فال هفتگی فالوده – از 6 تا 12 خرداد

فال هفتگی متولدین فروردین

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد : متاهلین این ماه در چند اختلاف خانوادگی قرار میگیرید که هر چه سکوت کنید این اختلاف زودتر حل خواهد شد. اگر فرزند دارید از دست یکی خیلی حرص و جوش میخورید پس کاری از دست شما برنمی آید.یک سرمایه گذاری جدید داریدکه چه فروش باشد چه خرید باشد کمی شما را نگران میکند اما موفقیت از آن شما خواهد بود. روزهای خوبی در این هفته پیش رویتان است و چند گره از زندگی شما باز میشود که از باز شدن این گره ها به آرامش خاطر میرسید. اگر قصد رفتن به زیارت امام رضا را دارید حتما به زودی میروید و خاطرات شیرینی در این سفر برای شما باقی میماند. روزهای 4 و 6 خرداد روزهای خوبی برای شماست. دیداری سرنوشت ساز دارید با کسی که دوستش دارید و در این دیدار تکلیف شما مشخص خواهد شد و از یک سرگردونی بیرون می آیید. اگر بدنبال گرفتن مدرک هستید این مدرک به زودی به دست شما میرسد. یک قدم میخواهید بردارید که این قدم مالی است ولی در هر رابطه که باشد موفقیت بزرگی برای شما به همراه دارد و سود خوبی از این معامله یا از انجام این کار مالی نصیب شما میشود. یکسری از مشکلات شما رو به حل شدن است و به رویا و آرزوهایتان میرسید و احساس آرامش خوبی تا آخر دو هفته اول بهار خواهید کرد. با هر کسی که دلخوری یا کدورت یا قطع رابطه داشته اید آشتی میکنید یا دوباره با این فرد
ارتباط برقرار میشود و او کسی است که یا شما دوستش دارید یا او شما را دوست دارد. چند قطره اشک در یک روز از روزهای این هفته میریزید که زودگذر است. خیلی دوست دارید برنامه ریزی یک مسافرت را کنید ولی رفتن به این سفر برای شما پنجاه پنجاه است.بستگی در کار شماست کهسالها پیش و باید رفع شود.

 

فال هفتگی متولدین اردیبهشت

یک قهر و جدایی و دلخوری دارید با کسی که فکرش را نمیکنید ولی این موضوع برایتان پیش می آید. نذر و نیازهای زیادی کردید که روی آنها ناامید شدید ولی حاجت روا خواهید شد. یک مکانی میروید که به یک آرامش خاصی از رفتن به این مکان میرسید. به فکر یک تغییر در ظاهرتان هستید که روی آن برنامه ریزی میکنید و این تغییر و تحول ظاهری را دارید و مثبتاست.لجباز هستید و این لجبازیها گاهی اوقات به ضررتان تمام میشود. در این هفته هم یک لجبازی تلفنی دارید ولی نکنید بهتر است. یک بیماری دو یا سه روزه دارید که شاید برای چند روز در رختخواب بخوابید مراقب باشید اگر در دوران 30 تا 35 سالگی خود هستید برای چند سال قبل شخصی نزدیک . برایتان بستگی در کارهای شما ایجاد کرده که باید برطرف شود ترافیک کاری به زودی در محیط کارتان پیش می آید که شاید مجبور باشید با کسی جروبحث کنید و به فکر یک تغییر شغل بیفتید در هر صورت احتیاط کنید. خبری خوش دارید که از این خبر برای چند لحظه یا چند ساعت هیجانزده میشوید. از ناحیه پا در روزهای آینده یک درد و ناراحتی میکشید و با مراجعه به پزشک درمان میشوید. فردی عاطفی هستید ولی زودرنج و حساس و کوچکترین رفتار یا حرفی شما را بهم میریزد و خودتان را ناراحت میکنید. از فردی یک شادی به شما میرسد و از ته دل میخندید و این فرد یک آقای جوان و لجباز است. چند علامت سوال که در ذهن شماست از ذهن شما پاک و دفع میشود. یک کاری تا آخر این هفته یا هفته بعد انجام میدهید که پشیمان میشوید. اگر قصد انجام کاری را دارید دقت بیشتری در آن بکنید تا دچار افسوس و ناراحتی نشوید.

 

فال هفتگی متولدین خرداد

اگر به ورزش خاصی علاقمند هستید در این رشته به شهرت خواهید رسید فقط پشتکارتان را تقویت کنید. در چشم و نظر زیادی هستید صدقه بدهیداز زندگی خصوصیتان رضایت ندارید ولی این زندگی گاهی مثل یک کوله بار روی دوش شماست و سنگینی میکند و خسته هستید. اگر مجرد هستید و قصد ازدواج دارید به زودی این شرایط برای شما فراهم میشود و این ازدواج صورت میگیرد. اگر دو شغله هستید که هیچ اگر نیستید به زودی دو تا منبع درآمد برای شما جفت و جور میشود و این پیشرفت خوبی در زندگی شماست اگرقرض دارید قرض شما به زودی ادا میشود و از این بابت شاد میشویدگاه گاه به بستگی میخورید این ها از گره ای است که در کارتان انداخته انداین گره رفع شدنی است و اتفاقات خوبتان تکرار میشود دنبال کاری هستید که دلشوره و نگرانی زیادی برای آن دارید ولی هر چه هست به نحو احسن برای شما مهیا میشود و تمام این استرسها رفع خواهد شد. روزهای خوبی پیش رویتان است و یک زنگوله شادی دارید که از شنیدن
خبری خوش است و دوست دارید این خبر را برای همه جار بزنید و به همه اطلاع بدهید و این از روی شادی است. پشتکار خوبی دارید الان در حال حاضر پیگیر کاری هستید که برای شما اهمیت زیادی دارد حتی ممکن است راه تحصیل باشد در هر صورت در این راه با همین پشتکار به موفقیت بزرگی دست پیدا میکنید. اگر در عشق و علاقه فردی نسبت به خودتان دچار تردید هستید و فکر میکنید او شما را دوست ندارد اشتباه میکنید و این شخص به شما علاقمند است و دوستتان دارد فقط با شما رفتاری میکند که از روی لجبازی و غرور است ولی شما را خیلی دوست دارد. تولدتان مبارک،کادوهای زیادی در این ماه دریافت نمیکنید.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین تیر

از دو نفر غیرمنتظره تماس و یک هدیه دریافت میکنید. هفته پر خرجی دارید و باید پولهای زیادی را در این روزها پوچ کنید. یکی از حاجتهای بزرگ شما به زودی روا میشود و ادای نذر دارید. با کسی که از خارج از تهران است و نزد شما می آید یک دیدار و گپ و گفت دارید که دیدن این فرد برای شما خوب است. افراد کنجکاو زیادی دارید که به شما نزدیک هستند و با شما مراوده دارند. یک تهمت به شما زده میشود یا اخیرا زده شده که سر این تهمت خیلی ناراحت میشوید و شاید چند قطره اشک بریزید و دلتان بشکند. یک میزگرد خانوادگی دارید و در یک تصمیم گیری مهم قرار میگیرید که این میزگرد شاید به بحثهای زیادی کشیده بشود ولی حل میشود. از یک تلفن یک خبر خوشی دریافت میکنید که شاد میشوید. با یک فردی که و یا دال دارد یک بگومگو و دلخوری یا داشتید یا به زودی دارید که این فرد زیاد شما را میرنجاند و گاهی اوقات اسباب ناراحتی برای شما میشود در هر صورت مراقب باشید. مشکلات مالی یا در حال حاضر دارید یا به زودی یک گرفتای مالی پیش می آید که برای جور کردن یک پول یا یک قسط است ولی این پول جفت و جور میشود و این گرفتاری رفع خواهد شد. اگر با کسی کدورت یا قطع رابطه یا دلخوری دارید تا آخر بهار آشتی خواهید کرد و این رابطه شروع خوبی برای شما خواهد بود. فردی جلوی شما مطیع است که قدرش را نمیدانید و دائم از او طلبکار هستید ولی سعی کنید از او دلجویی کنید و قدرش را بدانید و رفتارتان را تغییر بدهید.کمی اعتماد به نفستان کم شده و فکر میکنید کارتان ثمره ای نخواهد داشت یا ممکن است این احساس در زندگی شخصیتان هم به وجود آمده باشد ولی نگران نباشید چون شما به زودی موفق خواهید شد.

 

فال هفتگی متولدین مرداد

اگر فرزند دارید در شب یک خطر از سرش رد میشود و صدقه برایش بدهید. معده دردهای شدیدی دارید که باید حتما به دکتر مراجعه کنید تا مداوا شوید. یک دوری و جدایی از کسی دارید که دوستش دارید و این دوری برای شما سخت است ولی مجبور به تحمل آن هستید. با شخصی یک گفتگو دارید که در هر زمینه ای که هست خوب و سودمند است. چند تا خرید و فروش و یا معامله دارید که سودهای خوبی در این هفته دارید و هفته پر روزی و شانس برای شماست. اگر وسیله نقلیه دارید یک خرجی برای آن میکنید. یک خبر تامل بر انگیز میشنوید که در یک جایی میروید و انجام وظیفه میکنید. یک تکه طلا معامله میکنید یا برای خودتان یا برای کسی ولی خرید و معامله طلا خوب است. با دوستان زیادی نشست و برخاست دارید و که در مرام دشمنی و حسادت با شما هستند ولی حفظ ظاهر میکنند. فردی خانواده دوست هستید و به این خاطر افراد زیادی حسرت شما را میخورند و به شما حسادت میکنند. دائم صدقه بدهید تا چشم و نظر مالی شما رفع شود. در یک چشم انتظاری هستید و انتظار خبری مهم را میکشید این خبر برای شما در راه است و به زودی به متولدین این ماه میرسد. روزهای پر حرص و جوشی دارید و اگر شاغل هستید در محیط شغلی تان خیلی حرص و جوش میخورید. فردی که ی و ا در اسم یا فامیل خود دارد دائم خبرچینی شما را میکند و سر از کارهای شما میخواهد دربیاورد و سرنخهای زیادی از شما به دست می آورد. گاه گاه لجباز و یکدنده میشوید و حرف حرف خودتان است ولی اکثر اوقات در این لجبازی بازنده هستید پس سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و با منطقرفتار کنید.با شخصیتی که مد نظر خود دارید خیلی فاصله گرفته اید و اینبازتاب انرژی شماست.

 

فال هفتگی متولدین شهریور

مسئولیت زیادی روی دوش شماست که گاهی اوقات خسته میشوید ولی تحمل میکنید و فردی صبور هستید. برای یک پول و سرمایه گذاری یک تصمیم گیری میکنید که این سرمایه گذاری در هر زمینه ای که هست فعلا برایتان سودی ندارد ولی در مدت کوتاهی سودآور است. یک پول خوب در دو هفته یا دو ماه آینده شاید که وام باشد با دوندگی است اما هر چیز که هست در فالتان عدد 2 افتاده شده است ولی به دست شما میرسد و تحولات زیادی با آن دارید. کسی از اطرافیان شما مریض میشود که شاید کارش به جراحی کشیده شود و شاید برای شما چند روزی اسباب نگرانی و استرس بشود ولی برطرف میشود. یک خبری در رابطه با خودتان دریافت میکنید که هیجان زیادی از گرفتن این خبر دارید شاید از شادی جیغ بزنید. موردعلاقه اطرافیان هستید و همه شما را دوست دارند ولی خودتان باور نمیکنید. یک سند یا ملکی به اسم شما ثبت خواهد شد و ثبت سند محضری دارید که خیلی اتفاقی این مورد برای شما پیش می آید و خواست خداوند است. حاجت بزرگی که با اشک و گریه از درگاه خداوند خواسته اید به زودی روا میشود و یک ادای نذر بزرگ دارید و روا شدن این حاجت شما را بسیار خوشحال و مسرور میکند.محرم در پیش است این نذر را در ماه محرم بدهید بهتر است با یک تلفن یکسری حرف و سخن میشنوید که خیلی حساس هستید و این حرف و سخن ها یک مقدار آرامش شما را بهم میریزد ولی سکوت شما بهترین راه حل است. یک وسیله نقلیه جدید به زودی زیر پایتان می آید که این وسیله نقلیه شما را در چشم و نظر و حسادت می اندازد تعدادی از دخترهای مجرد شهریوری گشایش بخت دارند و مبارک است.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین مهر

کسی دل شما را شکسته است و او را حلال نمیکنید تا او را به چشم میبینید که پایش را خورده است. یک پول یا از کسی میخواهید یا طلب دارید این طلب شما جفت و جور میشود. اگر میخواهید در کنکور شرکت کنید یا قصد ادامه تحصیل دارید قبولی شما صددرصد است و راه درس و دانشگاه برای شما باز است. یک سفر رفت و برگشت خارج از ایران دارید که مدتی دیگر به دنبال کارهایش میروید و راهی این سفر میشوید. یک تغییر و تحول بزرگ در این هفته دارید که از دادن یک پیشنهاد است ولی این پیشنهاد تحولی بزرگ در زندگی شما ایجاد میکند ولی قبول آن به خودتان بستگی دارد. ملاقاتی دوستانه دارید با کسی که دوستش دارید. اگر قصد خرید یا فروش ملک  دارید در انجام آن تردید دارید دنبالش بروید چون برگ برنده دست شماست فقط فراموش نکنید که سریع با پولتان کاری را شروع بکنید یا چیزی را بخرید زیرا تعلل شما موجب ضرر خواهد شد. غصه هایتان رو به پایان است و دوران سختیها به پایان رسیده است. چند تا استرس و نگرانی دارید که هم میتواند  مالی باشد و هم احساسی و عشقی ولی هر چه هست زودگذر است و به  زودی رفع خواهد شد. اگر شاغل هستید سرتان شلوغ است یا خواهد شد و  ایام پر کاری پیش رو دارید. دعای خیر زیاد پشت سرتان است و این بخاطر دست به خیر بودن شماست. فردی شما را دوست دارد که مرتب آمار شما را  جویا میشود و دائم میخواهد از شما باخبر باشد ولی دست خالی است. اگر مجرد هستید یک فرد مقام دار سر راه شما قرار میگیرد و قصد ازدواج با شما  را دارد که اگر بله را بگویید این ازدواج صورت میگیرد و خوشبخت خواهید شد.

 

فال هفتگی متولدین آبان

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد: اگر مجرد هستید کسی را دوست دارید و باید به او بگویید و دست از غرور و لجبازی بردارید چون ممکن است او را از دست بدهید و قهر و آشتی زیادی دارید ولی در این قهر و آشتیها مقصر خود شما هستید. اگر قصد جراحی دارید یا به قصد زیبایی یا به قصد درمان این جراحی با موفقیت صورت میگیرد. مدتی است چیزی شما را خوشحال نمیکند و دلتان گرفته و احساس دلتنگی زیادی میکنید. مسیر زندگی را گم کرده اید ولی دوباره رشته زندگی را  به دست میگیرید. اوضاع زندگی شما بهم ریخته است از بستگی است ولی  دفع میشود با ذکری مجرب. پیشنهاد یک عروسی دارید و نروید برایتان بهتر است ولی در این مراسم خیلیها اسم شما را از سر دوست داشتن میبرند و تعریف شما خواهد شد. فکر و خیال زیاد دارید و به دنبال حل آنها هستید.
یک کار مالی که همراه با امضا و ثبت و سند قانونی است در پیش دارید که  برای این کار مالی ترس و دلشوره و نگرانی دارید ولی این کار مالی به نحو احسن به نتیجه میرسد و این نتیجه یک تلاش است. اگر منتظر کسی هستید که با شما تماس بگیرد یا به سمت شما بیاید فعلا دست خالی هستید و در چشم انتظاری به سر میبرید. اگر دچار بیماری هستید این بیماری گاهی اوقات شما را آزار میدهد ولی به زودی شفا دارید و از این بیماری خلاص میشوید یا فردی که دور و بر شماست شفا دارد. گاهی اوقات از رو دلتنگی گریه میکنید ولی پنهانی است و دوست ندارید کسی اشک شما را ببیند متولد آبان مدت زیادی است درگیر اتفاقات مختلف است اما خبرخوب در طالعتان دیده میشود و کارهایتان به طوری که باور نمیکنید جلو میرود.

 

فال هفتگی متولدین آذر

فردی قصد ارتباط برقرار کردن با شما را دارد و به فکر چاره است ولی فعلا در بن بست و بلاتکلیفی قرار دارد. یک دروغ به شما گفته میشود که شاید در این حرف دروغ چند روزی بهم بریزید و حرص و جوش بخورید ولی اهمیت ندهید بهتر است. اگر موتورسوار هستید صدقه بدهید یک خطری شما را تهدید میکند مراقب باشید. یک شانس پولی دارید و یک پول از جایی که فکرش را نمیکنید به دست شما میرسد و با آمدن این پول تمام موانع و مشکلات مالی از سر راهتان برداشته میشود. اگر قصد شراکت با کسی را دارید اصلا خوب نیست و شریک به شما نمی آید. روز 14 خرداد روز خوبی برایتان است. از یک تلفن راه دور یک موفقیت بزرگ دارید و از چشم انتظاریبیرون می آیید. در نیمه دوم سال در دی یا اسفند یک سفر هوایی خارج از ایران دارید که با شخصی میروید و برای کار است و هم برای شما پر خاطره است. به کسی علاقمند هستید و او را دوست دارید و این باور خود شماست ولی فرد مقابل با شما دو رو است و ممکن است به شما دروغ بگوید حواستان را جمع کنید. نگرانیهای زیادی دارید چه برای آینده و چه برای کارتان اگر شاغل هستید ولی این استرسها و نگرانیها پوچ و بی مورد است. یکم دلتان گرفته است و دلتنگ هستید هوای یک مسافرت کلافه تان کرده که اگر یک مقدار ریسک پذیر باشید میروید و از این دلتنگی بیرون می آیید. در چشم و نظر زیاد هستید زیاد صدقه بدهید و اسفند دود کنید چون از چشم، خطر زیاد از سرتان رد میشود.شما برای خانواده تان فردی مهربان هستید ولی افراد خانواده این موضوع را متوجه نمیشوند و شما را میرنجانند.توکلتان بهخدا باشد، مسیر شما مثبت خواهد بود.

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

 

فال هفتگی متولدین دی

دعای خیر یک میت پشت سرتان است و دعای این میت در حق شما اجابت میشود. یک خرید دارید و در این هفته چیزی را که میخواهید میخرید و این خرید یکی از خواسته هایتان را برآورده میکند. اگر شاغل هستید در محیط کارتان دشمن زیاد دارید و همه در لباس دوست هستند. با شخصی یک مشاجره دارید که شاید کارتان به قهر و جدایی کشیده شود. یک تغییر ظاهر یا قیافه دارید و این تنوع برای شما خوب است در هر زمینه ای که باشد. اگر ورزشکار هستید یک موفقیت در این رشته دارید که به خودتان می بالید. از ناحیه پا یک درد شدیدی در این هفته دارید که شاید مجبور به دکتر رفتن شوید. یک جایی با کسی که دوستش دارید میروید و حرف دلتان را در این مسیر میزنید و از گفتن این حرفها احساس خوبی پیدا میکنید. یک پول خوب و بزرگ برای شما در راه است که این پول برای شما مشکل گشاست و گره های زیادی از لحاظ مالی برای شما باز میشود و به آرامش خوبی میرسید. دست به خیر هستید و همیشه افراد دعاگوی شما هستند. مسئولیت زیادی روی دوشتان است و گاهی اوقات این مسئولیتها شما را خسته میکند و  حالت فرار از زندگی دارید ولی خداوند همیشه یاورتان است و اجر و پاداش زیادی به شما میدهد. یک لج و لجبازی تلفنی دارید که که با این فرد سر یک پول لج و لجبازی زیادی میکنید. احتمال خطر دزدی دارید مراقب اموال و وسایل شخصی تان باشید تا دچار ضرر و زیان نشوید.شما تا موفقیت راه زیاد ندارید اما یک مشکلی که دارید این است که صفر تا صد روحیه شما وابسته به شرایط است و از روی احساس تصمیمات زیادی میگیرید و گاه گاه هم ضررش را دیده اید ولی باید ازین موضوع درس بگیرید و تکرارش نکنید و  منطقی باشید.

 

 

فال هفتگی متولدین بهمن

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد : آدمهای بی چشم و روی زیادی دور و برتان هستند که قدرتان را نمیدانند. هفته پر روزی و پر سودی دارید و پولهای خوبی را به دست می آورید ولی همیشه آنطور که باید راضی نیستید. قدر روزهای خوب زندگیتان را بدانید و از آنها حداکثر استفاده را بکنید. اگر کسی را دوست دارید کارتان به بخت و ازدواج با او میرسد و فقط سعی کنید فرصت را از دست ندهید تا دچار افسوس نشوید. خبری از یک شخصی دریافت میکنید که این خبر برای شما یک معما به همراه دارد و به فکر راه چاره می افتید تا این معما را حل کنید. از شانس همیشه گلایه میکنید ولی فردی خوشبخت هستید و همیشه شانسها به دنبال شما هستند. اگر در اسمتان دال دارید یک اتفاق غیرمنتظره دارید که زندگیتان عوض میشود و احساس خوشبختی خواهید کرد. مغرور هستید ولی این غرور شما بیجاست. یا کاری انجام داده اید که افسوس میخورید و پشیمان هستید یا از حالا به بعد کاری انجام میدهید که در افسوس و پشیمانی قرار میگیرید پس در انجام هر کاری دقت بیشتری داشته باشید تا دچار افسوس و ناراحتی نشوید. یک تماس تلفنی باعث چند آرامش و برعکس ناراحتی برای شما میشود اما زودگذر است. یک پول پس اندازی دارید که از سود پولتان خرج میکنید ولی برای هر موردی خرج میکنید به شادی از دست شما میرود و خوشحال هستید فقط سعی کنید پوتان را افزایش دهید . جاسوسان و حسودان شما زیاد هستند چه غریبه و چه خودی جاسوسی شما را زیاد میکنند. ضربه های زیادی در گذشته خورده اید که این ضربه ها شما را نسبت به آینده بدبین کرده است و به آینده با عینک بدبینی نگاه میکنید.

فال هفتگی متولدین اسفند

به یک جشن دعوت میشوید که رفتن به آن به خود شما بستگی دارد ولی اگر سلامتتان برایتان مهم است بیخیالش شوید . یک علاقه غیرمنتظره در قلب شما را میزند و کسی اتفاقی وارد زندگی شما میشود و ابراز علاقه دارید و کم کم به این فرد علاقمند خواهید شد و او را دوست خواهید داشت. در انجام کاری که پنهانکاری میکنید دست شما رو میشود و رازتان فاش خواهد شد. اگر ذکری را میگویید از آن به زودی حاجت روا میشوید. از یک ناامیدی و بلاتکلیفی در هر رابطه ای که هستید بیرون می آیید. هفته شادی دارید و خنده و شادی در این هفته به شما رو میکند. روز 13 روز خوبی است. چند تحول دارید که پشت سر هم برای شما صورت میگیرد طوریکه باورشان برای شما سخت است.اگر فرزند پسر دارید به زودی باید برایش در امری خیر پیش قدم شوید جابجایی دارید و این جابجایی خیلی غیرمنتظره برای شما صورت میگیرد که بدوبدوی زیادی برای آن میکنید. یک فاصله یا یک دوری دارید با کسی که دوستش دارید و این دوری سبب میشود که شما چند قطره اشک بریزید و غصه دار شوید ولی باید این شرایط را تحمل کنید تا عادت کنید. از ناحیه چشم یک خطر دارید مراقب باشید ممکن است یک مشکل برایتان پیش بیاید که کارتان به معالجه کشیده شود. چند خانم که پدرشان را از دست داده اند خیلی بیقراری پدر را میکنند کمی آرام تر باشید روح او در آرامش است و برایش خیرات زیاد بدهید چند تا نگرانی و استرس دارید برای کاری که تصمیم به انجام آن را یا خودتان دارید یا قرار است کسیبرایتان انجام دهد ولی سختی زیادی در این کار خواهید کشید اما بالاخره انجام میشود باید تحمل زیادی داشته باشید. اگر با کسی شریک هستید خبری خوب از شریکتان دریافت میکنید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 6 تا 12 خرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد