فال راجت نیر – 10 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:56 صبح ، 22:58 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : چشم هایتان را کمی بیشتر باز کنید و فرصت هایی را که پیش پایتان قرار می گیرند از دست ندهید. عجولانه رفتار نکنید. این روزها سریع تر از همیشه در حال گذر هستند و شما برای همسو شدن با آنها باید تغییراتی را در سبک زندگی تان ایجاد کنید. اما حواس تان باشد به اولین چیزی که در مسیرتان قرار گرفت، چنگ نزنید بلکه تمام جوانب را به خوبی و از نزدیک بررسی کنید و پس از اطمینان از آن وارد عمل شوید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:59 صبح ، 22:59 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اتفاقی غیر منتظره برایتان رخ می دهد که تمام توجه تان را به خود جلب می کند اما شما باید دیدتان را وسیع تر کنید و به چیزهای بزرگ تری که در ارتباط با آن رخ خواهند داد، بیاندیشید. فرصت های بزرگی در دست شماست که نباید نادیده شان بگیرید. شاید بهتر باشد تغییراتی را قبل از وقوع این اتفاقات به زندگی خود بدهید سپس برای ورود هوای تازه پنجره ها را باز کرده و نفسی عمیق بکشید. در رابطه عاطفی خود به مشکل بر خورده اید و هر چه بیشتر برای حل آن اقدام می کنید بیشتر در باتلاق فرو می روید. زمان آن است کمی عقب بکشید و به محدودیت های خود پایبند باشید.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:57 صبح ، 22:38 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : حال که چراغ برای شما سبز شده است، قدم اول را بردارید. با انرژی مثبتی که در فضاست موفقیت شما حتمی خواهد بود. از ناشناخته ها نترسید و برای ایجاد تغییرات بزرگ و اساسی جسارت خود را بالا ببرید. شاید برهم زدن نظم زندگی در حال حاضر برایتان واجب باشد تا با فرصت های جدید آشنا شوید. شما در رابطه ای به سر می برید که شما را وادار به تجربه هایی کرده که تنهایی از آن گریزانید. همچنین به این نتیجه رسیده اید که بسیاری از رفتارهای شریک زندگی تان نه تنها شما را بلکه دیگران را نیز آزار می دهد. بهتر است از همین حالا برای تغییر آن اقدام کنید. تا دیر نشده اولین قدم را بردارید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 79 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 23:43 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : مسئولیت زندگی خود را به عهده بگیرید و تغییرات مهم، اساسی و لازم را به زندگی خود بدهید. فرصت های زیادی در دستان شماست کافی است به آنها چنگ بزنید. شاید در این شرایط کمی گیج شوید اما ایجاد این تغییرات برای رشد و پیشرفت شما در آینده ضروری است. به دلیل بحث های اخیر کمی گیج هستید و فکر کنید که از معشوقه خود دور شده اید و دیگر به آن احساسی ندارید اما با گذشت زمان این ابهام کنار رفته و رابطه شما قوی تر از قبل پیش می رود.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 79 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 22:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما باید به یکی از ابعاد زندگی خود تغییرات اساسی دهید اما در این راه عجله نکنید. به دنبال تغییرات تنها برای انجام وظیفه نباشید بلکه خوب در مورد نقاطی که احتیاج به تغییر دارند تحقیق کنید سپس وارد عمل شوید. اکنون بهترین زمان برای رشد شماست بنابراین راهی را انتخاب کنید که بزرگ ترین رشد را در آن خواهید کرد. شما از خواسته شریک زندگی تان باخیرید و انگیزه او را از رابطه با خود می دانید، خودتان را هم به خوبی می شناسید بنابراین درنگ نکنید و به آنچه در ذهن تان است جامه عمل بپوشانید.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:14 صبح ، 21:57 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) :دوره مهمی از زندگی خود را آغاز کرده اید و فرصت های زیادی برایتان فراهم است که حتی ممکن است از آنها بی خبر باشید. احساس کنید که باید به زندگی خود تغییراتی دهید اما فکر کردن به آن تنها گیج تان می کند. چیزهایی که هیچ فایده ای در زندگی برایتان ندارند را دور بریزید تا فضا برای ورود موفقیت های جدید باز شود. حال بهترین زمان برای درخشیدن است. پس از مدت ها انتظار، از شنیدن حرف های دل یکی از نزدیک ترین افراد زندگی تان احساس آرامش خواهید کرد. خودتان را برای شنیدن حقایق شیرین آماده سازید.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:05 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با آدم ها و مکان های جدید آشنا خواهید شد. ممکن است این تجربیات متفاوت را از همان ساعات اولیه روز یا حتی در روزها و هفته های آتی به دست آورید اما در هر صورت تغییراتی که در زندگی تان ایجاد می شود، شما را به سمت رشد و پیشرفت سوق می دهد. اگر چه احساس می کنید کنترل برخی امور را از دست داده اید و راهتان کندتر از قبل پیش می رود اما در نهایت به مراد دل خود خواهید رسید. با توجه به مشاهدات طالع می توان گفت در اواخر دی ماه آرامشی را که مدت ها در انتظارش بوده اید، به دست خواهید آورد. حال که شرایط مناسب است، تغییرات لازم را به زندگی خود بدهید و برای مسیرهای بعدی تان برنامه ریزی کنید.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 78 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:46 صبح ، 23:01 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : تمرکز امروز خود را باید بر روابط عاشقانه بگذارید. آیا تا به حال به ازدواج فکر کرده اید؟ خوشحال باشید زیرا فردی که برایتان اهمیت دارد نیز به همین موضوع می اندیشد. حال زمانی خوبی است تا تجربه های تلخ خود را دور بریزید و بیشتر از همیشه بدرخشید. اعتماد به نفس خود را نیز بالا ببرید زیرا افراد زیادی در این روز به زیبایی شما جذب می شوند.کلمات قدرت زیادی دارند اما گاهی سکوت معنای بیشتری می دهد. امروز ارتباط برقرار کردن با شریک زندگی برایتان سخت شده و ترجیح می دهید از گفتگو با او پرهیز کنید. اما سعی کنید به جای عقب کشیدن، برای بهبود این مشکل قدم بردارید.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 79 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:03 صبح ، 21:50 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : کار جدیدی را به برنامه روزانه زندگی خود اضافه کرده اید که می تواند برایتان درآمد بیشتری به همراه داشته باشد یا حتی سرگرم تان کند. این تغییرات زندگی شما را بهبود می بخشد. بهتر است روابط خود را با افرادی که سازگاری بیشتری با شما دارند، افزایش دهید. مدتی است رازی را در دل خود نگه داشته اید، با این که علاقه ای به فاش کردن آن ندارید، پنهان کردن آن نیز بیش از این برایتان سخت شده است. بهتر است همان کاری را که به قلبتان آرامش می دهد انجام دهید. شما بهتر از هر فرد دیگری مصلحت زندگی خود را می دانید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:34 صبح ، 22:27 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر متاهل هستید یا به تازگی وارد رابطه عاطفی شده اید، امروز بیش از پیش غرق در عشق خواهید شد، اگر هم مجردید شخصی در مسیر شما قرار می گیرد و زندگی تان را تحت تاثیر قرار می دهد. این شخص ممکن است در محیط کار یا دانشگاه شما را ملاقات کند یا حتی از مدت ها قبل با شما آشنا باشد، در هر صورت روزهای پر از شور و هیجانی را در پیش دارید. اگر امروز دوستانتان مثل همیشه نبودند و از شما فاصله گرفتند، به خودتان نگیرید. بهتر است کاری را که برایتان لذت بخش است انجام دهید و دیگران را به حال خودشان رها کنید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 77 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 76 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:49 صبح ، 21:19 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : اگر به فکر تغییر مکان هستید و یا اگر می خواهید خانه خود را تغییر دهید به زودی قراردادی را امضا می کنید اما یادتان باشد که قبل از هر امضایی متن آن را به دقت بخوانید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید. شاید باورتان نشود اما حتی تفاوت های شما و شریک زندگی تان می تواند بر پیشرفت و بهبود رابطه تاثیر گذار باشد. صحبت کردن با فردی قابل اعتماد در مورد مسائلی که شما به آنها اعتقادی ندارید می تواند شما را به صحبت در مورد موضوعات دیگری نیز سوق دهد که در نهایت برایتان شیرین و لذت بخش خواهد بود. شاید در قدم های اول به آنچه می خواهید نرسید اما در نهایت هر دو خشنود و راضی خواهید بود.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی با میانگین 76 تا 79%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 75 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 6:04 صبح ، 22:07 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در همسایگی شما به زودی شخصی ساکن می شود. اگر مجرد هستید، او گزینه خوبی برای برقراری یک رابطه عاطفی خواهد بود و اگر هم متاهل اید، دوستی جدید پیدا خواهید کرد. به محض ملاقات او، جذب اش می شوید طوری که می توانید ساعت ها بایستید و با او صحبت کنید اما سعی کنید مزاحم اش نشوید تا به کارهایش برسد. خجالت را کنار بگذارید و پس از اتمام کارها به او سری بزنید. اگر مجبور شدید برنامه هایتان را به خاطر این که شریک زندگی تان حال و حوصله کافی ندارد، لغو کنید باید برای تغییر عقیده او تلاش کنید اما نبیش از حد و گاهی بهتر است او را به حال خودش رها کنید و خود به تنهایی خوش بگذرانید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد