فال PMC جدید این هفته – [ از 1 تا 7 مهر 1402 ]

 

فروردین : ‌‌ اگر دوست دارید در زندگی خصوصی تان موفق باشید، بهتر است با افرادی ارتباط داشته باشید که علاقمندی های مشترک با آنها دارید. وقتتان را بیهوده با هر کسی تلف نکنید. هر کسی ارزش نشست و برخاست ندارد. با انرژی مثبت بهترین ها را جذب کنید. با اتفاقی غیرمنتظره روبرو خواهید شد. به استقبال این فرصت بروید که پیروزی از آن شما خواهد بود.

.

اردیبهشت :در مورد نیت مالیتان صبر پیشه کرده و کمی بیشتر تلاش کنید. چشمتان را باز کنید. امکاناتی که در اختیار شما قرار دارد که بوسیله آن می توانید کامیابی را تجربه کنید. با توجه به روحیه ای که دارید، بهتر است در شاخه ای هنری توانایی های خود را افزایش دهید. یک موقعیت کاری در این هفته شما را به فکر وا می دارد.
.

خـرداد : ‌‌‏بهترین زمانست که وقت خود را با دوستانتان سپری کنید. هم حال و هوایی عوض می کنید و هم با افرادی آشنا می شوید که از نظر شایسته هستند. از آینده نترسید. اتفاقات خوشایندی را تجربه خواهید کرد. فریب زبان بازی و دو رویی شخصی را نخورید و با دوستان و همراهان خود رو راست باشید. نهایتا آنطور عمل کنید که وجدان خودتان راضی باشد.
.

تـیـر : شخصی قولی برای انجام کاری به شما می دهد که بهتر است روی آن زیاد حساب نکنید و خودتان دست به کار شوید. سعی کنید کمی استراحت کنید تا بتوانید به خوبی روی کارها تمرکز داشته باشید. شما تا جایی که می شده وقتتان را صرف حرف زدن و نصیحت شخصی که برایتان مهم است کرده اید. از حالا به بعد پافشاری نکنید. شما نمی توانید کسی را به زور خوشبخت کنید.

 .

مـرداد:  از کسب علم غافل نشوید. شما قرار بوده یادگیری چیزی جدید را شروع کنید که دائم به دلایلی به تأخیر افتاده، اکنون شما آمادگی آن را دارید که در مورد آینده خود فکر و برنامه ریزی کنید. ضمنا توان درست دیدن مسایل و تصمیم گیری های مناسب را هم دارید. از امروز شروع کنید. شما به اندازه کافی وقت تلف کرده اید.
.

شهریور : ‌  ‏جواب سوالی که اینقدر در موردش کنجکاو هستید را خواهید شنید، به شرط آنکه سوالتان را درست و واضح بیان کنید. در مورد مشکلات احساسی خود با او حرف بزنید. منطق شما بیش از هر زمانی راهگشای شماست. در حال حاضر وضعیت مالی تان ثباتی ندارد. باید به خودتان فرصت بدهید تا از طریق سرمایه گذاری، وضعیت مالیتان دوباره سر و سامان بگیرد.

.

مـهـر :  سر تصمیمی که گرفته و حرفی که زده اید بایستید. شخصی با حرفی آتش به جانتان می زند ضعف نشان ندهید و موضوع را حتی در خلوتتان هم دیگر مرور نکنید. شما نمی توانید زمان را به عقب برگردانید، اما می توانید مراقب حالتان باشید و آن را خراب نکنید. آنچه اتفاق افتاده چیزی از ارزشهای شما کم نمی کند.

.

آبـان :  ‌‏حالا شما شهامتی که برای ایجاد تغییر در زندگی خود نیاز داشته اید را پیدا کرده اید. بهترین کار این است که برای انجام آن با دیگران وارد مذاکره شوید و نظرات همه آنها را بررسی کنید تا بتواند بهترین راه را برگزینید. حتی اگر این راه آنچه شما از ابتدا انتخاب کرده اید نباشد. با دوستان خود بییشتر از هر زمانی در ارتباط باشید.

.

آذر :  ‌‏دروغگو را از اطراف خود دور کنید وگرنه وقتی به خودتان می آیید که متوجه می شوید پا به پای او دروغ می گویید. احتمال موفقیت در رسیدن به نیتی که مدتهاست به فکر آن بوده اید افزایش می یابد. از جمله ای که می شنوید نهایت استفاده را ببرید و از کمک دیگران غافل نشوید. به زیردستان خود منفعت برسانید، تا این هفته روزی شما پربرکت تر باشد.

.

دی : ‎ ‌تنبلی را از خودتان دور کنید و دائم از دیگران توقع نداشته باشید. شما فرد باهوشی هستید و سریع همه چیز را یاد می گیرید. از این خصوصیت ذاتی استفاده کنید و برای یادگرفتن چیزی تازه در زندگیتان تلاش کنید. در رابطه عاطفیتان با مشکلاتی روبرو هستید. شما باید دقیقا بدانید این مشکلات چه هستند. با خودتان صادق باشید.

.

بهمن :  در محیط کاری با مشکلاتی دست به گریبان هستید. این اولین بار نیست که این مشکلات پیش می آید. شاید بهتر باشد برای یکبار تصمیم بگیرید تا از شر این مسئله برای همیشه راحت شوید. اگر افکار مزاحم را از خود دور کنید، بهترین نتیجه را خواهید گرفت. خبر خوشی به شما می رسد که شروع یک ماجراجویی جدید است. خودتان را برای تجربیات تازه آماده کنید.

.

اسفند : ‏از بی وفایی یکی از نزدیکان خود گله مندید، اگرچه حق با شماست ، اما جای گله ندارد. هر کس گرفتاری های خاص خودش را دارد. در انتظار کسی هستید که مدتها از او دور بوده اید. شما ذهنی باز و پذیرش بالایی دارید. همین آمادگی باعث می شود تا برای بحث با دیگران در حوزه های مختلف حضور ذهن داشته باشید. توانایی های خودتان را نشان خواهید داد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد