فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین اسفند

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند : تماس تلفنی دارید که از این تماس تلفنی یک دلخوری پیش می آید و ناراحت می شوید اما به روی خودتان نیاورید و این به خاطر حرف هایی است که از این تماس تلفنی می شنوید. پیشنهادی به شما می شود یا شده است که این پیشنهاد برای چند روز فکرتان را مشغول و ناراحت می کند ولی قبول این پیشنهاد مثبت و خیر است و با این پیشنهاد به سربلندی و موفقیت می رسید.

یک سری از افراد قصد جراحی دارند که زیبایی است. این جراحی خوب است ولی یک خطر در این جراحی هست فعلا دست نگه دارید.خبری خوش در راه است که هر لحظه این خبر به شما می رسد و از ذوق و شادی جیغ می کشید. گریه زیاد می کنید و این گریه ها به خاطر دلتنگی است که در این روزها دارید و یک سری خاطره مرور می کنید که مرور این خاطرات شما را ناراحت و افسرده می کند سعی کنید فراموش کنید و بهش فکر نکنید. اگر شاغل هستید در این روزها کسادی کار دارید و در کارتان کسادی است و فعلا از لحاظ مالی در دست بستگی هستید.

مدتی است چیزی شما را خوشحال نمی کند و دلتنگ و کسل هستید و این به خاطر مشکلات دوروبرتان است که ناامید شدید و درها به روی شما بسته است ولی از چهل روز دیگر به بعد اتفاقات خوب در راه است و اسباب تغییر و تحول برای شماست. خوابهای آشفته می بینید که از فکر و خیال زیاد است اگر متاهل هستید همسرتان برای شما یک کاری انجام می دهد که این کار اسباب علاقه و عشق برای شما در زندگی می شود و بیشتر به همسرتان علاقه مند می شوید.

چند تا مهمان تک تک به سمت شما می آیند که از دیدن این افراد هم جا می خورید هم شاد می شوید. اگر حسن یا حسین یا محسن نام هستید و سوار وسيله نقلیه می شوید خطر دارید صدقه بدهید تا این خطر دفع شود. در یک مسیر اداری و قانونی قدم می گذارید که این کار اداری بدوبدو و دوندگی زیادی برای شما دارد ولی آخر و عاقبت خوبی برای شما دارد. فردی که حرف (ف) يا (ق) در اسم یا فامیل خود دارد در این مسیر شما را کمک و حمایت می کند.

اگر آقایی مسن دوروبرتان است به زودی این آقا از زندگی شما می رود و شما در چه کنم چه کنم و مشکلات می مانید و اگر این آقا حامی شماست این حمایت از شما سلب می شود و این به خاطر یک فرد موذی است که به پای شما می زند و این حامی را از شما دور می کند شاید کار این فرد از روی حسادت به شما باشد.

افسوس و حسرت گذشته را گاه گاه می خورید که دیگر فایده ای ندارد و در این حسرت ها اشک در چشم شما حلقه می زند در این شرایط گوش دادن به موزیک به شما آرامش می دهد.مجردها ضربه های احساسی زیادی خورده اید و تمام افرادی که دوروبرتان می آیند به دروغ کنارتان هستند و کسی شما را دوست ندارد یا از علاقه دروغ می گویند مراقب باشید و ضربه های روحی و احساسی به شما می زنند و ورود و خروج این افراد شبيه باد است می آیند وارد می شوند و می روند.

یک جر و بحث خانوادگی دارید که داد و بیداد است و عصبانی می شوید ولی سکوت بهترین راه است آشنایی با فردی جدید دارید که این فرد ورودش روی زندگی شما طوری تاثیر می گذارد که مجبور به یک سری تصمیم های جدید می شوید و مسیر زندگی شما را این فرد عوض می کند چون خودتان خیلی احساسی هستید و بیشتر تصمیم های شما از روی احساس است و از روی عقل و منطق نیست پس منطقی و عقلانی جلو بروید تا آسیب نبینید. یک قرارداد و یک امضای مهم دارید که این قرارداد هرچی که هست آینده شما را تضمین می کند و از امضای قرارداد به بعد در آرامش خوبی قرار خواهید گرفت و شاد می شوید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد