فال راجت نیر – 22 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:18 صبح ، 22:56 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شاید بخواهید مسئولیت وضعیت فعلیتان را به گردن دیگران بیندازید، ولی نسبت دادن بحران فعلی به عوامل خارجی هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت. احساسات زیادی در درونتان در جریان هستند و نمی دانید که به کدام یک از آنها باید اعتماد کنید. برای پیدا کردن جواب این سوال نمی توانید به سراغ دیگران بروید و باید به خودتان رجوع کنید. وقتی آرامش را در درون خودتان پیدا کنید حتی در قلب طوفان نیز آرام خواهید بود. شما اکنون باید ارزش هایتان در زمینه روابط عاطفی را به طور مجدد اولویت بندی کنید و ببینید کدام یک از آنها برای شما بیشترین اهمیت دارد و بر اساس آن قدم های بعدی خود را در مسیر زندگی انتخاب کنید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:47 صبح ، 22:12 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : از موقعیت هایی که دراختیارتان قرار می گیرند نهایت استفاده را ببرید زیرا ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما فرصت های فوق العاده ای را به همراه خواهد داشت. شما در حال حاضر قدرت ایجاد تغییرات مثبت و اساسی در زندگی خود را دارید، تنها کاری که باید بکنید این است که دست به کار شده و قدم در راه بگذارید. تا آخر پاییز باید در زمینه کاری همچنان به سختی به تلاش کردن ادامه دهید تا بتوانید نتایجی که انتظارش را دارید به دست بیاورید. اکنون زمان بیکاری و تنبلی نیست، استراحت را برای بعد بگذارید. زمستان برای شما زمان خوبی برای خرید و فروش و فعالیت های تجاری خواهد بود. در زمینه روابط عاطفی چه مجرد باشید و چه متاهل سال هیجان انگیز و خوشایندی را در پیش خواهید داشت.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:46 صبح ، 22:03 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : طی چند روز آینده برطرف شدن برخی سوء تفاهم ها شما را بسیار خوشحال خواهد کرد. شما تصمیم گرفته اید که به خواسته های قلبی خود برسید، ولی به نظر می رسد همه آن چیزهایی که می خواهید زمانی بیش از آنچه انتظار دارید می برند و سخت به دست می آیند و این موضوع شما را تا حدودی ناراحت می کند. با این حال خوشبختانه در حال حاضر شما به سادگی تسلیم سختی ها و انرژی منفی نمی شوید. امروز در زمینه روابط عاطفی می تواند برای شما روزی جادویی باشد. از قدرتی که در اختیار دارید استفاده کنید و سحر و جادوهای خود را به کار انداخته و با اعتماد به غریزه خود طرف مقابلتان را تحت تأثیر قرار دهید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:53 صبح ، 22:07 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما به طور معمول با قدرت تمام راه خود را به سوی پیشرفت ساخته و در همان مسیر به سوی موفقیت پیش می روید، ولی امروز در جستجوی راه هایی هستید که پیش از این هرگز امتحان نکرده اید. این کار هیچ اشکالی ندارد اگر بتوانید بهترین راه را یافته و در همان مسیر راهتان را ادامه دهید. امروز احساسات شما در اوج قرار دارند و کنترل آنها برای شما کار آسانی نخواهد بود. این مسئله باعث می شود کمی در خودتان فرو بروید و دلتان نخواهد با کسی حرف بزنید چرا که فکر می کنید به زبان آوردن افکار و احساستان برایتان دردسر ساز خواهد بود. اشکالی ندارد اگر نخواهید حرف بزنید، به شرط آنکه در سکوتتان احساسات خود را سرکوب نکنید.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:28 صبح ، 21:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز منطقتان آنقدر قدرتمند هست که بتواند شما را به درستی راهنمایی کند، ولی شما به اندازه کافی اعتماد به نفس ندارید که آن را به کار بگیرید. دیوار دفاعی شما ضعیف شده است و دیگران می توانند جنبه آرامتر و مهربان وجود شما را ببینند. به جای آن که با قلب مهربان خود مبارزه کنید اجازه بدهید کسانی که مورد اعتماد شما هستند از دیوار غیر قابل نفوذی که به دور خود کشیده اید عبور کنند؛ در غیر این صورت به جایی خواهید رسید که حتی نمی توانید تصمیم بگیرید که حرکت بعدیتان چه باید باشد. بعد از ظهرتان را با خواندن کتاب های مورد علاقه و خوردن خوراکی های مورد علاقه تان بگذرانید، در غیر این صورت غروب دیگیری در پیش خواهید داشت.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 22:29 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در حال حاضر از لحاظ احساسی ثبات چندانی ندارید و ممکن است کارهایی انجام دهید که صرفا بر اساس غریزه شما هستند و هیچ دلیلی پشت آنها نیست. ممکن است به صورت کاملا ناگهانی بخواهید در مورد موضوع مهمی تصمیم گیری کنید. باید احتیاط کنید که تحت تأثیر نگرانی ها و ترس های فعلیتان تغییرات بیهوده ای ایجاد نکنید که ممکن است بعدا از آنها پشیمان شوید. شما مشتاق هستید که با به اشتراک گذاشتن احساسات قوی قلبی خود با دیگران ارتباط برقرار کنید، ولی همزمان دوست دارید فضای امن خودتان را نیز حفظ کنید. دست از این همه محافظه کاری بردارید و اگر کسی را دوست دارید احساسات خود را به زبان بیاورید.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 81 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 22:21 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما فکر می کنید که در زمینه عاطفی دقیقا می دانید که چه می خواهید، ولی خواسته هایتان آنقدر که خودتان فکر می کنید واضح نیستند. فکر می کنید که کارتان خیلی درست است و هیچ نقصی ندارد، ولی نباید بگذارید که این دیدگاه شما را از عالم واقعیت دور کرده و برایتان دردسرساز شود. خودتان را با جریان زندگی همراه کنید تا در مقابل بتوانید تجربیاتی بسیار خوشایند را به دست بیاورید. امروز از آن درخشش و سرزندگی همیشگیتان خبری نیست و کوچکترین چیزها هم باعث نگرانی و ناراحتیتان می شوند. تا می توانید استراحت کنید و به دنیای درونتان پناه برید و با انجام کارهایی که از آنها لذت می برید به خودتان آرامش ببخشید.

 

 

☣️♌️ زاده اوت ( متولدین روز های 10 مرداد تا 9 شهریور ) ♍️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 21:50 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ناگهان انگار دچار احساس خستگی شده اید؛ در درونتان طوفانی برپاست و از آرامش فکری هیچ خبری نیست. با این حال نباید تسلیم این وضعیت شوید، خودتان را مجهز کرده و بی هیچ وحشتی در دل طوفان فرو بروید؛ اگر این کار را کنید خواهید دید که خیلی زود هوا آفتابی خواهد شد. امروز ممکن است چنانچه به تک تک کلماتی که گفته می شوند دقت نکنید در رابطه عاطفیتان سوء تفاهم هایی به وجود بیایند. در رابطه شما تغییراتی دارد ایجاد می شود و از این که تمام حقایق مربوط به احساسات طرف مقابلتان را بدانید مطمئن نیستید. اگر چیزی وجود دارد که باعث نگرانی شما شده است حتی اگر در خیال خود نسبت به حقیقت آن مطمئن باشید هم، با طرف مقابلتان در مورد آن صحبت کنید

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 74 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:33 صبح ، 22:15 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود این که خودتان فکر می کنید نیازهایتان را به طور واضح بیان کرده اید و دیگران متوجه حرف هایتان شده اند، آنها هنوز درست نمی دانند که شما چه می خواهید. شما فکر می کنید که نیازی به توضیح واضحات نیست و همین مسئله باعث می شود که سوءتفاهم ایجاد شده و یا منظورتان به درستی درک نشود. یادتان باشد که صداقت همیشه بهترین سیاست است؛ بازی با کلمات راه نیندازید و حرفتان را صریح و بی پرده بیان کنید. توجه به جزئیات را رها کنید، امروز این کار شما را به جایی نخواهد رساند. به جای این کار بی آن که به آنچه دیگران درباره تان قضاوت می کنند فکر کنید، اجازه دهید احساساتتان کنترل شما را به دست بگیرند.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 81%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:17 صبح ، 21:46 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : در برنامه ریزی برای کارهای امروزتان خیلی ایده آل گرایانه برخورد نکنید، برای هر چیزی به اندازه کافی و حتی بیشتر از آنچه که فکر می کنید لازم است وقت بگذارید تا اگر در طی روز مشکلی برایتان پیش آمد تمام برنامه های امروزتان بهم نریزند. نمی دانید که دیگران دقیقا چه انتظاری از شما دارند و این موضوع شما را دچار سردرگمی کرده است. به جای این که ذهنتان را درگیر این موضوع کنید می توانید به راحتی و به طور مستقیم از آنها بپرسید که چه می خواهند. در رابطه عاطفی خود از تکرار خسته شده اید و به دنبال چیز تازه ای می گردید، هیچ اتفاق تازه ای نخواهد افتاد مگر آن که خودتان و عشقتان همراه با یکدیگر آن را به وجود بیاورید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 75 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 77 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:37 صبح ، 22:14 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : رویاها و افکارتان به روی حقیقت سایه انداخته اند و خبری از منطق و واقع بینی همیشگی شما نیست. با این حال حقیقت این است که پرداختن به رویاهایتان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است، چرا که این کار به زندگی شما معنا می بخشد و به شما انگیزه می دهد تا برای رسیدن به خواسته هایتان تلاش کنید. نکته مهم این است که در حین فکر کردن به رویاهایتان ارتباط خود را با دنیای واقعی قطع نکنید. اگر مسائل کاری ذهنتان را درگیر کرده اند بد نیست در خلوت و به صورت جدی به آنها فکر کنید. شاید خطرهایی شما را تهدید کنند، ولی در زمینه حرفه ای اتفاقات خوبی در انتظارتان هستند، پس با دقت و درایت برای آنها برنامه ریزی کنید.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:08 صبح ، 21:39 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : وسواس شدیدی نسبت به انجام وظایف و مسئولیت هایتان پیدا کرده اید ولی عقل حکم می کند که خیلی به خودتان فشار نیاورید و قدرت تحلیلی و تلاش و پشتکار خود را برای روز دیگری حفظ کنید. کمی تنوع به برنامه تان بدهید و امروز را به استراحت بپردازید. به خودتان اجازه بدهید که به جای محدود کردن افکارتان به وظایف روزمره، در عالم رویا فرو رفته و به چیزهای خوب فکر کنید. قدرت تخیل شما در حال حاضر بهترین داراییتان است، از استفاده از این قدرت خود نترسید. به خاطر داشته باشید که حقیقت چیزی کاملا نسبی است و این نگرش شما است که در این زمینه نقش تعیین کننده دارد. این خود شما هستید که آینده را می سازید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد