فال ماهانه آبان ماه 1399- متولدین فروردین

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین : استرس های زیادی دارید و این به خاطر حرفی است که می خواهید به شخصی بزنید و گفتن این حرف با دادن یک پیشنهاد است که برای شما نگرانی زیادی دارد ولی این حرف را بزنید یا پیشنهاد را بدهید خير و مثبت است. پولی را به دست می آورید و این پول به دست شما می رسد ولی زود هم خرج می شود ولی با این پول چند تا خرید و معامله کوچک انجام میدهید.

زنگ شادی برای شما به صدا در می آید و خبری خوش اما صدا دار دارید که دوست دارید این خبر را برای همه تعریف کنید و اطلاع بدهید واز خوشحالی است، منتظر یک اتفاق هستید با یک موضوع که در بلاتکلیفی است ولی کم کم از این انتظار بیرون می آیید و این اتفاق خواهد افتاد و تغییراتی از این بابت خواهید داشت، مجردین این ماه در شرایط ازدواج فرار می گیرند و سر این شرایط دچار استرس می شوند ولی ازدواج خوبی در پیش دارید فقط شما ضربه زیاد خوردید و از آینده ترس و وحشت دارید ولی موفق می شوید و به هدفی که برای آینده زندگی تان دارید می رسید و همسر خوبی نصیب شما خواهد شد. روز ۲۹ آبان ماه روز خوبی برای متولدین این ماه است. سفری کوتاه می روید که شاید برای دو یا سه روز باشد ولی این سفر آرامش خوبی برای شما دارد و حال و هوای شما عوض می شود. افراد دورو زیاد دارید همه ظاهر خوبی با شما دارند و دست دو تا از این افراد برای شما رو می شود.

در یک آشتی یا برقرار شدن یک ارتباط خیلی استقامت به خرج می دهید و دلتان نمی خواهد فردی را از گذشته به زندگی تان راه بدهید ولی این فرد اصرار زیاد دارد که با شما دوباره ارتباط برقرار کند. این رابطه به خودتان بستگی دارد ولی اگر برقرار شود به زور شماست. شما رضایت کامل ندارید و شاید این فرد را تحمل کنید.

اگر قصد آموزش دارید و می خواهید چیزی را یاد بگیرید و آموزش ببینید و مردد هستید حتما این کار را انجام بدهید در این آموزش ستاره می شوید و به خواست بزرگی از لحاظ مالی در آینده خواهید رسید. مسافری از راه دور دارید که برای یک مدت با این مسافر سرگرم می شوید و چند تا دورهمی به خاطر این مسافر دارید که بگو و بخند زیادی می کنید و دلتان شاد است.


مجردها چند تا دیدار و ملاقات دارند که احساسی و عشقی است و این دیدار ها خاطرات خوشی برای شما دارد. یک مریض دارید یا فردی مریض می شود که به دیدن این فرد می روید و این مریض از دیدار شما شاد می شود و انگیزه می گیرد. بیشتر مجردین این ماه ازدواج دارند و فردی که با شما ازدواج می کند مطیع شماست و زندگی خانوادگی خوبی را با هم شروع می کنید و خوشبخت خواهید شد پس درباره این موضوع ازدواج جدی فکر کنید و سرسری نگیرید.

فردی به شما پیشنهاد سفر می دهد قبول رفتن به این سفر به خود شما بستگی دارد ولی اگر بروید یک خطر از سرتان رد شود مراقب باشید و قبل از رفتن صدقه بدهید.اگر دنبال یک ملک هستید در این ملک موفقیت دارید و این معامله به نحو احسن برای شما جفت و جور می شود در هر رابطه که باشد، یک درد و ناراحتی از ناحیه زیر دل دارید ولی به هر حال دنبال روی این درد باشید تا درمان شود و از این ناراحتی خلاص شوید.

لج باز هستید و این لجبازی زیاد برای شماخوب نیست و خیلی مواقع از این لجبازی بازنده هستید یا بازنده می شوید پس کوتاه بیایید بهتر است. اگر (رضا) نام هستید در دست بستگی هستید از یک دست بستگی بیرون می آیید. یک تکه طلا یا می خرید یا می فروشید و این طلا را معامله می کنید. دو تا خطر پشت سر هم از سرتان رد می شود صدقه در این ماه زیاد بدهید مخصوصا اگر پشت ماشین یا موتور می نشینید و از وسیله نقلیه استفاده می کنید ؛ خیلی مراقب باشید. از یک تلفن شماره ۲ خبری خوب دارید.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه فروردین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد