فال نستراداموس – 2 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

خانواده
خانه
امنیت
آسایش و راحتی

📝 نستراداموس به تو می گوید:

طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
ثبات و سکونت
مکانی گرم
آشنایی
آرامش خاطر
📝 نستراداموس به تو می گوید:

نیتت بر آورده میشود و آنچه که طلب کرده ای به دست خواهی آورد. گشایش مالی در فالت دیده میشود. اگر دست به کار جدیدی زده ای توفیق خوبی همراه خواهد داشت. اگر نو رسیده ای داری قدمش برای تو خیر است. به توصیه و نصایح دیگران گوش کن تا به نیت و مراد دلت برسی.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
مسائل و امور داخلی
املاک و مستغلات
مکانی که در آن زندگی می کنید
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 چرا این روزها در مورد وظایف خود سهل‌انگاری می‌كنی؟ درست است كه گرفتاری‌های متعددی داری اما این دلیل نمی‌شود به كسانی كه دوستشان داری و یا آنها تو را دوست دارند، بی‌توجه باشی. اوضاع مالی تو خوب است پس زیاده‌خواهی و طمع نكن. خیلی‌ها آرزو دارند جای تو باشند پس شكرگزار باش.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
نیرنگ و فریب
گول زدن
زنی با موهای سیاه
فردی باهوش
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

به زودی در امور مالی یا تجاری به پیشرفت خواهی رسید و این موفقیت تو را به رفاه اقتصادی می‌رساند. نسبت به زندگی باید خوشبین و امیدوار بود. باید به این نكته ایمان داشت كه می‌توان به اهدافی متعال رسید هر چند این آرزو راهی دشوار و خطرناك را پیش پای تو بگذارد. مطمئن باش كه موفق خواهی شد.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دشمن
تقلب
خیانت
بدگویی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 رفته رفته اوضاع بهتر خواهد شد. هیچ چیز یكباره و ناگهانی اتفاق نمی‌افتد و باید مراحلی را طی كند كه شاید از نظر تو پنهان باشد. این موضوع هم باید مراحل خود را طی كند بنابراین نباید عجله كنی.تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلكه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری كه به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
زنی دیگر
توافق
انعطاف پذیری
فردی خودخواه
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
 گذشت و بخشش تو موجب می‌شود كه روحیه‌ای آرام و وجدانی آسوده داشته باشی. بگذار او مدیون تو باشند و احساس كند كه تو در حق او لطف كرده‌ای. اگر آرامش خود را حفظ كنی، به موفقیت خوبی خواهی رسید. در یك كار تجاری سود خوبی بدست می‌آوری و از جایی كه فكرش را نمی‌كردی كمك خواهد رسید.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

شادی
هدیه
فردی زیبا
جذابیت

📝 نستراداموس به تو می گوید:
تقدیر تو را در معرض آزمایش مهمی قرار داده است. باید از این فرصت استفاده كنی چون دیگر چنین موقعیتی نصیبت نخواهد شد. باید به آینده امیدوار باشی.پس از یك وقفه نسبتا طولانی دوباره موقعیت اقتصادیت روبراه خواهد شد. در حال حاضر با تجربه و شناخت بهتری می‌توانی به وضعیت مالیت سروسامان بدهی.

 

 

 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
خود فرد مورد نظر (اگر زن است)
نامزد، همسر یا دوست دختر فرد مورد نظر
زنی با قدرت نفوذ بالا
رفتار زنانه
📝 نستراداموس به تو می گوید:

وقت خود را صرف پیدا كردن راهی برای تغییر و بهبود وضعیت اقتصادیت كن. در این زمینه بهتر است با شخصی كه تجربه لازم را دارد مشورت كنی. با تلاش و كوشش می‌توانی به موفقیت‌های مالی زیادی برسی فقط باید هشیار باشی. مسائلی در زندگی عاطفی‌ات پیش می‌آید كه پیش‌بینی‌های تو را تا حدودی دچار تغییر می‌كند. باید به خودت اعتماد داشته باشی و به دنبال كسی بگردی كه در حد و اندازه تو باشد.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:
توجه مطلوب
زنی جوان با موهای تیره
دعوت
شکوفایی

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

گذشته را نمی‌توان دوباره زنده كرد. باید خاطره آنها را نگهداشت و با مرور این خاطرات، از آنها درسهای لازم را فراگرفت. گذشته برای بعضی افراد می‌تواند چراغ راه آینده باشد.بهتر است به فكر كاری باشی تا بتواند اوضاع اقتصادیت را تكانی بدهد. باید با افراد باتجربه مشورت كنی و اگر فكر یا برنامه‌ای داری به افراد با تجربه و خیرخواه، بگویی. چون وقتی در مورد فكری، نظر دیگران مطرح می‌شود، تمام ابعاد مبهم و تاریك آن روشن می‌شود.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
پول و ثروت
استقلال و عدم وابستگی
ماجراجویی
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 در پی تفاهمی كه ایجاد می‌شود روزهای خوشی را تجربه خواهی كرد. در سایه عشق و همدلی، می‌توان زندگی شیرینی را تجربه كرد. این شیرینی را نباید به هیچ قیمتی تلخ كرد.به رغم تلاشهایی كه می‌كنی، به نظر می‌رسد هیچ تغییر تازه‌ای در وضعیت اقتصادیت ایجاد نشده‌است. تغییرات اساسی و كیفی پس از یك مرحله طولانی رخ خواهد داد. پس باید راهت را ادامه دهی و ثابت قدم باشی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
افسردگی
فردی با مو یا چهره ای تیره
چیزهای منفی
مهارت

📝 نستراداموس به تو می گوید:
پیغامی می‌رسد كه دوباره احساسات خفته تو را بیدار می‌كند. این موضوع این روزها فكر تو را به خود مشغول كرده. از خیر این قضیه بگذر چون اگر وارد این ماجرا شوی دچار ضرر و زیان می‌شوی.هدیه‌ای از یك دوست می‌رسد كه تو را كاملا خوشحال خواهد كرد. حالا می‌توانی درك كنی كه زندگی فقط دنبال یك لقمه نان دویدن نیست. در زمینه كار باید تصمیم مهمی بگیری كه برای آینده شغلی‌ات تعیین كننده خواهد بود. كسی كه از عقل و منطق پیروی می‌كند هرگز پشیمان نمی‌شود.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
شریک، شوهر یا نامزد فرد مورد نظر
تاثیر مهم یک مرد در زندگی
رفتارهای مردانه

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 تا زمانی كه قلب خود را در خدمت عشق درنیاورده باشی، آزاد و رها هستی. اما وقتی در دام عشقی افتاد دیگر آزاد نیست و همین اسارت برای او بهترین آزادی است.از راه دور خبر خوشی به تو می‌رسد. به زودی با شخصی آشنا می‌شوی كه نقش مهمی در زندگیت بازی خواهد کرد. به کمک یک دوست به خواسته قدیمی‌ات می‌رسی و از این دوستی فایده زیادی خواهی برد.یك كار كوچك كه می‌تواند موفقیتی نسبی را فراهم كرده و سود ناچیزی را به وجود آورد بهتر از صدها كار ذهنی و توهم آلود است كه هیچ فایده‌ای ندارد و تنها تو را چند روز به خود مشغول می‌كند بی‌آنكه سودی برایت داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد