طالع رنگی – 4 تا 10 شهریور

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۴ تا ۱۰ شهریور ۱۴۰۲

 

 

فروردین : عاشق بودن و مورد عشق واقع شدن با هم فرق دارن . طبیعتاً وقتی با هم اتفاق بيفتن خیلی دل انگیز میشن اما اگر فقط یکیشون حضور داشته باشه کارها کمی سخت میشه . براى متولد قدرتمند فروردينى خوشبختانه ماه نو و برج جدید تو خونه پنجم (رمانس) ، نوید بخش یک تغییره . قلبت رو برای یک سورپرايز که در شکل رابطه تغییر ایجاد میکنه باز بذار ، رفتار سرخوش و مهربون خودت میتونه اتفاق افتادن این سورپرایز رو محتمل تر کنه . آماده یک هفته پر هیجان باش و فراموش نکن که اینکه خودت عاشق خودت بشی اولین قدمه برای اینکه بقیه بتونن عاشقت باشن . سیگنال جذب هفته با اومدن ماه جدید برای متولدای فروردین مختلف شده ، کد جذب متولدای ۱ تا ۱۰ فروردین ۱۱۷۳۹۰ هست . متولدای ۱۱ تا ۲۳ این ماه کد جذبشون ۳۳۸۶۷۲ و متولدای ۲۴ تا ۳۱ ماه هم کد جذب ۱۶۲۸۲ رو دارن . هر کدوم که متعلق بهت میشه رو کامنت کن تا مثل همیشه بهترین اتفاقات بهت برگشت پیدا کنه و جذب تو بشه .

 

اردیبهشت : فشاری روت هست تا تصمیمی رو بگیری یا کاری رو تموم کنی یا حتى چیزی رو بگی و و و … چنین موضوعاتی . این فشار سنگین است و مداوم ، ولی بهتره فقط به خاطر اون کیفیت کارت رو پایین نیاری یا نتیجه رو اعلام نکنی . کمی صبر کن تا به شکلی دقیق تر جوابها برات شفاف بشن . تصمیم سریع به نفع تو نیست بخصوص حالا که سه سیاره تاثیر گذار توی آسمون دارن انرژی همدیگه رو خنثی می کنن ، غروب دوشنبه فشارها رو هم کم خواهد کرد . اگر دنبال آشنایی جدید هستی بذر یک آشنایی در عصر چهارشنبه دیده میشه ، اما توی نتیجه گیری ازش عجله نکن . انرژی خوبی در دنیای عشق منتظرته و اگر در رابطه هستی به زودی در مورد کاری که از شروعش نگرانی داری به سمتت جاری میشه و بهت انرژی میده . شهریور ماه پیچیده ای برای سیگنال های جذب شده و تغییراتی شکل گرفته ، به این شکل که کد جذب متولدای ۱ تا ۷ این ماه ۴۹۵۵۲ هست . متولدای ۸ تا ۱۹ این ماه کد جذبشون ۶۰۰۳۲۴ هست و متولدای ۲۰ تا ۳۱ ماه هم کد جذب ۷۷۷ رو دارن . هر کدوم که متعلق بهت میشه رو کامنت کن تا مثل همیشه بهترین اتفاقات بهت برگشت پیدا کنه و جذب تو بشه عزیزم .

 

 

خـرداد : میخوای کارهای زیادی رو تموم کنی و این هفته قراره هفته شلوغی باشه ولی به احتمال زیاد مشکلی در محاسبات هست یا چیز جدیدی اتفاق خواهد افتاد که باعث میشه آخر این هفته از پیشرفتت توی اون چندان راضی نباشی . ماه نو در وسط های این دوره در آسمون ظاهر خواهد شد و باید انتظار کمی بالا پایین در زندگی خصوصیت رو داشته باشی ولی نگرانش نباش ، راز غلبه بر این بالا پایین ها اینه که دائما در ذهنت نگه داری که دنبال چی هستی و هدفت چیه و سعی کنی هیچ حرفی نزنی یا کاری نکنی که از اون هدف طولانی مدت دورت کنه . ماه جدید برای متولد خرداد سیگنال های جذب رو به دو بخش تقسیم کرده به این شکل که متولدای ۱ تا ۱۲ این ماه کد جذب ۴۳۴۴۴ رو دارن و متولدای ۱۳ تا ۳۱ ماه هم کد جذب ۹۹۰۰۱ رو دارن . هر کدی که متعلق به تو میشه رو کامنت کن تا مثل همیشه انرژی های خوب رو از خودت آزاد کنی و بهترین اتفاقات بهت برگشت پیدا کنه و جذب تو بشه مهربونم .

 

 

تـیـر : شاید فکر کنی در فضای امنی هستی ، البته همينطور هم هست ولی آدم همیشه باید سراغی از ناامنی ها هم بگیره ، نا امنی ها باعث میشن آدم چیزهای جدید رو بشناسه و کارهای جدید بکنه . مدتی رو با تعدادی از دوستان خوب سپری خواهی کرد و این شدیدا انرژی دهنده است . اتفاقات بهتر از اونی که فکرش رو میکنی پیش خواهند رفت . انرژی خورشید برای نیمه دوم سال بهت قدرت میده تا کارهای خوب بکنی و زندگی رو خوش بگذرونی . یه بگومگوی موقت روز یکشنبه یا دوشنبه دیده میشه ، دلخوری هات رو با لبخند خنثی کن نیازی به جنگ نیست چون طرف مقابل خودش اشتباهش رو فهمیده . کسی که ارزش دوست داشته شدن توسط تو رو داره رو میشناسی ولی انگار خودش اونجور که باید متوجه ماجرا نیست . عجله نکن به زودی به راه میاد . سیگنال های جذب در ماه جدید متفاوت تر شدن و اگه متولد ۱ تا ۷ ماهی کد جذبت ۲۲۶۶ میشه و اگه متولد ۸ تا ۱۸ باشی کد جذبت ۸۷۷۰۰ میشه و اگرم از ۱۹ تا ۳۱ تیر باشی سیگنالت میشه ۱۱۳۱۱ . هر کدی که متعلق به تو میشه رو کامنت کن تا مثل همیشه بهترین اتفاقات بهت برگشت پیدا کنه و جذب تو بشه خوشگلم .

 

 

مـرداد: برخورد راحت و سر زنده ات میتونه تغییراتی جدی در روابطتت ایجاد کنه . در طول این هفته بقیه به گفته ها و اشاره هات توجه جدی تری دارن ، پس از یک طرف مواظب حرفهایی که میزنی باش چون ممکنه مشاجره های طولانی مدتی رو ایجاد کنه و از طرف دیگه هوشمندانه از موقعیت خوب ارتباطی ات استفاده کن . اگر در یک رابطه هستی کمی به طرف مقابلت فضای بیشتری بده ، خیلی نزدیک شدن به یک نفر گاهی به اون آدم احساس خفگی میده . اگر هم در رابطه نیستی اطراف خودت فضای آزاد بیشتری ایجاد کن تا آدم های جدید بتونن واردش بشن . سیگنال های جذب در ماه جدید برای مردادی های سلطه جو متفاوت تر شدن و اگه متولد ۱ تا ۱۴ ماه باشی سیگنال جذبت ۵۵۹۰۰۰۱ میشه و اگه متولد ۱۵ تا ۳۱ باشی کد جذبت ۸۸۸۰۰۰۱ میشه . هر کدی که متعلق به تو میشه رو کامنت کن تا مثل همیشه بهترین اتفاقات بهت برگشت پیدا کنه و جذب تو بشه عزیزم .

 

 

شهریور : با اینکه معمولا تو کسی هستی که باعث میشه بقیه احساس راحتی بکنن و حس خوبی داشته باشن ولى در این هفته خوبه همین انتظار رو از بقیه هم داشته باشی و ببینی کی میتونه به بهترین وجه اجراش کنه . آدمی هست که ادعای مثبت بودن داره اما در این هفته بخصوص دوشنبه تا چهارشنبه چیزی ازش میبینی که دلت رو سرد میکنه . به قلبت اعتماد کن اما چیزها رو با مغز هم بسنج . حس ” نخواستن ” حس بدیه اما به راحتی میتونی با یک نگاه توی آینه بهش غلبه کنی . یک رابطه عاطفی توی دانشگاه یا محل کار يا یک جای ( رسمی ) در جریانه که ترکش هاش به تو خواهد خورد . اگر جواب « نه » است ؛ سریع خودت رو عقب بکش و اگر جواب ممکنه « بله » باشه ؛ اجازه بده کمی زمان بگذره و درخواست دوم هم بیاد ! سیگنال جذب هفته با اومدن ماه جدید برای متولدای شهریور ثابتن چون این ماه متعلق به خود شماست ، کد جذب تمام متولدین هم عدد ۲۲۸۸۹ هست . کامنت کن تا مثل همیشه انرژیش رو آزاد کرده باشی و بهترین هارو جذب کنی مخصوصا حالا که ماه تولدت با ماه طالع یکی شده .

 

 

 

مـهـر : اضافه کردن یک آدم دیگه به برنامه هات میتونه به نفعت تموم بشه . ماه جدیدی که اومده ، برای متولد مهر شانس به همراه داره ولی باید به نیازهای بقیه هم توجه کنی . آدم نزدیکی هست که ازت چیزی میخواد ، اگر در توانت است چيزى كه ميخواد رو بهش بده و اگر در توانت نیست در موردش حرف بزن . حتی اگر در این هفته دنبال یک رابطه جدید نباشی این رابطه در راهه . دوشنبه این احتمال هست که یک نفر در زندگی ات وارد بشه و هیجان زده ات کنه ، بهش لبخند بزن . اگر با کسی در رابطه هستی یا می خوای باشی این روزها رو بیشتر با هم بگذرونین . ماه جدید برای متولد مهر که نماد عدالت هست سیگنال های جذب رو به دو بخش تقسیم کرده با این وجود کد جذب متولدای ۱ تا ۲۱ این ماه میشه ۱۸۷۲۹۰۰ و متولدای ۲۲ تا ۳۰ مهر ماهی هم کد جذب ۵۰۱ رو دارن . هر کدی که متعلق به تو میشه رو کامنت کن تا مثل همیشه انرژی های خوب رو از خودت آزاد کنی و بهترین اتفاقات بهت برگشت پیدا کنه و جذب تو بشه عزیز دلم .

 

 

آبـان : قدم های محکم بدون تزلزل بردار که خواسته ات رو به دست میاری . اگر هم نیاوردی ، چیزهای بهتری به سمتت خواهند اومد . تقارن خورشید و سياره عطارد در خونه دوازدهم آرزوها بیانگر جسمیت پیدا کردن تفکرات هست يعنى قراره چيزى رو كه بهش فكر مى كردى به وضوح ببينى و لمسش كنى . در اواسط این هفته دلخوری ای داری که حتی ممکنه چیزی مثل دزدی هم توش دخیل بشه ، در صورت بروز این اتفاق فکر کن که چقدر میتونی از اون آدم فاصله بگیری . اگر امکانش هست که بجنگ در غیر اینصورت تمرکز کن روی اهداف بلند مدت تر . نزدیکی عاطفی زیادی توی این هفته هست بخصوص از یکشنبه تا پنجشنبه ؛ اگر تنهایی بد اذيت كننده است ميتونى نگاهی به دوست یابی از شبكه هاى اجتماعى هم داشته باشى ، آدم های جالبی منتظر شانس همراهی با تو هستن . سیگنال جذب هفته برای متولدین ۱ تا ۱۱ آبان عدد ۱۴۰۰۱ هست و برای متولدین ۱۲ تا ۳۰ ماه عدد ۹۹۹ هست . هر کدی که متعلق به تو میشه رو کامنت کن تا مثل همیشه انرژی های خوب رو از خودت آزاد کنی و بهترین اتفاقات بهت برگشت پیدا کنه و جذب تو بشه گلم .

 

آذر : تغییرات مثبت در حال اتفاق افتادن هستن اما هر شکلی از تغییر کمی سختی هم با خودش داره ، نور ماه در خونه ایده های بزرگ بهت میگه که میتونی برای آینده نقشه بکشی یا اگر قبلا اینکار رو کردی به زودی ثمراتش رو ببنی . فانتزی هات قابلیت این رو دارن که جون بگیرن و جلوی چشمهات به نمایش در بیان . به هر چیزی که فکر می کردی نزدیکتر از اونی است که فکرش رو بکنی . حضور برج جدید در خونه یازدهم ، پیش بینی فرد جدیدی در زندگی ات رو میکنه که قبلا فکر میکردی تایپ و هم سطح تو نیست اما حالا ممکنه وقتش رسیده باشه که نظرت رو عوض کنی . سیگنال جذب هفته برای متولدین ۱ تا ۹ آذر عدد ۴۴۴ هست و برای متولدین ۱۰ تا ۲۲ ماه عدد ۶۵۴ و متولدای ۲۳ تا ۳۰ ماه هم سیگنالشون ۴۱۰۰۰ میشه . هر کدوم که متعلق به تو میشه رو کامنت کن تا انرژیش رو به جریان انداخته باشی و بهترین اتفاقات بهت برگشت پیدا کنه مهربون جان .

 

 

دی : قلبت رو باز نگه دار و حرفت رو بزن ، اینجوری ؛ بدون اینکه چیزی رو سخت یا پیچیده کنی منظورت رو خواهی رسوند . خورشید درست بالای سرت ایستاده و یکشنبه یا دوشنبه بهترین زمان ها رو داری برای اینکه حرف سختی رو به طرفت بزنی . از جمعه و روز تعطيلت استفاده کن و اگر لازمه قراری سه چهار ساعته بذار . جواب ها کامل نشدن و بهتره تصمیم نگیری ، هنوز بخش هایی از جواب به زودی به تو خواهد رسید ، حواست باشه به بقیه هم شانس نظر دادن بدی چون اگر چیزی رو تنهایی پیش ببری آخرش خیلی خوب نخواهد شد . این هفته ؛ عشق میتونه عمیق باشه ولی اصراری نکن . تصمیم های تازه آخرین ماه تابستون برای متولد دى ماندگار نخواهند بود . نوبتی هم باشه نوبت متولد دی هست که کد جذب منحصر به فرد برای این دریافت کنه . متولدای ۱ تا ۲۰ دی کد ۳۶۰۰۰ و متولدای ۲۱ تا ۳۰ دی هم کد ۳۸۹ رو دارن . هر کدوم که متعلق بهت میشه رو کامنت کن تا انرژیش رو به جریان انداخته باشی و بهترین اتفاقات رو جذب کنی عزیز دلم .

 

 

بهمن : نمی خوای توی ذوق کسی بزنی ، دوست هم نداری که شادی بقیه رو خراب کنی اما ظاهرا گاهی داری اینکار رو میکنی ، اگر میخوای بیشتر لذت ببری ، استاندارد های سطح بالات رو کمی کنار بذار و قبول کن که بقیه هم میتونن مثل تو دنیا رو کشف کنن و به جواب هایی برسن که شاید از نظر تو درست نباشه . ماه در حال وارد شدن به خونه دوازدهم فانتزی است و اين يعنى فرصت مناسبی داری برای تجربه یکی از فانتزی های زندگیت ، اگر فراهم شد شک نکن و سراغش برو به احساساتت اعتماد کن و اگر آدمی رو قابل اعتماد پیدا کردی بدون که واقعا اینطوره . در صورتی که بین دو چیز مردد هستی اونی رو انتخاب کن که هیجان بیشتری رو پیش خواهد آورد . عقل به اندازه کافی فرصت داشته و بد نیست یک هفته ای فرمون رو دست آدرنالین بدی . سیگنال جذب هفته برای متولدین ۱ تا ۱۶ بهمن عدد ۸۸۵۵ هست و برای متولدین ۱۷ تا ۳۰ ماه عدد ۶۷۹ هست . هر کدی که متعلق به تو میشه رو کامنت کن تا مثل همیشه انرژی های خوب رو از خودت آزاد کنی و بهترین اتفاقات بهت برگشت پیدا کنه و جذب تو بشه جذاب جان .

 

 

اسفند : در طول این هفته چندین بار لحظات رمانتیک خوبی از قلبت رد میشه . تقاطع خورشید و سياره عطارد در خونه اول عشق ، بارها شعله هایی رو به سمتت میفرسته و اين يعنى اگر با کسی در رابطه هستی این لحظات رو باهاش شریک ميشى و اون هم بهترين ها رو حس خواهد کرد ، با یک مسیج یا تلفن یا اگر نزدیک هم هستین بغل اما اگر مجرد هستی این شعله رو میشه در کار هم استفاده کرد . تا آخر ماه یک جور خلاقیت به سمتت مياد ، متولد اسفند کلا آدم خلاقی است ولی در این مدت این خلاقیت دو سه برابر میشه ، تنها چیزی که باید به شکل جدی نسبت بهش نگران باشی و مواظبت کنی غیبت یا بد جنسی یک نفر در پشت سرت است . سعی کن کارهات شفاف باشه و اگر جایی حس کردی سوء تفاهمی هست ، مستقیم در موردش حرف بزنى . سیگنال جذب هفته برای متولدین ۱ تا ۱۴ اسفند عدد ۷۴۲۸۹ هست و برای متولدین ۱۵ تا ۳۰ ماه عدد ۲۰۲۹۰۹ هست . هر کدی که متعلق به تو میشه رو کامنت کن تا مثل همیشه انرژی های خوب رو از خودت آزاد کنی و بهترین اتفاقات بهت برگشت پیدا کنه و جذب تو بشه اسفندیه تو دل برو .
.
.

اگه غول چراغ جادو داشته باشی سه آرزوت چی خواهد بود ؟

یک پاسخ به “طالع رنگی – 4 تا 10 شهریور”

  1. 9118916946 گفت:

    99001

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد