فال هندی راجت نیر- سه شنبه 7 مرداد

🌶فال راجت نير هندي(اولين بار در ايران )🌶

متولدین فروردین

⭐️ستارگان: ناطح 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۵۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز صبح وقتی به همسرتان نگاه می کنید به جای تمام اختلافات جزئی و مشکلاتی که بین شما وجود دارند به این فکر کنید که چه چیزی باعث شده است که او را به عنوان همسر خود انتخاب کنید، به خاطرات خوب گذشته فکر کنید و روزهای خوبی که در کنار هم داشته اید.

 

متولدین ارديبهشت

⭐️ستارگان: طاووس 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۳۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز از همان ساعات آغازین روز اینطور به نظر می رسد که نیرویی موذی و قوی سعی در به هم ریختن برنامه هایی دارد که شما برای امروزتان داشته اید. ترافیک، اختلال در شبکه تلفن همراه و حتی در سیستم بانکی باعث کند شدن روند کارهایتان شده است و این اصلا برای شما خوشایند نیست.

 

متولدین خرداد

⭐️ستارگان: آتریا 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۸۶٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
درست زمانی که داشته اید به این فکر می کرده اید که چطور از عشقتان خواستگاری کنید نسبت به او و احساستان دچار تردید شده اید و از اینکه بتوانید آینده ی خوبی در کنار هم داشته باشید مطمئن نیستید. حتی ممکن است یک نفر که به تازگی وارد محیط کارتان شده و یا شخصی که در یک مهمانی با او آشنا شده اید ناگهان به نظرتان جذاب تر از شریک عاطفی فعلیتان آمده باشد. خیلی ها وقتی پای تعهد بیشتر و ازدواج به میان می آید دچار ترس و تردید می شوند، اما اگر عمق این احساستان زیاد شد و دیدید که دارد زیادی طول می کشد بهتر است یک بار دیگر رابطه تان را از نظر گذرانده و حتی در صورت نیاز از یک مشاور متخصص کمک بگیرید.

 

متولدین تیر

⭐️ستارگان: دلتا بادبان 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۸% لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز احساس می کنید که کارهای خانه، نگهداری از فرزندانتان و وظایفی که در خانه و محیط کارتان به عهده دارید خیلی بیشتر از حد توان و تحمل شما شده اند و دوست دارید یک راهی برای فرار از این همه فشار و مسئولیت پیدا کنید، اما قلب مهربان و وجدان شریفتان این اجازه را به شما نمی دهند.

 

متولدین مرداد

⭐️ستارگان: سرپسین 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۰% لايه روحي
🧿پيشگويي :
شما به تازگی تصمیم های بزرگ و مهمی برای زندگی خود گرفته اید، تصمیم هایی که شاید عملی کردن برخی از آنها برایتان چندان خوشایند نباشد و تمایل و عجله ی چندانی برای عملی کردن آنها نداشته باشید.

 

متولدین شهریور

⭐️ستارگان: گاکروس 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۶% لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز دوستی که برای شما بسیار عزیز است و همیشه در روزگار سختی در کنارتان بوده و به شما کمک کرده است به مشکلی برخورده و از شما تقاضای کمک می کند. شما از اینکه بتوانید به او کمک کنید بسیار خوشحال می شوید و حمایت از او چه از لحاظ مادی و چه معنوی خواسته ی قلبی شماست، اما متأسفانه انجام آنچه او از شما خواسته است امروز برایتان امکان پذیر نیست و این موضوع شما را بسیار ناراحت می کند. راستش را بخواهید احتمال اینکه دوستتان عذر شما را بپذیرد خیلی کم است و اگر به او کمک نکنید ممکن است دوستی تان برای همیشه از بین برود، پس هر کاری که واقعا از دستتان برمی آید را برای او انجام دهید.

 

متولدین مهر

⭐️ستارگان: دبران 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۳٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي :
امروز احساس می کنید که کارهای خانه، نگهداری از فرزندانتان و وظایفی که در خانه و محیط کارتان به عهده دارید خیلی بیشتر از حد توان و تحمل شما شده اند و دوست دارید یک راهی برای فرار از این همه فشار و مسئولیت پیدا کنید، اما قلب مهربان و وجدان شریفتان این اجازه را به شما نمی دهند.

 

متولدین آبان 

⭐️ستارگان: آکروکس 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۹٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
شما به تازگی تصمیم های بزرگ و مهمی برای زندگی خود گرفته اید، تصمیم هایی که شاید عملی کردن برخی از آنها برایتان چندان خوشایند نباشد و تمایل و عجله ی چندانی برای عملی کردن آنها نداشته باشید.

 

متولدین آذر

⭐️ستارگان: سروش 🪐جنس:آتش
🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۰٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
امروز سعی کنید به هیچ وجه وسیله نقلیه ی شخصیتان را از خانه خارج نکنید. علاوه بر کمکی که با این کار به کاهش آلودگی هوا خواهید کرد خودتان و وسیله تان را نیز از اتفاقی ناخوشایند محافظت خواهید کرد. اگر اصرار دارید که حتما با وسیله ی نقلیه خودتان رفت و آمد کنید هم یادتان باشد که تمام قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و همچنین اصول ایمنی را رعایت کنید و از پارک کردن وسیله تان در جاهایی که ممکن است مورد سرقت قرار بگیرد خودداری کنید. صبح امروز برای خودتان یک فال حافظ بگیرید! حتی اگر به فال اعتقاد نداشته باشید هم ابیات فوق العاده ای که نوید روزی بی نظیر را به شما می دهند حالتان را خوب خواهند کرد!

 

متولدین دی 

⭐️ستارگان: کرکس نشسته 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۱۵٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
شاید روز گذشته بین شما و همسرتان اختلافاتی جزئی و یا حتی بحث هایی بزرگ و جدی پیش آمده باشند، اما این دلیل خوبی برای اینکه تمام روز و حتی هفته را با هم قهر باشید به نظر نمی رسد. کمی به حرف هایی که بین شما رد و بدل شده اند فکر کنید و با نگاهی منطقی سعی کنید اشتباهات خودتان را بپذیرید، سپس با حفظ خونسردی کامل در مورد آنچه بین شما اتفاق افتاده است با طرف مقابلتان صحبت کنید. شاید در آغاز این مکالمه طرف مقابلتان گارد دفاعی بگیرد، اما اگر شما خونسرد و منطقی باشید خیلی زود خواهید دید که شوخی و خنده جای دلخوری و احساسات آشفته ی دیروز را گرفته اند.

 

متولدین بهمن

⭐️ستارگان: مرفق 🪐جنس:خاک
🔮درصد لايه انرژي شما: ۷۶% لايه روحي
🧿پيشگويي :
بین شما و شخصی که دوست دارید بحث ها و مشکلاتی پیش آمده اند، اما شما بی آنکه به احساسات آسیب دیده ی طرف مقابلتان و یا اینکه در حال حاضر در چه شرایطی قرار دارد فکر کنید دارید امروز را برای خودتان به روزی فوق العاده تبدیل می کنید تا تمام احساسات ناخوشایند ناشی از مشکلاتی که بین شما دو نفر پیش آمده اند را فراموش کنید. شاید بخواهید با دوستانتان به پردش و تفریح بروید و یا خودتان تنهایی به کافه ی مورد علاقه تان بروید و در آرامش بقیه ی افراد حاضر در آنجا را زیر نظر بگیرید، اما این کار بی انصافی محض است. اگر فکر می کنید که حتی یک درصد در پیش آمدن این شرایط مقصر بوده اید به همان نسبت به از بین بردن این شرایط مسئول هستید.

 

متولدین اسفند

⭐️ستارگان: شباهنگ 🪐جنس:آب
🔮درصد لايه انرژي شما: ۴۷٪؜ لايه روحي
🧿پيشگويي:
شما امروز به دلایلی که شاید برای خودتان هم مشخص نباشند احساس بدبختی می کنید و یا حداقل می توان گفت که احساس خوشبختی نمی کنید. این شرایط وقتی ظاهر خندان و بیخیال بسیاری از اطرافیانتان را می بینید که دارند روزشان را به بهترین شکل ممکن می گذرانند بدتر هم می شود.

با فالوده همراه باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد