طالع مِری تی تِسْ برای نام های با حرف دوم “ل،ق،ش،ت،ع،و”

طالع بینی مصری مری تی تس: عادتى كه كنارش گذاشته بوديد شرايطى پيش مى آيد كه برايتان تكرار شود ، مراقب باشيد زيرا اگر مجدداً تن به اين عادت دهيد مجدداً عقب گرد خواهيد داشت و انرژى و فكر خود را به راحتى سوخت مى دهيد .افرادى كه قصد خريد وسيله و يا زمينى را داريد اين ماه مسيرش برايتان هموار است و برايتان خير و بركت به همراه خواهد داشت ، اگر تصميم خود را قطعى گرفته ايد ، ديگر مشورت و صبر كردن را كنار بگذاريد اين كار را بكنيد.شخصى در طالع اين ماه شما ديده مى شود كه قصد دارد توجه شما را به خودش جلب كند ، اينكه نيت اين فرد چيست بماند براى زمانى كه به او اجازه نزديك شدن به خودتان را داديد .

 اين موضوع را فراموش نكنيد ، گاهى حضور برخى آدم ها در زندگى مانند آب روى آتش است و افرادى هستند كه بتوانند آرامش از دست رفته اى كه مدت هاست به دنبالش ميگرديم را با حضور و انرژى شان مجدداً به ما بازگردانند ، شايد اين شخص هم اين چنين ويژگى هايى را دارا باشد اگر تنها هستيد و منتظر فردى براى شروع هستيد ، اين آدم حرف هاى جالبى براى گفتن خواهد داشت . موضوعى مبهم براى شما وجود دارد كه گويى آن را درست نفهميده ايد و يا جواب قانع كننده اى براى آن پيدا نكرده ايد ، مرى تيتس به شما اطمينان مى دهد ، زمانش كه برسد شفافيت جاى ابهام را مى گيرد ، تلاش خود را براى يافتن جوابى كه آرامتان مى كند بكنيد ، اما فراموش نكنيد ماهيت اصلى آن را تا زمانى كه وقتش برسد نخواهيد يافت.درخشش و حس اينكه مجدداً متولد شده باشيد در اين ماه برايتان ممكن مى شود ، شايد يك نوشته يك حرف و يك اتفاق اين حس را به وجود بياورد اما مهم اين است كه شما را از مسير ثابتى كه در آن قرار گرفته بوديد خارج مى كند و درست سر جاى خودتان قرار مى دهد ، از عمل كردن و ايده پردازى در اين ماه نترسيد ، براى فكرتان محدوديت نسازيد و آزادانه به هر چيز كه مى خواهيد فكر كنيد ، اين ها عامل جرقه اى مهم در درون شما مى شود تا بتوانيد كارى را انجام دهيد كه از آن سود قابل توجهى به دست بياوريد.

خانم هاى اين طالع در اين ماه در بخش احساسات پر رنگ خواهيد بود ، مدت هاست فشارى بر روى دوش شماست كه احتمال زياد در اين ماه وقتش رسيده تا به حالت انفجار در بيايد ، از ابراز احساسات خود ترسى نداشته باشيد اين طغيان براى شما خوب است ، شما يك انسان مهربان با قلبى مملو از خيرخواهى هستيد، نبايد فشار ها از احساسات شما سنگ بسازند ، شايد با كوچكترين حرفى يا رفتارى لبريز شويد ، پس براى خودتان علامت سوالى در ذهن ايجاد نكنيد ، شما به اين انفجار مدت هاست نياز داريد و بعد از آن به آرامش خوبى خواهيد رسيد.

مراسمى در پيش است كه به شادى است ، در اين مراسم حضور خواهيد داشت.شخصى مدام نا اميدى را زير گوش شما زمزمه مى كند ، شايد شما را مورد خطاب قرار ندهد اما ديدگاهش نسبت به زندگى و شرايطى كه دارد سرد و بى انگيزه است ، نشست و برخاست شما با اين فرد اثرات بدى را به طور ناخودآگاه در ضمير ذهنى شما ثبت مى كند ، موظف هم نيستيد كه به اينگونه افراد سبك زندگى خوب را آموزش بدهيد زيرا بيشتر انرژى خود را اتلاف مى كنيد ، شما بابد كارهايى را انجام دهيد كه در زندگى تان ، عقل و قلبتان يكصدا آن ها را مى خواهند.

گِبْ ( الهه وفور نعمت ) و باستِتْ (الهه شانس ) هر دو در يك خط قرار گرفته اند و در آسمان طالع شما حضور اين دو الهه در يك راستا به معنى اين است كه چيزهايى كه تا كنون فكر كردن به آنها براى تان دور از دسترس بوده ، به زودى برايتان به واقعيت هاى روزمره زندگى شما تبديل مى شوند ، شانس و نعمت و فراوانى به ندرت همزمان باهم پديد مى آيد پس تا مى توانيد در اين ماه متمركز و مثبت انديشانه پيش برويد.يك پرونده باز از گذشته براى تان وجود دارد كه گاه گدارى نمايان مى شود و مجدداً از خاطرتان محو مى شود و اين موضوع شما را براى مدتى به ياد گذشته و فكر به اين كار ناتمام مى اندازد ، اين موضوع بستگى به شرايط شما دارد ، اگر هنوز فرصت داريد كه اين كار ناتمام را انجام دهيد كه فَبها اگر هم شرايطى نداريد پس بى خيالش شويد و قيدش را بزنيد زيرا كه بازهم اين اتفاق مى افتد و نبايد وقت خود را درگير اين موضوع كنيد.فضاى عشق براى افرادى كه در رابطه عاطفى هستند در اين ماه نيازمند مراقبت توأم با درك دو طرفه مى باشد ، اينكه صرفاً رابطه شما با شريك زندگى خود از شرايط آرامى برخوردار است دليل بر اين نيست كه خاطر شما آسوده باشد ، مسائلى هستند كه مطرح نشده اند ، اين شايد از جانب شما باشد و براى اينكه به اين حرف هاى ناگفته در رابطه پى ببريد ، با مراقبت در كلام مى توانيد فضاى اطمينان را به شريك خود بدهيد يا از او بخواهيد كه اين فضا را به شما بدهد تا بتوانيد در يك تعامل دو طرفه و درك خوب انتقاد هاى يكديگر را شنوا باشيد و بپذيريد ، عشق و دوست داشتن بين شما برقرار است و خيلى بهتر هم مى شود.

طلسم کائناتی رفع گره های سخت زندگی (کلیک کنید)

اگر متولد مسرا (اسفند)، بارام هات(مهر) یا اَمشیر (شهریور) هستيد ،یک موفقیت بزرگ دارید که با این موفقیت به سربلندی میرسید. در چند بن‌بست فکری قرار دارید و فکر و خیالتان زیاد است و به دنبال یک راه چاره برای کاری هستید ولی فعلا در اين حالت قرار دارید و فکر و خیال شما زیاد است و شبها بی خوابی داريد ، زياد طول نخواهد كشيد و از اين شرايط بيرون خواهيد آمد. عیادت یک فرد مریض می‌روید که آقاست و از دیدن شما خوشحال میشود. چند تا جروبحث بر سر موضوعى كه برايتان مهم است در این ماه دارید که سر اين اهميتى كه داريد خیلی عصبانی میشوید و شاید دست به کاری از روی عصبانیت میزنید که پشیمان میشوید پس مراقب رفتار و کارهایتان باشيد كه زياده روى نكنيد. چند تا پول به دست شما میرسد ولی زود هم از دست شما مى رود اما به خير و خوشى خرج مى شود. یک مسیر اداری یا قانونی دارید که استرس این کار قانونی یا مسیر اداری را دارید و این کار قانونی به خیر و خوبى به اتمام میرسد و از این بابت شادی دارید.

 

اگر متولد هنت هاوج (دی) ، بارامودا (آبان) یا فائوفی (اردیبهشت) هستيد ،اگر شاغل هستید و یا شغل اداری و قانونی دارید در این شغل صاحب یک مقام میشوید و یک پست و مقام را به دست می‌آورید و پست جدید میگیرید و حقوقتان بالا میرود و ارتقاء شغلی دارید . افرادی که کار دولتى دارند از یک تماس تلفن که شماره یک دارد یک خبر خوب دارید که خيالتان از بابت موضوعى كه به شرايط شما مرتبط است راحت میشود. برخى از متولدين زودرنج و حساس هستید ولی چیزی در دلتان نیست و خوش‌قلب و مهربان هستید. يك درد از ناحيه دهان كه مرتبط با دندان تان مى شود داريد كه بايد به دكتر مراجعه كنيد. سفری در پيش دارید که حتی برای تفریح یا کار باشد این سفر پر خاطره است و به شما خوش میگذرد. برخى افراد آشفته و کلافه هستید و گاه گاه در بعضی از روزهای این ماه یک بغض و گریه دارید. اگر قصد کار ساختمانی دارید یا میخواهید کار ساخت و ساز انجام بدهید فعلا دست نگهدارید و زود تصمیم نگیرید.

 

 

اگر متولد هاتور (خرداد)، هفیفی(بهمن)، یا طوبه(مرداد) هستيد ،برخى متولدين یک تهمت به شما زده میشود که از این تهمت دلتان می‌شکند و فقط این فرد را به خداوند واگذار کنید پایش را میخورد. اگر پسر یا دختر مجرد دارید ازدواج دارد و در شرایط و موقعیت ازدواج قرار میگیرد و این ازدواج سر میگیرد به شرطی که خودتان جواب مثبت بدهید. از رازی باخبر میشوید که خيلى متعجب ‌مى شويد و برای چند روز بابت این راز هیجان‌زده میشوید. اگر پشت ماشین  می‌نشینید احتياط كنيد تا خطرى مالى شما را تهديد نكند. ماه پر از روزی و مال دارید و پولهای زیادی به دست شما میرسد ولی در دخل و خرج‌تان دقت داشته باشید چون زیاد ولخرجی میکنید و به چه کنم چه کنم مالی می‌افتید. روزهای ١٨ و ١٩ این ماه روزهای خوبی برای برخى از متولدین این سه ماه است.

فرمول کائناتی جذب عشق و محبت (کلیک کنید)

 

اگر متولد تخ (فروردین) ، بشنس (آذر) یا کاهرکا (تیر) هستید ،در روزهاى آينده به یک مجلس نذری دعوت میشوید اگر دلتان شکسته حاجت بخواهید حاجت روا میشوید و به شما نظر میشود. زنگ‌های شادی برای شما به صدا در می‌آید. پشت سرتان حرف زیاد است و این حرفها به گوشتان میرسد و اعصابتان خرد میشود. اگر خانم هستید یک فرد جوان وارد زندگی شما میشود که کم کم و ناخواسته به این فرد وابسته میشوید و علاقمند میشوید. اگر رضا نام هستید یک شادی دارید که از این خوشحالی در چشم و نظر می‌افتید مراقب باشید و صدقه بدهید تا از چشم نظر دور شوید. یک خرید ملک دارید و یک ساختمان در بلندی معامله میکنید که در این خرید یک فرد مقام‌دار شما را حمایت میکند و خاص شماست چه فکری و چه کاری و چه مالی در حمایت این فرد قرار میگیرید.برخى از متولدين هديه اى دريافت خواهند كرد و از بابت آن خوشحال خواهند بود.ا

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این طالع بینی داشتید

میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد