باشید؛ فعلا کافی است با خودتان صادق باشید. احساس می کنید که این روزها باید با تلاش و پشتکار بیشتری کار کنید تا پول بیشتری به دست بیاورید، ولی موفقیت مالی طی هفته های آینده اهمیت خود را برای شما از دست خواهد داد. شما خیلی خوب می دانید که چکار می خواهید بکنید، ولی نباید همه کارت هایتان را همزمان رو کنید تا دیگران نتوانند حرکات بعدیتان را حدس بزنند. فعلا غافلگیری بهترین سلاح شما است.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:54 صبح ، 22:36 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز از بحث و درگیری لفظی با اطرافیانتان تا جای ممکن پرهیز کنید، شاید اختلاف نظرهایی بین شما وجود داشته باشد، ولی بهترین کار ممکن این است که بپذیرید قرار نیست همیشه با همه در مورد همه چیز هم نظر باشید. پس به نظرهای آنها احترام گذاشته و روزتان را با ایجاد تنش خراب نکنید. وقتی پای مسائل عاطفی در میان است همه چیز توجیه پذیر است. احساسات خود را با آغوش باز پذیرا باشید، خواه منطقی باشند یا نباشند. عمل کردن بر اساس احساستان در حال حاضر منافعی برایتان خواهد داشت که ارزش ریسک کردن و کنار گذاشتن منطقتان را دارند. اجازه ندهید فشاری که از سوی دیگران به شما وارد می شود شما را مجبور به ایجاد تغییر در افکارتان کند.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:11 صبح ، 22:24 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز راه های بیشماری برای بروز خلاقیتتان وجود دارند و بهترین کار ممکن این است که هر چقدر از آن ها را که می توانید امتحان کرده و به یک راه اکتفا نکنید. جذب شدن شما به گزینه های مختلف به شما قدرت این را می دهد که با تجربه روش های مختلف برقراری ارتباط به بهترین راه ممکن برسید. شما این اواخر انعطاف پذیری خود را با تشویق اطرافیانتان به دنبال کردن علایقشان نشان داده اید، ولی امروز اوضاع کمی تغییر کرده و اگر برنامه های آنها با ارزش ها و نظرات شما مغایرت داشته باشد و یا به برنامه های شما آسیبی وارد کند عکس العمل های غیر منتظره از خود نشان خواهید داد. شما این حق را دارید که از منافع خود دفاع کنید، ولی این کار را با ملایمت انجام دهید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:44 صبح ، 22:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز حال و هوایتان متغیر است و ثبات احساسی ندارید، به همین دلیل بهتر است در مورد احساستان با دیگران زیاد حرف نزنید اگر به دیگران آزادی و فضای کافی بدهید و آنها را راحت بگذارید خواهید دید که روابطتان با آنها وارد مرحله جدیدی شده و با وجود حفظ فاصله به هم نزدیک تر خواهید شد. همه ما باید یاد بگیریم که از عشق خود برای دیگران زندان نسازیم. ذهنتان امروز خیلی درگیر است، ولی این فکرهای خسته کننده را کنار بگذارید و امروز را به فعالیت های اجتماعی و تفریح با دوستان و اعضای خانواده بگذرانید. با این کار هم به آنها نشان می دهید که برایشان ارزش قائل هستید و هم خستگی هفته گذشته از تنتان در می آید.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:52 صبح ، 21:25 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ورود به دنیاهای ناشناخته برای شما کار سختی نیست چرا که خودتان هم همیشه عاشق تجربه های جدید هستید، ولی امروز وقتی ببینید از محدوده امن خود خارج شده اید و زیر پایتان سفت نیست احساس خوبی نخواهید داشت و اندکی نگران خواهید شد. از طرفی دیگران این نیاز شما به ایجاد تغییرات را تایید نمی کنند، زیرا آنچه برای آنها اهمیت دارد این است که وضعیت فعلی شما قابل قبول است و نیازی به تغییر ندارد. شجاع باشید و با ترس های خود روبرو شوید، زیرا بیقراری درونیتان تنها در این صورت برطرف خواهد شد. قدرت مدیریت خود را به کار بگیرید و با قدم های محکم پیش رفته و نگذارید ترس مانع پیشرفتتان شود.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:46 صبح ، 23:06 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : فرار کردن از کارها و وظایف روزانه تان امروز تقریبا غیرممکن خواهد بود. پس بهتر است بدون وقت تلف کردن و برای داشتن بیشترین کارایی ممکن روی کارهایتان تمرکز کنید تا بتوانید آنها را در اسرع وقت به اتمام برسانید. این روزها سعی دارید تغییراتی در برنامه روزانه تان ایجاد کنید و آنها را با همان روش های قدیمی انجام ندهید تا خودتان را از کسالت و خستگی نجات دهید. از به وجود آوردن تغییر و نوآوری هراسی نداشته باشید، برای بهبود وضعیت فعلیتان باید به ترس هایتان غلبه کنید. در حال حاضر رسیدن به اهداف معنویتان برای شما نسبت به اهداف مادی اولویت بیشتری دارد. با ناشناخته ها روبرو شوید و ببینید در قلبتان چه می گذرد.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 75 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:49 صبح ، 23:17 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما در جا خالی دادن به مشکلات پیچیده ای که بطور ناگهانی پیش می آیند استاد هستید. ولی امروز احساستان به دنبال پیدا کردن حقیقت، شما را به جاهایی نا آرام خواهد کشاند. خوشبختانه این وضعیت اضطراری عاطفی با توجه به وضعیت فعلی شما خیلی ترسناک به نظر نمی رسد. یادتان باشد چیزی که در حال حاضر اولویت دارد حفظ امنیت شما نیست، بلکه پی بردن به حقیقت ماجرا است. تنها آنهایی که حدود و مرزها را در می نوردند می توانند به توانایی های واقعی خود پی ببرند. شما امروز دقیقا می دانید که چه می خواهید بکنید و به کجا می خواهید برسید ولی ترجیح می دهید در این مسیر به تنهایی پیش بروید. اصلا نگران قضاوت های دیگران نباشید.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:47 صبح ، 23:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شاید این حرف زیاد باب میلتان نباشد، ولی امروز بهتر است که وقت و انرژی گرانبهای خود را صرف شروع کردن کار تازه ای نکنید. اکنون زمان آن است که کارهای نیمه تمام خود را به پایان برسانید و تا جایی که می توانید پرونده های نیمه کاره را ببندید. طرف مقابلتان ممکن است احساسات جدی و عمیق شما نسبت به خود را درک نکند. درست است که پیامی که می خواهید منتقل کنید از نظر شما خیلی مهم است، ولی چگونگی بیان کردن آن نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در انتخاب کلمات دقت کنید و حتی اگر می توانید فضایی آرام و رمانتیک برای بیان احساسات خود انتخاب کنید. مواظب باشید طوری برخورد نکنید که بازخورد منفی از طرف مقابل دریافت کنید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:56 صبح ، 21:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : از صبح که از خواب بیدار می شوید برای امروزتان برنامه ریزی کنید تا هم بتوانید به کارهای عقب افتاده خود رسیدگی کنید و هم بتواند زمانی را به استراحت و یا انجام کار دلخواه خود اختصاص دهید. امروز هر چقدر بیشتر طرف مقابلتان را بشناسید درک کردن احساسات او برایتان سخت تر خواهد بود. شاید وسوسه شوید که زود قضاوت کنید، ولی هر چقدر بیشتر صبر کرده و تردیدهایتان را تحمل کنید شانس این که بتوانید به ارتباط خود کمک کرده و رابطه ای معنادار به وجود بیاورید بیشتر خواهد شد. به جای این که به زور و با عجله بخواهید راه حل مشکلات موجود در رابطه عاطفیتان را حل کنید به خود و طرف مقابلتان فرصت داده و دریچه های قلبتان رابه روی او باز کنید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:22 صبح ، 23:23 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز دوست دارید همه چیز کامل و بی نقص باشد، ولی به هیچ عنوان به راحتی نخواهید توانست به رضایت دست پیدا کنید. شما امروز دارید رویا و واقعیت را با هم ترکیب می کنید، ولی بهتر است از بالای ابرها پایین بیایید و پاهایتان را روی زمین گذاشته و منطقی رفتار کنید. آنچه اکنون می بینید با آنچه که در واقع می خواهید یکی نیست، بد نیست بعضی باورهایتان را کنار گذاشته و به حس ششم خود اعتماد کنید تا شما را به راه درست هدایت کند. آخرین باری که توانسته اید همراه با همسرتان به تنهایی وقت بگذرانید چه زمانی بوده است؟ بخشی از وقت خود را صرف بچه ها کنید یا برای رابطه زناشویی خود نیز وقت بگذارید

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:54 صبح ، 23:32 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : برای شما با فرصت های زیادی برای بالا بردن سطح دانش و آگاهیتان همراه خواهد بود. اکنون زمانی فوق العاده برای بازگشت به محیط های آموزشی و آغاز یادگیری است. شاید در ابتدای راه با چالش هایی مواجه شوید، ولی وقتی راه بیفتید خواهید دید که همه چیز خیلی سریعتر از آنچه فکرش را می کرده اید پیش خواهد رفت و قدرت یادگیری شما در حد شگفت آوری قرار دارد. به شرط آنکه تمام تلاشتان را بکنید خواهید توانست در زمینه تحصیلات خود موفقیت های بسیار زیادی به دست بیاورید. تقریبا تا آبان ماه فرصت هایی برای استفاده از آنچه یاد گرفته اید برای شما فراهم خواهند شد. این فرصت ها برای همیشه در دسترس نخواهند بود، پس تا می توانید از آنها استفاده کنید. در زمینه حرفه ای نیز در صورتی که به توانایی های خود اعتماد داشته باشید خواهید توانست در مسیر خود به سوی رسیدن به اهدافتان پیشرفت قابل توجهی داشته باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد