فال نستراداموس – 16 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما امروز خیلی ایده آل فکر می کنید و این چیز بدی نیست. حداقل فعالیت‌هایتان بر پایه ساختن جهانی بهتر شکل می گیرد. فقط مطمئن باشید آرزوهایی که دنبال می کنید قابل اجرا و کاربردی باشند.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

پیشنهادات تازه‌ای مطرح می‌شود كه باید هر كدام را جداگانه مورد مطالعه قرار داد و سپس تصمیم گرفت. به آینده اگر فكر كنی می‌توانی تصمیمات بهتری گرفته و نسبت به آنها اطمینان بیشتری داشته باشی.یک قرارداد و یا قول و قراری که برای تو اهمیت زیادی دارد، بهم خواهد خورد. تغییراتی در وضعیت مسکن و یا کارت پیش خواهد آمد. بعضی قول و قرارهایت را فراموش نکن چون در غیر این صورت تو بیشتر از اطرافیان ضرر خواهی كرد.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز شما با کارهای زیادی مواجه هستید و کار سخت شما ممکن است مقداری خسته کننده باشد. به هر حال طفره رفتن از آنها موجب می‌شود که هیچ کاری انجام نشود. خوشبختانه،‌برداشتن گامی‌ استوار که تمام طول روز بتوانید آن را ادامه دهید برایتان بسیار مناسب تر از گرفتن یک جایزه جالب توجه است.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

پیش از شنیدن یا نشنیدن چه قضاوتی می‌توان داشت؟ باید ابتدا حرف‌های او را خوب و كامل بشنوی، بعد در مورد او و این موضوع قضاوت كنی.انگیزه خود را برای كار و بدست آوردن پول نباید از دست داد. باید پذیرفت كه این هم بخشی از زندگی است. سعی به خودت انگیزه بدهی و همین انگیزه است كه مانند یك موتور تو را به حركت درمی‌آورد و موانع را پشت سر می‌گذارد.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
ممکن است امروز وظایف خانوادگی به شکل غیر قابل انتظاری پیش بیایند، شاید شما اشتباها فکر می‌کردید که مسایل قدیمی ‌همه تمام شده‌اند، اما می‌بینید که خرده کاری های زیاد دیگری هستند که انتظار شما را میکشند. یک مقدار تمرکز عمیق می‌تواند واقعا احساس آزادی بیش از آنچه که انتظار دارید به شما ببخشد، پس هر کاری را که فکر می‌کنید سرانجامی ‌برای شما نخواهد داشت قبل از اینکه شروع به انجامش کنید خاتمه دهید.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
كدورت‌هایی در زندگی خصوصی‌ات وجود دارد كه باید هرچه سریع‌تر آنها را رفع كنی. بی‌توجهی تو به برخی مسائل عاطفی دوست یا همسرت را می‌رنجاند. باید بیشتر مراقب رفتارت باشی.صحبت كردن با بعضی از دوستان، به تو روحیه‌ای تازه و انرژی خاص می‌دهد. پس این روزها با این افراد بیشتر در تماس باش و از آدم‌های منفی كه تو را از زندگی پشیمان می‌كنند ارتباط نداشته باش.تو بهتر از هر كسی می‌توانی استعدادهایت را تقویت كنی و تجربه‌های زیادی بدست آوری. پرورش این استعدادها به معنای سود اقتصادی در بلندمدت خواهد بود.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
ممکن است شما امروز احساس کنید اگر زمان را نگه دارید، با کمی‌انعطاف پذیری می‌توانید دیگران را تشویق کنید که طبق روش شما عمل کنند. در عوض، شما نیاز دارید که خودتان را سازگار با آنها کنید حتی اگر تغییر کردن روز شما برایتان دشوار باشد. خودتان را آماده کنید که اگر فرشته نگهبان شما سر رسید و خواست به شما یاری رساند بله بگویید. اجازه ندهید که غرور شما مانع رسیدن شما به موفقیت شود.
 
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

در دوست‌داشتن نمی‌توان فقط به منافع خود فكر كرد. نمی‌گویم حتما در این‌باره باید خود را قربانی كرد اما باید رفتاری در پیش گرفت كه دوستی‌ها شفاف‌تر و عمیق‌تر شود. در دلت جایی برای دیگران باز كن.شما نسبت به قبل شجاع‌تر شده‌اید، برای اینکه تصمیم گرفته‌اید که آدم متفاوتی باشید. شما در مورد چیزهایی که یگران مممکن است بگویند یا فکر کنند نگران نیستید؛ قضاوتهای یک نفر دیگر باعث عقب نشینی کردن شما نمی‌شود. امروز روز خوش شانسی شماست؛ پس به سمت جلو حرکت کرده و برای یک روز هم که شده از قوانینی که قبلاً برای خودتان تعیین کرده بودید تبعیت نکنید.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
وضعیت مالی شما چنین است که اگرفرصتی پیش بیاید که بخواهید ساعات کاری تان را تغییر دهید احتمالا انتخاب زیادی نخواهید داشت. شما نمی‌توانید فرصتی را که امروز به سراغتان می‌آید از دست بدهید ،‌ چه یک پروژه جدی باشد یا یک کار نیمه وقت در تعطیلات. خوشبختانه، حالت جدی به شما یک منظره شاداب می‌دهد و به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تمام راه‌های مختلف را برای رسیدن به موفقیت در نظر بگیرید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
تو باید دوباره به سوی او بگردی. البته این یك پیشنهاد است و تصمیم نهایی با توست. به هر حال اگر احساس می‌كنی او همان كسی كه تو همیشه آرزویش را می‌كردی، برای بازگشت هیچ بهانه‌ای نباید بیاوریمراقب باش. تعهدات مالی تو دارد سر از جاهای خطرناكی در می‌آورد. سعی كن براساس آنچه داری حركت كنی و از قرض و وام و چك و سفته، فاصله بگیری. مراقب اوضاع اقتصادیت باش.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز ممکن است احساس کنید کسی مانع راه شما است، اما عجیب اینکه این مانع می‌تواند بسیار کمک کننده باشد، برخلاف بعضی از همسالان تان, کار کردن با وجود محدودیت های تان به شما احساس آرامش می‌دهد. زندگی شما اکنون دارای هدف است. کار زیاد و زندگی بدون تفریح راه حل مناسبی نیست.
 
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
 تا زمانی كه احساست را بیان نكنی، او نخواهد فهمید كه در درون و قلب تو چه می‌گذرد. باید عشق و علاقه را بدون تعارف و ملاحظه نثار كرد. احساس خستگی و افسردگی تو دلیل جسمی نباید داشته باشد. گرچه در این راه می‌توان به پزشكی ماهر مراجعه كرد اما منشاء بیماری‌های روحی و روانی، در ذهن تو نهفته است كه باید آنها را درمان كرد. تو همیشه منتظر فرصتی بودی تا بتوانی شرایط اقتصادی‌ات را تغییر دهی و به كارهای عقب مانده‌ات برسی. این زمان در اختیار تو قرار دارد پس دیگر نباید فرصت را از دست داد.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز ممکن است نزدیک ترین دوست شما، شما را به خوبی درک نکند. شما نمی‌توانید امروز این کار را آسان تر کنید چرا که مایل نیستید هر چیزی را که لازم است بدانند به آنها بگویید. شما سعی نمی‌کنید که زندگی تان را از همین هم که هست پیچیده تر کنید، شاید این به خاطر این باشد که شما می‌ترسید که برای دیگران دشوار باشد که حرف‌های شما را گوش کنند. هنوز هم، اگر یک اقدام حساب شده بکنید ممکن است به بهترین نحو ممکن خوب به هدف تان برسید.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:
بیش از حد تحت تاثیر حرفهای این و آن قرار می‌گیری. باید به جای احساسات، عقل و منطق خود را ملاك قرار دهی و با خردمندی تصمیم بگیری به نحوی كه اساسی و جدی باشد. با خوش‌بینی روزت را شروع كن. در این صورت هم با انرژی مثبت به كارهایت می‌پردازی و هم به اطرافیانت انرژی می‌دهی.به سود مالی می‌رسی كه قابل توجه است. شاید بخواهی آنرا برای خود و دوستانت خرج كنی، اما تصمیم عاقلانه‌تر این است كه به فكر آینده‌ات باشی و آنرا پس انداز كنی. گاهی اوقات مقداری پس انداز می‌تواند برای روزهای سخت مفید باشد.

 

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
ممکن است اخیرا فرصت هایی را با تصمیمی ‌غیرقابل انتظار و تاخیرات زیاد، عقب انداخته باشید. حالا آخرین فرصت برای شما پیش آمده که بتوانید شغلی که بتواند آینده شما را تضمین کند را با اقتدار کامل دنبال کنید. ترسیدن می‌تواند به طور موقت شما را از کار بیندازد و شما نگران هستید که آنها شما را غرق کنند. فقط بهترین کاری که می‌دانید درست است انجام دهید و بعد اجازه دهید که بهترین نتایج ممکن را به دست آید.
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

پس از یك دوره قهر و جدال دوره‌ای می‌رسد كه در آن عشق و آشتی حرف اول را می‌زند. زندگی نیز چون یكسال چند فصل دارد و بدون این فصلها دچار ركود خواهد شد.احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.از امروز باید برای فردایت برنامه‌ریزی كنی. كسی كه طبق یك برنامه حركت كند به دور از هرگونه خیالبافی، به اهداف خود می‌رسد.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:

اگر چه نقش شما در دنیای بیرونی است، ممکن است امروز بترسید که حد و مرز خود را هنوز مشخص نکرده باشید. شما مایل هستید که بر تشویش‌های شغلی خود بوسیله تفسیر کردن کمبودها و شکست هایتان غلبه کنید. از زمانیکه خورشید به نشان شما برای ماه بعدی بازگشت، متاسف نباشید که با بزرگ فکر کردن وحتی بزرگ تر عمل کردن می‌توانید بر مشکلاتتان غلبه کنید. طرح‌های بزرگ می‌تواند واقعا کلید رسیدن شما به موفقیت باشد.
 
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

با احساسات دیگران نمی‌شود بازی كرد. كسی كه با آتش بازی می‌كند خودبخود طعمه آن خواهد شد. شاید تو در این باره حق داشته باشی اما هر كاری عواقبی دارد كه باید آنرا در نظر داشت.در خود انرژی فوق‌العاده‌ای می‌بینی. دوست داری كارهای زیادی بكنی اما نمی‌دانی چه كاری در درجه اول قرار دارد. باید آن را در بهترین راهی كه تشخیص می‌دهی صرف كنی تا موفق گردی. اوضاع مالی تو همچنان روال عادی خود را دارد اما با كمی تلاش و كوشش و حوصله بیشتر می‌توانی تحولی در وضعیت مادی خود ایجاد كنی.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
توصیه های کلیدی:
با وجود اینکه شما به طور طبیعی محتاط هستید، باز هم مایل هستید که امروز برای شما به طور جالب و مهیجی ناشناخته باشد. سیاره مشتری اخیرا از نشانه شما حرکت کرده است، ‌که شما را کمک کند تا نیمه واضح تر و روشن‌تر اشیاء را ببینید. به جای دوباره تکرار کردن همه توجیهاتی که دارید که بگویید نه، دلیل تازه‌ای بیاورید که بگویید بله.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

رفته رفته این اختلاف حل خواهد شد. گذر زمان به هر دو طرف نشان خواهد داد كه تندروی بیشتر به آنها آسیب می‌رساند. از این رو هر دو سرعقل آمده و با هم آشتی می‌كنند.به زودی اتفاقاتی می‌افتد كه تو را شادمان می‌كند. حالا نوبت آسایش و آرامش به وجود آمده پس از آن لذت ببر.موفقیت خوبی در زمینه مسائل مالی و اقتصادی بدست می‌آوری. كسی كه موفق‌تر است، رقیبان و حسودان بیشتری هم خواهد داشت. بدون توجه به آنها به كار خودت ادامه بده.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما ممکن است اخیرا دچار حساسیت عاطفی شده باشید، امروز، به هر حال، شما آماده هستید که کار دشوار و ضروری را برای مواجه شدن با ترس‌هایتان انجام دهید و بر آنها غلبه کنید. کیوان، ‌اکنون حامی‌ شماست و برایتان حد و مرزها را مشخص می‌کند. به جای فرار کردن از کارهای در هم برهم، در لحظه حال قرار بگیرید و ببینید که در قلب‌تان چه می‌گذرد.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
 وضعیتی پیش می‌آید تا بتوانی یك یا چند تن از دوستان قدیمی را كه مدتی از آنها بی‌خبر بودی، ملاقات كنی. فكر یك سفر مدتی است ذهنت را به خود مشغول كرده. به زودی مقدمات آن فراهم می‌شود.تو هم مثل دیگران آرزوی موقعیت اقتصادی بهتر را داری اما در این معامله، آنها خواسته‌های زیادی از تو دارند و تو نمی‌توانی به تنهایی به یك به یك آنها پاسخ دهی پس بهتر است به جای قبول همه كارها با هم یك یا دو قسمت را به دست گیری تا از بتوانی جوابگو باشی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شما ممکن است این روزها از بازی‌های جبر زمانه که در روابط‌تان پیش می‌‌آید خسته شده باشید. خوشبختانه، ‌می‌توانید برای آن راهی پیدا کنید. پس مجبور نیستید که دور خودتان بچرخید. راه حل حتما نباید از بهترین حالت ممکن انتخاب شود. در عوض، اختلافات نظرات شما با دیگران می‌تواند بی‌اهمیت باشد. به جای آن شما بر اهداف طولانی مدت خود تمرکز کنید به جای اینکه از اهداف کوتاه مدتی که زود به نتیجه می‌رسند شادمان شوید.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 در روابط‌تان مراقب باشید. تو فرد خاكی و راحتی هستی، اما ممكن است اطرافیان اینطور استنباط نكنند و از روی حسادت و یا به هر دلیلی برایت دردسرهایی درست كنند.به زودی شاهد بعضی تغییرات هیجان انگیز و مثبت در زندگی‌ات خواهی شد. به مسافرتی دعوت میشوی كه خاطرات شیرینی برایت دربر دارد.پس از مدتی ركود اقتصادی دوباره اوضاع روبراه می‌شود و پول نسبتا خوبی بدست می‌آوری. به زودی مقداری پول از دست می‌دهی اما نگران كننده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد