فال ماهانه مرداد ماه 1399- متولدین اسفند

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند : مدتی است که چیزی افراد این ماه را خوشحال نمی کند و حال و حوصله ندارید هر کاری که می کنید و هر جایی که می روید دلتان شاد نمی شود و دلتنگ هستید چه مجرد هستید دوشیزه چه مطلقه هستید و مجرد هستید به زودی فردی سر راهتان قرار می گیرد و پیشنهادی جدید دارید ولی این دلتنگی و بی حوصلگی شما سبب می شود که حتی این پیشنهاده شما را خوشحال نکند. نگرانی های زیادی دارید و این نگرانی ها بیشتر جنبه مادی دارد و برای جور کردن چند تا پول دچار دردسر می شوید شاید قسط باشد شاید وام باشد ولی به هر حال جور می کنید و پرداخت می کنید ولی در این زمینه دردسر زیادی را متحمل می شوید.

اگر قصد فروش وسیله نقلیه دارید به خود شما بستگی دارد ولی به احتمال زیاد یک وسیله نقلیه را پوچ می کنید و می فروشید که شاید یک کم هم ضرر کنید اما فروش دارید. شاید مجبور به این معامله باشید.

گریه زیاد می کنید و درون شما آشوب است و شرایط روحی شما بهم ریخته است و فقط گریه گاه گاه شما را آرام میکند. اگر فردی از زندگی افراد این ماه رفته است با قهر هستید این فرد دوباره به سمت شما برمی گردد و دوباره ارتباط شما با این فرد برقرار میشود و دیدار و گفتگوهای زیادی با این فرد پیش رو دارید. در زدن یک ساز استعداد خوبی دارید که اگر نمی زنید بروید و زدن این ساز را یاد بگیرید چون استعداد خوبی دارید و در زدن این ساز صاحب شہرت می شوید و به اوج می رسید. آینده خوبی دارید ضربه های زیادی در زندگی خوردید که این ضربه ها شما را به زندگی و آینده بدبین کرده است و عینک بدبینی به چشمتان است.

از سمت یک علی نام یک دلشوره و ناراحتی برای شما پیش می آید و یک نگرانی را در هر زمینه که باشد از یک علی نام می کشید. چند تا جر و بحث خانوادگی دارید که داد و بیدادهای کوچک کوچک و کوتاه است ولی دارید. اگر زیر ۳۵ سال هستید خانواده تان از دست شما زیاد حرص می خورند و دل یکی از افراد خانواده را زیاد میشکنید بروید و از دلش در بیاورید چون شما را نفرین می کند و این نفرین پا گیرتان می شود.

یک سری از افراد این ماه که به تازگی سر زندگیشان رفته اند و عروس و داماد هستند و صد و یک سال است که ازدواج کرده اند. خانم ها خطر بارداری دارند و خیلی احتمال دارد خواسته یا ناخواسته باردار شوند و این دوران بارداری برای شما سخت است اما دارید باید مراقب جسمتان و سلامتی تان باشید.

در یکی از روزهای این ماه از دست کسی که دال دارد یک رنجش و ناراحتی در پیش دارید که سر این دلخوری برای چند وقت به این دال نام پشت می کنید و از او انتقام می گیرید چون کینه از این فرد به دل می گیرید و سرش خالی می کنید. اگر شاغل هستید از جای کاریتان بیرون می آیید و این به خاطر چند تا لج و لجبازی و دشمنی است حواستان باشد اگر در کارتان بمانید و این شرایط تحمل کنید و لجبازی نکنید به نفعتان است و بهتر است چون ممکن است شغلتان را از دست بدهید.

متاهلین این ماه اگر مشکل و اختلاف دارند مراقب باشند چون زندگی شما در خطر است و خطر جدایی زندگی متاهل ها را تهدید می کند و شاید تجربه جدایی را داشته باشید چند تا کشمکش و درگیری هم خواهید داشت که سکوت در این شرایط بهترین راه حل است. فردی شما را دوست دارد که به زودی به دیدنتان می آید و دیدار با این فرد باعث دلگرمی و امیدواری شما می شود.اگر درد پا داريد حتما به دکتر مراجعه کنید و این درد را جدی بگیرید چون اصلا به سلامتی تان اهمیت نمی دهید و این درد را سرسری می گیرید. از رازی هم به زودی باخبر می شوید که این راز شاید برای چند ساعت شما را هيجان زده کند.

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه اسفند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد