فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین اردیبهشت

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت : چند تا پول برای متولدین این ماه پشت سر هم می آید که با باز شدن این راه پولی یک سری از مانع ها و مشکلات مالی شما برطرف می شود و از این بابت احساس خوبی پیدا می کنید و خوشحال و شاد هستید. اگر در فکر عوض کردن خط یا گوشی موبایل هستید این کار چند وقت به تعویق افتاده است ولی در این ماه انشالله شرايط تهيه آن مهيا مى شود و این کار عملی می شود. اگر با شخص یا فردی قهر هستید یا کدورت یا مشکل دارید رابطه تان برقرار می شود و صلح و آشتی دارید و هر چی کدورت و دلخوری بین شما بوده است پوچ می شود و دوباره همه چیز به حالت اول بر میگردد.

 اگر آقا هستيد و وسيله نقليه موتور را سوار مى شويد ، با احتياط بيشترى رانندگى كنيد، در طالعتان خطرى بر اثر بى توجهى شما را تهديد ميكند، مبلغى را براى دفع اين خطر كنار بگذاريد و آن را به فردى نيازمند بدهيد. آقایان متاهل این ماه یک رختخواب دارند شاید سرماخوردگی باشد و همسرتان مراقب شماست و قدرتان را می داند . فردی صدد در آوردن چیزی را از چنگ شما دارد مراقب باشید و با چاپلوسی و چرب زبانی و خوش ظاهری می خواهد شما را فریب بدهد و مالی را از چنگ شما در بیاورد به هر حال مراقب این فرد باشید و گول ظاهر و زبان این فرد رانخورید.

زبان بند اعظم

 فردى بايد پولى را به شما بدهد كه مدت هاست بدهكار بوده، اين بدقولى ها شما را اذيت ميكند زيرا خودتان وقتى به كسى بدهكار باشيد ، از استرس و فكر و خيال راحت خوابتان نمى برد اما زياد فكرتان را در گير نكنيد ، انشالله به زودى اين مبلغ هرچند با تاخير اما به دست شما خواهد رسيد، اما به اين فرد ديگر پولى قرض ندهيد. تا ۴۸ ساعت آینده یا ۴۸ روز آینده یک قدمی را بر می دارید که روی این قدم شما تغيير مهمى است. پس برای انجام هر کاری بیشتر حواستان را جمع کنید و بی گدار به آب نزنید. یک سری از افراد این ماه درد کمر شديد دارند که ممکن است کارشان به جراحی و عمل کشیده بشود پس مراقب سلامتی تان باشید. از دست حمید نام یک دلخوری برای شما پیش می آید که دلتان می گیرد. 

به زودى سفری شاید خارج از ایران دارید که راهی می شويد ولی قبل از رفتن خیلی دوندگى برای این سفر مى كنيد تا بروید و این مسافرت بسیار خوش است و خیلی خوش میگذرد. اگر شاغل هستید در این ماه روزی فراوان نصیب شما می شود و پول های خوبی از لحاظ کاری به دست شما می رسد. اگر امیر نام هستید یک اتفاق مهم در پیش دارید که این اتفاق باعث شادی و سربلندی شما می شود. زودرنج و حساس و عجول هستید و از این بابت رنج زیادی می کشید و خودتان زیاد اذیت می شود. یک سری پيام يا تماس دریافت می کنید از افرادی به زودی به دیدن شما می آیند و از دیدن این عده شاد می شوید. 

مجردین این ماه در شرایط ازدواج قرار می گیرند شاید فردی که خواهان شماست از شما خواستگاری کند و این ازدواج خوب است فقط باید زیاد مشاوره داشته باشید و با مشورت پیش بروید و صرفاً از روی احساس و علاقه برای زندگی تصمیم گیری نکنید. چند تا دیدار و گفتگوی احساسی و عشقی دارید که این گفتگوها شما را به اهدافتان می رساند و یک سری معما دارید که جواب این معماها را پیدا می کنید. مراسمى نزديك است و به آن دعوت می شويد که رفتن به این مراسم به خود شما بستگی دارد چون این مراسم هزینه دار است ولی اگر شرکت کنید خوش می گذرد و روحیه تان عوض می شود. 

فرمول کائناتی بخت گشایی و جذب خواستگار

سردردهای زیادی دارید یا پیش می آید ولی حتما به دکتر مراجعه کنید و این سردردها را سرسری نگیرید. گاهى در وضعيت ناخوشايند اين روزها ناشکری می کنید ولی خودتان شکرگزار باشید. با یک عده اختلاف و كش و قوس دارید که سر یک مال است که این مال یا شراکت است یا ارثی است ولی بالاخره این مشکل مالی برطرف می شود و اگر قرار است مالی تقسیم بشود می شود و یا ارث است به نتیجه و ثمر می رسد. افراد طمع کار زیاد دوروبرتان است موقعیت رفتن از ایران برای یک سری از متولدین این ماه به زودى پیش می آید که قبول این پیشنهاد برای شما عالی و آينده دار است فقط باید خودتان اراده کنید و بخواهید جفت و جور می شود.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اردیبهشت

6 پاسخ به “فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین اردیبهشت”

  1. افسانه گفت:

    عالی بود من میخواستم گوشیمو عوض کنم ولی وضعیت مالی خوب نیست چقدر دلم گرم شد
    ممنون از پیج بینظیرتون

  2. مهناز گفت:

    عالی بود ان شالله خبرهای خوشش زودتر اتفاق بیوفته

  3. میکائیل گفت:

    عالی بود

  4. علی گفت:

    درود بر شما، امیدوارم که همه آنچه که گفته شده به حقیقت تبدیل شود به جز درد کمر که در حال حاضر هم خیلی اذیتم میکنه، ولی در مورد خرید گوشی زدی تو خال، در کل سپاس از زحماتتون، حق نگهدارتون

  5. نیلوفر گفت:

    مثل همیشه عالیییی و میدونم مثل همیشه این حرفا واقعی میشن❤️

  6. احسان گفت:

    بسیار عالی.نسبت به طالع آدر خیلی دل گرم کننده بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد