فال نستراداموس – 23 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز کاملا خوش بین هستید، اما اگر فرد دیگری فکر کند که شما خیلی هم واقع‌بین نیستید با او لجبازی خواهید کرد. حقیقت این است که شما در فکر این هستید که مشکلات جدی و مهم را تجزیه و تحلیل کنید، اما اهداف شما آنقدر بزرگ هستند که نمی‌توانید آن تصوری که دیگران ازتان انتظار دارند را برآورده سازید. از ایده‌های خود دفاع نکنید؛ فقط با ایمان و اعتقاد کامل عمل گرا باشید.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 روابط خوب و مستحكم خود را با دوستان و خویشان نباید متزلزل كرد. چون برای تجدید روابط یا برقراری دوباره آنها فرصتی نخواهد بود. خوش‌بینی خود را تقویت كن.خود را با كارهای حاشیه‌ای فرسوده نكن. یك راست به سراغ هدف اصلی‌ات برو تا به سود برسی. با افراد با تجربه مشورت كن و از آنها كمك بگیر.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
هم اکنون وارد شدن به یک رابطه دوستانه جدید مزایای خیلی زیادی برای شما دارد. اما گر به جزئیات بی توجه باشید، کارهای خیلی ارزشمند شما ضایع خواهد شد. فضایی خیلی رمانتیک که همه چیز رویایی به نظر می‌رسد ایجاد نکنید. داشتن افکار مثبت معجزه آسا خواهد بود، اما این افکار نمی‌تواند جایگزینی برای کارها و مسئولیت‌های به حساب بیاید! پس پاهایتان باید روی زمین باشد و واقع بین باشید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

دست به ماجرایی زده‌ای كه آخرش معلوم نیست. تنها شانس و اقبال می‌تواند تو را در این كار یاری دهد. به هر حال كسی كه خود را درگیر مسائل عاطفی می‌كند باید عواقب آن را هم بپذیرد.فرصت‌های اقتصادی خوبی پیش می‌آید كه باید از آنها استفاده كرد. كسی كه این فرصت‌ها را از دست بدهد جز پشیمانی حاصلی نخواهد داشت. خو كردن به یك زندگی یكنواخت و بی‌تحرك جذابیتی ندارد.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما و دوست‌تان امروز تصمیم می‌گیرید که هر دو و با کمک یکدیگر رابطه‌تان را بهتر کنید و این دوستی کهنه و قدیمی‌احساس تازه‌ای به شما می‌دهد. شاید هم فرد جدیدی وارد زندگی‌تان شود و شما را تحت تاثر قرار دهد که محیطی خاص برای خود خلق کنید. هر کدام از این اتفاق‌ها بیفتد، بهترین کار این است که کمی‌‌ از رویاپردازی بیرون آمده و به واقعیت نزدیک شوید. در این صورت در زندگی‌تان مجزه رخ می‌دهد!
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 پیشنهادی مطرح می‌شود كه فریبنده است. دراین‌باره باید خوب اندیشید و سپس تصمیم گرفت. از ریسك كردن در زندگی نباید ترسید فقط باید احتیاط لازم را رعایت كنی و به شناخت كامل از او برسی.در خودت انرژی زیادی احساس می‌كنی كه تازگی دارد. بهتر است در اینگونه مواقع كاری بكن كه از انجام دادنش لذت می‌بری. به اینصورت روز خوب و شادی خواهی داشت.بعضی از آرزوهای مادی تو در حال تحقق است. دراین‌باره نباید شتاب‌زده بود. سعی كن با استفاده از استعدادها و توانایی‌هایت خودت آرزوهایت را برآورده سازی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
مشکلات اخیری که برایتان به وجود آمده مجبورتان کرده ثبات قدم بیشتری داشته باشید، درحالیکه شما خواهان تغییر کردن بودید. متاسفانه اگر شما سعی کنید راه حلی برای این مشکلات لاینحل پیدا کنید، بیشتر ناامید خواهید شد. باوجود اینکه امروز خیلی دوست دارید چیزهای جدیدی به دست بیاورید، ولی اول از همه باید به خاطر چیزهایی که تابحال در زندگی‌تان داشته‌اید شکرگزار باشید.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 ناگهان در دام عشقی می‌افتی كه تصورش را هم نمی‌كردی. خوبی عشق به همین است كه چون یك حادثه ناگهان فرا می‌رسد و آدمی را از راهی كه می‌رفت به راهی كه باید برود پرتاب می‌كند.تمایل به گوشه‌گیری و انزوا داری. شاید این موضوع بخاطر حالت‌های روحی تو طبیعی باشد اما مشكلی را از تو حل نخواهد كرد. باید با تجدید نظر در این كار دوباره خود را با جمع و جماعت هماهنگ كرد.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما روزهای نسبتا سختی را پشت سر گذاشته‌اید و هم اکنون در حال استراحت کردن می‌باشید. امروز شما به جای جستجو کردن در احساسات عمیق تان بیشتر دوست دارید موقعیت خود را ثابت نگه دارید و این کار باعث آسایش و راحتی اطرافیان‌تان نیز می‌شود. فقط حواستان را جمع و چشم‌هایتان را باز کنید، چون ممکن است این روزها خیلی زیاد پول خرج کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
خودت را دست كم می‌گیری و فكر می‌كنی او دور از دسترس توست به همین دلیل با یاس و سرخوردگی خودت را مخفی می‌كنی و كناره می‌گیری، در صورتی كه اینطور نیست و می‌توانی با یك گفتگوی صمیمانه و جدی او را از احساست مطلع كنی و نتیجه مثبتش را ببینی.تو به دنبال موقعیتی هستی تا تغییری در روند مالی خود ایجاد كنی ولی بهتر است قبل از شروع هر کاری، جوانب آن را بسنجی و به دقت بررسی كنی.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز شما خیلی حساس شده‌اید، ولی درست نیست که احساسات خود را انکار کنید. در حقیقت حالا که شما احساس دلتنگی می‌کنید، ممکن است ارتباط خود را به طور کامل با همکاران و دوستان‌تان نیز قطع کنید. اما شما نمی‌توانید کاری برای این تنهایی‌تان بکنید؛ این مشکل تا چند روز آینده خود به خود برطرف می‌شود. در عوض به دنبال راه‌هایی برای سرگرم کردن خودتان باشید.
 
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
فرصت‌های تازه‌ای به وجود آمده كه می‌توانی خطاهای گذشته را جبران كنی. باید با خود عهد كنی كه دیگر خطاهای گذشته را تكرار نكنی تا راههای تازه‌ای پیش پای تو گشوده شود.موقعیت مالیت نسبتا روبراه خواهد شد. حالا وقت به اندازه كافی برای كارهای عقب‌مانده داری. باید از وقت‌ها استفاده كنی و مراقب باشی تا با سهل انگاری و ولخرجی بی‌رویه این موقعیت خوب را از دست ندهی.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما هم اکنون نسبت به افراد دیگری که در زندگی‌تان وجود دارند خیلی قدرشناس هستید، چراکه بدون آنها زندگی شما خیلی کسل کننده خواهد بود. به خصوص امروز آنها می‌توانند با فعالیت‌های و بحث‌های جالب به زندگی تان جلوه تازه‌ای ببخشند. اگر شما خیلی هم نمی‌خواهید در مرکز توجه باشید و می‌خواهید فعالیت‌هایتان را کمتر کنید، اما اگر منعطف‌تر باشید و با آنها همراه شوید خوشحال‌تر خواهند شد.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
سوء تفاهمی پیش می‌آید كه به زودی رفع خواهد شد. گاه در آسمان دوستی نیز تكه ابری می‌آید و برای مدتی كوتاه چهره خورشید را می‌پوشاند. اما این امر وقتی و گذرا است. به زودی ركود اقتصادی در پیش داری. بعضی وقتها شرایط برعكس آن چیزی است كه تو انتظارش را داری. در چنین مواقعی نباید عاصی شد چون با كمی فكر و حوصله می‌توان راه حلی مناسب پیدا كرد.

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما دوستی‌ها و روابط خود را خیلی جدی گرفته‌اید و امروز هم با وجود پلوتو در خانه یازدهم یعنی خانه ارتباطات تشویق‌تان می‌کند تعهداتی که به افراد مورد علاقه‌تان داده‌اید را دوباره بررسی کنید. البته این تعهدات ارتباطی به تعهدات عاطفی و احساسی شما ندارد، بلکه مربوط به همکلاسی‌ها و یا همکاران‌تان می‌باشد. شما الان نباید زیاد از آنها توقع داشته باشید، برای اینکه شور و اشتیاق زیادتان ممکن است آنها را از شما دور کند. شما باید راهی مناسب برای بروز دادن احساسات خود پیدا کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

با زیاد حرف زدن، آتش عشق خاموش می‌شود. به جای آن باید از احساس خود پیروی كنی و راهی را انتخاب كنی كه این مشعل فروزان‌تر شود. اگر عشق نباشد زندگی در كام تاریكی خواهد رفت. بعضی كارها سیستم تو را بهم می‌زند. باید از آنها پرهیز كنی. تعادل خود را در زندگی و كار باید حفظ كرد و از ماجراجویی دوری نمود. اوضاع مادی و مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست فقط باید سهل‌انگاری را كنار بگذاری.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:

شما امروز به خصوص اگر اعتقاد داشته باشید که چیزهای خیلی زیادی دارید که به خاطرشان شکر گزار باشید، احساس خیلی خوبی خواهید داشت. شما آنقدر به آینده خود خوش بین هستید که تا اندازه‌ای در برنامه‌ریزی‌های خود نامرتب و بی نظم عمل می‌کنید. به جای اینکه آینده‌تان را بر پایه خیالات واهی بسازید، مطمئن شوید که استراتژی‌هایتان بر اساس واقعیت هستند.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

خبرهای تازه‌ای می‌رسد كه بسیار خوشحال و مسرور خواهی شد. كسی تو را كمك می‌كند كه اصلا انتظارش را نداشتی. اینها همه نویدبخش یك دوران تازه در زندگی توست كه باید قدر آن را بدانی.ممكن است تنهایی برایت وحشتناك و دلهره‌آور باشد اما در عین حال تنهایی بهترین زمان برای تامل و اندیشیدن است. گاهی اوقات همین موقعیت به تو آرامش و نشاط باورنكردنی‌ای ارزانی كند. پس امتحان كن.قراردادهای و توافقات تازه‌ای امضاء می‌شود كه كمی اوضاع را دگرگون خواهد كرد. سعی كن با خوش‌بینی نسبت به آینده از موقعیت پیش آمده بیشترین بهره‌برداری را كرده باشی.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده کرده و به مسافرت یا پیک نیک بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده که بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس کارها بربیایند. حتی اگر برای این کار مجبور شوید با یکی از همکارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید که اگر فقط یک بار بهشان بگویید که نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب کنید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

رقیبان چند پله از تو جلوترند. بنابراین امكان موفقیت تو در این رابطه بسیار كم است. از خیرش بگذر تا دچار شكست و ضعف نشوی. به فكر برنامه دیگری باش.آماده باش چون یکی از آرزوهای قدیمی‌ات برآورده خواهد شد. به زودی دوستی را كه مدتها از او دور بودی خواهی دید و لحظات خوش گذشته را با هم مرور می‌كنید.یک مشکل مالی که مدتی است فکرت را به خود مشغول کرده مجددأ مطرح میشود و نگرانی‌هایی را برایت به وجود می‌آورد. اما نباید نگران بود چون فرصتهایی فراهم می‌شود و در نتیجه آن موقعیت مالی‌ات تقویت خواهد شد.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز خیلی خوش بین و خوشحال هستید و دیگران بهتان توجه می‌کنند. شما نیز خیلی راحت با آنها ارتباط برقرار می‌کنید، برای اینکه خودتان هم دوست دارید در کانون توجه دیگران باشید. شما به خاطر اینکه لحظات به یادماندنی با دوستان‌تان داشته باشید، ترجیح می‌دهید دوستی‌هایتان در خفا و به دور از چشم مردم باشد. این کار از نگرانی‌هایی که در جمع‌های شلوغ به وجود می‌آید جلوگیری می‌کند.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
اول تكلیفت را با خودت روشن كن و ببین دقیقا چه می‌خواهی. اگر با خودت روراست و صادق باشی بقیه مسائل حل می‌شود. اگر مطمئنی كه در این راه به سود خوبی می‌رسی به حرف‌های دیگران اهمیت نده و برای رسیدن به هدفت تمركز و تلاش كن. در آینده نزدیك پولی به دست می‌آوری كه نتیجه تلاش‌های خودت است.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
با وجود اینکه امروز برای بیشتر مردم روز تعطیل به حساب می‌آید، ولی شما می‌خواهید زندگی خود را از نظر حرفه‌ای مورد بررسی قرار دهید. موضوع شغلی شما حتی در شام‌های روزهای تعطیل نیز بحث داغی خواهد بود. از تصمیم گیری نهایی و برنامه‌ریزی‌های جزئی نترسید. فقط برای خودتان فضای خیلی بزرگی ترسیم کنید که هر چیزی امکان پذیر باشد. هم اکنون بزرگترین محدودیت‌ها ساخته و پرداخته ذهن خودتان هستند.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

بهتر است كینه و كدورت‌ها را از بین ببری چون روحت را تیره می‌كند. سعی كن با یك راه‌حل مشكل را حل كنی و دل او را بدست آوری.بزودی همای شانس و اقبال روی دوشت می‌نشیند و یک سری خوشبیاری‌های شیرین برایت اتفاق می‌افتد.داشتن روابط خوب و دوستانه بهتر از كوهی از ثروت است!! اوضاع اقتصادی تو خوب است اما به یاد داشته باش كه چیزهای مهمتر است پول و ثروت هم وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد