فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین فروردین

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین : خبری خوشی دارید که این خبر سبب می شود که یک قرارداد به خاطر این خبر خوش امضا کنید که این امضا باعث موفقیت شما می شود. یک ناراحتی و درد از ناحيه پا دارید که به دکتر مراجعه می کنید. یک سری از افراد این ماه یک شکست عاطفی یا عشقی یا داشته اید یا دارید به هر حال این ضربه عشقی شما را خیلی ناراحت می کند یا کرده که به خاطر این موضوع خیلی گریه می کنید و اشک می ریزید یا ريختيد البته اين اشك شما را سبك ميكند اما نبايد بيش از حد خود را به درماندگى بكشانيد، اين روزها بهترين زمان براى فكر كردن و شناخت است و مى توانيد به ارزش واقعى برخى چيزها پى ببريد . 

در طالع اين ماه شما فردى جديد افتاده است و گويا با فردی جدید آشنا می شوید که ورود این فرد به زندگی شما خوب است ولی شما هنوز به فرد قبلی علاقه مند هستید و او را دوست دارید و برای فراموش کردن آن فرد تلاش می کنید، بستگی دارید و این بستگی تازه به زندگی شما شده است باید این بستگی و سنگينى را برطرف کنید وگرنه حالا حالاها در گرفتاری و مشکل و بلاتکلیفی قرار دارید. برخى از متولدين از راه دور مهمان دارید و با یک سری از کسانی که از شما از لحاظ مسافتی دور هستند یا شهرستان هستند یا خارج از ایران هستند دیدار  و ملاقات دارید و یک سری هدیه یا سوغات از این افراد دریافت می کنید.

 اگر آقا و متأهل هستید اين ماه با همسرتان چند تا صحبت مهم دارید و خیلی بى قرار هستید و شايد بخاطر اين بى قرارى زود از کوره در بروید ولی چیزی در دلتان نیست و زود هم پشیمان می شوید، سعى كنيد كه كمى بر خود مسلط تر باشيد تا همسرتان احساس آرامش بيشترى داشته باشد.

فرمول کائناتی رفع گره های سخت زندگی

افرادی که قبلا شکست بختی یا ازدواج داشته اند يک شروع جديد داريد چه خانم باشید و چه آقا باشید که برای این شروع ترس و دلهره دارید ولی این شروع و قسمت خوبی است که نصیب شما می شود ولی خودتان به خاطر سختی های گذشته از آینده می ترسید اما خوشبخت میشوید و با این فرد روزهای قشنگی را سپری می کنید فقط دشمن و حسود زیاد دارید که این افراد می خواهند برای شما مشکل به وجود بیاورند باید حواستان را جمع کنید و از بازگو کردن تاریخ ازدواجتان خودداری کنید و نگذارید کسی متوجه تاریخ ازدواجتان بشود چون خبرچین و فضول و دشمن زیاد دارید. اگر در مسیر تحصیل هستید به زودی در این مسیر و موفقیت های زیادی دارید که به اوج و سربلندی می رسید و پست و مقام تحصیلی دارید.

 فردی در طالع شماست و مى خواهد که بر سر اختلافى از شما تلافى كند و این فرد از لحاظ احساسی از شما ناراحت است و می خواهد حرصش را خالى كند، اگر مراقب نباشید موفق می شود پس خیلی حواستان را جمع کنید که این کار را انجام ندهد. تا دو وعده ديگر یک جای مملو از حس خوب و آرامش می روید یا جای زیارتی که دلتنگ هستيد ولی دلتان باز می شود و اگر حاجتى از این مکان دارید حاجتتان روا می شود انشالله.

 تعدادى از متولدين خانم اگر مجرد هستید فعلا در یک خلاء احساسی به سر می برید و فردی را که قبلاً دوستش داشتيد از زندگی شما پوچ شده است  که این باعث این خلاء می شود انتخاب دست شماست ، خاطرتان باشد كسى را جز خودتان عامل اين وضعيت ندانيد، شما مى توانيد بهترين انتخاب ها را داشته باشيد اما گذشته را رها نمى كنيد. حسود زیاد دارید كه با شما در رقابت هستند یا در مسیر کاری با شما رقابت می کنند یا در مسیر احساسی و عشقی با شما در رقابت هستند ولی دستشان به جایی نمی رسد. اين ماه مبلغى را براى كمك به فردى نيازمند كنار بگذاريد.

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت

اگر مریم نام هستید یک دوست شما را در اين ماه از موضوع مهمى مطلع ميكند. یک عده از افراد این ماه جابجایی كارى دارند که برای این جابجایی خیلی دوندگی می کنید و تلاش زیادی دارد اما چون هدف دارید به این هدف می رسید و دو نفر در این مسیر شما را حمایت خواهند کرد.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد