فال ماهانه دی ماه ۱۳۹۸- متولدین دی

طالع بینی متولدین ماه دی

پشت کار خوبی دارید و در حال حاضر پیگیر یک کاری هستید که خیلی هم جدی هستید و صددرصد از انجام این کار به نتیجه دلخواه ميرسیدو آرامش می گیرید. اگر با فردی توی این روزها دلخوری يا قهر هستید يا دلخوری دارید آشتی می کنید و رابطه شما دوباره برقرار می شود.

ازیک تماس تلفن زنگ شادی برای شما به صدا در می آید و خبری خوش دارید طوری که از ته دل شاید برای ساعتها یا حتی روزها بخندید. اگر ضربه ای خوردید چه کاری چه مالی و چه احساسی این ضربه برای شماجبران می شود و دوباره همه چیز به حالت اول برمی گردد.
 به فکر یک راه چاره هستید به خاطر مشکلی که درگیرش هستید و کلید دارید و راه حل این مشکل خیلی زود پیدا می شود و از غم نجات دارید. گاه گاه زیاد ناشکری میکنید و این مواقع ای هست که عصبانی میشوید ولی در این شرایط خودتان را کنترل کنید چون ناشکری برای شما بد یمن است و چوبش را می خورید.

اگر ۵ تن را زیاد صدا میکنید که صدای شمارا می شنود و حاجت روا می شوید اگرنه سعی کنید ۵ تن را زیاد صدا کنید ومتوسل شوید تا جواب بگیرید. تهمتی به شما زده می شود که این فرد هر کس هست به شما تهمت می زند به خدا واگذارش کنید چوب شمارا می خورد بد هم می خورد که شاید بیاید و از شما حلالیت طلب کند. فکر و خیال زیاد میکنید و دائم نگران یک موضوع هستید که بیشتر اوقات فکرتان درگیر این موضوع است.

یک سری از خانم های این ماه به فکر کار زیبایی هستند حتی جراحی که این کار زیبایی هر چی هست انجام میشود و آن جراحی هر کجا که باشد مورد دلخواه شما خواهد شد. اگر مجرد هستید یک مسئله عشقی و احساسی برای شما در گیریهای زیادی

به وجود آورده است که بیشتر فکری است و اگر قصد دارید بروید و فرد مورد نظر را ببینید و با او صحبت کنید این کار را حتما انجام بدهید چون این نیت شما خوب است و به هدفتان هرچی که باشد می رسیدفقط ترس دارید که سعی کنید حتما این استرس و ترس را از خودتان دور کنید.

افراد زیادی در زندگی شما سرک می کشند و فضول شما هستند و از کارهایتان می خواهند سردربیاورند. دو نفر می خواهند که در زندگی شما مشکل درست کنند که از حسادت هم هست و اگر مراقب نباشید این کار را می کنند و شر می اندازند به هر حال به هر آدمی که دوروبرتان است اعتماد نکنید.

درد پا زیاد دارید و این درد کار شما را به دکتر میکشد. روز ٨ این ماه روز خوبی برای یک سری از افراد این ماه است شاید یک شادی خوب در این روز داشته باشید. اگر زیر ۲۸ سالگی هستید ۲۸سالگی خیلی خوبی دارید که در این سن مورد حسادت هستید و حسود پیدا میکنید. افرادی که وارد این سن می شوند مراقب باشند اگر در فکر خرید ملک هستید حتی زمین و می ترسید به مشکل مالی بخورید.

نمی خورید و این حس خود شماست حتما اقدام کنید چون خرید این ملک و انجام این معامله برای شما یک برگ برنده است و از این کارتان برد دارید. زودرنج هستید و در یک جمعی می روید که شلوغ است و یک رنجش از این جمع برای شما پیش می آید و از فردی می رنجید ولی به روی خودتان نیاورید بهتر است.

آقایی به زودی جلوی شمامطیع می شود ویک حرکتی برای شما انجام می دهد که این حرکت شمارا به پیروزی و موفقیت می رساند. اگر در زندگی تان کندی دارید این کندی برطرف می شود و از چشم و نظر است صدقه بدهید. افرادی که در راه تحصیل هستند یک مقام را به دست می آورند و از بدست آوردن این مقام راضی و خوشحال هستند و آن مدرک تحصیلی را که دنبالش هستید به دست می آورید. اگر خارج از شهر ملک دارید که این ملک دچار مشکل است ،مشکل این ملک راه دورحل میشود فقط شاید چند تا لج و لجبازی در این زمینه ملکی داشته باشید و کارتان به جر و بحث و دعوا کشیده بشود حل می شود و ختم به خیر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد