فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین شهریور

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور: چشم به راه هستید و این انتظار شما را کلافه کرده است از این انتظار خارج می شوید فقط باید یک کم صبوری کنید ترقی و پیشرفت کاری یا شغلی دارید. یک تماس تلفن خیلی زود دارید که از این تماس خیلی خوشحال می شوید و برای چند ساعت یا چند روز از ته دل می خندید و شاد می شوید.اگر شاغل هستید و این پیشرفت را خودتان خیلی دوست دارید و به خودتان می بالید و احساس غرور می کنید. خبری غیرمنتظره می شنوید که هیجان زده می شوید و جا می خورید ولی عکس العمل نشان ندهید به نفع شماست.

 چند قطره اشک در این ماه می ریزید که از روی دلتنگى و ناراحتی است و دلتان گرفته است اين گريه از لحاظ روحى شما را سبك مى كند. در اين ماه، علیرغم فراز و نشيب هايى که از ماه گذشته تان داشتيد، لازم است تا ذهن خودتان را عاری و خالی از هر نوع فکر اضافی نگه دارید. در نیمه‌ی دوم ماه، پافشاری‌ها و پیگیری‌هایتان بی پاداش نمی‌ماند. همينطور در پایان ماه كمى کلافه خواهید شد اما جای نگرانی در قیاس با موفقیت‌هایی که حاصل خواهد شد، وجود ندارد.

باطل سحر و رفع بستگی

از فردی در حال حاضر دور هستید و این دوری متولدین این ماه را اذیت می کند ولی تا مدتى دیگر این فاصله پوچ می شود و شما دوباره این فرد را خواهید دید و فرصت های جدید در حال پیش آمدن است ولی باید در این فرصت های جدید خیلی با سیاست رفتار کنید تا بتوانید به هدفهایتان برسید، یک سری از افراد متاهل این ماه زندگیشان در اختلاف و ناراحتی است یا قرار می گیرید که باید خیلی مراقب زندگیتان باشید ، احتمال دلخورى برای شما هست،اگر خودتان زندگیتان را دوست دارید و دلتان نمی خواهد که بهم ريخته شود باید تلاش کنید تا بتوانید زندگیتان را از اينگونه خطرها دور کنید و حفظ کنید. با فردی که حرف (س) یا (ش) در اسم خود دارد یک صحبت بسيار مهم دارید که این فرد شما را خیلی نا اميد می کند و شاید بخواهید این فرد را از دايره اطرافيان خود کنار بگذارید که اگر این کار را بکنید به موفقيت سريعترى می رسید.

 خواهان فردی هستید و او را دوست دارید که دائم پيگيرى این شخص را می کنید و دلتان این فرد را می خواهد ولی برای بدست آوردنش آنطور كه بايد تلاش نمی کنید برای این که به این فرد دلخواهتان برسید باید خیلی بيشتر از اين پیگیر باشید چه مالی و پولی و چه از لحاظ عشقی و عاطفی تا بتوانید دل این فرد را بدست بیاورید و او را مجذوب خودتان بکنید مخصوصا آقایان نیاز به تلاش و پیگیری بیشتری دارند. فردی در گذشته حقى از شما را ضايع كرده و پولتان را خورده و بر سر كار اين شخص شما خيلى سختى كشيديد، اين فرد هر کس که هست به زودی بدجورى پاى کاری را که با شما كرده را می خورد و در یک ضرر و زیان بدی قرار خواهد گرفت و متضرر می شود.

فرمول کائناتی احضار و بازگشت عشق

 خوش قلب و مهربان هستید و دلتان پاک است و هر کس که به شما بدی کند چوبش را می خورد. اگر آقا هستید بسيار خانواده دوست هستید. از یک مسیر اداری یا قانونی یک خبر خوب و خوشی دارید که از ته دل می خندید و شاد می شوید. دوست زیاد دارید و با دوستان زیادی معاشرت دارید ولی این افراد در پشت سر به شما زیاد حسادت می کنند و غيبت شما را می كنند ولی خودتان خبر ندارید و بهتر است دوست و دشمن خود را از اين افراد بهتر بشناسيد، شما هميشه زود اعتماد مى كنيد و اين هميشه خوب نيست در ضمن خداوند را زیاد شکر کنید. 

دو تا ضربه خوردید در گذشته که هنوز آثار این ضربه روی زندگی و روح شما هست.قرارداد کاری یا مالی خوبی امضا می کنید که قبل از این امضا دچار استرس و نگرانی هستید حتی شاید قرارداد ازدواج باشد ولی این قرارداد عالی حتی اگر ازدواج باشد خوشبخت خواهید شد.

 اگر دختر هستيد و زير ٣٠ سال سن داريد ، آینده خوبی دارید خواهان زیاد دارید اگر مجرد هستید و افراد زیادی شما را دوست دارند که خودتان اصلا به این افراد اعتنا ندارید چند سری از دوستان را در این ماه ملاقات می کنید و چند تا ديدار دارید در صحبت هايى كه با اين افراد داريد مراقب حرف هايتان باشید و قول و وعده اى را به كسى ندهيد . اگر متاهل هستید با یک آقای مقام دار گفتگو دارید که در این گفتگو با هر کس که هست به نتایج خوبی می رسید و همه کارها مطابق میل شما می شود. رویا و آرزو زیاد دارید که تابحال از رسیدن به این رویاها محروم بودید ولی به زودی مسیر زندگی شما تغییر می کند و این تغییر سبب می شود که شما به یک سری از آرزوهایتان برسید و جبران گذشته برای شما بشود.

 

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه شهریور

15 پاسخ به “فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین شهریور”

  1. سوگند گفت:

    خیلی عالیییییی😍

  2. سوگند گفت:

    هیییییی خیلییییییی خوبههه😍مرسیییی

  3. بهار گفت:

    ممنون از انرڗی مثبتی که میدید🍀

  4. zohreh گفت:

    خیلی عاای وخوب بود خداقوت🌷

  5. مریم گفت:

    سلام ممنون بابات فال های خوبتون واقعا جالب هستن فقط چرا آخر ماه فال مربوط به اون ماه رو میزارید اگه بشه فال ماهانه هر ماه رو اول هر ماه بزارید خیلی بهتر میشه

  6. ستاره گفت:

    عالی بود 😗💌

  7. نسرین گفت:

    مثل همیشه بی نظیرید

  8. معین چراغی گفت:

    بسیار ممنون از سایت و پیج خوبتان. امیدوارم تمام چیزهایی که گفتید چه برای بنده ی حقیر چه بقیه ی دوستان اتفاق بیفته و گره از کار همه باز بشه. بازم ممنون از سایت و مدیریت و تمام کسانی که گرداننده سایت هستند

  9. حمید گفت:

    فالوده ای عزیز
    باسپاساز زحمات شما

  10. فیروزه گفت:

    بسیارعالی بود

  11. Farnaz گفت:

    کاش زندگی واقعی هم مثل این فالها شیرین و پر از خوشی بود.

  12. بیژن گفت:

    خیلی عالیه

  13. رها گفت:

    خیلییییی باحالیدد عالیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد