فال هفتگی فالوده – از 10 تا 16 دی

فال هفتگی متولدین فروردین

شما احساس می‌کنید که همه کارهایتان به هم گره خورده است. متاسفانه احساس تان به شما درست می‌گوید زیرا تمام برنامه‌هایی را که در دراز مدت برای آنها نقشه کشیده بودید به هم ریخته است، به همین دلیل تمایل دارید که کارهای جدیدی را آغاز کنید اما باز هم مانند سابق با مانع مواجهه خواهید شد. الان زمان مناسبی برای تصمیم گیریهای شما نمی‌باشد بهتر است برنامه ریزی‌هایتان را به تعویق بیندازید. سعی کنید بیشتر استراحت کنید، حتی اگر مجبور هستید که کار کنید. این کار به حفظ انرژی ذهنی شما کمک می کند. از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می کنید. بابت این موضوع باید کار خیری انجام دهید و شکر خداوند را به جا بیاورید.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

در یک مسابقه یا امتحان ، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود. اهداف بلندی در زندگی دارید که رسیدن به آنها نیاز به تلاش و کوشش از ناحیه شخص خودتان است.به دیگران متکی نباشید. شما باید خودتان وارد مسیر موفقیت باشید ونباید منتظر باشید کسی بیاید و شما را به سمت اهدافتان پیش ببرد. مدتی است که در مورد یک مسئله عاطفی تردید دارید و این موضوع شما را آزار میدهد.به زودی از توجه احساسی شخصی نسبت به خودتان احساس رضایت زیادی میکنید و خوشحال خواهید شد. بعضی اوقات شما با تحمیل ایده هایتان افراد دور و بر خود را می آزارید، بهتر است که در این زمینه زیاده روی نکنید و به خواسته ها و ایده های آن ها نیز احترام بگذارید.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

از یک شرایط نا مساعد و نا هموار ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت یک پیغام عشقی از عشق خود دریافت خواهید داشت که از آن احساس خرسندی می کنید. با این حال همچنان اختلاف نظراتی میان شما و شریک عاطفی‌تان وجود خواهد داشت که باید آن ها را حل کنید. دوستانتان دوست دارند بیشتر شما را ببینند، برای خود شما نیز تاثیر گذار است و حال دلتان را آرام خواهد کرد . شخصی در اطراف شما که با افسردگی یا اختلال روانی دیگری دست و پنجه نرم می کند، ممکن است چالش هایی را برایتان به وجود آورد. برای تعمیرات لازم در خانه پول اختصاص دهید. سردرد و فشارهای عضلانی برایتان وجود دارد که زود گذر خواهد بود، پس نگران نباشید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

این هفته می توانید مانند همیشه کاملاً محبوب باشید  و در هر جمعی بدرخشید. شاید شما چند راز مربوط به خود داشته باشید که حتی اگر وسوسه شدید بهتر است بند را آب دهید و آن را با هر کسی درمیان نگذارید.زیرا در اطراف شما اشخاصی وجود دارند که خیرخواه شما نیستند. اول انگیزه خود برای فاش کردن رازهایتان را بررسی کنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی کردن سفره دلتان این کار را بکنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. این هفته یک زمان ایده آل برای رسیدن به کارهای عقب افتاده ی شماست. از یک حسین نام خبر خوبی به شما می رسد که از شنیدن آن بسیار خرسند خواهید شد. پولی به دست شما خواهد رسید که موجب آسایش خاطر شما خواهد شد و بخشش های مالی زیادی با گشاده دستی به دیگران خواهید کرد.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

در این هفته ممکن است چالش هایی از سوی خانواده برای شما وجود داشته باشد. گاهی اوقات افرادی که دوست دارید با شما به طور بدی رفتار می کنند که باعث ناراحتی و دلخوری شما می شود. حتی ممکن است حس کنید از طرف خانواده محدود شده اید. قبل از این که در این مورد خود را آزار بدهید،مسئله را ریشه یابی کنید و سعی کنید فقط قسمت منفی قضیه را نگاه نکنید.سعی کنید کمی بیشتر به دیگران عشق بورزید و نگذارید غرورتان مانع ابراز علاقه شما به اشخاصی باشد که شما را دوست دارند. هرچه بیشتر بتوانید به اطرافیانتان هدیه دهید بهتر است. شما می توانید مشکلات خاصی که در زندگی زناشوییتان اتفاق افتاده است، بین خود حل کنید.

فال هفتگی متولدین شهریور

در یک کشمکش و نزاعی مختصر و اندک، پیروزی با شما خواهد بود.اما نباید به خودتان مغرور شوید و فکر کنید همیشه اوضاع باید بر وفق مراد شما پیش برود. این هفته فرصت بسیار مناسبی برای بررسی امور مالی و روشن شدن کارهایی است که باید برای بهبود اوضاع انجام دهید. از صحبت ها و حرف های یکی از اعضای خانواده یا دوستان یا بستگان ناراحت می شوید که با مورد نوازش قرار گرفتن و مورد حمایت واقع شدن فردی ، این تیرگی و کدورت بر طرف خواهد شد. نظراتتان را به دیگران تحمیل نکنید  و سعی داشته باشید که پیشنهادهای آنان  را هم در نظر بگیرید. در صورت امکان  با دوستان قدیمی تان برنامه ای برای سرگرمی فراهم کنید .

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

شما کارهای زیادی برای کمک پروژه های مربوط به دوستان خود می کنید. اگر انرژی کمی دارید، نگاهی به رژیم غذایی خود بیندازید. با اضافه کردن میوه و سبزیجات تازه این کار را انجام دهید. در این هفته پولی به دست شما خواهد رسید که باید در خرج کردن آن دست و دلباز باشید و کمی به خودتان برسید. با ابراز احساسات ، آنچه را که می خواهید به دست می آورید. خطر درد پا ها برایتان وجود دارد، پس از حمام بسیار گرم و پیاده روی اجتناب کنید. یک جریان بسیار مثبت به شما کمک می کند تا احساس خوبی داشته باشید ، به خصوص در مواردی که بیشترین اهمیت را برایتان دارد. در یک بحران و کشمکش روحی واقع خواهید شد که عامل این قضیه اطرافیان نزدیک یا دور شما هستند . اما این بحران خیلی زود تر از آنچه تصور می کنید برطرف خواهد شد.

 

فال هفتگی متولدین آبان

اخیرا اتفاقاتی افتاده که باب میل شما نبوده و باعث شده کمی نسبت به مسائل جزئی و بی ارزش زود رنج شوید و واکنش های احساسی نشان دهید. این اصلا برای شما خوب نیست و ممکن است باعث بروز دلخوری اشخاصی از شما بشود. از تنش ها و استرس ها بپرهیزید و سعی کنید خشم خود را کنترل کنید. در محل کار، از تغییرات نترسید که آنها برای شما مفید خواهند بود. به زودی در کارتان ارتقا پیدا می کنید و یا حتی ممکن است شغل خود را تغییر دهید اما هر چه که هست کاملا به نفع شماست. تمایل به زیاده روی در مصرف غذاها دارید و احتمالاً معده شما باید عواقب آن را بپردازد پس در این زمینه احتیاط کنید . مراقب هزینه های بیش از حد و افراطی باشید و پس انداز کنید .

 

فال هفتگی متولدین آذر

از  شرایط نا مساعد و نا همواری که اخیرا به آن دچار شدید ، رها خواهید شد و به احساس آرامش فوق العاده ای دست خواهید یافت. دیدن یک خواب تکراری ذهن شما را مشغول کرده و به دنبال دلیل این خواب ها هستید. اما فعلا زمان فهمیدن آن فرا نرسیده است. در مورد مساله ای که احساس نا امیدی و خستگی روحی می کنید ، نگران نباشد زیرا در حال برطرف شدن است. یک ماجرا یا اتفاق تازه در خانواده شما روی خواهد داد که بسیار خوشایند است .گوش دادن به موسیقی ، دیدن فیلم های کمدی و غیره می توانند به شما برای داشتن روحیه ای شاداب کمک کنند. به هدف های خود برای آینده ایمان داشته باشید و افکار منفی را از خودتان برهانید که به زودی همه چیز بر وفق مراد پیش خواهد رفت .

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

متولدین 10  تا 16 دی تولدتان مبارک . فالوده براى شما آرزوى تندرستى و لحظات خوب در زندگى را دارد، انشالله ١٢٠ ساله شويد.یک گرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد. شما در پروژه ها و امور کاریتان بسیار سخت گیر و حساس هستید و این را همه اطرافیانتان می دانند و همین موضوع هم باعث پیشبرد اهدافتان شده است .اگر متاهل هستید امور عاشقانه شما ممکن است با پیچیدگی ها مواجه شود که بهتر است در این زمینه درک متقابل با همسرتان داشته باشید و همه چیز را با یکدیگر حل و فصل کنید و نگذارید اختلافات بین شما زیاد شود. شما آرمان گرا هستید و تمایل دارید تا همه چیز به بهترین نحو ممکن پیش برود، اما بهتر است کمی از این موضِع خود کوتاه بیایید و مسائل را ساده تر ببینید .

 

 

فال هفتگی متولدین بهمن

شما می توانید اتفاقات عاشقانه جالبی بسازید اما به این شرط که از شر تمام افکار منفی در مورد خودتان خلاص شوید و به کیفیت و قدرتتان اعتماد کنید و  عزت نفس خود را افزایش دهید . اگر در کارتان سیاست و صبر نداشته باشید ، در نتیجه خودتان را در معرض درگیری های شدیدی قرار می دهید. تمام آنچه مردم به شما خواهند گفت را باور نکنید و زندگی خود را با آن ها مقایسه نکنید. زیرا مقایسه لذت زندگی را از شما می گیرد.حس ششم شما بسیار قوی است و این حس به شما این  امکان را می دهد تا فرصتهای آینده و مشکلات احتمالی مربوط به مسائل عاطفی وشغلی خود را پیش بینی کنید. مراقب یک خسارت مالی برای وسیله نقلیه خود باشید و سعی کنید در این هفته با احتیاط بیشتری رانندگی کنید.

 

فال هفتگی متولدین اسفند

فردی حسود ، خود خواه و بد خواه یک حق شما یک بدی و نا مهربانی می کند.اما کاری از پیش نخواهد برد .شما می توانید یک وضعیت دشوار را که از مدتها قبل روی شما سنگین شده است ، تسکین دهید و حل کنید. ممکن است دچار مشکلات روده ای شوید، پس مراقب غذاهای خود باشید. این امکان وجود دارد که شخصی در خانواده یا اطرافیان شما نیاز به حمایتتان داشته باشد و حساب ویژه ای روی شما باز کند. این روز ها ممکن است دچار یک چالش شوید که مطمئن باشید به خوبی از پس آن بر خواهید آمد . پولی کاملا غیر منتظره وارد زندگیتان می شود که باید آن را به بهترین نحو خرج کنید . انرژی ذهنی شما باید تخلیه شود پس سعی کنید کمی برنامه تفریحی برای خود داشته باشید. گذراندن وقت با افراد مثبت و سرگرم کننده بهترین انتخاب است.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 10 تا 16 دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد