فال راجت نیر – 18 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 73 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 22:31 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر مجرد هستید، احتمال این که تا مدت زمان کوتاهی دیگر قدم در رابطه ای جدید بگذارید، زیاد است. اگر هم متاهل اید، بهتر است بیشتر به فرزندان خود بیاندیشید و وقت تان را با آنها سپری کنید. مهم نیست در چه شرایطی به سر می برید، همیشه سعی کنید به دنبال بهترین راه باشید. برای بهبود رابطه عاطفی خود به دنبال راههای جدید و خلاقانه بگردید. سعی کنید به ظاهر خود نیز توجه بیشتری داشته باشید و کمی هم خودتان را با مد روز پیش ببرید. به زودی به جوابی که مدت ها انتظار آن را می کشید، خواهید رسید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:10 صبح ، 20:54 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر به فکر نگهداری از یک حیوان خانگی هستید باید گفت که پاسخ طالع به این فکر شما مثبت است، امروز بهترین زمان برای اقدام داشتن آن است. شاید با این کار دیگر احساس تنهایی نکنید. اگر مدتی است که فردی توجه شما را به خود جلب کرده است اما تا به حال جرات بیان آن را نداشته اید، می توانید با کمک جذابیت هایی که در خود دارید دل او را به دست آورید. دیگران از این که شما به ظاهر خود اهمیت می دهید و مد روز را دنبال می کنید، لذت می برند بنابراین سعی کنید امروز بیش از پیش بدرخشید. خجالت را کنار بگذارید زیرا موفقیت در انتظار شماست.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 85%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:12 صبح ، 22:11 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شخصی که برای شما اهمیت خاصی دارد، الهام بخش تان شده و شما را وادار به نوشتن شعری برای او، یا کشیدن یک نقاشی از چهره او یا حتی پختن غذایی برای او می کند. سعی کنید خجالت را کنار بگذارید و درنگ نکنید، زیرا این کار شما موجب خوشحالی و تغییر روحیه او خواهد شد. او قدر کاری که شما برای او انجام می دهید را به خوبی می داند و با این کار رابطه شما عمیق تر از قبل خواهد شد. زمان خوبی برای ملاقات با زن یا مرد آرزوهایتان است. اگر چه دوست ندارید مرکز توجه باشید اما امروز سعی کنید طوری لباس بپوشید که تمام چشم ها به طرف شما بچرخند.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:36 صبح ، 23:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : خبر خوبی را از یکی از خانم های اطرافتان، که شاید مادرتان باشد، دریافت خواهید کرد. بنابراین در انتظار نامه ای بلند یا مکالمه تلفنی طولانی باشید. این خبر هر چه باشد تغییرات مثبتی را به زندگی و روابط عاطفی شما خواهد داد. شما توانایی این را دارید که در چشم های طرف مقابل تان خیره شوید و دل او را به دست آورید. بنابراین اگر فردی توجه شما را به خود جلب کرده است، با اعتماد به نفس کافی وارد عمل شوید. دیگران از بودن در کنار شما احساس شادی و رضایت خواهند کرد.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:48 صبح ، 23:00 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : به زودی یا شاید هم همین امروز پولی به دست تان می رسد که شاید نتیجه تلاش های شما در ماههای اخیر باشد. از آنجا که مدت ها انتظار آن را می کشیدید، حال نفسی آرام خواهید کشید. حتما برنامه هایی برای خرج کردن آن دارید. هر نقشه ای که کشیده باشید، بهتر است این شادی را با دیگران جشن بگیرید. اگر چه از روابط عاطفی خود در گذشته احساس شکست می کنید و در بیان احساسات تان موفق نبوده اید اما با انرژی مثبتی که امروز در فضا پخش است، بد نیست بار دیگر شانس خود را امتحان کنید، شاید این بار آرزوهایتان رنگ واقعی به خود گرفت.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:49 صبح ، 23:06 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : انرژی خوبی در فضا پراکنده است که برای شما خوشبختی به همراه خواهد داشت. فرصت های تازه ای در اختیارتان قرار می گیرد که حتی روی درآمدتان هم تاثیر خواهد گذاشت. با افراد جدیدی که ممکن است از شما کمی بزرگ تر باشند، آشنا خواهید شد و حتی ممکن است از میان آنها شریک زندگی خود را انتخاب کنید. امروز در هر زمینه ای، از زمینه شغلی گرفته تا عاطفی یا حتی تحصیلی، خواهید درخشید پس از آن نهایت استفاده را بکنید. فردی سعی دارد توجه شما را به خود جلب کند اما گویا شما او را نادیده می گیرید. بد نیست کمی بیشتر چشم هایتان را باز و به اطراف دقیق تر نگاه کنید.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:42 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : حال که تخیلات تان فوران کرده، می توانید کار هنری خود را آغاز کنید و با خلاقیت خود تغییراتی مثبت ایجاد کنید. ایده هایی که امروز به ذهن تان می رسند می توانتد در روزهای آتی به کمک تان آیند. آنها را جایی یادداشت کنید تا فراموش نشوند. اگر مدتی است شخصی ذهن شما را درگیر خود کرده است، امروز زمان خوبی است تا برای برقراری رابطه با او اقدام کنید. امروز شما بیش از هر زمان دیگری می درخشید و او نیز زیبایی و جذابیت شما را نادیده نخواهد گرفت.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 23:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر مجرد هستید، به زودی با فردی قرار ملاقات خواهید گذاشت و مکالمات شما به خوبی پیش خواهد رفت طوری که در پایان آن روز او برای شما دیگر یک فرد عادی نیست. او نه تنها فردی مهربان و دلسوز است بلکه گذشته ای همانند شما دارد که برایتان بسیار جالب است. اگر هم متاهل اید، بهتر است از ترفندهای گذشته برای بهبود و پیشرفت رابطه عاطفی خود کمک بگیرید. سعی کنید به دنبال فعالیت هایی که برای هر دویتان جذابیت دارد باشید. به عنوان مثال با هم فیلم ببینید و آن را نقد کنید یا به سفرهای کوتاه بروید. شما می توانید بار دیگر عاشق هم شوید طوری که هیچ چیز مانع نزدیکی شما به هم نشود.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:44 صبح ، 23:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : کمی وقت گذاشته و به زندگی خود و مسیری که برای خود انتخاب کرده اید نگاهی بیندازید. امسال سالی بسیار خوب است برای این که در خودتان انقلابی به وجود بیاورید و هر زمینه ای از زندگیتان را که به تغییر و بازنگری نیاز دارد تغییر دهید. در این میان ایجاد تغییر در روابطتان با دیگران ممکن است به طور ویژه ای توجه شما را به خود جلب کند. شاید در اوایل ماه آتی احساس کنید که اوضاع کمی به هم ریخته حتی خارج از کنترل است، ولی با گذشت زمان احساس تعادل و آرامش بیشتری خواهید کرد. در نیمه اول مهر یا آبان ماه احتمال دارد که فرصت سفر کردن به جای جدیدی برایتان به وجود بیاید. این سفر شاید به عنوان یک سفر کاری باشد، ولی در تمام زمینه های مختلف زندگیتان اثرات مثبتی خواهد داشت. از نعمت هایی که در اختیار دارید بیشترین بهره ممکن را ببرید و از تک تک لحظات زندگی لذت ببرید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:16 صبح ، 22:02 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : نسبت به شخصی که از شما دور است، احساس خاصی دارید، اما در بیان احساسات خود عجله نکنید. همه چیز را به دست زمان بسپارید که کارش را خوب بلند است. رابطه شما همیشگی خواهد شد اگر احتیاط را رعایت کنید. امروز برای اولین بار با فردی قرار ملاقات می گذارید و شخصی که رو به رویتان نشسته آنقدر شما را تخت تاثیر قرار می دهد که فکر می کنید مانند آن را تا به حال ندیده اید. اما مراقب باشید که در این راه عجله نکنید و تا از احساسات خود اطمینان حاصل نکردید، قدم بعدی را بر ندارید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:35 صبح ، 23:12 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تعجب نکنید اگر شخصی در محیط کار نظر شما را به خود جلب کرد. این ارتباط می تواند منجر به یک دوستی یا حتی چیزی عمیق تر و قوی تر از آن شود. عشق به آرامی به زندگی شما قدم می گذارد. اگر چه این بار همه چیز کمی غیر عادی برایتان جلوه می کند اما نگران نشوید. اگر در بیان احساسات تان دقت کنید و رازهایتان را یک جا فاش نکنید، آینده خوشی در انتظارتان است. اگر در مورد مسئله ای دچار سردرگمی شده و بین دو راهی قرار گرفته اید، برای رسیدن به حقیقت عجله نکنید و از پیش داوری بپرهیزید

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:55 صبح ، 23:10 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز بالاخره چالش های این چند وقت اخیر شروع به حل شدن می کنند و شما خواهید توانست نفس راحتی بکشید. البته انتظار نداشته باشید که همه چیز به یک باره حل شود، همین که نشانه های مثبتی وجود دارند که نشان می دهند اوضاع دارد به سوی بهبود پیش می رود خنده را به لب های شما خواهد نشاند. حتی اگر امروز پیشرفت چندانی نداشته باشید هم اعتماد بیشتری نسبت به آینده پیدا خواهید کرد و گام هایتان را محکمتر برخواهید داشت. تنها باید یادتان باشد که بیش از اندازه جاه طلب نباشید و به خودتان زمان بدهید. تنش هایی که این اواخر در روابط عاطفیتان وجود داشته اند رو به بهبود هستند، کافی است به خودتان و عشقتان زمان بدهید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد