فال هفتگی فالوده – 16 تا 23 اسفند

 

 

فروردین :یک صدای درونی به شما می‌گوید که تصمیمات مهمی را بگیرید که هدفهای شخصیتان را در آینده تحقق ببخشد. اما صدای دیگر شما را تشویق می‌کند در حالیکه وظایف مهم مربوط به آینده‌تان را فراموش کرده‌اید، آزاد بوده و از زندگی لذت ببرید. نباید یکی از این دو را انتخاب کنید؛ بلکه باید برای حد میانه آنها تلاش کنید. یکی از اعضای خانواده تان در مسائل مالی یا حتی در محیط کار خود به مشکل برخواهد خورد و این موضوع شما را نگران می کند. تا جایی که می توانید سعی کنید با حرف های خود او را آرام کنید اما از او انتظار نداشته باشید تا به حرف های شما عکس العمل نشان دهد. در مورد تصمیمی بخت و اقبال به شما روی می آورد. با اشخاص مهمی ملاقات خواهید داشت. مسافرت دلچسبی در پیش روی دارید.

 

 

اردیبهشت :اگرچه شما راه حلی برای موقعیت‌های پرتنش احتمالی در نظر ندارید، اما حالا در اینجور مواقع آرام تر رفتار می‌کنید. شاید فهمیده‌اید که دلیل نااستوار بودن خیلی چیزها دیگر چندان مهم نیست و شما مجبور نیتسید خودتان را وارد مشکلات افراد دیگر بکنید. طبیعتا شما باید کارهایی که برای رها شدن و نجات یافتن لازم است را انجام دهید. کاری که شما از شخصی می خواهید تا انجام بدهد. برای شما آسان و برای او بسیار سخت است. به جای اینکه از او دلخور شوید، او را درک کنید و بفهمید. رازی در دل دارید که حاضر نیستید آن را برای کسی افشا کنید. بر سر راه خود موانعی را می یابید که باید با تلاش آنها را از سر راه بردارید. از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می کنید.

 

 

 

خرداد :اکنون خورشید به سوی هشتمین خانه صمیمت در ماه شما حرکت می‌کند، و می‌تواند فعالیتهای اساسی شما را فعال و غنی سازد. شما معمولاً دوست دارید بفهمید که چه کاسه‌ای زیر نیم کاسه است، چه چیزی در این راز نهفته است، و در سمت دیگر ماه چه خبر است.مراقب باشید خودتان را به دردسر نیندازید. برای کسالتی مختصر از نظر جسمی یا روحی ،به نزد پزشک خواهید رفت. در پاسخ دادن به شخصی بهتر است تعجیل نکنید. دیر نمی شود. به دیدار یک دوست قدیمی می روید و یا تلفنی از او سراغش را بگیرید. هم او را خوشحال می کنید و هم خودتان خوشحال می شوید. برای انجام یک معامله بهتر است بیش از این دست دست نکنید. از موانع و مشکلاتی که احیانا از آنها هراس دارید با بردباری و پایداری خود با موفقیت گذر خواهید کرد.ترس از مشکلی شما را بسیار مضطرب و آشفته می کند.اما شما به این ترس با موفقیت غلبه خواهید کرد.

 

تیر : ممکن است مجبور شوید که از نیازهای خود چشم بپوشید تا بتوانید مسائلی را در اطرافتان حل کنید. اتصال روحی عطارد با نپتون مبهم و نامعلوم غباری نفوذ ناپذیر بر روی دنیای شما بوجود می‌آورد. سرزنش کردن و مقصر دانستن دیگران باعث نمی‌شود احساس بهتری پیدا کنید و مطمئناً به آنها هم کمکی نخواهد کرد. مدتی است که درانتظار به سرمیبرید.ازسوی کسی که منتظرش هستید یک تلفن ویا پیغامی خواهید داشت. در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید. خوشحالی و هیجان فوق العاده از موضوعی که شما را غافلگیر خواهد کرد. یک سند یا قرار داد شغلی را امضا خواهید کرد که به نفع شما خواهد بود.

 

مرداد : دیگران احساسات شما و خودشان را به آن اندازه که شما جدی می‌گیرید، جدی نمی‌گیرند. اگر که شما بخواهید به آنها بگویید که روششان اشتباه است بیشتر از شما فاصله می‌گیرند. سعی نکنید که با مجبور کردن دیگران به همفکری با شما آنها را زیر نظر بگیرید. قبول کردن تفاوتهای انسانها جهان متفاوتی برای شما به وجود می‌آورد. تغییرات مثبت و جدیدی در حال شکل گرفتن در زندگی شماست. یک خبر خوش و خوب از طرف شخصی دریافت خواهید کرد، یک پیشنهادی مثل پیشنهاد سفر یا شغلی در راه دارید. فعالیت های جدیدی اگر در شرف انجامش هستید و یا به فکر کسب و کاری تازه و نو هستید برایتان موفقیت، سود و منفعت دیده می شود. در کارهای خودتان با مهارتی که دارید به خوبی پیش می روید.

 

شهریور : گره خوردن به یک عمل تکراری و یکسان شما را عصبی می‌کند، اما شما آنقدر هوشیار هستید که بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است. اگرنخواهید دیگران شما را به عنوان کسی ببینند که از حرفش برمی‌گردد، الان زمان خوبی است که احساسات خود را پنهان کرده و فقط کارتان را بکنید. فعلا ‌کارهای زیادی برای انجام دادن دارید؛‌ اما نگران نباشید، شما همیشه می‌توانید درباره احساسات و افکار درونی تان صحبت کنید. همه از شما تعریف و تجمید خواهید کرد مخصوصا کسانی که با شما در ارتباط اند. شخصی قصد دارد یک پیشنهاد دوستی بهتان بدهد که ممکن است شما آن را قبول نکنید. وضع مالی شما رو به بهبود می رود و به پول و ثروت می رسید. باید بسیار مراقب و هوشیار باشید در غیر اینصورت این موقعیت را از دست داده و حتی ممکن است دچار ضرر و زیان مالی شوید.

 

 

 

مهر : شاید نیاز داشته باشید که به شکست‌هایی که در شرایط فعلی زندگی‌تان پیش آمده رسیدگی کنید. مشکل مهمی‌نیست فقط یک بررسی در مورد واقعیت‌هاست تا مطمئن شوید که امیدهای واهی ای درمورد خانه و خانواده‌تان درسر نمی‌پرورانید. نسبت به گذشته خودتان با حساسیت و احتیاط بیشتری عمل می‌کنید، به همین علت وارد مسیر تازه ای از زندگی تان خواهید شد، فقط باید مراقب منفعت‌هایی که به دست می‌آورید باشید تا آنها را بیهوده هدر ندهید. موفقیتها و راه‌های کوچکی که در آینده به آنها می‌رسید پلی برای دستیابی به موفقیت‌های بزرگ تر است. نذر و نیازی دارید که کمی نیاز به زمان دارد ولی برآورده خواهد شد نگران نباشید. این روزهای سعی کنید کمتر عصبی شود، زیرا عصبی شدن برای شما اصلا خوب نیست.

 

آبان : الگوی سیارات برای شما نشانه هایی می فرستد تا به کار و سلامتی تان توجه بیشتری کنید.اگر اخیراً در موضوعی زیاده روی کرده اید شاید اکنون تصمیم بگیرید آن را کنترل کنید یا شاید وقت بیشتری برای کار قرار دهید تا نشان دهید که تا چه اندازه از خودتان مایه می گذارید و متعهد هستید. در این ماه چیزی را که مدت ها به دنبال آن بوده اید، خواهید خرید. در زندگی شما عزیزی وجود دارد که با او احساس آرامش و راحتی خواهید داشت. خبر و پیغامی به شما می رسد که متعلق به شخص پیام آور است و شما نیز از شنیدن خبری که به او رسیده خوشحال می شوید. یقین داشته باشید آنچه در آرزوی بدست آوردنش هستید، بدست خواهید آورد.
 

 

آذر :شخص یا موضوعی شدیدا ذهن شما را به خود مشغول کرده است، نمی‌دانید باید چه تصمیم درستی بگیرید زیرا بیش از حد به این موضوع فکر می‌کنید به همین علت قدرت انتخاب و تصمیم گیری از شما سلب شده است. می‌توان گفت حتی تا حدودی دچار نا امیدی شده اید. اما امید خود را از دست ندهید، خداوند در روزهای آینده امیدها و راه‌های تازه‌ای را پیش پای شما قرار می‌دهد تا بتوانید راحت تر تصمیم نهایی خود را بگیرید البته در این مسیر باید تنها صبر و مداوت داشته باشید. این روزها فشار زیادی را تحمل می کنید و بسیار خسته و دل زده هستید. در رابطه عاطفی تان یک زخم کهنه دوباره سر باز می کند، این مسئله ریشه دار است، دائم تقصیرها را به گردن نگیرید. این مسئله را حل کنید وگرنه همیشه با شماست و روز به روز بدتر می شود.

 

 

دی : اگر همیشه از ضربه خوردن بترسید هیچ وقت در زندگی تان موفق نخواهید شد. بیان کردن احساسات بدون اینکه بخواهید به نتیجه‌ای برسید باعث می‌شود استرس از وجود تان دور شود و به شما اجازه می‌دهد که به سکوت و سکون باقی مانده در وجودتان غلبه کنید. وقت جبران فرصت های از دست رفته است. سعی کنید تغییر در روند زندگی دهید. در رابطه عاطفی حواستان به حساسیت های طرف مقابلتان باشد، مبادا حرفی بزنید و ناخواسته دل او را بشکنید. شخصی که به شما نزدیک است کاری می کند که متعجب می شوید، فعلا بهتر است که جلوی زبانتان را بگیرید و به روی خودتان نیاورید. نگرانی در رابطه با مشکل کوچکی که دارید بزودی برطرف خواهد شد.

 

 

بهمن : درگیری و ستیز سختی که قبلا برای تان بوجود آمده بود اکنون عواقب خود را نشان خواهد داد. ممکن است احساس کنید که شخصی درست در مقابل شما کارهای مخفیانه ای انجام می دهد با این حال هیچ کس متوجه آن نمی شود و آشکارا چیزی نمی گوید. بهترین کاری که می توانید بکنید این است که تا می توانید خوش بین باشید حتی اگر احساسات تان مدام در نوسان باشند. باداشتن تجربه هست که میتوانید مشکلات بزرگ راپشت سربگذارید. هرگز بدون تحقیق و مشورت اقدام به کاری نکنید و خودسرانه دست به کاری نزنید. پیغامی را به کسی می دهید که کمی برایتان دردسر ساز می شود. به شخصی توصیه ای می کنید که بهتر است خودتان هم به آن عمل کنید. در مورد کاری که به آن مشغولید حواستان را بیشتر جمع کنید، نترسید از آن که حرف دلتان را بزنید و سوال تان را بپرسید.

 

 

اسفند :متولدین 17 تا 23 اسفند، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. در مورد مسئله ای که این روزها دائم بر سرش بحث می کنید به کم راضی نشوید وگرنه دائم کلافه و پشیمان خواهید بود. شخصی در اطرافتان دائم چشم و هم چشمی می کند و در حال تکاپو و حسد ورزیدن است. حرکت و تغییر بزرگی در کارهایتان صورت می گیرد و باید خود را آماده کنید تا بهتر با آن روبرو شوید. طرح و نقشه ای بلندپروازانه در ذهن خود می پرورید. شک را کنار بگذارید. دست به کار شوید موفق خواهید شد. مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد