فال ماهانه دی ماه ۱۳۹۸- متولدین مرداد

طالع بینی متولدین ماه مرداد

اگر با فردی در حال حاضر قطع رابطه کردید که این فعلاادامه دارد و اگر قطع رابطه نکردید این قطع رابطه را دارید و این برای یک مدت طولانی طول می کشد و این قطع رابطه خون و دل دارد. از یک چشم انتظاری بیرون می آید که خیلی وقت است در این انتظار به سر میبريد اگر خانم هستید غصه دارید اولاد هستید یا نگران یک بچه هستید و این به هر علت که هست برطرف میشود و از این نگرانی و استرس بیرون می آیید. روز ۲۸ این ماه روز خوبی است و یک خبر مهم يا یک اتفاق خوب برای شما می افتد که این اتفاق خواست ویاری خداوند است .

یک جایی بیرون از شهر می روید که با نگرانی می روید ولی باخوشحالی برمی گردید و اینجا خیلی خوش میگذرد و خاطره خوبی دارد.
 اگر مجرد هستید در شرایط ازدواج قرار میگیرید که این ازدواج اگر مخالف نداشته باشید مثبت است فقط اگر مخالفان بگذارند و موافقت کنند درست میشود. سفر امام رضا(ع) در پیش دارید که چند وقت است قصد رفتن دارید ولی تاخیر داشته ولی به هرحال راهی می شوید و خیلی سفر پرباری است.

یک شانس را به تازگی از دست داده اید که برای از دست دادن این شانس خیلی افسوس می خورید. یک سری از افراد متاهل این ماه بارداری دارند و این بارداری یک کم دوران سختی است و این دوران را به سختی پشت سر می گذارید ولی مراقب باشید.حل می شود و زایمان به سلامتی دارید فقط باید مراقبت های ویژه داشته باشید.

خبرچین وفضول زیاد دارید که می خواهند از زندگی شما سر در بیاورند. اگر اقا هستید از ناحیه پشت پا یک درد دارید که شاید یک جراحی کوچک از این ناحیه داشته باشید. اگر از ناحیه قفسه سینه دردی دارید یاتیر میکشدشما به دکتر مراجعه کنید و پیگیر باشید چون این ناحیه دچار مشکل است و باید درمان بشود. اگر وسیله نقلیه دارید یک خرجی روی دست شما می گذارد و این پول را با حرص پوچ میکنید ولی پوچ میکنید.

 اگر مجرد هستید خواهان زیادی دارید و افراد زیاد دنبال شماهستند وقبول این پیشنهادات عشقی به خودتان بستگی دارد ولی در این افراد دقت داشته باشید. همه خوب نیستند شاید بخواهند باشما با دوروریی در رابطه باشند به هر حال در انتخابتان حواستان را جمع کنید وبی گدار به آب نزنید.
یک خانم از ناحیه قلب يا سكته يا جراحی قلب دارد که شما به عیادت این فرد می روید  و این خانم از دیدن شما خوشحال می شود.در چشم ونظر زیادی هستید و چشم زیاد دارید زیاد صدقه بدهید و اسفند دود کنید تا این چشم ها از شما دور شود.یک جایی خارج از شهر دسته جمعی می روید که بگوو بخند زیادی دارید و خیلی به شما خوش میگذرد. اگر كاهل نماز هستید خوب نیست به شما نمی آيد تمام نمازهایتان راسروقت بخوانید.

 یک کار ساختمانی دارید يا قصد ساخت و ساز دارید که این کار ساخت و ساز برای شما سودمند است فقط حسود زیاد دارید سعی کنید پنهان کاری نکنید. کادوهای زیادی به زودی دریافت میکنید شاید سوغات باشد ولی دریافت می کنید و این هدیه ها را دوست دارید .یک خبر فوت دارید که در یک مراسم ختم و عزا شرکت میکنید و در این مراسم ختم دیدار زیادی دارید که از دیدن این افراد تعجب میکنید.

 یک فرد اگر شریک دارید قصد ضربه زدن به شما را دارد یا قبلا با شما شراکت داشته باشد ولی دنبال انتقام ودشمنی باشماست به هرحال مراقب باشید اگر آقا هستید دنبال قدرت هستید و دوست دارید بالابرويد و ترقی کنید میکنید فقط خیلی عجول هستند ولی این ترقی و پیشرفت را دارید و به اوج و سربلندی میرسید و اون قدرتی که دنبالش هستید را به دست می آورید،فقط خیلی چشم و نظر دارید مراقب باشید وصدقه زیاد بدهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد