فال ماهانه بهمن ماه 1399- متولدین آذر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر: برای انجام یک کاری که این کار با یک معامله در ارتباط است دلشوره و استرس دارید ولی این استرس شما به زودی رفع می شود و کارتان به نحو احسن جفت و جور مى شود و در این معامله در هر زمینه که هست موفقیت دارید و به خودتان مى بالید و احساس غرور مى کنید.جابجایی دارید و برای این نقل مكان تغییر وسایل منزل دارید و یک سری از وسایل شما با نقل مکان جابجا می شود و تغییر می کند.

 فردی در زندگی شما هست که حالت رقیب را برای شما دارد و در رقابت با شماست یا اگر نیست به زودی یک رقیب وارد زندگی شما می شود که قصد در آوردن چیزی را از چنگ شما دارد به هر حال این موضوع باعث آزار و اذیت روحیه شما می شود و یک سری فکر و خیال در روزهای آینده به خاطر این موضوع خواهید داشت. اختلاف خانوادگی دارید که همراه با جر و بحث است که این بحث ها بى مورد است و هیچ نتیجه ای برای شما ندارد فقط باعث یک کدورت و دلخوری می شود پس نشود بهتر است.

فرمول کائناتی مطیع کردن شخص مطلوب (کلیک کنید)

 حسود و فضول زیاد دارید و این افراد از دوستان شما هستند و این دوستان در لباس دوست هستند و ظاهر خوبی با شما دارند و چشم ديدنتان را ندارند و زیاد با شمارفت و آمد ندارند و در ازايش تماس تلفنی با شما دارند و خبرچینی شما را با تلفن از خودتان زیاد می کنند مراقب حرف زدنتان با این افراد باشید و سعی کنید سیاست داشته باشید. افراد مجرد که خانم هستند با شریک احساسی تان به مشکل يا بر خوردید یا می خورید که به خاطر این موضوع برای چند وقت دلتنگ و بی حوصله می شوید و این به خاطر دروغ های زیادی است که این فرد به شما می گوید و شما را دور میزند ، به هر حال مشکل برطرف می شود ولی نیاز به زمان و صبوری دارد تا دوباره بتوانید ارتباط تان را برقرار کنید. 

روز ٢٧ این ماه روز خوبی برای متولدین این ماه است. هدیه ای زیبا در این ماه دریافت می کنید که خودتان این هدیه را دوست دارید و از کسی این کادو را دریافت می کنید که دوستتان دارد و گرفتن این هدیه به شما آرامش خاطر می دهد چون از عشق زندگی شماست و یک مسافرت یا قبل این هدیه یا بعد این هدیه می روید که این سفر از لحاظ احساسی برای شما خیر و مثبت است و یک سری خاطره خوب باقی می گذارد. 

اگر پشت ماشین می نشینید یک جر و بحث در خیابان دارید با کسی که بد رانندگی می کند و شاید یک مشکل برای شما بوجود بیاورد چون خود شما در این زمینه بی تقصير هستید حتی اگر تصادف هم پیش بیاید شما مقصر نیستید ولی بحثی در این رابطه پیش می آید که داد و بیداد می کنید. در این برج یک خطر دزدی دارید مراقب اموال شخصی تان باشید چون دزد غریبه است ولی از این دزدی احتمال یک ضرر و زیان براى شما وجود دارد. یک بیماری جسمی برای افراد این ماه پیش می آید که این بیماری جسمی شما را نگران يا کرده است يا نگران می کند ولی این بیماری معالجه و درمان دارد و زمان زیادی می خواهد تا برطرف شود و درمان می شود.

 یک جراحى زيبائى دارید که برای این جراحی دودل هستید و تردید دارید ولی این جراحی را انجام می دهید و روی ظاهر شما تاثیر زیادی می گذارد ولی یک کم در این دوران جراحی استرس می کشید اما خوب است و رضايت تان جلب مى كند.اگر متاهل هستید همسر خوبی دارید قدرش را بدانید چون شما كم طاقت تر هستید و ممكن است با برخى واكنش ها همسرتان را کلافه و خسته کنید. 

فرمول کائناتی افزایش مهر و محبت همسر (کلیک کنید)

در رفتارتان تجدید نظر کنید. آینده خوبی دارید اگر صاحب فرزند پسر هستید یک قدم برای این پسرتان بر می دارید که مالی است و اسباب خنده و شادی این فرزندتان می شوید. تماس تلفن از راه دور دارید که این تلفن شماره ٧ يا ۲ دارد ولى سر این تماس تلفن خبری دریافت می کنید که برای چند روز هیجان زده هستید.

میزگرد خانوادگی یا کاری دارید که در این میزگرد استرس زياد داريد ولی در هر رابطه که هست به نتیجه خوبی می رسید و استرس های شما بی مورد است. اگر محمد نام دارید دوروبرتان است يا خودتان محمد نام هستيذ یک خطر وجود دارد يا زياد صدقه بدهید تا دفع شود و يا فايل دفع بلا را از سايت ما تهيه كنيد تا انرژى هاى منفى حاصل از چشم و نظر ها و حسادت ها را از اطرافتان با همراه داشتن اين فايل دور كنيد..

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد