فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین آذر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر : یک عده از افراد این ماه خطر دزدی دارند و این دزدی شاید یک ضربه کوچک به شما وارد کند به هر حال مراقب باشید. دوستان زیادی دارید که به زودی در جمع این دوستان قرار می گیرید ولی این دوستان با شما دورو هستند و ظاهر خوبی به شما دارند و به شما حسادت می کنند و بعد از این ملاقات و دیدار حرف و سخن هم زیاد پشت سرتان می گویند که شاید به گوش شما برسد و خیلی از این بابت ناراحت می شوید و چند تا حرص و جوش هم خواهید خورد.

تماس تلفن دارید که این تماس شما را از یک بلاتکلیفی بیرون می آورد و اسباب شادی شما می شود. این تماس شماره ۳ یا ۷ دارد چه تلفن ثابت باشد چه تلفن همراه باشد فردی از راه دور به سمت شما می آید و یک سوغات و یک هدیه برای شما می آورد که این هدیه شما را خوشحال می کند. از کسی که حرف (م) در اسم يا فامیل دارد خبری دریافت می کنید که جا می خورید و تعجب می کنید و این خبر معلوم نیست که خوب است یا بد ولی جا می خورید. لجباز هستید و این لجبازی ها اعصابتان را خرد می کند.

فردی که حرف (م) یا (س) یا (ش) دارد یک نزاع و جروبحث و اوقات تلخی با این فرد دارید که چند تا داد و بیداد می کنید ولی بعضی از متولدین این ماه نفرین پشت سرتان زیاد است و این نفرین ها به شما می خورد صدقه بدهید دفع شود چون ممکن است پا گیرتان شود چون این نفرین از ته دل است.

چند تا برنامه مالی دارید که پول جابجا می کنید و این جابجایی مالی به هر دلیل که هست مثبت و خیر است. جابجایی و نقل مکان دارید که این جابجایی همراه با مشکلات زیادی است اما جابجا می شوید و در این شرایط یک فردی که دست به خیر است و آقاست شما را حمایت می کند.

از یک رضا نام که به شما خیلی نزدیک است و به این فرد اعتماد دارید و مورد قبول شماست یک ضربه روحی یا عاطفی یا مالی و یا حساسی یا…دارید که باورتان نمی شود و این ضربه باعث یک سری اختلاف و قطع رابطه می شود که شما هم در این شرایط مورد تهاجم هستید. فردی که عینک طبی دارد جاسوسی شما را می کند و چند تا سرنخ از شما به دست می آورد.

اگر صاحب فرزند هستید یک فرزند شما آینده خیلی خوبی دارد که صاحب شهرت می شود که به این فرزندتان می بالید و احساس غرور می کنید. دشمن زیاد دارید و این افراد از دوستان شما هستند و دست چند تا از این افراد برای شما رو می شود. سفری هوایی دارید که برای رفتن به این سفر برنامه ریزی می کنید و راهی می شوید و این سفر به هر نیت که باشد روشن و پر بار است.

اگر متاهل هستید لج و لجبازی با همسرتان در این ایام زیاد دارید که با مشکلات زیادی روبرو می شوید ولی کوتاه بیایید بهتر است ولی در این لجبازی خودتان مقصر هستید و شاید بی چشم و رو هستید و این همسرتان را آزار می دهد چه آقا باشید و چه خانم باشید فرقی نمی کند سعی کنید در این رفتارتان تجدید نظر کنید.

مجردهای این ماه به زودی با شخصی که دوستش دارند دیدار دارند که قصد زدن یک سری حرف را دارید و با زدن این حرف ها احساس آرامش می کنید و زدن این حرف ها بد نیست و تکلیف تان در این دیدار مشخص می شود و خیلی از مجردها ممکن است یک تصمیم جدی بگیرند که این تصمیم شاید ازدواج و یا یک شروع جدید باشد حتی برای افرادی که مطلقه هستند این شروع می تواند روی مسیر زندگی و آینده شما تاثیر خوبی بگذارد فقط ترس و نگرانی را از خودتان دور کنید. در چند روز از روزهای این فصل گریه دارید و چند قطره اشک می ریزید.

از یک فردی که متولد بهمن ماه است یک ضربه و آسیب دارید مراقب باشید اگر شاغل هستید در محیط کاری به زودی به یک موفقیت می رسید که مدت هاست انتظار می کشید و این انتظار به پایان می رسد

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد