فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین مرداد

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد : یک عده از متولدین این ماه باردار می شوند اگر قصدش را دارید که باردار میشوید اگر قصدش را ندارید خیلی مراقب باشید چون خطر باردار شدن دارید یک دوری یا یک جدایی و قهر دارید و اگر در حال حاضر چشم انتظار هستید و از کسی دور هستید یا قطع رابطه کردید رابطه تان برقرار میشود و آشتی دارید دوباره ارتباط شما برقرار می شود و صلح و آشتی دارید.

یک سری از خانم های این ماه در بلاتکلیفی قرار دارند و این بلاتکلیفی شاید تا ۳ وعده طول بکشد ولی آخر و عاقبت از این بلاتکلیفی خارج میشوید و این برای شما مثبت وخیر است فردی که در اسم یا فامیل ر یا ز یا ژ دارد خیلی پشت سرتان حرف می زند. اگر از فردی در این روزها رنجیدید و ناراحت هستید این فرد می آید و از دلتان در می آورد. دیداری احساسی دارید که برای این دیدار خیلی نگران هستید ولی در این دیدار برگ برنده دست شماست.
با یک علی نام یک گفتگوی تلفنی دارید که از این گفتگو یک کم دلخور می شوید و این دلخوری شاید برای یک مدت روی دلتان بماند. اگر آقا هستید و محمد نام هستید در چند دست بستگی و گرفتاری قرار میگیرید بیشتر این افراد در دست بستگی احساسی قرار میگیرند. پیشنهادی به مجردهای این ماه میشود که این پیشنهاد برای یک مدت فکرتان رامشغول میکند درهر رابطه که باشد ولی قبول پیشنهاد برای شما برگ برنده است.

بررسی رابطه عاطفی

فکرو خیال زیاد دارید و اعصابتان خرد است. اگر به جابجایی فکر می کنید یا قصدش را دارید این جابجایی صورت می گیرد فقط باید خودتان اراده داشته باشید و خودتان بخواهید این جابجایی پربار است و جایی که میروید رویا و آرزوی شماست و به خواسته تان می رسید. اگر فردی هستید که سردرد شدید داريد يا سر گیجه دارید برای این درد حتما به دکتر مراجعه کنید و این درد را بی خیال نباشید چون از این ناحیه مشکل دارید.افراد دو روی زیادی دوروبرتان است و این افراد ظاهر خوبی با شما دارند ولی باطن با شما خوب نیستند. مراقب این افراد باشید.
اگر در اسم يا فامیل شما ع یا غ دارد یک خطر از سرتان رد میشود صدقه بدهید.اگر متاهل هستید یک اختلاف بین شما و همسرتان در این روزها می افتد که این اختلاف سعی کنید نشود چون اگر بشود زمان می برد تا دوباره همه چیز به حالت عادی برگردد.یک سری از افراد این ماه دنبال مقام هستند که این مقام را به دست می آورید فقط خیلی استرس دارید و دلشوره دارید ولی صددرصد به این مقام میرسید.

تا وعده دیگر یک وسیله نقلیه جدید یا می خرید یا دارید تعویض میکنید شاید تا برج باشد ولی به هرحال این وسیله نقلیه معامله می شود به یک یا دو مهمانی دعوت میشوید و در این جمع ها شرکت می کنید که شرکت در این جمعها خوب و مثبت است اگر در خارج از شهر ملک دارید از این ملک راه دور خبری مهم دریافت میکنید که از این خبر هیجان زده میشوید و این هیجان یا از شادی است یا از ناراحتی است. چشم و نظر دارید و چشم زیادبه شما آسیب می رساند زیاد صدقه بدهید گاهی سرنمازی برای دل خودتان گریه می کنید یا چند تا بغض و گریه در این ماه دارید که این گریه از روی دلتنگی است و دلتنگ یک فرد می شوید که گریه می کنید. چندتا تماس تلفن دارید که این تماس ها یک سری ارتباط بین شما برقرار می کند یک دوندگی در مسیر اداری دارید و بدوبدوی زیادی می کنید.

با مسافری که از راه دور می آید دیدار دارید ودر چند جمع به خاطر این مسافر دعوت میشوید و شرکت میکنید و خاطره خوبی با این افراد دارید ملاقات های کاری دارید که در این ملاقات ها یک سری تصمیم جدید می گیرید که این ملاقات ها پر سود و منفعت است شاید در محیط کاری شما چه خانم هستید و چه آقا هستید یک جر و بحث پیش بیاید که کوتاه بیایید به نفعتان است.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مرداد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد