فال ماهانه فروردین ماه 1399- متولدین آذر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر : برای شما سال خوشی آرزو دارم سال نو مبارک. در اوایل سال جدید یک آشتی دارید و با هر کسی که کدورت یا ناراحتی یا دلخوری دارید یا داشتید رابطه شما دوباره عالی می شود و روزهای خوب و شاد به سمت شما بر می گردد.

برگ برنده پولی دارید و پولی به دست شما می رسد که برای آمدن این پول مدتهاست در انتظار به سر می برید و اعصابتان خرد است و حرص و جوش میخورید ولی این پول می آید و هر برنامه ریزی برای این پول دارید جفت و جور می شود و به بک سری از خواسته هایتان می رسید.

روزهای اول سال گاه گاه دلتنگ و بی حوصله می شوید و دلتان می گیرد و حتی لحظه تحویل سال یک کم دلتنگ و بی حوصله هستید سفری دسته جمعی دارید که از قبل برنامه ریزی برای راهی شدن به این سفر دارید و راهی می شوید که سفر سفری پر خاطره است و از لحاظ روحی در شرایط خوبی قرار می گیرید و از این مسافرت با آرامش بر می گردید.

چند تا ترقی و پیشرفت مالی دارید یا کاری که یکی از این پیشرفت ها جابجایی و نقل مکان است و از جایی به جایی دیگر نقل مکان می کنید.ملاقاتی احساسی و عشقی دارید که این ملاقات با فردی است که مدتهاست از هم دور بودید یا دور هستید و این دوری پایان می گیرد و دوباره باهم او کی می شوید.

خوش قلب و مهربان هستید ولی داد داد زیاد می کنید و این دادهای شما قلب مهربان شما را زیر سوال می برد حاجتی از خداوند می گیرید که باید نذری را که کرده اید ادا کنید و در نذر ادا کردن تنبل هستید سعی کنید نذرتان را زود ادا کنید.

چشم و نظر و حسود زیاد دارید و این افراد دائم به فكر نيش و ضربه زدن به شما هستند ولی دست خالی هستند. اگر فرزند پسر دارید از پسرتان یک شادی و یک خیر به شما می رسد و در این سال پسرتان به یک موفقیت دست پیدا میکند و یک چیزی مورد دلخواه او می شود.

سر خاک یک میت سال جدید بروید چون این میت انتظارتان را می کشد چون دور از حالا شما را دوست داشته است بروید و خیرات بدهید. نا شکری گاهی زیاد می کنید که این ناشکری برای شما خوب نیست. یک سری از افراد این ماه جراحی دارند که این جراحی صد درصد انجام می شود چه زیبایی باشد و چه بیماری در این جراحی برگ برنده دست شماست و موفق می شوید.

فردی به شما پیشنهاد کاری می دهد که این فرد آدم موذی است حواستان باشد در جواب دادن به این پیشنهاد دقت کنید و عجله نکنید چون فرد مورد نظر آدم زیاد جالبی نیست و یک كم موذی است، خبر سکته یک آقا را می شنوید که بدو بدو به دیدن این آقا می روید و از دیدن شما خوشحال می شود. فکر و خیال زیاد دارید اگر مجرد هستید افراد زیاد جدیدی سرراهتان در شش ماه اول سال قرار می گیرند و به شما ابراز علاقه می کنند و پیشنهاد آشنایی دارید خوب است به هر کدام که مورد خواست شما هستند و یک رابطه جدید دارید که جای یک ضربه را برای شما پر خواهد کرد.

زود رنج و حساس هستید ولی با این خلق و خوی تان خودتان را آزار می دهید و اذیت می کنید.لجباز و یک دنده هستید ولی از روی لجبازی فرصت های زیادی را از دست می دهید و بعد افسوس می خورید.یکسری از آقایان این ماه عمل چشم و جراحی دارند و چشم جراحی می کنند.

یک سری از افراد خانم متاهل این ماه صاحب فرزند میشوند و بچه دار می شوند و دوران بارداری سختی را پشت سر می گذارند خبرهای خوب و خوشی دارید که این خبر برای افرادی که قصد شرکت در کنکور دانشگاه دارند می باشد و قبولی دانشگاه دارید و این شما را خوشحال می کند.ضربه زیاد خوردید ولی این ضربه ها جبران می شود از دست یک امیر نام حرص و جوش میخورید در هر رابطه که هست بی فایده است.اگرخارج از شهر می خواهید سرمایه گذاری ملک کنید یا داريد میفروشید خوب است و این ملک برای شما سودمند است.

فردی دورو برتان است که دستش برای شما رو میشود و رسوا میشود اگر به مهاجرت فکر میکنید و قصدش را دارید چند تا مانع و مشکل سر راهتان است باید این موانع برطرف شود تا راهتان باز شود. فردی که خوش ظاهر و خوش سخن سر راهتان قرار می گیرد مراقب باشید که اغفال این فرد نشوید چون زبان چرب و نرمی دارد و شما را گول خواهد زد .در هر رابطه که باشید و شاید اگر حواستان نباشد دچار یک ضرر و زیان بشوید.

یک بیماری دو یا سه روزه دارید مریض می شوید شاید یک سرماخوردگی باشد. یک خبر پولی دارید شاید گرفتن یک وام باشد و خوشحالتان می کند یا افزایش حقوق با در آمد برای شما باشد که باعث خنده و شادی شما می شود.دوستان زیادی دارید که به شما احترام می گذارند و این به خاطر مردم دار بودن شماست.

فردی به شما ابراز علاقه می کند که از شما دور است ولی باورش نکنید و او را از زندگی پوچ کنید چون به شما دروغ زیاد می گوید و فریبکاراست.بدرقه یک مسافر راه دور می روید که یا در حال آمدن است یا در حال رفتن است. خبر چین و فضول در کارهایتان زیاد دارید که دائم جاسوسی شما را می کنند که ممکن است خودتان هم بی اطلاع باشید.یک تماس تلفن غیر منتظره دارید که خبری مهم دریافت می کنید و از این تماس خیلی خوشحال میشوید و برای چند لحظه یا چند ساعت شاد میشوید.

اگر به تازگی با کسی قطع رابطه داشته اید این قطع رابطه برای شما کلافه کننده است چون فرد مورد نظرتان را دوست دارید و این دوری در حال حاضر شما را اذیت می کند.اگرهم نداشته اید شاید این اتفاق بیفتد به هرحال مراقب رفتار و کردارتان در مسیرهای عشقی و احساسی باشید تا مورد اختلاف و درد سر قرار نگیرید.ضربه های زیادی در گذشته خوردید به خاطر این ضربه ها افراد زیادی در این اوضاع مقصر بودند که این افراد چوب کاری که در حق شما کرده اند رامیخورند

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آذر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد