فال ماهانه دی ماه 1399- متولدین تیر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر : تعدادى از متولدين با فردی که حرف (ر) یا (ز) یا (ژ) دارد یک اتفاق خوب در رابطه در پیش دارید و رابطه تان با این فرد محكم تر می شود و هر کس که هست مثبت و خیر و انرژى مثبت است. دلبستگی شدید دارید فردی عاشقانه و از ته دل به شما علاقه مند است ولی یا خودتان بی اطلاع هستید یا اگر می دانید بی اهمیت هستید.برخى از متولدين یک فاصله یا یک دوری دارید که این دوری شما را ناراحت می کند و باعث دلتنگی شماست. 

اين روزها فکر و خیال شما زیاد است و این فکر و خیال ها باعث استرس و دلشوره برای شماست، نگرانى باعث خراب شدن اوضاع مى شود ،با آرامش كارهايتان را پيش ببريد.فردى در گذشته یک تهمت به شما زده بود که از این تهمت دلتان را خيلى شكانده بود و بر سر آن تهمت بسيار ناراحت تان كرده ،در طالع شما اين فرد،بدجورى پای كارش با شما را خورده، و اگر شما را ملاقات كند حتماً از شما تقاضاى بخشش خواهد كرد ،دلتان را با او صاف كنيد. در مواقع متعددى فردى بسيار با حوصله و صبور هستيد اما خدا نكند صبرتان لبريز شود ،آنگاه خيلى شديد و تند برخورد خواهيد كرد و تمام پل هاى پشت سرتان را خراب مى كنيد، اين ماه هم لجبازى و یک دندگى داريد و از روی لجبازی چند فرصت را از دست می دهید و بعد از آن در دلتان  افسوس می خورید.

 تا دو وعده ديگر سفرى دریایی در طالع داريد و می روید که خیلی اتفاقی جفت و جور می شود و راهی می شوید و در این سفر با اتفاقات جالبى شاید روبرو بشوید و حتى براى چند خانم مجرد بعد از اين سفر شرايط ازدواج مهيا خواهد شد . چند تماس تلفنى داريد كه جوياى احوال چند نفر مى شويد و بگو و بخند هاى زيادى خواهيد داشت.اين روزها در چند بن بست مالی قرار دارید و این بن بست ها فعلا ادامه دارد پس حواستان به هزینه هایتان و دخل و خرجتان باشد و یک بستگی در کارتان بوده است که نصف این بستگی رفع شده است ولی باز هم بستگی هست باید حتما این بن بست و سنگينى را رفع کنید. يك آشناى دور كه فردى مریض است و در بستر رختخواب است اين روزها خطر سلامتى دارد برایش دعاى خير كنيد، انشاءالله كه دفع بشود.

فرمول کائناتی شفای بیماری و دفع بلا

 یک سری از افراد این ماه دچار پا درد هاى شديدى هستید این پا دردها اين ماه كمتر خواهد شد و پا دردتان روز به روز رو به بهبود خواهد و اگر خيلى نگران شده ايد این درد در حال پوچ شدن است و سلامتی را دوباره به دست می آورید.یک سری از افراد که بیکار هستند و دنبال شغل یا کار هستند فعلا در بن بست هستید و کاری فعلا متناسب با شرايط شما نیست و این موضوع بیکاری شما را ناراحت می کند و فکر شما را به خود مشغول کرده است. 

به جاهای زیادی مراجعه کردید ولی دست خالی هستید. مجردهای این ماه چند تا از نگرانی های احساسی و عشقی که در حال حاضر درگیرش هستید برطرف می شود حتی اگر با فردی قهر و دلخوری و کدورت داشتید یا دارید برطرف می شود. تعریف شما در اطرافتان زیاد است و حرف خوبی شما را زیاد می زنند و واقعاً هم همينطور است، شما بسيار فردى رئوف و به فكرى هستيد. 

اگر سعید نام هستید یک شادی بزرگ دارید که این شادی ماندگار است و برای یک مدت این خوشی در زندگی شما می ماند در هر رابطه می تواند باشد. اگر قصد خرید و فروش وسیله نقلیه دارید این معامله صورت می گیرد و از این بابت به آرامش می رسید چون خیلی ناراحت و نگران هستید ،به زودى در مورد مسئله اى جابجایی دارید و این جابجایی خیلی اتفاقی صورت می گیرد. اما با وجود اتفاقی بودن خیلی مثبت و خیر است. افراد زیادی دوروبرتان هستند ولی به شما وفادار هستند، دلتگ سفرى زيارتى هستيد و اين روزها خيلى به اين سفر از نظر روحى نياز داريد اما راه اين سفر فعلا برايتان باز نيست،با خداوند راز و نياز كنيد و اگر اشك داريد بريزيد و اجازه بدهيد كمى سبك بشويد.دست به خیر هستيد ولی دست شما بی نمک است. اگر مجرد هستید با فردی که دوستش دارید در این روزها دیدارها و گفتگوهای خیلی خوب دارید که این گفتگوها برای شما خاطرات خوبی دارد و به یک سری از اهدافتان می رسید.

فرمول کائناتی جذب کار پر روزی 

 فردی مدام در جمع ها در حال غيبت پشت سر شماست اگر واكنش نشان ندهيد بهتر است، ديگران بهترين قاضى هستند و خودشان ميفهمند كه نيت اين شخص شوم است. تا چندگام ديگر به یک مراسم شادى دعوت می شوید که خیلی مجلس خوبى است اگر بروید خیلی به شما خوش می گذرد و خاطره شیرینی برای شما دارد فقط در این مجلس چشم و نظر دارید. در اين ماه دندان درد شدیدی در پیش دارید اگر در حال حاضر مشکل دندان دارید حتما رفع کنید تادرد دندان حل شود و دچار درد و ناراحتی نشوید چون این درد شما را کلافه می کند.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

 

طالع بینی ماهانه متولدین ماه تیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد