فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین خرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد : جر و بحث دارید یا این بحث پیش آمده یا به زودی پیش می آید که در این بحث هرچی سکوت کنید و کوتاه بیایید بهتر است زود حل و فصل می شود. پیشنهادی یا به شما شده است یا به شما می شود که این پیشنهاد فکرتان را درگیر می کند و بهم می ریزید ولی قبول این پیشنهاد خیر است قبول کنید انشاالله مبارک است.

قهر و آشتی دارید با فردی که در کنار شماست یا همسر شماست و این فرد هر کی هست خیلی بی چشم و روست و هر کاری برایش انجام می دهید چشم و رو ندارد و این رفتار شما را ناراحت می کند و آزارتان می دهد. دنبال یک وام یا یک پول زیاد هستید که برای این پول هم انتظار می کشید و هم دوندگی می کنید ولی برای شما می آید و اسباب شادی شما می شود. یک آرامش برای شما در راه است ولی این آرامش بعد از یک طوفان است اما خیلی عالی است.

یک سری از مجردین در فکر ازدواج هستند و روی این موضوع خیلی مسر هستند و اگر با همین اراده و پشتکار پی گیر باشید صددرصد ازدواج خواهید کرد و با کسی است که دوستش دارید و مورد قبول شماست ولی شاید مخالفانی سرراهتان باشند که برای شما دردسر و گرفتاری درست می کنند اما به جایی نخواهند رسید و شما موفق خواهید شد فقط حرص و جوش زیاد دارید.

اگر پشت وسیله نقلیه می نشینید چه موتور چه ماشین یک خطر تصادف دارید که این تصادف شاید شما را در بستر رختخواب بندازد پس در این روزها مراقب رانندگی باشید. اگر دنبال ساخت و ساز هستید یا قصد مشارکت در ساخت دارید فعلا دست نگه دارید چون این فردی که به شما این پیشنهاد را می دهد یک کم شارلاتان است و ممکن است به دردسر بیفتید و پشیمان شوید. دشمن زیاد دارید ولی در لباس دوست هستند و ظاهر خوبی با شما دارند و دائم قصد ضربه زدن و آسیب زدن به شما را دارند. ضرر و زیان دارید و یک پول به حالت ضرر از دست شما می رود و در این ضرر خودتان مقصر هستید و به خاطر یک خطا یا یک اشتباه است که مرتکب می شوید و این ضرر و زیان را می خورید.

نحوست و بستگی در کارتان است و این نحوست را یک خانم توی زندگی شما انداخته است و از روی عمد است سعی کنید این نحسی را برطرف کنید تمام کارهای شما به بن بست و چه کنم چه کنم می خورد و این نحسی شما را خسته کرده است و دلتنگ و بی حوصله شده اید. فردی که در اسم يا فامیل حرف (ن) دارد می خواهد سرتان را کلاه بگذارد و چیزی را از چنگ شما در بیاورد خیلی حواستان را جمع کنید و این فرد با ظاهر خوب شما را فریب می دهد و به چه کنم چه کنم شما را می اندازد. خیلی حقه باز و زبان باز است.

سر خاک یک میت بروید این میت دور از حالا شما را دوست داشته و منتظر شماست سرخاکش بروید و برایش خیرات بدهید و دعای این میت همیشه پشت سرتان است و دعاگویتان است و با این که در این دنیا نیست ولی نگران شماست. یک جای کوهستانی می روید خیلی به شما خوش می گذرد و روحیه تان عوض می شود. به چند تا روش جدید برای زندگی تان فکر می کنید و هر کدام این روش ها را بروید موفق می شوید. بن بست های زیادی در حال حاضر دارید مخصوصا مالی یا پولی که فعلا در این دست بستگی هستید.

یک سری حرف به گوشتان می رسد که از شنیدن این خبرها خوشحال می شوید. اگر مجرد هستید و با فردی در دوستی هستید این فرد به زودی چندتا قدم برای شما بر می دارد که این قدم ها باعث دلگرمی و خوشی شما می شوند و به چندتا از خواسته هایتان می رسید اگر فرزند پسر دارید خبری مهم از فرزند پسرتان دریافت می کنید که برای چند لحظه تعجب می کنید و جا می خورید

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه خرداد

یک پاسخ به “فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین خرداد”

  1. حیدری گفت:

    همیشه عالی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد