فال نستراداموس – 29 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

استرس، اضطراب، نگرانی
از دست دادن
خسارت و زیان
گرانی

📝 نستراداموس به تو می گوید:

اسرارت را با فردی خردمند و با تجربه در میان بگذار و از او رای و اندیشه ای بخواه که سودمند استاگر اینک خود را بی فایده می دانی، بدان که نیاز عده ای را بر می آوری و مورد احترام همه هستیاین فکر زاییده گوشه نشینی و انزوای شماست. برادر به شدت نیاز به شما دارد. از او احوالی بگیرید که مفید است.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
تعمیرات مورد نیاز
وضعیت بد
نق زدن
ترس
📝 نستراداموس به تو می گوید:

دیگران ممکن است نسبت به نیات شما تردید داشته باشند، پس به آنها هیچ دلیلی برای شک کردن ندهید. به کارهای خود اعتماد داشته باشید و به قول‌هایی که داده‌اید عمل کنید. قدرت خیلی زیادی در اختیارتان هست، ولی باید مواظب باشید که از آن به طور صحیح استفاده کنید. در طول روز هر وقت احساس خستگی کردید به خودتان چند دقیقه ای استراحت بدهید تا انرژی و تمرکزتان را مجددا جمع کنید
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
امید
رویا
شهرت
اعتبار
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به تعهداتی که داده ای حتما عمل کن که این خود فرجی برای رسیدن به حاجاتت می باشد. رنج هایی که متحمل می شوی بی جواب نمی ماند. در وفای به عهد نیز سرآمد خاص و عام هستی. حیف نیست که به خاطر مسائل کوچک غم به دلت راه دهی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
حرکت به سمت جلو
اهداف
خوش بینی
الهام
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:
منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
اسرار و رموز
تحقیق و پژوهش
کتاب یا نسخه خطی
📝 نستراداموس به تو می گوید:
خشونت و غضب را از خودتان دور کنید. عده ای به شما کمک می کنند دست آنها را پس نزنید. عاقبت خودتان را به زر نفروشید. ناامیدی باعث پریشانی تان شده است. این گوی و این میدان همت طلب کنید تا خداوند نیز شما را یاری فرماید

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
عدم اطمینان
مردی بالغ با موهای قهوه ای
قضاوت سخت و پیچیده
فردی باهوش
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
از سخن یاوه گویان ناراحت نشو تو همان راه راست را برو چون به نتیجه ی کارت اعتقاد داری. از استهزائ حریفان و بی خردان ناراحت نشو چون یکرنگ هستی و کبر و غرور هم نداری. در بارگاه حق تعالی مورد عنایت قرار می گیری.روی حمایت و دلسوزی بستگان هم حساب نکن.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

سردرگمی
غم و غصه
شرایط سخت و پیچیده
اوضاع بد

📝 نستراداموس به تو می گوید:
ممکن است احساس دودلی کنید. در مورد غذا خوردنتان مراقب باشید و اگر اعتدال نداشته‌باشید، دچار مشکلاتی خواهید شد. شما به‌شدت خود را در زندگی عشقیتان نشان خواهید داد؛ اگر هنوز مجرد هستید، به‌زودی قلبتان گرفتار خواهد شد.

 

 

 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
شریک، شوهر یا نامزد فرد مورد نظر
تاثیر مهم یک مرد در زندگی
رفتارهای مردانه
برادر
📝 نستراداموس به تو می گوید:

در مورد ناراحتی های جزئی در زندگی خانوادگی تان استفاده‌کنید؛ سعی کنید کمی کم تر فرمانده‌شوید و اجازه‌دهید بستگان نزدیک عمل کنند، درست همان طور که‌شما به‌آن نیاز دارید. برای آن هایی که‌به‌دنبال عشق می‌گردند، به‌یاد داشته‌باشید که‌فرد مناسب برای شما این امکان را می‌دهد که‌احساسات خود را بیان کنید.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دوره تکامل
افسردگی
فردی با مو یا چهره ای تیره
چیزهای منفی

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

امروز بسیار مراقب باشید، زیرا در خانه‌و یا در محل کار خطر قریب الوقوعی مانند یک تصادف یا سقوط وجود دارد.  مواظب نیازهای مالی خود باشید و زیاد خرج نکنید. روابط شما با خانواده‌تان بسیار پرتنش خواهد بود، اما امکان آشتی سریع وجود خواهد داشت.تنها خطری که‌با آن روبرو می‌شوید این است که‌به‌خودتان اجازه‌دهید بیش از حد مغرور باشید و یا کله‌شق باشید که‌دیگر به‌نقطه‌نظرها گوش ندهید. که‌گاهی برایتان سم است.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
پاسخ مثبت
موفقیت
مهم و قابل توجه
قدرت کارما
📝 نستراداموس به تو می گوید:

از اقدامات احتیاطی آگاه‌باشید، شما صبر و تشخیص در این حوزه‌را ندارید؛ در مدیریت بودجه‌خانواده، همسرتان بهتر است. به‌او اجازه‌دهید تا تصمیم بگیرد.اگر قرار ملاقات دارید، ممکن است کسی را به‌طور غیر منتظره‌ای پیدا کنید. برای پیدا کردن عشق اقدام کنید. آزادی که‌خیلی برایش ارزش قائلید، شما را مجبور خواهد کرد که‌انتخاب های آسانی انجام ندهید. 

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
تقدیر و سرنوشت
توجه کردن
ارتباط روحی

📝 نستراداموس به تو می گوید:
شما وسوسه‌خواهید شد که‌ریسک کنید و بر روی یک حدس و یا یک ایده‌جسورانه‌شرط بندی کنید، اما موفقیتتان احتمالی است.سازگاری عالی با همسر یا شریک زندگی تان دارید؛ ستاره‌ها به‌شما کمک خواهند کرد تا همه‌سو تفاهم را برطرف کنید و شهود شما از شگفتی هایی برخوردار هستند. برخوردهای غیر منتظره‌می‌تواند منجر به‌دوستی های عمیق شود.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
حیوانی خانگی
فردی که شما می شناسید
راهنمایی یا کمک
صمیمیت

📝 نستراداموس به تو می گوید:

ممکن است ترجیح دهید که‌از بحث و گفتگو اجتناب کنید ولی گاهی اوقات باید از حق خود دفاع کنید.اجازه‌ندهید  مانند بچه‌و فرد نابالغ با شما رفتار شود.اگر نیاز است بجنگید تا کنترل اوضاع را در دست بگیرید .  احساسات شما برحق است و حق دارید از یک راه‌عاقلانه‌در مورد آنها صحبت کنید . 
 
 
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد