فال ماهانه مهر ماه 1399- متولدین آبان

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان: جدیدا یک ضربه روحی یا داشتید یا دارید که اگر هنوز دارید جای این ضربه را چیزی پر نکرده است و گاه گاه به خاطر این آسیب روحی گریه می کنید. یک مریض یا در حال حاضر دارید یا فردی مریض می شود و شما درگیر این فرد مریض می شوید و این فرد به شما نزدیک است. دنبال یک راه حل برای یک مشکل هستید که به زودی این راه حل را پیدا می کنید.
اگر با فردی قهر یا کدورت دارید آشتی می کنید و ارتباط بین شما دوباره برقرار می شود یا این رابطه یک رابطه جدید است. چندتا خبر باعث هیجان و تعجب شما می شود که این هیجانات به خاطر شادی است نه به خاطر ناراحتی.

روی احساس عشقی فردی دچار تردید شده اید و به این علاقه شک کرده اید ولی این شک بی مورد است و این عشق و علاقه هست فقط این فرد بروز نمی دهد شاید از عکس العمل این فرد متوجه شوید. اگر آقا هستید خانواده دوست هستید و همسر و زندگی تان با خانواده را دوست دارید و جلوی این افراد مطیع هستید.دلتنگ یک سری آدم هستید این افراد یا از دوستان شما هستند یا از نزدیکان شما هستند.

از یک فردی که متولد مهر ماه است تماس تلفنی دارید که از این تماس خبری مهم دریافت می کنید. یک جای تفریحی در این ایام می روید که دلتان باز می شود و یک کم از لحاظ روحی تقویت می شوید. روزهای ۸ تا ۱۰مهرماه روزهای خوبی برای شماست و این سه روز شاد هستید یا شاد می شوید.

تا 74 روز آینده یک اتفاق جدید در زندگی شما رخ می دهد شاید کاری شاید مالی شاید احساسی ولی هر چه هست خیر است و این اتفاق آینده شما را تضمین می کند و باعث سربلندی می شود.اگر قصد ادامه تحصیل دارید یا در حال تحصیل هستید در این هدف شما موفق هستید یا موفق می شوید. معامله گوشی دارید یک گوشی یا می خرید یا می فروشید و در این خرید و فروش سود می کنید. 

فردی از راه دور به دیدن شما می آید که از دیدن این فرد خیلی شاد می شوید و سوغات از این فرد دریافت می کنید. شاغلین در این روزها در آمد خوبی دارند و پولهای زیادی در این ایام به دست شما می رسد و کارتان و در آمدتان از کندی بیرون می آید. دلشوره و استرس یک کار ملکی را دارید که در این کار ملکی موفقیت دارید ولی چند تا حرص و جوش و جر و بحث در رابطه با این کار ملکی دارید. یک سری از افراد این ماه بارداری دارند و باردار می شوند که قدم این نوزاد مبارک است فقط با مشکلات زیادی این فرزند را به دنیا می آورید. باید مراقب سلامتی تان باشید و این شرایط را با آرامش پشت سر بگذارید. مجردها یک دوری از عشقشان دارند که این دروی باعث عذاب روحی شما می شود ولی سعی کنید در این دوری تحمل تان را بالا ببرید. سردردهای شدید دارید که از فکر و خیال زیاد است. اگر زیر ۳۷ سال هستید ۳۷ سالگی خوبی دارید اگر پولی با خودتان جابجا می کنید در این جابجایی خطر دارید مراقب باشید شاید این پول دزدی باشد به هر حال حواستان به این جابجایی باشد و مراقب باشید. موتور سوارها یک هزینه و یک ضرر و زیان دارند شاید خدای نکرده یک تصادف باشد به هر حال صدقه بدهید تا این ضرر و زیان دفع شود

شما فالوده ای عزیز اگر ابهامی در مورد این فال داشتید، میتوانید از طریق آیدی زیر با ما در ارتباط باشید.

Faaloodehadmin

طالع بینی ماهانه متولدین ماه آبان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد