فال پی ام سی – از 18 تا 24 دی 1400

فال PMC :
فال هفتگی پی ام سی مورخ 18 تا 24 دی 1400 منتشر شد

تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای کرونایی از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : ‌‏‌‏روز به روز قدرت خلاقیت شما بیشتر می شود به خودتان شک نکنید اما برای رسیدن به نیتی که در سر دارید باید قدم ها بپیمایید . نگذارید میل به پیشرفت و شهرت شما را از راه اصلی که می روید دور کند زیرا راهی که در آن هستید شما را به موفقیت می رساند . دیدار عاطفی مهمی در پیش خواهید داشت. عشق برایتان مهمترین چیز در زندگیتان می شود از آن واهمه نداشته باشید .

 

 

اردیبهشت : شخصی خوش گذران سر راهتان قرار می گیرد. چشمهایتان را باز کنید و خود را آلوده او نسازید. هیچ چیز تا زمانی که شما اجازه ندهید ترسناک نیست. سوالی از شما می شود، طفره نروید و جواب مشخصی بدهید تا شک و شبهه ها برطرف شود. خودتان را بی دلیل درگیر بازی ای که قواعدش را بلد نیستید نکنید.

 

 

خـرداد :شما بیشتر تمایل دارید تا به کسی دیگر اتکا کنید و به معنای درست از برخی اتفاقات دل نبریده اید . بهتر است حداقل تغییراتی را برای کامل تر شدن بر سر این موضوع انجام بدهید . معامله ای لحظه آخری برایتان رقم می خورد و ورق به نفعتان بر می گردد که خودتان باور نمی کنید . گذشته شخصی برای شما آشکار می شود. امین بمانید و حرمت را نگهدارید. عمر یک جریان منفی در زندگی تان پایان یافته است .

 

 

تـیـر : ‌‌‏‏موسیقی برای تغییر روحیه و حالتان بسیار خوب است. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است. فقط به خاطر حرف دیگران عجول و شتابزده تصمیم نگیرید. نه تنها برازنده شما نیست، بلکه شما را به بازی خطرناکی می کشد که نهایتا منجر به از دست رفتن دارایی تان می شود. وارد بحثی شده اید که اتفاقا برای شما پایان خوشی دارد. از طرف یک خانم جوان خوشحالی دارید.

 

 

مـرداد: ‏با شخصی بحثی طولانی خواهید داشت سعی کنید تا حد امکان او را قانع و همراه کنید وگرنه تلاش هایتان به هدر می رود. در مورد مسئله ای اگر جواب شما منفی است این نه را همین امروز بگویید هم خودتان و هم دیگران را از بلاتکلیفی در بیاورید. یک لحظه و اتفاق خاص و مهم را تجربه می کنید که برایتان بسیار کارساز خواهد بود .

 

 

شهریور : ‌ ‌برخی افراد تا مدت کوتاهی دیگر ‌‏جا به جایی مکانی خواهید داشت از حالا به فکر این موضوع باشید و اطمینان داشته باشید که به جای خوبی خواهید رفت . ازدواجی در خانواده پیش می آید . در مورد مسئله ای سعی کنید فرد مورد علاقه تان را کلافه نکنید . دست از حساسیت بردارید تا او هم بتواند راحت تر با شما برخورد کند. برای رسیدن به نیتی که در ذهن دارید فعلا باید دست نگه دارید.

 

 

 

مـهـر : فردی نزدیک به خود را با یک لغزش از کوه اعتماد پرتاب نکنید. یادتان باشد شما هم گاهی ناخواسته در حق دیگران اشتباهاتی کرده اید هرقدر کمتر سخت بگیرید دنیا هم به شما کمتر خرده می گیرد. اگر قصد خرید هر چه را دارید آن را همین ابتدای هفته انجام بدهید برایتان آمد خوبی دارد . برای جواب دادن به شخصی بهتر است عجله نکنید هنوز حرف هایی است که شما لازم است آن ها را بشنوید.

 

 

آبـان : ‏دیگران تمایل دارند در انجام کارهایی که می کنید سهمی داشته باشند می توانید از ایده های آنها برای بهتر شدن کار کمک بگیرید. شما در کار گروهی فرد موفق تری هستید و درصد تصاحب هدف هایتان بیشتر است.اگر قصد سرمایه گذاری دارید حالا فرصت مناسبی است آنچه را که نیاز دارید به کار بگیرید و امیدوار باشید . اتفاقی یا حرفی پیش آمده که بیهوده ذهنتان را درگیر کرده است ، شما اگر شک داشته باشید کارها درست پیش نمی رود.

 

 

آذر : ‏‌‏‌‏این روزها در برابر یک معمای غیر قابل حل گیر کرده اید بهتر است اندکی از موضوع فاصله بگیرید بدین ترتیب واقعیت ها را بهتر می بینید. طبیعت در راه رسیدن به حقیقت می تواند یاری تان بکند. گاهی در طبیعت قدم بزنید و وقت خود را با گیاهان بگذرانید. به جای نگرانی خلاق باشید و به راه های نرفته فکر کنید.یک فرد لجباز در زندگی تان دارید که خیلی روی شما و انرژی تان تاثیرات ناخوشایندی دارد .

 

دی : ‌‏‌‏در رفتارتان اندازه نگه دارید و انقدر لطف و محبت زیاد نکنید تا در برابر خودتان ایستادگی کنند . برخی افراد مدتی است قصد تغییر شغلی را دارید حالا بهترین زمان فرا رسیده است بهتر است از حرف و تردید کم کنید و به عمل بیافزایید . فرد بزرگتری از خودتان نسبت به عواطف و تصمیمات شما بی احترامی های متعددی کرده ، در مقابلش کوتاه نیایید . یک سهم به شما بر می گردد .

 

 

بهمن : ‏کمی راه و روش خود را تغییر بدهید تا دیگران هم بتوانند شما را بهتر و بیشتر و درک کنند در غیر این صورت باید برای خاص بودنتان سختی و تنهایی هم بکشید. فرد با تجربه ای برای کاری مهم دست گیر و همراه شما خواهد شد. منتظر مهمانی خوبی باشید که تا چند وقت دیگر به آن قدم می گذارید . گاهی فکر هایی به سرتان می زند ولی خوب است بدانید که وقت خود را صرف برخی افکار غیر عملی نکنید و واقع بین باشید تا اوضاع درست پیش برود

 

 

اسفند : ‌برای راهی خیلی در تلاش هستید و از این راه برایتان تا چند وقت دیگر خبرهای خوبی به گوش خواهد رسید . راجب حرفی که به شما زده می شود که به جای ناراحتی درباره آن بیشتر فکر کنید بهتر است . برخی افراد که در حال انجام معامله ای هستند برای قرارداد خود خیلی دقت کنید . پا سوز فردی شده اید که خیلی شما را در زندگی عقب نگه می دارد ، تغییر نظر هرگز برای شما کار اشتباهی نیست .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد