فال ماهانه خرداد ماه 1399- متولدین آذر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر : تا یک وعده دیگر در یک موقعیت عشقی قرار می گیرید که از این موقعیت عشقی سعی کنید نهایت استفاده را ببرید این شرایط بسیار حساس و خوب است.

گاهی با لجبازی ممکن است این موقعیت را از دست بدهید، بغض و گریه دارید در یکی از روزهای این ماه خیلی گریه می کنید که این گریه از روی ناراحتی است و این ناراحتی سر یک موضوع است که برای شما پیش می آید و سر این موضوع هرچی هست سر یک دوراهی قرار می گیرید و نمی دانید که چی بهتر است و چی بدتر در این دو راهی به مشاوره احتیاج دارید و باید حتما با مشاوره جلو بروید، از یک چشم انتظاری احساسی که مدتهاست در آن قرار دارید بیرون می آیید و این با یک تماس و یا یک پیشنهاد است و اسباب خنده و شادی شما می شود. خیلی لجباز هستید ولی با لجبازی به جایی نمیرسید و دست خالی هستید.

یک سری از افراد این ماه یک گفتگو مالی با یک فرد مقام دار دارند که اگر قرار است پولی در این گفتگو ردوبدل بشود می شود و شما از این بابت سود می برید.
جابجایی دارید ولی سر این جابجایی بحث هایی زیاد دارید که این جر و بحث ها شما را کلافه میکند ولی با این که جر و بحث زیاد دارید اما این جابجایی چه کاری باشد و چه زندگی سرانجام خوبی دارد و به ثمر می رسد. افرادی که در حال حاضر باشخصی دوری یا جدایی داشتید و یا قهر هستند یا از زندگی شما به هر دلیل پوچ شده است و رفته است دوباره ارتباط برقرار می کنند و این فرد به زودی به سمت شما می آید و جلوی شما مطیع می شود و دوست دارد یک اشتباه و خطارا جبران کنداگر می توانید به این فرد فرصت بدهید و بگذارید که دوباره همه چیز به حالت اول برگردد چون با این شخص شما به آرامش خوبی می رسید و از این کلافه گی و سردرگمی بیرون می آیید ولی اگر قصد زدن حرفی را به این فرد دارید فعلا دست نگه دارید نزنید به نفعتان است.

یک دورهمی دعوت می شوید که شرکت در این دورهمی به خودتان بستگی دارد اما اگر بروید مثبت و خیر است و به شما خوش میگذرد و بگو و بخند زیادی دارید. به زودی زنگوله های شادی برای شما به صدا در می آید و خبرهای خوبی دارید که از این آشفته حالی بیرون می آیید و خلاص می شوید. اگر متاهل هستید در این روزهایک کم جر و بحث خانوادگی دارید که این بحث ها بی فایده است پس نشود و سکوت بیشتر کنید بهتر است.

افراد زیادی با طمع دور و بر آقایان این ماه است که این افراد در رابطه با کارتان به شماطمع دارند و می خواهند کارتان را از چنگتان در بیاورند مراقب این افراد باشید و به شما حسادت می کنند. یک میت انتظار شما را می کشد که دور از حالا شما را دوست داشته است سرخاکش بروید و برای این میت خیرات بدهید. اگر محمد نام هستیدیک رختخواب و یک مریضی کوتاه دارید که زودهم خوب می شوید به هر حال مراقب سلامتی تان باشید.
با افراد زیاد با مهمان های زیادی در این روزها دید و بازدید دارید که از دیدن این افراد خوشحال می شوید. خیلی زودرنج و حساس هستید و این خصلت شما خودتان را آزار می دهد پس سعی کنید این خصلت را از خودتان دور کنید تا اذیت نشوید. مجردهای این ماه از لحاظ عشقی خیلی در این روزها شاد هستند و با فردی که دوستش دارید دیدارها و ملاقات های احساسی و عاشقانه زیاد دارند که به یک سری باور که بعد از یک شک و تردید است می رسید.

افرادی که شاغل هستند راه روزی به رویشان باز می شود و از لحاظ مالی در یک شرایط جدید قرار میگیرید ولی مراقب باشید که ولخرجی نکنید و حواستان به دخل و خرجتان باشد. اگر به شما پیشنهاد ازدواج شد که این فرد در اسم با فاميل ح یا خ یا ج یا ج دارد بسیار عالی است و قبول این فرد برای شما سرانجام خوشی دارد و خوشبخت خواهید شد. اگر وسیله نقلیه دارید و قصد عوض کردن دارید صد درصد عوض میکنید و خیلی این وسیله نقلیه جدید رادوست دارید.

 

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد