فال نستراداموس – 31 شهریور

 
🔮✨متولدین فروردین ✨🔮
نشان های کلیدی:

یک تصمیم
فرصت های متعدد
جاده، سفر
جدایی

📝 نستراداموس به تو می گوید:

به دلیل عدم شناخت و آگاهی كامل در مورد شخصی، نمی‌توانی به درستی با او ارتباط برقرار كنی و این موضوع تو را ناراحت و افسرده می‌كند. باید سعی كنی او را بهتر بشناسی و كمی ارتباط و احساساتت را عمیق‌تر كنی.بهتر است این روزها بر اعصابت مسلط باشی و آرامشت را حفظ كنی، آن وقت بهتر می توانید فکر کنید و تصمیم بگیرید.هیچ وقت با فکرهای آشفته دست به کار تازه ای نزنید.
 
 
 
🔮✨متولدین اردیبهشت ✨🔮
نشان های کلیدی:
شانسی کوتاه مدت
ریسک
امید
بدست آوردن فرصتی
📝 نستراداموس به تو می گوید:

عدم موفقیت یکی از نزدیکان در کارش، نگرانی هایی را برای تو بوجود می‌آورد. مقداری پول به دستت می‌رسد و از سوی دیگر خرج نسبتأ بزرگی به گردنت می‌افتد.كوتاه آمدن در برخی مسائل به معنای پذیرش شكست نیست. ممكن است این كوتاه آمدن در اثر یك تدبیر و دوراندیشی خردمندانه اتخاذ شده باشد. پس نگران نباش.با حركت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن كار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یكنواخت و كسل‌كننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.
 
 
 
 
🔮✨ متولدین خرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
وقوع چیزی غیر منتظره
خوش بینی
شادی
روشنفکری
📝 نستراداموس به تو می گوید:
احتیاج به كمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا كرد تا این خستگی را از تنت دور كنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فكر كنی.باید برای مسائل اقتصادی خود برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشی تا دچار بحران نشوی.
 
 
🔮✨ متولدین تیر✨🔮
نشان های کلیدی:
شور و هیجان
یک ملاقات اتفاقی
 
📝 نستراداموس به تو می گوید:

باید دوباره به سوی دوست و یا همسر خود رفته و سعی كنی تا دو نفری با یك گفتگوی جدی و صریح مشكلات را حل و فصل كنید. با گفتگو می‌توان به نقطه‌نظرهای مشتركی رسید.تنش و استرس باعث می‌شود نه تنها روحت آزرده شود بلكه سلامتی جسمت نیز به خطر بیفتد چون قدرت روح از جسم بیشتر است. باید یاد بگیری كه به خود روحیه بدهی و با انجام نرمش و پیاده‌روی دوباره به آرامش روحی برسی.
 
 
 
🔮✨متولدین مرداد ✨🔮
نشان های کلیدی:
جوان
معصومیت
فردی ریزه اندام
فردی خوش گذران
📝 نستراداموس به تو می گوید:
 مدتی است كه حیران و سرگردان مانده‌ای. كسی كه بین عقل و قلب خود گرفتار شده باشد به همین وضعیت دچار خواهد شد. سعی كن از بین این دو یكی را انتخاب كرده و هر چه زودتر تكلیف خود را روشن كنی. دوستی به تو كمك می‌كند تا اوضاع اقتصادیت را سر و سامان بدهی. شاید در این راه انگیزه‌های مادی و مالی نیرومندی وجود داشته باشد اما تو به این‌ها نباید توجه كنی. مهم این است كه در حال حاضر او با كمك به تو مانع بزرگی را از سر راهت برداشته است.

 
 
🔮✨ متولدین شهریور ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک فرد مسن
پدر شما یا فردی مانند پدرتان
بازنشستگی
صلح
 
📝نستراداموس به تو می گوید:
 قبل از قبول كردن یك پیشنهاد باید خوب طرف مقابل را شناخت و در مورد آن تحقیق كرد و همه احتمالات را در نظر گرفت بعد جواب داد. عجله كردن در هر كاری پشیمانی به بار می‌آورد. باید بررسی كنی كه چه كاری با روحیه و استعداد تو هماهنگی دارد، سپس در آن كار تخصص پیدا كنی تا از نظر مالی به سطح بالایی برسی.
 
 
 
🔮✨ متولدین مهر ✨🔮
نشان های کلیدی:

آرامش
مردی بالای 30 سال
معتبر

📝 نستراداموس به تو می گوید:
 باید با آغوش باز و روی گشاده با دوست و یا همسرت برخورد كنی. هیچ كس نیست كه عیب و یا ایرادی نداشته باشد. این مسئله در مورد خود تو هم صادق است. باید با گذشت از بعضی عیبها چشم‌پوشی كرد.آینده بهتری در انتظار توست. فشار كار و مشكلات متعدد اقتصادی این روزها تو را به شدت گرفتار كرده است. اما این وضعیت پایدار و ثابت نخواهد ماند.

 

 

 
🔮✨ متولدین آبان ✨🔮
نشان های کلیدی:
یک دوره تکامل
افسردگی
فردی با مو یا چهره ای تیره
📝 نستراداموس به تو می گوید:

راه درستی را انتخاب نكرده‌ای. به نظر می‌رسد این انتخاب آگاهانه نبوده و پایان خوبی هم نخواهد داشت. بهتر از در این‌باره بیشتر فكر كنی.به زودی با بحران مالی روبرو می‌شوی. باید با كار و كوشش این روند را تغییر داد. وقتی هدف و آرزویی داری باید آن را به عمل درآوری تا تغییر در زندگیت ایجاد شود. پیشرفت مهمترین اصل و قانون زندگی است.
 
 
 
 
 🔮✨متولدین آذر ✨🔮
نشان های کلیدی:
انتقال
پایان
بیماری

📝 نستراداموس به تو می گوید: 

موقعیتی پیش می‌آید كه تو باید دست به انتخاب بزنی. باید شرایط را از جوانب مختلف بررسی كنی و سپس درباره آن تصمیم بگیری. بعد از یك دوره آشفتگی مالی اوضاع آرام خواهد شد. وقتی كه این طوفان فرونشست می‌توان با ابتكار عمل بیشتری برای رسیدن به موفقیت تلاش كرد. مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت كنی
 

 

 
🔮✨ متولدین دی ✨🔮
نشان های کلیدی:
اسراف و ولخرجی
مردی با موهای تیره
📝 نستراداموس به تو می گوید:

 در رابطه با دیگران خوش برخورد و مهربان هستی اما در رابطه با دوست، سخت‌گیر و خشن می‌شوی. باید علت این برخورد را بفهمی و رفتارت را عوض كنی چون دوست تو تكیه‌گاه توستتو این استعداد را داری كه احساسات خودت را متوازن كنی و زمانی كه به این ثبات احساسی برسی، احساس شادمانی و رضایت مضاعفی از زندگی خواهی داشت.تو می‌توانی هم خیلی خسیس باشی و هم زیادی ولخرج كه هیچ كدام به دردت نمی‌خورد. باید متعادل و میانه‌رو باشی و درست خرج كنی تا با مشكلی روبرو نشوی.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین بهمن  ✨🔮
نشان های کلیدی:
هزینه و دریافت پول
خرید
امور بازرگانی

📝 نستراداموس به تو می گوید:
بزرگترین نقطه ضعف ما در درون ماست. موانع بیرونی در برابر این ضعف‌ها هیچ نیست. پس قبل از هر كار اول تكلیفت را با خودت روشن كن. تو دقیقا چه می‌خواهی.شانس خبری خوشحال كننده به تو می‌دهد كه كاملا غیرمنتظره است. از ای موقعیت باید به بهترین شكل استفاده كرد و از نتیجه‌اش لذت برد. یك سفر برایت پیش می‌آید كه برای تو بسیار سودآور خواهد بود. اگر در یك برنامه تجاری مشاركت می‌كنی، شانس با توست و منتظر سودی كه عایدت می‌شود باش.

 
 
 
 
🔮✨ متولدین اسفند ✨🔮
نشان های کلیدی:
استقلال و عدم وابستگی
ماجراجویی

📝 نستراداموس به تو می گوید:

باید ناراحتی و اختلافات را با گفتگو حل كرد. اگر هیچ وقت در موردش صحبت نشود بعدا دچار ضرر می‌شوی. با یك گفتگوی دوستانه و صمیمی می‌توانید مشكلات و سوء تفاهم‌ها را حل كنید.همه چیز برای بدست آورد یك سود مالی خوب مهیاست اما این به تو بستگی دارد كه چه راهی را برای رسیدن به این پول انتخاب می‌كنی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد