فال PMC جدید این هفته – [ از 18 تا 24 شهریور ]

فروردین : ‌‌این روزها سرعت اتفاقات و اخبار در زندگی تان بسیار بالاست و نگرانید تا اوضاع از کنترل تان خارج شود . یک بیماری یا مشکل جسمی کوچک با مراجعه به دکتر بر طرف می شود . محبت یک دوست را با تشکر و هدیه ای کوچک جبران می کنید .

.

اردیبهشت :این روزها شما به شدت دلتنگ عزیزی هستید که برای ملاقاتش فعلا جز صبر هیچ کاری از دست تان بر نمی آید . انجام یک کار مهم کمتر از توقع تان زمان خواهد گرفت و به سرعت و با موفقیت انجام می شود . حواستان به بزرگترهای خانواده باشد .

خـرداد :بحث و مذاکره با داد و فریاد و مشاجره فرق دارد ، هر چه قدر هم حق با شما باشد و دیگران عصبانی تان کرده باشند سعی کنید بر رفتار و کلامتان کنترل داشته باشید ؛ مبادا پرده ای برای همیشه دریده شود . از پس کار بزرگی بر می آیید که خودتان باورتان نمی شود .

تـیـر :دیدن صحنه ای چشمتان را به روی واقعیتی باز می کند که از آن دائم فراری هستید . شخصی در محیط کار و تحصیل کاملا بر خلاف توقعتان رفتار و عمل می کند . چیزی را خواهید فروخت و مبلغش را خرج کار دیگری خواهید کرد . قاصد یک خبر خوب می شوید .

مـرداد: شخصی با رفتارش بدون آنکه متوجه باشد درس مهمی به شما می دهد , این درس را تمرین می کنید تا از یادتان نرود . در محیط کار یا تحصیل تان تغییراتی ایجاد خواهد شد . موقعیتی برایتان پیش می آید که اگر به موقع از آن استفاده کنید سود خوبی نصیبتان خواهد شد .

شهریور : به حرف های شخصی که فقط حرف می زند و خودش عملی انجام نمی دهد اهمیت ندهید . در ترافیک های طولانی به جای حرص خوردن دایم که جز خستگی مفرط برایتان سودی ندارد به پادکست و کتاب صوتی گوش کنید تا دانشتان را بالا ببرید .

مـهـر : دنیا متعلق به کسانی است که اطلاعات و دانش بالاتری دارند . در رابطه عاطفی تان بهتر است میانه رو باشید و کمی عقب بنشینید . این روزها طرف مقابل تان کم کم فراموش کرده که حضور شما در زندگی اش چقدر مهم و مثبت است . یک دوست برایتان کاری انجام می دهد که بسیار خوشحالتان می کند .

آبـان : رفتن به جایی و حضور در جمعی خاطرات خوش گذشته را در ذهن تان زنده می کند . بی صبرانه این روزها منتظر یک تماسی تلفنی هستید ؛ این انتظار صبر ولی در نهایت وصال دارد ؛ کمی بیشتر صبور باشید تا این روزها بگذرد . شما توانایی بالایی دارید

آذر : ‏‌‏‌‏خود کرده را تدبیر نیست ؛ برای اتفاقی که افتاده و کاری که از دست تان بر نمی آید بیش از این خودتان را سرزنش نکنید . در یک موضوع کاری یا خانوادگی یا تحصیلی حواستان باشد نسخه ای که خودتان به آن عمل نمی کنید برای دیگران نپیچید .

دی : ‎ ‌از یک شخص مهم در زندگی تان دلخور هستید ؛ به جای دوری از او دعوت کنید و دوستانه حرف بزنید ؛ بخش بزرگی از دلخوری تان سو تفاهمی دو طرفه است که با صحبت کردن بر طرف می شود . با گفتن جمله های منفی با خودتان دشمنی نکنید و جلوی پیشرفت تان را نگیرید

بهمن : برای جواب دادن به یک پیشنهاد بیشتر از این دست دست نکنید . جواب را بدهید و دست به کار بشوید . برای تصمیم گیری در یک مسئله مهم خانوادگی بهتر است تا از تمامی جوانب مسئله با خبر باشید . برای انجام یک کار خیر مجبور به فروش یک چیز مهم می شوید

اسفند : ‌اگر یک طرفه به قاضی بروید راضی بر می گردید اما کمکی به حل مشکلتان نمی کند . این روزها از لحاظ کاری سرتان بسیار شلوغ است و هر لحظه نگرانید تا رشته کار از دست تان در نرود بهتر است تا می توانید برنامه ریزی داشته باشید و از تفریحات کم کنید . حرفی غیر مستقیم به گوش تان می رسد که دلخور می شوید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد