فال هفتگی – 1 تا 7 اردیبهشت (قسمت دوم)

فال هفتگی متولدین مهر

فال هفتگی 1 تا 7 اردیبهشت : یک مسافرت دسته جمعی دیده میشود که خاطرات شیرینی برای برخی از شما دارد و یک آشنایی تازه در این سفر برای شما رخ میدهد. یک کسی را از زندگیتان کنار گذاشتید که از این بابت به آرامش خاطر رسیدید یا میرسید. اگر با کسی مشکل عاطفي دارید این مشکل به خوبی حل خواهد شد. دو تا گره در زندگی شما بوده است که یکی از این گره ها باز شده ولی یکی از این گره ها فعلا در زندگی شما هست و شاید مدتی است دست به هر کاری میزنید به بن بست میرسید ولی فقط در این شرایط به خداوند توکل کنید. فردی به شما علاقمند است که دوست دارد یک گفتگو با شما داشته باشد و بخاطر این مسئله یک برنامه ریزی با شما میکند و این ملاقات را خواهید داشت که خوب است اگر دلشوره و نگرانی برای دیدن این فرد دارید پوچ و بی مورد است. به یک مهمانی دعوت میشوید که اگر شرکت کنید با افراد زیادی ملاقات دارید که دیدن این افراد خوب و مفید است و تعریف خوبی شما را زیاد میکنند. یک فردی چشمش دنبال شماست و به شما علاقمند است که مدتهاست از روی علاقه مراقب شماست و قصد قدم برداشتن به سمت شما را دارد و اگر قدم بردارد و علاقه اش را به شما ابراز کند شما را به شادی در می آورد و این فرد مورد پسند شما واقع میشود و به دلتان مینشیند و با ورود این فرد در زندگی سرد و بی اروح شما یک ضربه یا شکست عاطفی یا روحی که در گذشته خورده اید جبران میشود. اگر گاهی اوقات دچار سرگیجه میشوید حتما به دکتر مراجعه کنید چون ممکن است برایتان خطرناک باشد.

 

فال هفتگی متولدین آبان

چند اتفاق مثبت دارید که این را پر از نشاط و شادی برای شما میکند و تمام فراز و نشیبهای شما پوچ میشود و باید حتما در این موفقیت فقط شکرگزار خداوند بزرگ باشید. چند دیدار دارید با کسی که به او علاقه دارید و حرفی که منتظر شنیدن آن هستید میشنوید فقط سعی کنید این فرد را باور کنید و دست از شک و تردید بردارید. یک قرارداد امضا میکنید که از این امضا یک ترس و هراس از شما دور میشود. در چندین بن بست پولی یا مالی قرار میگیرید ولی زودگذر است و حل خواهد شد ولی خیلی حساس هستید و زود روحیه تان را از دست میدهید. چند بحث کوتاه خانوادگی دارید که در این بحثها لج بازی میکنید ولی اصلا خوب نیست و نکنید بهتر است. اگر قصد مسافرت دارید میروید فقط در راهی که میروید صدقه زیاد بدهید. از دست یک فردی چند تا غم و ناراحتی در پیش دارید که یک تصمیم عجولانه میگیرید و در این تصمیم پای شخصی را هم میخورید پس حواستان را جمع کنید. از یک مسیر اداری یا قانونی اگر منتظر خبری هستید این خبر را دریافت خواهید کرد و بخاطر این خبر چند روز یا چند ساعت شاد میشوید. جابجایی دارید که این جابجایی اصلا به میل شما نیست و مجبور به این تصمیم برای جابجایی میشوید ولی میشوید. افراد متولد این ماه که زیر ۳۵ سال هستند ۳۵ سالگی اگر امسال باشد سال پر از موفقیت برایشان است و به خیلی از خواسته هایشان خواهند رسید حتی اگر تشکیل خانواده و ازدواج باشد.

 

فال هفتگی متولدین آذر

یکی از روزهای این هفته روز خوبی برای شماست. اگر حیوان در منزل نگهداری میکنید برای شما خوب نیست این حیوان را از محل زندگی دور کنید. یک تلفن دارید که یک خبر کاری یا مالی دریافت میکنید و از این تلفن خوشحال میشوید. یک پول بزرگ برای شما در راه است که برای این پول نقشه های زیادی کشیدید و این پول برای شما جفت و جور میشود. یک فردی شما را نفرین میکند که نفرین این فرد در حق شما مستجاب میشود پس صدقه بدهید شاید این نفرین از شما دور شود دچار یک دردسر شدید میشوید ممکن است کارتان به قانون کشیده شود ولی حل میشود. یک تغییر و تحول بزرگ در زندگی
شما رخ میدهد که یا زندگیتان را بهتر میکند یا بدتر میکند ولی در هر صورت این تحول را دارید. یک خبر غم انگیز دارید که از شنیدن این خبر ناراحت میشوید و شاید در یک مراسمی شرکت کنید. افراد فضول و خبرچین زیاد دوروبرتان هستند و قصد سر در آوردن از کارهایتان را دارند که بیشتر بیگانه هستند مراقب باشید و همه کس را دوست خودتان ندانید. یک معامله دارید که اگر این معامله خرید ملک است برای شما عالی است و از این کار سود خوبی نصیب شما میشود. چند تا ترقی کاری یا مالی دارید که این پیشرفتهانتیجه کار و تلاش زیادی است که خودتان داشته اید و به آرامش در کار با مال دست پیدا میکنید و خیالتان راحت میشود. اگر به جابجایی کاری یا زندگی فکر میکنید این جابجایی انجام میشود فقط باید خودتان بخواهید و قدم بردارید تا خودتان نخواهید چیزی انجام میشود. بعضی از شبها فکر و خیال زیاد میکنید و فکرتان درگیر است ولی این فکر و خیالها در حال پوچ شدن است و در هر مورد که هست از نگرانی بیرون می آیید

 

فال هفتگی متولدین دی

اگر قصد قدم برداشتن برای کسی را دارید این قدم را بردارید و حرکت کنید چون اجر و پاداش این قدم را خواهید دید و دعای خیری پشت سرتان می ماند. از مشکلات فراری هستید ولی مشکلات همیشه به دنبال شما هستند پس با آنها مبارزه کنید بهتر است تا فرار کنید. موفقیتهای زیادی پشت سر هم دارید ولی خودتان خیلی بی احتیاط هستید و این بی احتیاطی شما باعث میشود که خیلی شانسهای شما پر میزند و از دست شما می رود و بعد افسوس آنها را میخورید. هفته ای پر تلاش و کار دارید که خیلی زود از کوره در میروید و عصبانی هستید. داد و بیداد زیادی در این هفته با اطرافیان میکنید که اصلا خوب نیست سعی کنید خودتان را بیشتر کنترل کنید، روزی خوبی دارید و آخر این هفته یک پول خوب به دست شما میرسد. یک نفرین پشت سرتان است صدقه بدهید دفع شود چون نفرین کسی است که دلش را شکسته اید و آه میکشد. اگر وسیله نقلیه دارید و میخواهید تعویض کنید خوب است و دست دست نکنید چون انجامش مبارک است. چند قطره اشک در بعضی از شبها میریزید که از روی غم و غصه است. به دو یا سه مهمانی دعوت میشوید که اگر شرکت کنید خوب است و روحیه تان عوض میشود. قطع رابطه های زیادی داشتید یا دارید که از دست دادن این افراد روز به روز شما را تنهاتر میکند. اگر مجرد هستید یک پیشنهاد غیرمنتظره عاطفی یا ازدواج دارید ولی این فرد را دوست ندارید و در جا پوچش میکنید چون از هر لحاظ با شما تناقض دارد و به درد شما میخورد پس خودتان را درگیر این مورد نکنید بهتر است.

 

 

فال هفتگی متولدین بهمن

چند تا موفقیت پشت سر هم دارید که این موفقیتها نقش زیادی در زندگی و کار شما خواهد داشت و مشکل گشاست. یک کسب مقام دارید که پیگیر به دست آوردن آن هستید و به دست می آورید که حسودان زیادی هم دارید. اگر کسی را رنجاندید بروید و از دلش در بیاورید. یک تلفن دارید که این تلفن یک ناباوری را برای شما به باور میرساند. از ناحیه پا یک درد و ناراحتی دارید که کارتان به دکتر و دوا کشیده میشود. مدتی است دلتنگ و بی حوصله هستید و خبری دریافت کردید که شما را به هم ریخته است یا به هم میریزد ولی باید جنبه داشته باشید و حفظ ظاهر کنید و رفتارتان را کنترل کنید تا باعث آزار و اذیت اطرافیان نشوید. یک ملاقات با یک فردی شما را خوشحال میکند و از این شرایط روحی بیرون می آورد. از دست یک شخصی یک دلخوری زیادی دارید ولی بی فایده است. یک برنامه سفر دارید که برای این سفر برنامه ریزی میکنید و راهی این سفر میشوید و خیلی خاطرات خوبی دارید. عیادت یک مریض میروید که از دیدنتان خوشحال میشود. شلوغ و شیطان هستید و همه دوستتان دارد و با علاقه و محبت دوروبرتان هستند، مجردین این ماه یک فردی جدید وارد زندگیشان میشود که ورود این فرد باعث دلگرمی و امیدواری شما میشود و این آشنایی هر چی هست خوب است و برای شما فرد مناسبی است. اگر اولاد دارید غم اولاد را زیاد میخورید ولی کاری از دست شما برنمی آید و فقط میتوانید دعاگویش باشید. درگیر کار اداری یا قانونی هستید یا میشوید که برو بیای زیادی میکنید ولی این کار اداری یا قانونی آخر و عاقبت خوبی برایتان دارد.

فال هفتگی متولدین اسفند

پولهای زیادی در این هفته به دست شما میرسد و زود هم خرج میشود. با یک شخصی که از راه دور می آید ملاقات دارید او خبری مهم از این فرد دریافت میکنید که تعجب میکنید. همسر خوبی دارید قدرش را بدانید و همیشه از او قدردانی کنیداگر مغرور هستید سعی کنید غرورتان را زیر پا بگذارید. اگر شاغل هستید یک پیشرفت و ترقی در مسیر کاری شما اتفاق میفتد که باعث افزایش درآمد برای شما میشود و شاید یک پست جدید به شما داده شود. از یک تنگنای مالی به زودی بیرون می آیید. به یک سفر هوایی که برای آن برنامه ریزی زیادی کردید میروید و فوق العاده به شما خوش میگذرد، از دست یک نفر خیلی حرص میخورید ولی کاری از دست شما برنمی آید. یک قطع رابطه در این هفته دارید با کسی که فکرش را میکنید و شاید کارتان با این فرد به دلخوری کشیده بشود و این دلخوری برای یک مدت طولانی ادامه داشته باشد. اگر زیر ۲۳ سال هستید ۳۳ سالگی خیلی خوبی دارید و در این زندگی یک تغییر بزرگ دارید و به یکی از آرزوهایتان میرسید. اگر شاغل هستید یک پست جدید یا یک رتبه جدید در کارتان میگیرید و پیشرفت شغلی دارید و شاید افزایش درآمد هم شامل حالتان باشد. با یک فردی دیدار دارید که یک هدیه یا یک کادوی زیبا دریافت میکنید که هم دیدن این فرد و هم هدیه اش شما را خوشحال میکند. اگر مجرد هستید و روی علاقه فردی دچار شک و تردید هستید او شما را دوست دارد فقط خیلی مغرور است و زیاد به زبان می آورد و این رفتارش باعث شک و تردید برای شما شده است ولی به زودی دیدارها و ملاقاتهای پرباری دارید که دوباره اعتمادتان را به دست می آورید.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

فال هفتگی 1 تا 7 اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد