فال نستراداموس – 7 مهر

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
توصیه های کلیدی:

اگر در این مدت رابطه ای شکل گرفت، حتما از حد معمول عمیق تر خواهد بود. هفته های آینده بسیار مهم است، چون باید در این فاصله تلاش کنید تا بعضی از رفتارهای تان را اصلاح نمایید.

 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

 كلید موفقیت در دست توست. شرایط می‌تواند چیزهایی را به نفع یا ضرر تو تغییر دهد اما در عین حال برنده نهایی تو هستی چون اراده تو بر شرایط غالب است.اشتباهات عده‌ای برای تو مشكل مالی درست كرده و تو ناامید و دلسرد شده‌ای. به جای ناراحتی باید با صبر و حوصله آنها را متوجه خطاهایشان بكنی.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
توصیه های کلیدی:
هفته های گذشته مدام به فکر چیزهای جدید بودید، با آدم های جدید آشنا شدید و بیشتر وقت تان را بیرون از منزل سپری کردید. اما اکنون زمان آن رسیده که استراحت کنید. فعل و انفعالات کهکشانی از شما می خواهند امروز را در منزل بمانید و سعی کنید به ثبات برسید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 همیشه كارها بر یك روند نخواهند بود. به خصوص كه تو در شرایط فعلی، بعضی از پشتوانه‌هایت را از دست داده‌ای. خود را برای تغییرات عاطفی جدید آماده كن كه به زودی از راه می‌رسد. همیشه كارها بر یك روند نخواهند بود. به خصوص كه تو در شرایط فعلی، بعضی از پشتوانه‌هایت را از دست داده‌ای. خود را برای تغییرات عاطفی جدید آماده كن كه به زودی از راه می‌رسد.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شاید به این نتیجه برسید که برای تان بهتر است دوباره با دوستان قدیمی ارتباط برقرار کنید، البته می دانید که اول از همه باید یک سری مسایل را که پیوندتان را به هم زده بود حل کنید. شاید یک ماه زمان لازم باشد تا دنیای احساسی تان را سر و سامان دهید و بتوانید اوقات دل انگیزی را تجربه کنید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:
به كسی كه نسبت به او شناخت كامل و دقیقی نداری نمی‌توان اعتماد كرد. باید دوستی‌ها و رفاقت‌ها را در عمل آزمود و سپس آنها را باور كرد. رفاقتی كه از آزمون‌ها سالم عبور كرده باشد مثل چك تضمین شده است. مسائل پیچیده و مهمی در امور مالی پیش می‌آید كه باید نسبت به آنها كاملا هشیار باشی. توانایی و هوش اقتصادی تو همیشه زبان‌زد همگان است پس باید در حد و اندازه‌ات ظاهر شوی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
توصیه های کلیدی:
ممکن است تصمیم بگیرید که روابط عاشقانه تان را شدت ببخشید. در هر صورت، فعل و انفعلات کهکشانی به شما فرصت خواهد داد تا برای سلامت احساسات تان به منابع مفیدی دست پیدا کنید
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

همسر به تو احتیاج دارد. بخصوص پس از اتفاق اخیری كه برای او افتاده احتیاج به محبت و توجه بیشتری دارد. بعضی مسائل كوچك را باید با گذشت نادیده گرفت و رد شد.عوض كردن محل سكونت یا كار و ورود به یك خانه جدید می‌تواند نشانه ورود به یك مرحله تازه باشد. باید از گذشته‌ها به اندازه كافی درس آموخته و در آینده از آنها استفاده كرد.گام‌های درست و حساب شده مفید بوده و در پایان منافع زیادی خواهد داشت. جایی برای نگرانی وجود ندارد چون مشكلی نیست كه از عهده حل آن برنیایی.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
توصیه های کلیدی:
به تازگی خودتان را به خوبی در محل کار اثبات کردید و به طور کلی بخشی از شخصیت تان در این فرآیند به ثبات رسید. انگار چیزی درست کرده اید که بعد از پردازش بسیار اکنون قصد دارید آن را به فروش برسانید. اگر همین طور است، از این فرصت برای عرضه ی آن استفاه کنید تا شاید بتوانید پول خوبی به دست آورید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:
فرصتی به تو داده می‌شود تا بتوانی خطاهای گذشته‌ات را تصحیح كنی و دوباره دل او را بدست آوری. باید از خطاهای گذشته پند گرفت و به گونه‌ای عمل كرد كه هرگز دیگر تكرار نشود. اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی. همیشه اگر به مشكلات كوچك مالی توجه نكنی تبدیل به غول بزرگی خواهد شد. برای جلوگیری و مقابله با این غول بزرگ باید حوصله به خرج داد و با تلاش و كوشش مسائل را حل كرد.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
توصیه های کلیدی:
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی سازش پذیر را برای شما به ارمغان آورده است. به هر کجا که بروید با خودتان موجی از اعتماد به نفس، وضوح ذهن و انرژی های مثبت به همراه خواهید برد. تا همین چندی پیش کلی انرژی مصرف کردید تا به این مرحله برسید، پس حالا که موفق شده اید از قدرت تان لذت ببرید.
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
زمانی رسیده كه می‌توانی یك نفس عمیق بكشی و مطمئن باشی كه به زودی به خواسته و آرزویت می‌رسی.موقعیت اقتصادی تو در حال حاضر خوب است پس سعی كن درست و به موقع خرج كنی. باید سعی كنی از موقعیت‌های كاری یا تحصیلی پیش رویت به خوبی استفاده كنی تا همیشه وضعیت مالی‌ات خوب و تضمین شده باشد.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز فرصتی خواهید داشت تا از دست همه ی آن چیزهایی که مانع تولد دوباره ی شما می شدند خلاص شوید. تنها چیزی که ممکن است جلوی مسیرتان سبز شود این است که مجبورید به هر ترتیبی شده با دیگران ارتباط برقرار کنید، حتی اگر ترجیح تان چیز دیگری است. این موردی نیست که با آن مقابله کنید، باید آن را بپذیرید.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
تا حدود 9 روز دیگر در بهترین روزهای عشق و عاطفه بسر می‌بری. چنانچه در این ایام تغییری ایجاد شود بسیار تاثیرگذار خواهد بود. به اطرافیان خود به خوبی بنگر. احساس می‌كنی كه بیش از پیش مورد توجه واقع می‌شوی.اگر به فكر پیشنهاد برای اضافه كردن حقوق یا تغییر شغل هستی این روزها فرصت بسیار مناسبی است.

 

 

🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
توصیه های کلیدی:
فعل و انفعالات کهکشانی یک دوره ی سازنده را برای شما به ارمغان آورده اند. برای این که به مرحله ای که در آن هستید برسید تلاش زیادی کرده اید. هر کسی نداند خودتان که می دانید چه مسیر طولانی ای را تا به این جا آمده اید! مهم نیست چه کار می کنید، فقط باید در هر شرایطی بزرگ فکر کنید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 با فردی آشنا می‌شوی كه برای تو شانس خواهد آورد. البته معنای این خبر این نیست كه از این پس باید چشم و گوش بسته مطیع و تابع او باشی. بلكه می‌توان با كمك او به اهداف خوبی رسید. به زودی خبری خوشحال كننده می‌رسد و درمی‌یابی كه نمی‌توان با ناامیدی به هیچ موفقیتی دست یافتوضعیت مالی تو خوب است و جایی برای نگرانی نیست. باید از اسراف و تبذیر جلوگیری كرد و همچنان میانه‌رو بود. وقتی درآمد تو دو برابر شد آنوقت می‌توان حساب تازه‌ای باز كرد.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
توصیه های کلیدی:
شاید امروز مجبور شوید بیشتر زحمت بکشید. اکنون وقت آن است که خواب و خیالات واهی را کنار بگذارید و پا به دنیای واقعیت ها بگذارید. از مردم بیش از حد فاصله گرفته اید، اما اکنون وقت آن رسیده که با دیگران معاشرت کنید و در جمع باشید. بخش مهمی از هر کاری مشارکت و همراهی با سایرین است.
 

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

 بعضی عشق‌ها آتشین اما كم‌عمق و سطحی هستند. گردبادی برپا می‌كنند و زود هم سرد می‌شوند. اما بعضی عشق‌ها عمیق است و ملایم. باید به خودت زمان بدهی تا متوجه شوی متعلق به كدام گروه است.ستاره بخت و اقبال تو به زودی شروع به درخشیدن خواهد کرد. با شنیدن خبر و یا موضوعی یک نگرانی بزرگ را فراموش می‌كنی.
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
از تعاملات امروز می توانید برداشت های مختلفی داشته باشید. شاید به دنبال گسترش فضای ذهنی تان هستید یا این که از خودتان سوالات فلسفی می پرسید یا حتی ممکن است به فکر یک سفر دور و دراز باشید. حالا با همه ی این اوصاف چه کار می خواهید بکنید؟ آیا دوست دارید کتاب های فلسفی کانت را بخوانید یا این که بیشتر دل تان می خواهد به سفر چین بروید.
📝 نستراداموس به تو می گوید:

یكی از بدی‌های تو این است كه زبانت زودتر از عقل و فكرت دست به كار می‌شود و بند را آب می‌دهد باید كمی خوددار باشی تا در زمان مناسبی كارها روبه‌راه شود. تغییر و تحولاتی در امور روزانه‌ات پیش خواهد آمد كه ثمره‌اش شادی و نشاط توست. برای كار تازه‌ای به تو پیشنهادهای جدیدی خواهد شدیک دوره کلافه کننده در پیش داری. در برخورد با آن به جای اینکه به آشفتگی دامن بزنی، سعی کن افکارت و یا کارهایت را منظم و به ترتیب اهمیت پشت سرهم قرار دهی. بعضی نقطه نظرهایت در محیط كاری یا جمع دوستان مورد پذیرش قرار می‌گیرد. برای پیشرفت کارت ناچار می‌شوی بر معلومات و اطلاعات خود در زمینه موردنظر بیفزائی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
توصیه های کلیدی:
چند مدتی است که مدام در فکر احساسات تان بودید و این که چه طور به آن ها جهت دهید. حالا دیگر این مرحله از کار به پایان رسیده و شما هم به خوبی از پس آن برآمدید. اما حالا که فعل و انفعالات کهکشانی به شما اجازه می دهد، دوست دارید که کمی هم تکانه ای تر یعنی بدون برنامه و با تصمیمات آنی عمل کنید.

📝 نستراداموس به تو می گوید:
یک توفان احساسی داری. بهتره هیچ تصمیمی نگیری تا اوضاع مساعد شود. همین روزها بدون هیچ دلیل خاصی با مخالفتهای یکی از اعضای خانواده یا یك دوست نزدیك مواجه می‌شوی. مقداری اوقات تلخی و بگومگو با یكی از دوستان داری. آشنایی تازه، فکر و خیالهایی برایت دارد.یک اتفاق شیرین تا مدتی فكرت را مشغول كرده و خاطره‌انگیز خواهد شد. یک دوست یا فامیل عزیز را مدتی است فراموش کردی، اما او به تو فكر می‌كند.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
توصیه های کلیدی:
امروز دوباره افکار مثبت به ذهن تان هجوم خواهند آورد. امروز با آدم های جدید آشنا خواهید شد و ارتباطات عمیقی را تجربه خواهید کرد. هفته های پیش رو بسیار برای شما مهم است. اوقات خوبی برای لذت بردن در انتظار شماست
 

📝 نستراداموس به تو می گوید:

طالع خوبی داری و در نعمت و رحمت به رویت گشوده است و به مقصودی که داری میرسی. شکر خدا را به جا آور تا به مقصود نزدیکتر شوی. امسال برای تو بهتر از هر سال دیگر است. به عزت و موقعیت خوبی دست پیدا میکنی. به زودی خبری خوشحال کننده دریافت میکنی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن، با موفقیت همراه خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد