طالع رنگی – 27 خرداد تا 2 تیر

دوست فالوده ای من سلام
امیدوارم از خواندن طالع رنگی این هفته ات لذت ببری
طالع رنگی این هفته از تاریخ : ۲۷ خرداد تا ۲ تیر ۱۴۰۲

 

 

فروردین : اگر وقت کم می یاری یا در حین نگاه به گذشته ؛ فکر میکنی به اندازه کافی کارها پیش نرفتن شاید داری وقت زیادی برای دیگران میذاری . این یکی از مشکلات همیشگی متولد فروردین است که زمان زیادی رو صرف دیگران یا رسیدن به اهدافی که دیگران ترسیم کردن می کنه و مسیر خودش از یادش میره . این هفته با حضور خورشید و سیاره مرکوری در خونه چهارمِ تصمیم های بزرگ این مساله حتی پر رنگ تر هم میشه ، مواظبش باش و اگر نیازی داری دوشنبه یا سه شنبه در حالی که ماه توی آسمون است دو سه دفعه « نه » بلند به خودت بگو ، توی فکر قبول نیست ! باید زبونی بگیش تا مغزت بهش عادت کنه . در دنیای عشق اتفاقات بسیار هیجان انگیزه ، تمرکز خاصی روی تو دیده میشه . کسی که باهاش هستی لازمه کمک اصلی تو برای پیشرفت باشه ؛ اگر اینطور نیست اینو ازش بخواه . رسیدن به ارتفاعات جدید کاملا در دیدرس است ، با هم که قدم بردارین به هر جا بخواین می رسین

 

اردیبهشت : ساکت هستی و بقیه فکر می کنن که چرا یا توی ذهنشون این طوری میگذره که حتما مشکلی برات ایجاد شده و درگیر فکر و خیال هستی . این هفته توی طالع ماه داره برات خونه دوازدهم زندگی شخصی رو پر می کنه ولی تو درگیری هایی داری که نمی ذاره از این شرایط به نفع ایجاد یک رابطه استفاده کنی ، توضیح دادن در مورد موضوعات بی فایده است و بهتره اگر چیزی در گذشته است ، در گذشته رهاش کنی . در صورتی که در یک رابطه هستی انتظار پستی و بلندی داشته باش و اگر تنهایی ، در این هفته چندان امیدی به هیجان جدید نمیره . میتونی از خلوت بودن این هفته استفاده کنی تا به ماجراهای ناتمامی که از گذشته مونده سر و سامون بدی .

 

 

خـرداد : ایستادن در دفاع از ارزش ها پر افتخاره . اینکه حاضری از عقایدت دفاع کنی و دردسرش رو هم بکشی در ساختن شخصیتت مفید خواهد بود . اوایل هفته چنین شرایطی است ، سیاره پلوتو از کنار خورشید طالعت می گذره و شاید چیزی با قدرتی بزرگتر از خودش درگیر میشه . مساله ای رو مدتی است شروع کرده ای ولی یادت باشه که تلاش برای پیروزی سریع شانس موفقیت رو کمتر می کنه . بازی دقیق و پر حوصله قدم به قدم تقریبا موفقیت رو تضمین خواهد کرد ، اگر به عشق شک داری یا فکر می کنی دروغی بهت گفته شده حواست باشه که سطح خودت رو پایین نیاری . متولد خرداد بالاتر از خیلی چیزها است و بهتره درگیر کارهای چیپ نشه . واقعیت اینه که اگر چنین شکی پیش اومده بهتره از ریشه حل بشه نه اینکه تو رو درگیر خودش بکنه و احساسات ارزشمندت رو به بازی بگیره ، این در مورد کار و آدم های دیگه هم صدق می کنه .

 

 

تـیـر : دوره ای از موفقیت در پشت سرت دیده میشه ، دنیا برای کاری فشار میاره و تو هم خوبه بهش کمک کنی ، انگار در همین اوایل هفته دقیقا بهت نشون داده شده که باید چیکار کنی اما اگر خودت آستین بالا نزنی بعیده دنیا به تنهایی کاری بکنه . در اول هفته فقط نگاه کننده نباش اگر چیزی شد که علاقه مند بودی هلش بده . نقل قول مهمی می گه که : آدم در طوفان هم می تونه برقصه منتظر بودن برای بهترین هوا برای رقص فقط باعث میشه فرصت ها از دست برن . انرژی زیادی در اطرافت نیست خوبه به جزییات چیز هایی که هست دقت کنی و بهشون اهمیت بدی . آدمی که نزدیک تو است باید برات انرژی بخش باشه وگرنه در طولانی مدت باعث بی حس و کرخت شدنت خواهد بود . اتفاقی پیش میاد که دوست نداری باهاش مخالفت کنی ولی اگر این کار رو کنی جواب «خیر» واقعی نیست ، کمی صبر خیلی جواب ها رو تغییر میده .

 

 

مـرداد: کسی با انتقاد زیاد و حمله به ارزش های پایه ایت باعث عصبانیتت میشه یا حتی بدتر ، در هر صورت سعی میکنه عصبانیت کنه . دقت کن که آدم اگر حس کنه فضا ، فضای عقل و منطق نیست لازم نیست با عقل و منطق پیش بره . دوستان خوبی دورت هستن که در این هفته در یک گردهمایی خوب از یکیشون حرف مهمی رو می شنوی . در صورتی که کسی چیزی ازت خواست حتما بهش بده یا در موردش اقدام کن یا حداقل روشن بگو چرا نمیتونی قبولش کنی چون نیت طرف کاملا صادقانه است . این هفته در رابطه عاطفی برای برخی از متولدین کمی استرس رو شاهد هستیم که تاثیر بودن سیاره اورانوس در خونه یازده عشق طالع این ماه تو است و روز چهارشنبه رشد ماه ممکنه کمی از منابع مالیت رو صرف خودش کنه ، پس اگر پول کم بود نگران نباش وضع سریعا بهتر میشه .

 

 

شهریور : موج های دریا قوی هستن و حرکت کردن باهاشون بهترین وسوسه . شاید توی کوتاه مدت این مساله مثبت و راحت به نظر بیاد ولی در بلند مدت باعث میشه به اونجایی که میخوای نرسی ، حواست باشه که اگر مسیر خیلی راحته یعنی آدم داره اشتباه میره ، در صورتی که آخر هفته رو جایی میری دقت کن که مسیر گاهی به اندازه مقصد مهمه ، پول هات رو هم سریع خرج نکن و بخشی از اون رو برای روز آخر نگه دار چون احتمالا یک خرید جالب منتظرته که بهتره در موردش شک نداشته باشی . تمرکز روی زندگی عاشقانه شدیدا تاکید میشه حتی اگر یک کم به ضرر چیزهای دیگه تموم بشه ، مگه چند بار فرصت های به این خوبی پیدا می کنیم که بخوایم توش به عشق و علاقه مون نرسیم ؟

 

 

 

مـهـر : شرایط به آرومی می گذره . انگار همه چیز روی روشی که همیشه پیش می رفته داره حرکت می کنه ولی این خوب نیست ؛ برای متولد این ماه نیازمند یک خبر هستیم ، چیزی که در طالعت توی این هفته مهم بود و می تونه خبر خوبی باشه اینه که در این هفته خورشید از خونه قبلی خارج میشه و کمی تغییر رو باید انتظار داشته باشیم . اگر در « رقابت » یا چیزی مشابه درگیر شدی ، خیلی مهمه این گفتار رو یادت باشه که « پیروزی بدک نیست ولی مشارکت است که همه چیزه » . سعی نکن معشوقت رو متقاعد کنی بلکه روش خودت رو نشون بده و ازش همراهی بخواه و بعد نظرش رو بپرس اینجوری چیزی که میسازین واقعی تر و کامل تر است . این هفته شک یا کشمکشی تو رو به این فکر میندازه که کاری بکنی که خودت هم فکر میکنی درست نیست ، سطحت رو پایین نیار گاهی پذیرش چیز بد ، بهتر از بد شدن است .

 

 

آبـان : اگر به اصرار کردن ادامه بدی ، خودت و دیگران اذیت خواهید شد و نتیجه هم فرقی نخواهد کرد . گاهی همراه شدن با جمع ، استراتژی بهتری از جنگ و غر زدن است . این رو به کسی که لازمه بگو . مقایسه کردن کار درستی نیست حتی اگر تو از همه بهتر باشی متولد آبان در آستانه ورود به فصل جدید باید به شکلی جدی وارد یک برنامه جدید بشه تا بتونه شادی اش رو به حداکثر برسونه . یک متولد نیمه دوم سال در سه ماهه تابستان امسال اقدامی جدی در مورد تو میکنه . بجز خودت به کسی قول محکم نده و آخر هفته رو برای استراحت صرف کن . کسی مهمتر از تو نیست و کاملا حق داری بقیه بهت کمک کنن ؛ اگر کمکی نمی کنن خودت ازشون بخواه . در روزهای پیش رو دنبال ماجرای رمانتیک جدی نباش .

 

آذر : بهتره که خودت رو از مرکز صحنه کمی دورتر نگه داری و بیشتر از اونکه فعال باشی نظاره گر بمونی . هفته شلوغی است و مکان های شلوغ با اینکه برات خوبه اما ممکنه موجب دردسر بشه . ماه داره کم کم بزرگ میشه و فضای عاشقانه زندگی تو کمی غبار آلود خواهد بود . غبار که نه ؛ بیشتر شبیه مه . تصمیم گیری مشترک دشواره و به نظرم این هفته هم وقتش نیست . متاسفانه در همین هفته سیاره مرکوری هم تاثیرش رو گذاشته و اگر می خوای در کاری موفق باشی باید کمی انرژی بیشتر صرفش کنی ، در عوض نکته مثبت این هفته توان ارتباطی بالای تو در کل هفته و انرژی خیلی بالای تو در دوشنبه است . با هر کسی وارد صحبت بشی مجذوب و قانع خواهد شد . از این فرصت استفاده کن تا هفته ای عالی بسازی . در ضمن یک قول فراموش شده رو فراموش نکن ، خیلی از وقت عملی کردنش گذشته ، عزمت رو به کار بگیر تا بهش عمل کنی .

 

 

دی : این هفته برای متولد دی میزان متناسبی از شور و هیجان و بی برنامه بودن لازمه ، بهتره برای همه روزها برنامه نداشته باشی چون اتفاق های خوب در این هفته برای افتادن نیاز به فضایی آماده دارن . برای یک سری از متولدای این ماه عشق داره روی مسیری هموار پیش میره و فصل جدید ؛ اتفاقات پیش بینی نشده ای در این حوزه براتون خواهد داشت . حضور یک فاصله احساسی ناراحت کننده است ولی به هر حال در هر چیزی پیش میاد ، مهارت تو باید برگردوندن دو قطب مثبت و منفی به رابطه باشه تا بتونن همو جذب کنن . زیاد شبیه طرف مقابلت نشو . در صورتی که به سفر میری از مسیر به اندازه مقصد لذت ببر چون این دو تا از هم جدا نیستن .

 

 

بهمن : کلی کار برای انجام دادن هست ولی انگار برات حسش نیست ، منطقی هم هست . توی این روزهای گرم کی دوست داره بچسبه به کار ؟ انگار یک رابطه دوستانه نیازمند قطع شدن است ؛ شایدم یک جور کار تند لازمه تا چیزی که دوستانه بود در شکل جدید حفظ بشه . توازن دور از دسترس نیست ولی خب نباید هم زیادی متوازن بود . گاهی یک خشونت کوچیک لازمه . در دنیای عشق هفته ساکتی است اما دوشنبه یا سه شنبه ؛ اتفاقاتِ ریزی توی خودش داره که میتونه تعیین کننده باشد . اگر به کسی علاقه مند هستی این روزها اشاره ای به مساله عشق بکن ؛ جوابش سریع و قاطع و باب میل تو خواهد بود . یکشنبه بعدی زمان خوبی برای تعمیق یک رابطه است . اگر لازمه آستین بالا بزنی از حالا بالا بزن چون اون موقع ممکنه وقت کم بیاد .

 

 

اسفند : انگار مجبوری کاری رو بکنی که نمی خوای ، حتی ممکنه این کار نزدیک تر شدن به یک نفر باشه یا نوع رابطه با کسی که علی رغم خواست خودت ، داره به شکلی که نمیخوای تغییر می کنه . دو سیاره خورشید و اورانوس در خونه تصمیم به هم رسیدن و ای یعنی فرد دیگه ای برات تصمیم می گیره و کنترل خیلی کمی روش داری ، حداقل کاری که می تونی بکنی اینه که نشون بدی با چیزی که در جریانه مخالفی ولی جنگ حادی هم نکنی . در صورتی که حس می کنی چیزی که قراره آرامش بخش باشه ، استرس زا شده یعنی یک جای کار می لنگه ؛ به خودت رجوع کن و ببین چه چیزی رو میشه تغییر بدی که فضای اطرافت دلچسب تر بشه .
.
.

اگه غول چراغ جادو داشته باشی سه آرزوت چی خواهد بود ؟

یک پاسخ به “طالع رنگی – 27 خرداد تا 2 تیر”

  1. Koko گفت:

    سلام فالوده ی قشنگم
    میشه لطفاً فال رنگی رنگی این هفته ( ۲ تیر تا ۹ تیر ) رو بذاری ؟ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد