فال هفتگی PMC ( 29 اردیبهشت تا 4 خرداد ۱۴۰۳ )

 

 

 


فروردین : ‌‌ غمخوار آقای زحمتکش و فداکاری هستید . زود تصمیم نگیرید و در قضاوت عجله نکنید. بهتر است کار نیمه کاره ای را که در دست دارید به سرانجام برسانید و بعد بروید به سراغ کار دیگر . مسئله و مشکلات خانوادگی‌تان را وارد محیط کاری خود نکنید . فرد حسودی در جمعی به موقعیت یا ویژگی شما حسادت می کند ؛ نیروهایی احاطه تان کرده که جنبه مثبت دارند اما گاهی حس حسادت دیگران را تحریک میکند . برگ برنده مالی دارید .

اردیبهشت : آغاز یک کار جدید مشابه خرید یک وسیله نو یا سرمایه گذاری تازه برایتان دیده می شود . فکری در سر دارید که به شدت حواستان را مشغول کرده . خبر های خوبی به شما می رسد که زندگی‌تان را متحول می کند و شما را به آرزوی دیرینه‌تان می رساند . میهمانی یا جشنی ترتیب داد می شود از حالا به فکر باشید . برای رقم خوردن اتفاقی خیلی دل دل می کنید . برای یک خانم حائز اهمیت قدم مهمی برمی دارید .

خـرداد : شما بیش از حد از نظر ذهنی فعال هستید و نباید خودتان را مواخذه کنید . آینده روشنی برایتان ترسیم شده به شرط اینکه به مواردی که در آن قدرت بیشتری دارید ورود کنید . برای انجام کاری بهتر است از خودتان بیشتر از دیگران توقع داشته باشید . یک دوست یا همخون از شما تقاضای مهمی خواهد داشت . تا چند روز یا هفته دیگر یکی از خواسته های مهمی که دارید محقق می شود یا به آن جامه عمل می پوشانید .

تـیـر :راه مهاجرتی برای تعدادی از شما در پیش است ؛ اگر خودتان را باور داشته باشید برایتان ترقی و رشد پدیدار می شود . خبر آمدن میهمانی از راه دور یا نوزادی در راه است که هر کدام باشد قدمش خیر و برکت بسیار دارد . شما از نظر روحی بسیار حساس هستید . یک فعالیت تازه در مسیر کاری / مالی برایتان اجرایی می شود . موضوع مهمی مرتبط با خانواده ذهن شما را درگیر می کند .

 

مـرداد:  اگر متاهل هستید رویکرد فکری و احساسی خوبی شامل حال زندگی تان می شود و یک سری اتفاقات شما را از انزوا یا کلافگی فکری خارج می کند . متوجه خبر یا اتفاقی می شوید که برای شما هم نفع زیادی دارد و از ته دل شاد می شوید . فردی با قیاس نادرست نسبت به شما حرفی را عنوان کرده یا می کند که مسبب دلخوری شما می شود . جریانانی سر راهتان قرار خواهد گرفت که برایتان مسبب تغییرات باورنکردنی زیادی می شود .

شهریور : ‌ از توان و استعداد و موقعیتی که در اختیارتان قرار داده شده به بهترین شکل استفاده کنید تا زندگی آرام تری داشته باشید . پول خود را در راهی خرج می کنید که بازدهی مناسب به شما خواهد داد . به خاطر قضاوت های سطحی و عجولانه برخی از افطرافیان خودتان را در تنگنا نیندازید که بیرون آمدن از آنها دشوار خواهد بود . مسئله ای عاطفی برایتان اطمینان خاطر را بیشتر می کند و به یک باور مهم می رسید . تغییرات در راه است .

مـهـر :  محافظه کار هستید ولی در مورد مسائل احساسی تان هر جا به مشکل برخوردید بدون رودربایستی حرفتان را بیان کنید . قدم نو رسیده ای سرشار از خیر و برکت خواهد بود و با تولد خودش شانس و اقبال را نیز با خودش به ارمغان خواهد آورد . مبلغ قابل توجهی به دستتان می رسد که مدت ها برایش منتظر مانده اید . یک سری از باور های اشتباه مسبب رسیدن شما به مقصد نادرست می شود . کارتان در یک سازمان دولتی درست می‌شود .

آبـان : راه قانونی برایتان با دست پر به سر انجام می رسد . یک برگشت و صلح رخ خواهد داد . خریدی پیش رو دارید که نباید در مورد آن بیهوده عجله بخرج دهید ، حتما با چند نفر که در این زمینه آگاهی دارند مشورت کرده تا متوجه نکته ای که لازم است بدانید بشوید . خودتان را برای شرکت در یک جشن آماده کنید ، در این جشن ضمن ملاقات با دوستان قدیمی لحظات شاد و مفرحی برایتان رقم خواهد خورد .

آذر :  ‌یک وسیله خرید می کنید یا تعویض می شود و برایتان یک دوندگی ایجاد می کند . آگاهی شما از مطلبی سکوی پرش شما به سمت موفقیت های آتی می شود . در یک جلسه بدون اینکه توقع داشته باشید فرصت خوبی بدست می آورید تا خواسته تان را بیان کنید ، از این موقعیت به نحو احسن بهره برداری کنید . ملاقات موثر و مثبتی پیش رو دارید که موجب خواهد شد راه های تازه ای برای شما باز شود .

 

دی : ‎ ‌ شاد کردن شخصی در اطرافتان شما را از خودتان راضی می کند . به زودی کار مهمی به عهده تان گذاشته می شود . یک یا چند خرج ولی با دلی راضی خواهید داشت . اگر به دنبال رسیدن به آرامش هستید باید بدانید برای شما آرامش واقعی در پایبندی به عقاید و باورهایتان است . با فردی در اقوام یا دوستان که مدتهاست کدروت دارید دوباره صلح و دیدار دارید . برای مجردین یک تکیه گاه عاطفی در زندگی تان خواهد آمد .

بهمن : نجوای امید در زندگی تان می پیچد . در مورد مسئله ای مالی تلاش های شما کم کم به بار می نشیند و روی خوش زندگی به شما لبخند می زند و یکباره نتیجه کارتان مورد توجه اطرافیان قرار می گیرد . کمک کردن شما به خانه و خانواده موجب محبت و دلگرمی زیادی برای آنها می شود . از یک راه که برای هر کسی نتیجه نمی دهد به دست آورد خیلی خوبی می دهید . شانس و اقبال خوبی به شما و افراد همخون شما روی خواهد آورد .

 

اسفند : ‏‏‏دری مالی که تا کنون روی شما بسته بود اکنون باز می شود . برای انجام کاری مجبور به توضیح دادن خواهید شد . چندی است از کسی دلگیر شده اید و فکر می کنید که او شما را درک نمی کند ، حقیقت چیزی دیگری است . اگر حواستان را جمع کنید خواهید دید دوران غم و غصه به پایان رسیده و کلبه تان گلستان خواهد شد . روزهای خوب در راه است . یوسف گم گشته تان به کنعان باز می آید .

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد