فال نستراداموس – 13 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
تلاش هایی که در گذشته کرده اید، نتایجی خواهد داشت که شما را غافلگیر خواهد کرد. گذشته را فراموش کنید و به راهی که آمده اید شک نکنید زیرا بهترین تصمیم را گرفته اید. امروز هر چه بیشتر زمان خود را با خانواده و دوستان تان سپری کنید، لحظات شاد و لذت بخش تری را تجربه خواهید کرد.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

فالت خوب است. اگر صبر داشته باشی به مقصود میرسی. گشایشی در کارت دیده میشود. باید برای رسیدن به مقصود خود همت و کوشش کنی. کسی با تو دشمنی میکند مراقب خودت باش. اگر گم شده ای داری آن را پیدا میکنی. اگر مسافر یا غایبی داری از او خبر بدست می آوری.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
اگر مدت زیادی است از اهداف تان دور شده اید، بهتر است امروز به سمت شان قدم بردارید تا درهای بیشتری به روی تان گشوده شود.. امروز می فهمید که شخصی به شما علاقه دارد و از این که تا به حال متوجه آن نشده اید، شگفت زده می شوید. اما در این راه عجله نکنید و با احتیاط قدم بردارد. برای متاهل ها نیز امروز روز خوبی برای خوشگذرانی ست. به زودی اتفاق خوش اما غیر قابل انتظار برایتان رخ می دهد.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

درباره كسی كه دوستش داری نباید اینقدر ابهام و تردید داشت. اگر عشق در مسیری روشن و شفاف حركت كند. همه این ابهام‌ها برطرف خواهد شد و روز به روز به شناخت‌های بهتری خواهی رسید.تحولات مالی پیش می‌آید كه بر زندگی تو اثر منفی خواهد گذاشت، چون انتظار این تغییرات را نداشته و در واقع بدون در نظر گرفتن خواسته‌های تو به وقوع پیوسته است. این روزها باید مراقب خرج كردنت باشی.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در چنین روزی بهتر است که منطق خود را کنار بگذارید و با احساس تان تصمیم بگیرید. فردی را ملاقات می کنید که تغییرات اساسی در زندگی شما ایجاد می کند، شاید کار تازه ای به شما پیشنهاد یا حتی افرادی را به شما معرفی کند که در آینده بر زمینه کاری شما تاثیر مثبتی داشته باشد. قلب خود را باز بگذارید و به ندای درونی تان گوش دهید تا تغییرات چشمگیری را در زندگی خود مشاهده کنید.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
عشق یك طرفه زیان‌آور خواهد بود. این عشق می‌تواند مدت‌ها ادامه داشته باشد بدون اینكه به تغییری یا تحولی منجر شود. بهتر است كه مهربانی و عشق دو طرفه باشد تا تغییر ایجاد كند.رفته رفته سود بیشتری بدست خواهی آورد. هر كاری در ابتدا سخت و پر دردسر خواهد بود اما در آینده بهتر خواهد شد. در این باره باید صبر داشت و از مشكلات نترسید.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
برای بهبود روابط زناشوییتان تلاش کنید، در غیر اینصورت ممکن است از همسرتان دور شوید. به‌زودی مشکلات کوچکی که در سلامتیتان به‌وجود آمده‌برطرف خواهند شد و از این بابت احساس رضایت خواهید داشت. این احتمال وجود دارد که‌جو خانه‎تان اندکی دچار تنش شود؛ سعی در آرام کردن اوضاع داشته‌باشید.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

به زودی از طرف شخص بزرگی کمک میشوی و گشایشی در کارت پیدا میشود و توفیقاتی نصیب تو می شود. از آسیب بدخواهان دور می مانی و دوستان نیز با تو صمیمی تر میشوند. اگر قصد سفر داری انجام بده. اگر قصد ازدواج برای خودت یا کسی داری، یا قصد انجام کار یا معامله ای داری، انجام بده بخت با شما یار است.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
 با اطرفیان تان مهربان باشید و قلب تان را به روی آنها بگشایید. تغییرات خوبی را در زندگی خود مشاهده خواهید کرد که نتیجه تلاش های شما و کمک های اطرافیان تان خواهد بود، بنابراین از این فرصت استفاده کنید. اگر مجرد هستید، دعوت دیگران را بپذیرید زیرا در جمع آنها ممکن است با نیمه گمشده زندگیتان آشنا شوید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 از تحریك كردن احساسات دوست و یا همسرت باید بپرهیزی. او به آرامش احتیاج دارد. بهتر است با كسی كه تجربه بیشتری دارد مشورت كنی.شرایط دشواری بر وضعیت اقتصادی و یا محیط كاریت حكمفرما شده است. این مسئله می‌طلبد كه هوش و حواست را بیشتر جمع كنی تا بتوانی به موقع تغییرات مثبتی در این وضعیت ایجاد كنی.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما می توانید به سادگی و با صرف هزینه ای کم، تغییرات چشمگیری را به زندگی تان دهید. ایده های جدید و البته مهمی در سر دارید اما بهتر است در این شرایط تصمیمات جدی و مهم نگیرید. تا چند روز دیگر ذهن شما آماده تر شود.گاهی اوقات احساساتی بودن بیش از حد شما منجر به‌آسیب پذیری بیشترتان می‎شود؛ بنابراین سعی کنید عاقلانه‌تر رفتار کنید. 
 
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
هر چیزی را كه می‌شنوی نباید باور كنی. با این روش به كسی ظلم خواهی كرد كه تو را صمیمانه دوست دارد و می‌خواهد به دور از همه جاروجنجال‌ها، زندگیش را با تو سپری كند. زمینه برای یك كار یا موقعیت تحصیلی مناسب كه در دراز مدت به سود مالی منتهی می‌شود، فراهم شده است. باید از تمام توانایی‌هایت استفاده كنی تا آینده‌ات را تضمین كنی.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
چیزی را از خانواده خود پنهان کرده اید، شاید بد نباشد که امروز آنها را مطرح کنید و نظر آنها را هم بخواهید. دوستی به زودی به سمت تان می آید و خبری را به گوش تان می رساند که لبخند را بر لب هایتان می نشاند.با افزایش شجاعت و جسارتتان در انجام معاملات مالی، قادر به‌کسب سود قابل توجهی خواهید بود.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی.

 

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
ممکن است برخی از دوستان تان شما را به خانه خود یا به رستورانی دعوت کنند، دعوت آن را بپذیرید زیرا لحظات خوب و خاطره انگیزی را برایتان رقم خواهد زد که بر روحیه تان نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت.برای بهبود وضعیت مالیتان تدبیری بیندیشید و از خرج کردن پول برای امور غیر ضروری اجتناب کنید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

دوباره عشق و دوستی رونق تازه‌ای می‌گیرد. پس از یك دوره سردی و ركود، این رونق و گرمی تازه به خصوص در شرایط یاس و ناامیدی، بسیار لذتبخش خواهد بود. چراغ عشق را باید همیشه روشن نگهداشت تا به خوشبختی رسید.مسئولیت‌های تازه‌ای به تو واگذار می‌شود كه باید آنها را دقیق و درست انجام داد. اعتبار تو به وظیفه‌شناسی توست. این اعتبار را مثل یك سرمایه در نظر بگیر و آن را افزایش بده تا به پاداش چشم‌گیرش برسی.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:

فردی شما را تحت فشار گذاشته است. بهتر است که بر اساس حرف های او کاری را انجام ندهید. قدم های خود را با توجه به مهارت هایتان بر دارید و به کاری هایی که علاقه ندارید تن ندهید. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگی تان را می دانید پس به خودتان و تصمیمی که می گیرید اعتماد کنید. اگر از فردی دلگیر هستید، همین روز با گفتگو تمام کدورت ها را از خود دور کنید زیرا مشکلی که بین شما بوجود آمده، با گذشت زمان و به خودی خود حل نمی شود.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

به گونه رفتار كن كه انتظار داری با تو رفتار شود. اگر روزی تو به او بخندی، فردا او به خواهد خندید! پس جای گله و شكایت نیست.پولی را که فكر نمی‌كردی برگرده یا فراموش کرده بودی دوباره به دست می‌آوری. یک دوره سخت و پرتنش بالاخره به پایان می‌رسه و تو می‌تونی نفس راحتی بکشی.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
در برخورد با اطرافیان خود مراقب رفتار و سخنان خود باشید و از طعنه‌زدن به‌آن ها خودداری کنید. این امکان برای شما فراهم خواهد شد که‌توانایی ها و استعداد های ذاتی خود را به‌دیگران نشان دهید.این امکان وجود دارد که‌در امور عاطفیتان با چالش های خاصی رو به‌رو شوید؛ با حفظ خونسردی قادر به‌رویارویی بهتری با این چالش ها خواهید بود.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

مشكلات زیادی در این راه وجود دارد و با مخالفت اطرافیانت مواجه می‌شوی. بهتر است به فكر چاره باشی و یا از خیرش بگذری.به زودی خبر شیرینی دریافت خواهی كرد. نزدیكانت به تو محبت می‌كنند و بخاطر كاری كه انجام دادی از تو تقدیر خواهند كرد. گاهی اوقات باید به چیزی كه داری قانع باشی و زیاده‌خواهی و طمع نكنی. ریسك كردن برای تو زیاد خوب نیست.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
قبل از هر اقدامی، خوب در مورد آنها با دیگران مشورت کنید تا در آینده پشیمانی به سراغ تان نیامد. یکی از نزدیک ترین های زندگی تان تصمیمی گرفته که بر زندگی شما نیز تاثیرگذار است. شاید در ابتدا فکر کنید که این تصمیمی عجولانه و غیر منطقی است اما با گذشت زمان درک خواهید کرد که چه فواید مثبتی برای زندگی شما نیز به همراه خواهد داشت. به دنبال تغییری در شرایط مالی تان هستید، اکنون زمان خوبی برای شروع است.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
عشق، تفكر و اندیشه‌ات را تسخیر كرده است. برای همین نمی‌توانی به چیزهای دیگری فكر كنی. باید از احساسات و عواطفت كم كنی و واقعیت‌ها را در نظر بگیری تا آسیبی به تو نرسد.یکی از دوستان یا آشنایان قدیمی را که تقریبا فراموشش كرده بودی می‌بینی و خبر شگفت‌آور و جالبی از او می‌شنوی كه مدتها فكرت را مشغول می‌كند.در مورد حقوق و یا امتیازات مالی تو نگرانی‌هایی وجود دارد. باید زودتر نگرانی‌ها را برطرف سازی چون تو بدون پشتوانه مالی نمی‌توانی به بخشی از آرزوهایت برسی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما اهل تظاهر نیستید اما شاید نشان دادن خود و مهارت هایتان به افرادی که در این زمینه تجربه دارند، اتفاقات خوبی را برایتان رقم بزند. بنابراین معطل نکنید. شما فردی صبور هستید اما امروز تمرکز خود را از دست می دهید و بدون فکر کردن، عمل می کنید. خلاقیت خوب است اما اگر با منطق هماهنگ نباشد، ناامیدی به همراه خواهد داشت. فردی حسادت شما را برانگیخته است، سعی کنید که او را نادیده بگیرید و به کارهای خودتان توجه کنید.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

به زودی مقصودت بر آورده میشود و از غم رها میشوی باید شکر خدا را به جا آوری. افرادی هستند که در عین دوستی، غیبت تو را میکنند . از این افراد دوری کن. برای مقصود و نیتی که داری باید تلاش کنی تا به آن برسی. اگر کسی را رنجانده ای باید از او دلجویی کنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد