فال راجت نیر – 28 شهریور

درود بر مخاطبین عزیز فالوده

توضیحاتی در خصوص این طالع بینی خدمت شما همراهان همیشگی داده خواهد شد که قبل از خواندن طالع برایتان کارآمد خواهد بود.

راجت نیر آسترولوژری معروف با تلفیقی از علم نجوم و اعداد در کشور هند می باشد و توانسته در این فضا شهرت زیادی را به دست آورد

تیم فالوده در تلاش است تا با ترجمه روان طالع بینی های راجت نیر ، برای مخاطبین عزیز به طور روزانه فعالیت خود را در جهت نشر این مطلب گسترش دهد.

ترجمه فارسی این مطلب به طور اختصاصی متعلق به تیم فالوده می باشد. و در ادامه چند نکته مهم

سطح انرژی شما یعنی میانگین پتانسیل روزانه شما برای انجام دادن کارهای روزانه
ستاره اقبال با توجه به مشاهدات آسمان طالع متولدین هر ماه متغیر خواهد بود و در مطلب ذکر میگردد
سطح کالبد عاطفی شما به این معنی است که به چه مقداری می توانید از احساسات خود در طول یک روز استفاده کنید
تایم طلایی دریافت انرژی که مهم ترین بخش می باشد به این معناست که شما در طول یک 24 ساعت بعد از انتشار فال با توجه به زمان ذکر شده در این ساعات یا یکی از این ساعات به مدیتیشن ، دفع امواج منفی ، جذب افکار مثبت بپردازید لازم به ذکر است که با توجه به فعالیت های روزانه شما این ساعت هر روز تغییراتی را خواهد داشت
و در پایان می توانید طالع خود را در بخش مشاهدات طالع مطالعه بفرمایید

 

 

☣️♑️ زاده ژانویه ( متولدین روز های 11دی تا 11 بهمن ) ♒️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : رِجل‌الجَبّار (Alfonsine)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:54 صبح ، 22:56 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز روز بسیار خوبی برای شروع کارهای تازه است ولی همچنین روزی خوب برای پرداختن به پرونده های نیمه تمام گذشته و بستن آنها برای همیشه می تواند باشد.شاید فکر کنید که مهارت های ارتباطتیان به آن خوبی که باید باشند نیستند و تأثیرگذاری کافی را ندارند. با این وجود دقت کردن به خودتان و رفتارهایتان به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید تغییراتی که انتظار دارید را در خودتان ایجاد کنید. مشکلات پیچیده ای که در زندگیتان دارید و جزئیاتی که آزارتان می دهند را برای یک روز هم که شده فراموش کنید و نگاه خود را نسبت به آنها تغییر دهید. احساسات خود را با کسی که دوست دارید در میان بگذارید و انعکاس احساس خود را در وجود او ببینید و در کنار او به آرامش برسید.

 

 

☣️♒️زاده فوریه ( متولدین روز های 12بهمن تا 9 اسفند ) ♓️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : شبان‌ شانه (Betelgeuse)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:51 صبح ، 22:20 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : وعده و وعیدهایی که در محل کارتان داده اید را باید بار دیگر مورد بررسی قرار داده و ببینید که آیا لازم نیست در تعهدات خود تغییراتی ایجاد کنید. در حال حاضر داشتن رویکردی کاربردی و عاقلانه در زمینه کاری و حرفه ای خیلی موثرتر از جاه طلبی های غیر منطقی خواهد بود. سعی کنید امروز به جای تلاش برای پیشروی و به دست آوردن چیزهای بیشتر از موقعیت فعلی و داشته هایتان راضی باشید و زیاده خواهی نکنید. گوش کردن به خواسته ها انتظارات دیگران در محل کارتان به شما کمک خواهد کرد که برای به دست آوردن خواسته های خود با آنها وارد معامله شوید. تنش هایی که این اواخر در روابط عاطفیتان وجود داشته اند رو به بهبود هستند، کافی است به خودتان و عشقتان زمان بدهید.

 

 

 

☣️♓️ زاده مارچ ( متولدین روز های 10 اسفند تا 11 فروردین ) ♈️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : شِعرای شامی (Canis Minoris)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 74 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:39 صبح ، 23:46 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز از طرفی دلتان می خواهد وقتتان را به تفریح و خوشگذرانی بگذرانید و از طرفی هم نمی توانید بیخیال مسئولیت ها و تعهدات خود شوید. خوشبختانه شما امروز سرشار از انرژی مثبت هستید و حتی اگر مجبور شوید وقتتان را صرف کارتان کنید هم خوشحال و سرحال خواهید بود. استعدادهای هنری خود را به کار گرفته و رویاهایتان را هر چقدر هم که دور از دسترس به نظر برسند دنبال کنید تا در هفته های آینده نتیجه زحماتتان را ببینید. اگر در حال حاضر مشکلی در رابطه عاطفیتان وجود دارد سعی کنید آن را به روشی متفاوت از همیشه حل کنید. مثلا بد نیست یک هدیه یا دسته گل به محل کار عشقتان بفرستید و از او دلجویی کنید.

 

 

 

☣️♈️ زاده آوریل ( متولدین روز های 12 فروردین تا 10 اردیبهشت ) ♉️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 76 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آلفا عقاب (Aquilae)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:24 صبح ، 21:31 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : آنقدر به فکر کارتان و فعالیت های گروهی در محل کار هستید که از خانه و خانواده غافل شده اید. ولی باید همین حالا به مسائل خانوادگی رسیدگی کنید و پیش از آن که خیلی پیچیده شوند آنها را حل کنید. خوشبختانه مشکلات موجود آنقدر بزرگ نیستند که شما را از مسیر اصلیتان منحرف کنند و با توجه به این که نسبت به اولویت های خود آگاهی دارید بسادگی می توانید آنها را تحت کنترل دربیاورید. اگر مشکلی وجود دارد نیازی نیست تظاهر به این کنید که همه چیز روبراه است؛ دیر یا زود حقیقت برای همه آشکار خواهد شد. اگر احساس می کنید برای رسیدن به کارهایتان نیاز به تنهایی دارید این موضوع را با عشقتان در میان بگذارید، او به شما این فرصت را خواهد داد.

 

☣️♉️ زاده می ( متولدین روز های 11 اردیبهشت تا 10 خرداد ) ♊️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 86%
🌠 ستاره اقبال : بتا قنطورس (Agena)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 82 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:36 صبح ، 21:59 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : شما خیلی خوب می دانید که تا کنون چقدر پیشرفت کرده اید و چه مراحلی را پشت سر گذاشته اید، ولی هنوز هم بین آنچه که هستید و آنچه می خواهید در آینده باشید فاصله زیادی وجود دارد. در هر صورت فکر کردن به محدودیت ها و نا امیدی برای شما هیچ فایده ای نخواهد داشت. در اولین فرصت ممکن برنامه هایتان را با دوستان نزدیکتان به اشتراک بگذارید. امروز دیگران دوست دارند نظرتان را در مورد چیزهای مختلف بدانند و اگر این کار را نکنید از دست شما ناراحت خواهند شد. در بیان کردن نظرات خود صداقت را فراموش نکنید و یادتان باشد که صداقت بهترین سیاست است. البته حواستان باشد که در حرف زدن زیاده روی نکرده و حرف خود را بی ارزش نکنید.

 

 

 

☣️♊️ زاده ژوئن ( متولدین روز های 11 خرداد تا 9 تیر ) ♋️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 80%
🌠 ستاره اقبال : آخِرالنَهر (Achernar)
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 22:35 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : ارتباط خود را با دوستان و آشنایان قدیمیتان دوباره برقرار خواهید کرد. شاید برخی از این دیدارها در وهله اول برایتان کمی ناراحت کننده و یا یادآور خاطرات بد گذشته باشند، ولی با گذشت زمان خواهید دید که این ارتباط ها ارزشمند هستند. شما اکنون فرصت این را پیدا خواهید کرد که با خاطرات گذشته روبرو شده و زخم هایی که حتی نمی دانسته اید که وجود دارند را درمان کنید. با زمینه گذاشتن این بار که از گذشته بر دوشتان سنگینی می کند، احساس قدرت بیشتری خواهید داشت و می توانید زندگی امروزتان را با اعتماد به نفس و شور و هیجان بیشتری راهتان را ادامه دهید. از مهر و آبان ماه برای شما زمان خوشی خواهد بود و فرصت های زیادی برایتان به همراه خواهد داشت و تجربه هایی برایتان دارد که علاقه تان به فعالیت های خلاقانه را افزایش خواهد داد.

 

 

 

 

☣️♋️ زاده ژوئیه ( متولدین روز های 10 تیر تا 9 مرداد ) ♌️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : دُنب ماکیان (Gallina )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 80 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:41 صبح ، 22:37 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : با وجود این که به نظر می رسد همه چیز دارد خود به خود روبراه می شود اگر می خواهید کاری که شروع کرده اید را به پایان برسانید باید خلاقیت به خرج بدهید و دست از تلاش برندارید. شاید روزتان با سرعت کمی شروع شود ولی در ادامه روز اوضاع روبراه خواهد شد، به نفعتان است که عجله نکنید و هیچ یک از کارهایتان را برای خودنمایی انجام ندهید. دست از مبارزه بردارید و ببینید که امروز شما را به کجا خواهد رساند. دست هایتان را زیر سرتان بگذارید و با آرامش به اتفاقات اطراف نگاه کنید. قبل از این که نسبت به کسی ابراز علاقه کنید به خودتان کمی فرصت دهید و از احساس واقعی خود نسبت به او اطمینان حاصل کنید.

 

 

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : آلفا صلیب ( Aridif )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:36 صبح ، 22:25 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ممکن است ظاهرتان برای شما اهمیت بسیار زیادی پیدا کند و نگران این باشید که دیگران در مورد قیافه و لباس هایتان چه فکری می کنند. بد نیست در ابتدای روزتان به خودتان برسید و لباس های زیبا به تن کنید تا احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید، ولی این را نیز به یاد داشته باشید که زیبایی ظاهری اهمیت چندانی ندارد و زیبایی حقیقی از درون ریشه می گیرد و وقتتان را بیشتر صرف رسیدگی به درونتان کنید. چشم ها دریچه روح هستند و یک لبخند صمیمانه شما را از همیشه زیباتر می کند. نیازی نیست برای جلب توجه شخصی که دوست دارید خودتان را به آب و آتش بزنید، او شما را به خاطر ظاهرتان نمی خواهد، پس خود واقعیتان باشید.

 

 

 

☣️♍️ زاده سپتامبر ( متولدین روز های 10 شهریور تا 8 مهر ) ♎️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : چَلیپا ( mimosa )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:08 صبح ، 22:07 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز با تمام توانتان تلاش کرده و کارهای نیمه تمامتان را به سرانجام برسانید، زیرا فردا حتی اگر مجبور نباشید هم خودتان دلتان می خواهد که کار تازه ای را شروع کنید. برای این که کارهایتان را تمام کنید حتی اگر احساس بی حوصلگی و کسالت بکنید هم باید تمام توانتان را جمع کرده و صبوری به خرج دهید. مطمئن باشید که سرسختی شما و به کار گرفتن اراده و پشتکار نتایج خوبی برایتان خواهد داشت. انرژی و اراده از پس هر مانعی برخواهند آمد. قبل از این که رابطه عاطفی جدیدی را آغاز کنید باید پرونده های مربوط به گذشته را برای همیشه ببندید. شما باید هیچ مسئله ای را در رابطه با روابط گذشته خود حل نشده باقی نگذارید.

 

 

☣️♎️ زاده اکتبر ( متولدین روز های 9 مهر تا 9 آبان ) ♏️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 77 تا 83%
🌠 ستاره اقبال : فُم‌الحوت ( Piscis Austrini )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 78 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 4:56 صبح ، 22:43 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : هر اتفاقی هم که بیفتد دوستان واقعیتان در کنارتان خواهند بود و اگر نیاز به یاری داشته باشید با شتاب برای کمک به شما به سویتان خواهند آمد. خوشبختانه شما در حال حاضر در شرایط خیلی سختی نیستید و به کمک آنها نیازی ندارید، ولی همین که بدانید از لحاظ عاطفی مورد حمایت آنها قرار دارید و می دانید در صورت نیاز می توانید به آنها تکیه کنید حس بسیار خوبی به شما خواهد بخشید. امروز برای دوستانتان وقت بگذارید، به دیدنشان بروید و یا آنها را به خانه خود دعوت کنید و برای داشتنشان سپاسگزار باشید. اگر در رابطه عاطفیتان مشکلی وجود دارد نیز می توانید روی کمک دوستانتان حساب کنید؛ با آنها حرف بزنید و از آنها راهنمایی گرفته ولی در نهایت خودتان تصمیم گیری کنید.

 

 

 

☣️♏️ زاده نوامبر ( متولدین روز های 10 آبان تا 9 آذر ) ♐️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 79 تا 84%
🌠 ستاره اقبال : سَرپسین ( Pollux )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:27 صبح ، 22:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز حتی اگر برای جلب توجه دیگران هیچ تلاشی نکنید هم همه چشم ها به دنبال شما و کارهایتان خواهند بود. حس وظیفه شناسی شما، روح بخشنده تان و اراده ای که در به پایان رساندن کارها دارید شما را از سایر هم رده هایتان متمایز می کند و باعث می شود همه روی شما حساب کنند. امروز چنانچه اهداف دراز مدت خود را در نظر داشته باشید از پس همه کارهایتان بر خواهید آمد. کافی است با تمام وجود تلاش کنید تا زحماتتان به مرور زمان به نتیجه برسند. چه دیگران حواسشان به شما باشد و چه نباشد باید تلاش کنید که بهترین کار ممکن را ارائه کنید. تلاش های شما از چشم عشقتان مخفی نمانده اند و او شما را ستایش می کند.

 

 

☣️♐️ زاده دسامبر ( متولدین روز های 10 آذر تا 10 دی )♑️☣️

🔋 سطح انرژی : با میانگین 78 تا 82%
🌠 ستاره اقبال : قَلب‌العَقرَب ( Antares )
💌 سطح کالبد عاطفی (متغیر) : 79 از 100
🧘 تایم طلایی دریافت انرژی : 5:38 صبح ، 21:42 شب
🔭 مشاهدات طالع ( کدخوانی + نجوم ) : امروز ممکن است اتفاقی بیفتد که میل شما به پیشرفت در زمینه تحصیلات و فراگیری مهارت های جدید را افزایش داده و شما را در مسیر درست برای رسیدن به این اهداف قرار دهد. شما خواهید توانست فراگیری یک هنر جدید، یا آموزش تکنولوژی روز و یا تحقیق در مورد پیشرفت های علمی را آغاز کنید. امروز به سفر کردن به یک نقطه دور دست فکر می کنید، ولی در حال حاضر امکان رفتن به این سفر را ندارید. بد نیست این سفر را در ذهنتان تصور کنید و درمورد کشور یا محلی که دوست دارید روزی ببینید تحقیق کرده و اطلاعات کسب کنید. حتی عشقتان را نیز در این سفر خیالی با خود همراه کنید و با هم برای این سفر برنامه ریزی کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد