فال نستراداموس – 1 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

تشخیص
تعریف و ستایش
توجه
تخیل

📝 نستراداموس به تو می گوید:

این روزها مورد انتقاد و سرزنش قرار می‌گیری. اما نباید ناراحت باشی چون همه اینها از روی دوست داشتن و علاقه زیاد به توست. هر انسانی وقتی كسی را دوست داشته باشی و نگران آینده او باشد، عكس‌العمل‌های متفاوتی نشان می‌دهد.موقعیت‌های درآمدسازت را یكی پس از دیگری از دست می‌دهی و هنوز در استراحت به سر می‌بری!! استراحت وقتی معنی دارد و لذتبخش خواهد بود كه در پی یك دوره كار و تلاش سخت باشد. برای كسی كه هیچ كاری نكرده باشد، استراحت هم لذتی نخواهد داشت.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
چیزی هنرمندانه
دارای قوس و ظرافت زنانه
فردی با صورت گرد
فردی جذاب
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 به گذشته نباید بیش از اندازه بها داد. نباید اجازه داد كه حوادث گذشته، زندگی حال و آینده تو را تحت تاثیر قرار دهد. روزهای خوبی در پیش داری به شرط اینكه به بهترین شكل از آنها استفاده كنی.پولت را در راهی خرج كن كه برایت مفید باشد. خرج تراشی بیهوده نه تنها چیزی عایدت نمی‌كند بلكه پس از مدتی تو را درگیر مشكل هم خواهد كرد.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
سلامتی
ارتباط با کارمای اعمال
رشد
پایه و اساس
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 در برخورد با دوست و یا همسرت باید از مسائل روزمره فاصله بگیری. گریز زدن به فضایی عاطفی و رمانتیك نمك زندگی را بیشتر می‌كند. زندگی بدون عشق و عاطفه، سرد و یخ‌زده خواهد بود. بعد از كار زیاد و تنش‌های روزمره، كمی استراحت برای تو ضروری است تا دوباره به وضعیت روحی و جسمی متعادل برسی و آرامشت را بازیابی.وقتی اوضاع اقتصادی تو خوب است اینهمه تلاش و كوشش برای چیست؟؟ چیزهای مهمتر از كار و پول وجود دارد كه تو باید آنها را هم در برنامه زندگی‌ات دخیل كنی. بهتر است كمی به خود و احساساتت برسی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
گذشته
تکامل فردی
معنویات
مسائل فلسفی
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 تو در راه عشق، برای دوستانت خودت را فدا می‌كنی اما آنها هیچ وقت نمی‌فهمند و روزی به خودشان می‌آیند كه دیر شده و تو را از دست داده‌اند. اما دلگیر نباش چون به زودی با كسی آشنا می‌شوی كه قدر تو را می‌داند و به تو كمك خواهد كرد.هوشیاری تو به مسائل مالی نظر دیگران را جلب می‌كند. برخی فكر می‌كنند با این هوشیاری می‌شود همه درهای غیرممكن را باز كرد، اما چنین نیست. برای رسیدن سود اقتصادی قابل توجهی كه در پیش رویت قرار خواهد گرفت، باید تلاش زیادی بكنی.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
امور مالی شخصی
پرخاشگری
فردی از خود راضی
بدنسازی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
ترس از ریسك كردن باعث می‌شود تا فرصت‌های خوبی را از دست بدهی! باید با جرات و جسارت و با اعتماد به نفس كامل طرف مقابلت را انتخاب كنی. در این صورت وارد یك زندگی عاشقانه و بسیار دلچسب می‌شوی. استعدادهای خوبی داری كه اگر از آنها خوب استفاده شود تو را به قله‌های بلند موفقیت خواهد رساند و گنجی در درون خانه توست كه باید آن را كشف و استخراج كنی وگرنه فقیر و محروم خواهی ماند.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
فردی پهلوان
فردی پر مشغله
محفاظت
فردی پرمو
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
دوست و یا همسرت، به زودی رفتارهای عجیبی از خود نشان می‌دهد. او تمركز تو را بهم زده و ناراحتی‌هایش را بی‌مورد سر تو خالی می‌كند. به جای اخم كردن و غر زدن، بهتر است علت را جویا شوی و با او همدردی كنی.تلاش و فعالیتهای اقتصادی تو به گونه‌ای شده كه هر مانعی را می‌توانی با توانایی و اقتدار كامل از بین ببری. تنها ممكن است بعضی سهل‌انگاری‌های تو در مواقع حساس روند صعودی‌ات را كند كند پس باید هشیار باشی.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

خود فرد مورد نظر (اگر مرد است)
شریک، شوهر یا نامزد فرد مورد نظر
تاثیر مهم یک مرد در زندگی
رفتارهای مردانه

📝 نستراداموس به تو می گوید:
 تو فقط به فكر منافع و خواسته‌های خودت هستی و انتظارداری كه او هم بدون چون و چرا و با قربون صدقه همه چیز را بپذیرد. بهتر است او را هم به حساب بیاوری و كمی برایش ارزش و احترام قائل باشی. پیشنهادی كاری و یا تحصیلی مطرح می‌شود كه ظاهرا در آینده سود مالی خوبی برایت خواهد داشت. بهتر است از اول شرایط و توقعاتت را مطرح كنی تا بعدها مشكلی پیش نیاید.

 

 

 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
شریک، شوهر یا نامزد فرد مورد نظر
تاثیر مهم یک مرد در زندگی
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 این تعصب كور، بی‌اعتمادی را به وجود می‌آورد. كسی كه اسیر بافته‌های ذهن و تصورات بیمارگونه خود باشد نسبت به همه حتی نزدیكترین دوستان خود شك خواهد كرد. باید به خود و دیگران اعتماد داشت.امروز روز شانس تو خواهد بود. باید موقعیت‌های پیش رویت را شكار كنی. از دست دادن فرصتها به نفعت نخواهد بود.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دوره تکامل
افسردگی
فردی با مو یا چهره ای تیره
چیزهای منفی

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

 كسی برای تو دعا می‌كند و آرزوی خوشبختی تو را دارد. هیچ چیز بهتر از دوستی و عشق نیست.اوضاع همیشه اینطور نخواهد بود. حتی پیش از آنكه تو تصور می‌كردی، این شرایط تغییر خواهد كرد و آن‌وقت تو به آرزوی بزرگ خود می‌رسی. روزهای بهتری در راه است پس لبخند بزن.یك بحران اقتصادی، شرایط سختی را به تو تحمیل می‌كند. باید بر اعصابت مسلط باشی چون این شرایط دوام ندارد و به زودی رفع خواهد شد.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
توافق
چرخیدن در یک سیکل یا چرخه
طلا و جواهرات
چیزی قابل پیش بینی
📝 نستراداموس به تو می گوید:

به جای قضاوت‌های خام و نپخته می‌توان كمی صبر كرد و حوصله به خرج داد تا بعضی مسائل روشن شود. در این صورت بهتر می‌توانی داوری كنی و یا حداقل از بعضی خطاها پیشگیری نمایی. اعتدال و میانه‌روی را باید در همه جا در نظر داشت. از نظر اقتصادی باید دوراندیش بود و حساب همه كارها را داشت. كسی كه ریسك می‌كند باید منتظر عواقب آن هم باشد.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
تعهدات
قرارداد
ازدواج
توافق

📝 نستراداموس به تو می گوید:
دوستان بسیاری داری اما در بین آنها تنها یك نفر هست كه وضعیت تو را درك می‌كند و تو را دوست دارد. باید آن یك نفر را درست بشناسی و با كمك او بتوانی زندگی بهتری را تجربه كنی.مسافر در راه و یا مسافرتی در پیش داری. یك جابه‌جایی در روزهای آینده برایت پیش خواهد آمد كه خوب و خوشایند است. یك فكر قدیمی دوباره سراغت خواهد آمد كه علتش یك تازه وارد و یا نوآشناست. همین افكار به تو انگیزه‌ای تازه خواهد داد.پیشنهاد كاری به ظاهر خوبی مطرح می‌شود كه تو را وسوسه می‌كند اما باید همه جوانب را درنظر گرفت. فقط به سود فكر كردن كافی نیست. در ضمن كارهای عقب‌افتاده‌ای داری كه باید آنها را به سرانجام برسانی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
حصول اهداف
ثبات
ماندگاری طولانی
حل و فصل شدن

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 نسبت به آنچه اتفاق افتاد نباید پشیمان باشی. اگر چیزی یا كاری خطاست باید آن را تصحیح كرد و از گذشته‌ها درس گرفت. نیازی به افسردگی یا تردید نیستاز سر و صدا و تشنج‌ها دوری كن. تو احتیاج به یك دوره آرامش و استراحت داری تا بتوانی به دور از قیل و قال‌ها تصمیم لازم و درست را بگیری.پول برای تو ارزش جدیدی پیدا كرده است. حالا قدر سرمایه‌های كوچك و بزرگ خود را می‌دانی. ناامید نشو چون به زودی به درآمد خوبی دست خواهی یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد