فال ماهانه اردیبهشت ماه 1399- متولدین مهر

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر :بعضی مواقع آرام آرام گریه میکنید و این گریه ها به هر دلیل است ادامه داردو شاید یک مدت طولانی ادامه داشته باشد و این بیشتر به خاطر فکر و خیال و یک غم است که در حال حاضر دارید حرفهایی یا شنیدید یا میشنوید که شنیدن این حرفها یا شما را نگران کرده و یا نگران میکند ولی هی میخواهید بی خیال این حرفها بشوید ولی نمی توانید که این حرفها هر چی هست صحت دارد و باعث نگرانی شما شده است.

گاهی با فردی درددل می کنید ولی این فرد آدم زیاد جالبی نیست و در دورویی با شماست و فقط ظاهر خوبی دارد چه تلفنی باشد و چه رودر رو ولی برای درددل کردن فرد مناسبی نیست. یک مریضی چند روزه یا خودتان دارید یا فردی که خیلی به شما نزدیک است و دوا و دکتر خواهید داشت.به زودی مهمانهای زیادی به منزل شما می آیند و با شما دیدار و روبوسی دارند که از دیدین این افراد شاد و خوشحال میشوید.

افرادی ک در اسمشان حروف ف ، ر ، چ ، ذ وجود دارد ک در یک رابطه ی عاطفی یک ساله قرار دارن از شخص مورد نظرتون پیشنهاد ازدواج را دریافت خواهید کرد ک باعث خوشحالیتان خواهد شد و این آغاز مسیری جدید در زندگیتان خواهد شد.یک قطع رابطه دارید که به دنبال دلیلش هستید ولی پیدا نمی کنید و فردی ناخواسته با شما رابطه اش را قطع میکند که شما سرگردان میشوید.

اگر متاهل هستید چندتا جرو بحث و اوقات تلخی با همسرتان دارید که اعصابتان خرد میشود و این بحثها شاید بخاطر یک سری حرف دروغ باشد. به یک مهمانی شاد و خوب دعوت میشوید که در این جمع به شما خوش میگذرد و با افراد فامیل دورهمی دارید. یک فرد در حال دروغ گفتن به شماست و اگر به او اعتماد دارید و یا اعتماد کردید یک خانم است دائم به شما دروغ می گوید ولی در ظاهر با شما رفتار بسیار خوب دارد طوری که خودتان باورتان نمی شود و شاید با این فرد سرسفره هم نشست و برخاست دارید و در منزل شما رفت و آمد دارد ولی به شما خیانت میکند وبه مشا میخندد و ممکن است گاهی برای شما بستگی و شر انجام بدهد پس خیلی حواستان به این فرد باشد و خیلی به شما یا زندگی شما نزدیک است و دائم از شما و زندگی شما با خبر است یا توسط خودتان یا همسرتان به هر حال مراقب باشید ولی خود شما زیاد این فرد را قبول دارید و به او اعتماد دارید و این فرد از فامیل یا بستگان نیست نسبتش با شما غریبه است شاید یک دوست خانوادگی باشد.

روزهای 2 و 10 این برج روزهای خوبی برای شماست و اتفاقاتی شما را خوشحال میکند. یک قدم برای امام حسین(ع) برمیدارید که اجر و پاداش آن را زود خواهید دید و احساس خوبی از این بابت پیدا میکنید. چندتا حرص و ناراحتی دارید که این حرص ها در وجود خودتان است و شما را کلافه و عصبی میکند و این به خاطر رفتار و عمل یک فرد نزدیک به شماست و اعصابتان را خرد میکند.

اگر در چشم انتظاری هستید فعلا هستید و چیزی فرق نخواهد کرد. مجردین این ماه به زودی فردی وارد زندگیشان میشود و یک آشنایی تازه با فردی دارند که روی این فرد زود تصمیم گیری نکنیدو سعی کنید بیشتر این فرد را یشناسید. چندتا اختلافات روز به روز شدیدتر میشود و ممکن است باعث یک جدایی یا قهر یا دوری بشود.اگر زیر47 سال هستید 47 سالگی خیلی خوبی دارید و زندگی در این سال وفق مرادتان است. اگر صاحب فرزند هستید از فرزندان شما یکی بیماری شدید دارد یا در پیش است که این بیماری برای یک مدت شما را نگران میکند ولی صدقه زیاد بدهید تا برطرف شود.

دلشوره و استرس دارید و این به خاطر استرس و بن بستهایی است که دارید. یک سفر دریایی دارید که دسته جمعی می روید ولی در این سفر فکرتان درگیر است و دائم در حال جاسوسی هستید و میخواهید از چیزی سر در بیاوریدولی دست خالی هستید چون افراد دور و برتان خیلی زرنگ هستندو شما چیزی از این افراد به دست نمی آورید. پول دوست هستید و دائم در فکر جمع آوری مال هستید ولی این مال به شما وفا نمی کند سعی کنید زیاد به افراد گرفتار کمک گنید یا مالتان در مسیر خیر قرار بگیرد شاید یک کم خسیس باشید و این خساست شما باعث میشود که خودتان را اذیت کنید پس خرج کنید تا آرامش داشته باشید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه مهر

8 پاسخ به “فال ماهانه اردیبهشت ماه 1399- متولدین مهر”

  1. نازنین گفت:

    پاراگراف آخر رو اصلاح کنید

  2. انیس گفت:

    سلام خیلی ممنونم از فال های خوبتون متولد مهر هستم اینجا که گفتین قطع ارتباط دارین و به دنبال این قطع ارتباط هستین و جوابی نمیگیرین ..ارتباط با جنس مخالف هست؟؟؟یا هر رابطه ایی؟

  3. حمید گفت:

    فالتون مثل گذشته جالب نیست

  4. لیدا گفت:

    مثل همیشه نبود وای بازم مرسی

  5. Mina گفت:

    برخلاف همیشه جالب نبود

  6. Ftm گفت:

    کاملا درست گفت و من ارتباطم قطع شد

  7. Ftm گفت:

    کاش بیشتر از نسائل عاطفی میگفتین ک چی میشه

  8. مهری گفت:

    خط ب خط همش درست بوده تا ب این لحظه، خدایی چطور میگین؟ اگه آینده تا ب این حد قابل پیش بینیه پس قدرت انتخاب و کارای ما ب چ دردی میخوره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد