فال پی ام سی – از 23 تا 29 مرداد 1400



فال PMC
:
فال هفتگی پی ام سی مورخ 23 مرداد تا 29 مرداد 1400 منتشر شد


تیم فالوده برای شما دوست و یار همیشگی

آرزوی سلامت را در این روزهای بحرانی کرونا از خداوند متعال خواستار است

 

 

فروردین : در مورد موضوعی که پیش آمده ، اگر صبور باشید و آرامش خود را حفظ کنید ، برایتان اتفاق خوبی می افتد. انتظار نداشته باشید در روزهای پریشانی، دیگران به کمک شما بیایند ، کسی قلب و معرفت شما را ندارد . یک بدهی کوچک دارید. مالی یا احساسی، بهتر است هر چه زودتر آن را بپردازید. بدهی هر چه سنگین تر شود، باز پرداختش برایتان سنگین تر می شود.برای یک خواسته که در دل دارید هزینه ای خواهید داشت. حرفی مهم به گوشتان خواهد رسید و برای این حرف قدم هایی را بر خواهید داشت.

 

 

اردیبهشت : برای انجام کاری فکرتان مشغول است. در این هفته شخصی را ملاقات خواهید کرد و نتیجه این دیدار با آنچه که فرض می کنید، متفاوت خواهد بود . برخی از متولدین مدتیست که دری را بی دلیل برای شخصی بسته اید. در مورد این شخص تجدید نظر کنید. حالا هم شرایط شما و هم شرایط او فرق کرده است. دلتنگ دیدار شخصی هستید که روزگاری با هم بسیار نزدیک بوده اید. اگر برای یک تغییر و یا جا به جایی در حال تلاش هستید ، تا چند روز آینده برایتان رفع می شود.

 

 

خـرداد : طوفانی از اتفاقات را پشت سر گذاشته اید که با خودش خوشی و ناخوشی هایی را برایتان به همراه داشته ، هر چه وارد هفته های پیش رو شوید شرایط تحت کنترل تر خواهد بود. برخی متولدین اگر به آوردن یک حیوان خانگی فکر کرده اید یا میکنید این امر تا دو وعده دیگر مهیا میشود . یک دریافت انرژی خوب خواهید داشت. اگر قصد انجام کاری را دارید باید خیلی با حوصله باشید زیرا موفقیت بزرگ برای شما زمانی ممکن می شود که دست از ادامه دادن نکشید. یک قرارداد تا مدت زمان کوتاه دیگر شکل می گیرد

 

 

تـیـر : شخصی خطا کار را که برای چندمین بار از شما عذرخواهی می کند، از خودتان دور کنید. اگر او را ببخشید، باز پشیمان خواهید شد. در این هفته عملی نیک و خیر خواهانه انجام می دهید. که در قبال آن ۱۰۰ چندان شادی و رضایت خاطر کسب خواهید کرد. این که خودتان می دانید در پی چه چیزی هستید، خیلی خوب هست. نیتی دارید که بسیار هوشمندانه و اقتصادی است. مطمئن باشید در صورت اجرای آن نیت، به هدف خودتان می رسید اما باید برایش مدتی حوصله کنید.

 

 

مـرداد: یک پیام از دوستی قدیمی، لبخند به لب شما می آورد.منتظر شنیدن خبری هستید. برنامه ریزی هایتان را شروع کنید. برای قراردادی و یا امضایی در این رزوها سر به هوا نباشید. اتفاقی در تصمیمات شما رخ داده است. یک نگاه پر تمنا را بی جواب گذاشته اید و خودتان هم تکلیف این شخص را نمیدانید. از گذشته درس بگیرید، اما همه را با یک چوب نرانید. برخی از خانم ها در رابطه با موضوعی عاطفی ، باور کردن دیگران را تمرین کنید زیرا یک رابطه در حال شکل گیری است. علیرغم میلتان و به درخواست شخصی به جایی خواهید رفت

 

 

شهریور : یک اتفاق ساده در کمال ناباوری و توقعتان، شما را غافلگیر و متعجب می سازد. نگران اتفاقات پیش آمده نباشید. هر کسی مسئول کارهای خودش است. یادتان باشد که همه انسان ها، نیازمند لطف همدیگر هستند. از محبت و بخشش او نا امید نشوید. به زودی کارتان رونق می گیرید و گره از کارتان باز می شود. صبر کردن برای خواسته ای شما را کلافه کرده ، حق هم دارید ، برایش زمانی مشخص کنید تا تصمیم تان قطعی شود.

 

 

 

مـهـر : برخی متولدین ، برای یک شخص بیمار خیلی نگران هستید ، انرژی خود را با نگرانی منعکس نکنید . در هفته های آتی یا روزهای پیش رو از مسئله ای مالی رهایی خواهید یافت. بر سر یک تصمیم مردد هستید در این تصمیم از عمر خود بی توجه نباشید. امکان بازگشت زمان نیست. برای برخی خانم ها در مورد مسئله عاطفی، فرصتی به دست می آید. برای اشتباه رفتاری فردی ، بهتر است این بار صبر کنید تا از شما عذرخواهی کنند.

 

 

آبـان : به دیدار فردی عزیز خواهید رفت، می تواند برای عیادت باشد ، این شخص دعاگوی شماست و از دیدن شما آرامش خواهد گرفت. به مراسم دعوت شده ای پاسخ رد بدهید به نفعتان است. برخی آقایان این روزها دشمن خود شده اید مشکلات حل می شوند، نباید از اتفاق های غیر منتظره غافل شوید هیچ چیزی قطعی نیست. برخی متولدین همه فکر می کنند شما آدم خوشحال و بی دغدغه ای هستید، اما از درونتان خبر ندارند. نا امید نشوید. در همیشه بر روی یک پاشنه نمی چرخد.

 

 

آذر : یک رابطه عاطفی برای برخی متولدین دیده می شود ، نسبت به برخی حرف های میان خود خیلی هیجان زده عمل نکنید و صبر کنید تا گذر زمان درستی حرف ها را ثابت کند. برخی خانم ها جواب صبرتان را در مورد موضوعی که تا امروز در موردش اعتراض نکرده اید و حرفی نزده اید، خواهید گرفت. اگر نگران عزیزی هستید که بیمار است ، این نگرانی پوچ می شود و مشکل برطرف خواهد شد. وعده ای که توان عمل کردن به آن را ندارید ، ندهید این باعث توقع یک یا چند شخص از شما شده است. از عزیزی که راه دور دارید ، حرفی دلگرم کننده خواهید شنید.

 

 

دی : دوست و دشمن در حرف هایی که می زنید برای خود نتراشید ، شما نیازی به تایید شدن از سوی کسی ندارید. با خودتان صادق باشید و از حضور در برخی جمع ها منصرف شوید. کسی برای شما قدمی مهم در امری مالی یا کاری بر می دارد . از یک خاطره تلخ در گذشته رنج میبرید ، علت واقعی را که پیدا کنید، درمانش را هم پیدا خواهید کرد. کارتان رونق پیدا خواهد کرد.قصد نو کردن چیزی را دارید و برایش باید کمی صبور باشید.

 

 

بهمن : اتفاقی که نگرانش هستید، نمی افتد. وقتتان را برای کسی هدر ندهید که حتی حاضر نیست به خواسته های شما توجه کند. برای چیزی بیش از اندازه اش اگر ارزش قائل شوید، فقط شما ضرر می کنید. برخی افراد در خصوص شرایطی مهم انتخابی پیش رو دارید که باید تمامی جوانب را در نظر گرفته، بعد پاسخ دهید. فریب وعده های فردی که قصد بر جلب نظر مثبت شما را دارد نخورید . یک سفر کوتاه اما خوب را در پیش خواهید داشت.

 

 

اسفند : اصلا عجله نکنید. در مسیر تازه‌ای که انتخاب کرده‌اید، با درایت گام بردارید. تحولی بزرگ پیش‌روی شماست که چشم انداز و افق روشنی دارد. با آغوش باز پذیرای دوستی باشید. در قبول مسولیت‌های تازه بسیار دقت کنید و بی‌گدار به آب نزنید. یک تغییر به زودی برای شما حاصل خواهد شد و خیلی از این بابت آرامش خواهید داشت. اجازه ندهید رفتارهای یک فرد بی مسئولیت انرژی شما را در این هفته کاهش دهد ، شما بدون حمایت کسی هم یک ذات موفق دارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد