طالع رنگی رنگی – 23 تا 29 مرداد


طالع رنگی هفته
:

 

 

فروردین : حالا که سیاره ونوس در حال گذشتن از خونه دوم قسمت مالی طالعت هست ، در صورتی که به عقل سلیم رجوع نکنی و کار خطرناکی بکنی یا ریسک چیزی رو بکنی که براش از قبل نقشه ای نداشتی ، وضع مالی خراب خواهد شد. چیز جالبی رو در پیش داری که به خاطر وضع مالی مجبور میشی ازش گذر کنی. اشکال هم نداره و بهتره به جای حسرت خوردن، برای آینده دورتر برنامه بریزی. شنبه تا آخر هفته قدرت مغناطیسی سیاره ونوس همراه توئه و جذب آدم ها برات راحته. فقط صحبت رو شروع کن و بعد کمی عقب بکش تا ببینی چطوری طرف سمتت میاد. اگر دنبال یه زمان مناسب برای یک ملاقات عالی هستی، یکشنبه مارس در زاویه جذابی با سیاره نپتون قرار می گیره و این تعبیرش یعنی اینکه فانتزی ها می تونن به حقیقت بپیوندن. یه نفر داره تو فکرش با تو کار مشترکی رو تصور میکنه و قصدشو داره تا شرایط رو برای کنارت بودن فراهم کنه .

 

 

اردیبهشت : پیگری چند تا از آرزوهای جدید در این هفته چندان توصیه نمی شه. به برنامه هایی که از قبل داشتی بچسبی بهتره. قلب مهربون تو رو به پیش می بره پس اگر جایی داری خشن یا از روی عصبانیت تصمیم میگیری تجدید نظر کن. استفاده از لبخند در روز یکشنبه و بعدش پنجشنبه می تونه معجزه کنه. اگر کار گیر کرده، یک لبخند مهربون خیلی چیزها رو حل می کنه. جمعه ژوپیتر که به همرا خودش شانس میاره به خونه پروژه های پیش رو نزدیک می شه. اگر کاری رو شروع کنی همه چیز با تو همراه خواهد شد. در صورتی که با کسی در رابطه هستی این هفته انرژی مثبت زیادی با هر دوی شماست و بهتره وقت بیشتری رو با هم بگذرونین. شک ها رو کنار بذار.

 

 

خـرداد : کار بزرگی در پیشه و نیاز به اعتماد به نفست داری که بتونی بهش غلبه کنی. موارد لازم برای پیروزی رو داری اما لازمه در یک جهت متحدشون کنی و با استفاده صحیح، به چیزی که میخوای برسی. دقت کن که حتی اگر یک جزء از نیروهات رو درگیر کاری که پیش رو است نکنی ، ممکنه موفقیت از چنگت به بیرون بلغزه. نگران این نباش که بعضی ها به بعضی چیزها اسم و حس بدی میدن ، اگر چیزی لازمه انجامش بده. حواست هم باشه یکی از بهترین شرایط دینامیکی عاطفی در دوسال اخیر در همین هفته اتفاق میفته و تقریبا تا پانزده روز آینده ادامه دار. ورود سیاره مریخ به خونه طالع تو باعث می شه توجه خاصی بهت بشه یا انرژی عاطفی مثبتی رو به سمت کسی هدایت کنی (مثلا یک مهربونی کوچیک) تا مدت ها اون آدم به فکر تو خواهد بود. متولد خرداد موجودی عالی هست که کمی تمرکز و جدیت لازم داره تا شاهد موفقیتی عظیم باشه.

 

 

تـیـر : درسته که در دوره ای اهداف خیلی مشخصی داشتی که فکر میکردی با قدرت به سمت شون حرکت خواهی کرد ، اما حالا وضع کمی عوض شده و با دیدن راه های جدید حق داری خیلی جدی به تغییر مسیرت فکر کنی. سیاره ونوس که اکثرا دنبال لذته در کنار دو پیکر قرار گرفته و این یعنی باید موظب باشی این ترکیب جذاب، باعث نشه فقط بخاطر خوشی و راحتی مسیرت رو تغییر بدی. اگه دنبال تغییر مسیری دوشنبه تصمیم بگیر چون ماه تا حدی تاثیر ونوس رو خنثی می کنه . یادت باشه اگر میخوای تصمیمی بگیری بهتره قبل از پایان هفته انجامش داده باشی . چند تا دوست و یا آشنا هستند که وقتی تو شروع به حرکت می کنی یه جوری قصد این رو دارن که سرعتت رو کم بکنن ، شاید آدمای بدی هم نباشن اما از اینکه نمی تونن با سرعت تو یکسان بشن احساس ناراحتی میکنن و نتیجه اش میشه این رفتار ، فالوده بهت توصیه میکنه که خودت رو متوقف نکنی ، چون نمی تونی کسی رو متقاعد کنی که به تصمیماتت اندازه خودت فکر کنن.

 

 

مـرداد: سیاره ونوس در خونه دوازدهم فانتزی های متولد مرداد طلوع کرده و این تعبیرش یعنی داره یه چیزی رو ازت مخفی می کنه. چیزی که به معنی کلاسیک نیاز به مخفی شدن نداره اما انگار تو یه بازی چیزی به تو گفته نشده. توی فکرت خیلی کنکاش نکن و از کسی که فکر می کنی حرفی برای گفتن به تو داره بخواه حرفش رو بزنه. یادت باشه که شنیدن یه حرف با اصرار کردن اتفاق نمیفته، بلکه با ایجاد شرایط امن برای صحبته که آدم ها راحت حرف هاشون رو بهت میزنن. در صورتی که به خرید چیزی فکر می کنی این هفته زمان مناسبيه و حتی اگر لازمه یک کوچولو قرض بگیری ، خریدت رو بکن. یادت باشه که شادی تو مهمترین چیزه و اگر کسی تو زندگی توست که شادت نمی کنه باید رفتارش رو اصلاح کنه یا از زندگی تو خارج بشه. شاید با رفتن به ماه جدید، کمی از هماهنگی های درونیت رضایت نداشته باشی اما خیلی بهتره که نگرانش نباشی چون همه مون پتانسیل دپرس شدن رو داریم و دوباره ازش عبور میکنیم

 

 

شهریور : هیچ کس آزاد نیست که هر کاری دوست داره بکنه. همه ما قید و بندهای جامعه و دوستان و آشنایان و خیلی چیزهای دیگه رو داریم. پس نگران نباش اگر اونکاری که دوست داشتی رو نکردی. عوضش سعی کن در این هفته (بخصوص دوشنبه تا چهارشنبه که مریخ از خونه اول تصمیمت در حداکثر فاصله است) پات رو کمی از جای همیشگی دورتر بذاری و کارهایی رو بکنی که قبلا نکردی یا جایی بری که قبلا نرفتی یا حتی حرفی رو بزنی که دائما نگرانش بودی. گفتن «راستی …» در این هفته شروع کننده بسیار خوبی است. اگر می خوای به کسی چیزی رو بگی خیلی عادی بگو «راستی…» بعد مجبوری حرفت رو بزنی. فاصله با سیاره مریخ بهت کمک می کنه ریلکس و معقول نظرت رو ابراز کنی. در این هفته ماه در خونه نهم تجربیات نو است و اگر آدمی که تا حالا ندیدیش بهت ابراز علاقه کرد، تعجب نکن.

 

 

 

مـهـر : هفته ساده ای است. اتفاق اصلی اش عصبانی شدنت برای نکته ای است که اگر بعدا بهش فکر کنی می بینی اصولا اهمیت خاصی نداشته. به شکل عجیبی آسمون متولد مهر ساده و خلوت است تنها توصیه مهم همون توصيه قدیمی است: «اگر عصبانی شدی تا ده بشمار و بعد حرف بزن و تصمیم بگیر و جواب بده». در زندگی عشقی هم اتفاق قابل توجهی دیده نمی شه و بهتره این هفته رو برای رسیدن به یک هدف دور و دراز صرف کنی. چیزهایی در زندگی هستن که بسیار مهم طبقه بندی می شن ولی چون فوری و عجله ای نیستن هی عقب میفتن. مثلا یاد گرفتن مهارتی جدید یا جواب دادن به یک ایمیل مهم ولی غیر اضطراری. دو سه تا از این تیپ کارها رو برای این هفته خلوت بذار تا هفته های شلوغ بعدی مطمئن باشی که هیچ چیز عجله ای یکهو مهم نمی شه که تو رو از کارها عقب بندازه.

 

 

آبـان : یک جور خستگی توی آسمون متولد آبان هست. انگار ستاره ها مثبت و خوب دارن میچرخن ولی هدفشون گم شده. شاید هم بار مسئولیت زیاده. حواست باشه که اگر حجم کاری که قبول کردی زیاده بهتره کمش کنی و اگر زیادی کمه بهتره چیزهای خوبی رو شروع کنی، مشارکت در یک برنامه اجتماعی مثل خیریه یا ملزم دونستن خودت برای رعایت قانون های انسانیت بسیار خوبه. دقت کن که بهترین هدف در زندگی می تونه تلاش برای رسیدن به آرزوها باشه پس وقت رو تلف نکن و ببین چی دوست داری. در شرایط خونه ظاهرا صلح و صفا برقراره ولی انگار یک انرژی مهار نشدنی هم در حال شکل گیری است. یکشنبه گذاره های خورشیدی در راهن و اگر تلاطمی پیش اومد بهتره براش آماده باشی. اگر کسی گفت روشی که در کاری استفاده می کنی براش جذاب نیست، بپرس چه شکلی دوست داره و به حرف هاش گوش بده و ایده بگیره.

 

 

آذر : شکل دادن نگاهت به آینده وظیفه اصلی ای هست که تعطیلی روزهای پیش رو بر دوشت گذاشته. صبح روز تعطیل که بیدار شدی، کاغذی جلوت بذار و به آینده فکر کن. لازم نیست چیزی بنویسی. اون نکته که لازمه به ذهنت خطور خواهد کرد. سیاره ساترن مادی گرا ، کمی بیشتر از همیشه در حال خودنمایی است و این یعنی بد هم نیست برای مدتی کمی بیشتر به فکر مادیات باشی. زندگی مال توئه و باید بهش شکل بدی. کسی که دوستش داری در یک موقعیت اجتماعی مثل گردهمایی با دانشگاه یا محل کار به تو خیره شده و پا پیش نمیذاره. بهتره کمی هلش بدی یا افق دیدت رو وسیع تر کنی. کشمکش اخلاقی آخرین چیزی است که در هفته لازمه پس بهتره کاملا با دیگران شفاف و صادق باشی.

 

 

دی : امیدوار هستی که به زودی به استراحت و آرامش جانانه برسی. اگر الان کار سنگین است اصلا نگران نباش چون استراحت خیلی نزدیکه و اگر در حال استراحت هستی بدون که این ماجرا ادامه دار خواهد بود و خطر فقط در سر رفتن حوصله است! درگیری احساسی یک نفر باعث دردسر برات می شه و چیزی که اصلا در این هفته نباید به زبونت بیاد جمله : «من که گفته بودم…» است. باهوش باش و گوش به زنگ چون روزی در این هفته (به احتمال زیاد بین سه شنبه تا پنجشنبه) فرصت جالبی برایت پیش خواهد اومد. یک نفر داره از تو سیگنال های متضاد میگیره. از یک طرف چیزهایی می بینه که فکر میکنه بهش علاقه مند هستی و بعد وقتی میخواد بیاد جلو، چیزی می بینه که جرات نمیکنه ریسک کنه و بپرسه. بخشی از مشکل به خاطر شجاع نبودن اون آدمه و بخشی بخاطر رفتار متضادی که از طرف تو می بینه. اگر کسی در اطرافت داری که در این شرایط است، بهتره راهنمایی مستقیم تری بهش بکنی چون آدم خوبیه.

 

 

بهمن : اگر قراره آخر هفته خوب تموم بشه لطفا به کارها بچسب و چیزهایی که ازت انتظار میره رو انجام بده. مخفی شدن استراتژی صحیحی نیست و عقب انداختن کارها کیفیت شون رو خراب می کنه. ونوس با قوه جاذبه اش توی آسمونه و برای شخص تو دقیقا کنار ماه و پلوتو میگذره و احتمالا فرصتی داری برای تجربه های جدید. بهشون فرصت اتفاق افتادن بده، ولی توشون غرق نشو چون دنیا بزرگتر از اونیه که یه دیدار بخواد تغییر عظیمی توی زندگی تو بده. زمان خوبی برای یک سلسله خریده، پس اگر منتظر زمان مناسب بودی، دقیقا الان باید دست به جیب بشی. در صورتی که در رابطه هستی یکی از فانتزی هات رو روز یکشنبه یا دوشنبه به پارتنرت بگو و ازش در نهایت استقبال خواهد کرد.

 

 

اسفند : دقت مهمه! در این مرحله نباید اشتباه بکنی. با اینکه به نظر نمی رسه ولی یکی دو چیز که در زندگی تو حساس خواهند بود در مرحله های پایانی هستن و قدم هایی که به زودی بر می داری (یا نمی داری!) تاثیر مهمی در زندگی دارن. سیاره ژوپیتر داره از خونه ششم کار میگذره و این یعنی وقت عادت کردن به یک رفتار خوب در طول روز (مثلا ورزش یا سالم تر غذا خوردن) دقیقا همین موقع است. این هفته سر یک مسئله مالی دردسر کوچیکی مشاهده می شه. قراردادها رو محکم ببند و حرف هات رو زود بزن. اگر کسی که باهاش در رابطه هستی خسیس است و این روی اعصابت میره، بهش بگو چه انتظاراتی ازش داری. شاید دوست داره خوشحالت کنه اما بیشتر خراب میکنه.با حرف زدن مستقیم یا به سبک خودش این فضا رو بهش بده.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد