فال هفتگی فالوده – 23 تا 29 شهریور

 

احساسات شما عمیق‌تر و شدیدتر از همیشه شده و باعث می‌شود احساس ناراحتی و نارضایتی کنید. حرارت خورشید در هشتمین خانه شما یعنی “دیگران” باعث می‌شود که دیگران بتوانند بوسیله همجواری با پلوتون خودرأی روی ضمیر ناخودآگاه شما تاثیر بگذارند. شما فرصتی برای اشتباه ندارید، پس قبل از اینکه بخواهید برنامه و پروژه جدید را آغاز کنید خوب به آن فکر کنید تا وسط کار مجبور نشوید آن را رها کنید. شما هنوز کارهای ناتمام زیادی دارید و تا موقعی که آنها را تمام نکرده اید نمی‌توانید استراحت کنید.با شناختن هر دو جنبه ذات خود می‌توانید در عین حال که کار می‌کنید از کارتان لذت هم ببرید.

 

 

شما قادر هستید که بدون اینکه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید. ابراز وجود به شما اجازه می‌دهد که استعدادهای درونی خود را بشناسید و و آنچه از احساسات‌تان که مجال می‌یابند که بیان شوند را با دیگران تقسیم کنید‌ و این مهم نیست که چقدرکار پیچیده و دشواری است. به‌زودی قادر به‌تثبیت شرایط مالی خود خواهید بود و می‎توانید از راه‌های مطمئن درآمد خود را افزایش دهید؛ با این وجود سعی در کنترل هزینه‌های خود داشته‌باشید و ولخرجی نکنید. سعی در ایجاد ارتباط با افراد با نفوذ و صاحب مقام و منصب داشته‌باشید؛ این به‌نفع شماست.

 

 

ممکن است در مسیرتان به یک دوراهی مهم برخورد کنید، که حتی نقشه هم نتواند به شما کمک کند که باید چه راهی را بروید. به طور معمول، این می‌تواند جریان تصمیم گیری شما را کمی ‌پیچیده و سخت کند. باید تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به همان تعهدات گذشته ی تان وفادار بمانید یا این که روال امور را تغییر دهید. اضطراب و نگرانی شما باعث می شود که زودتر از موعد دلخواه تان مجبور به انتخاب شوید. با سپری شدن امروز به تدریج مسیرتان روشن تر می شود و کمی از ناراحتی های تان کاسته خواهد شد. نگذارید که تردید مانع تان شود. اگر می دانید که از آینده چه می خواهید آن را در ذهن تان متصور شوید. پشتکار نشان دهید و همواره مثبت بیندیشید.

 

 

لزومی ندارد که از خواسته های تان کوتاه بیایید. می دانید که چه می خواهید، پس هوشمندانه ترین راهکار این است که خواسته های تان را بیان کنید. شاید اول فکر کنید که این کار چه قدر وحشتناک است، اما همین که شروع به صحبت کنید همه چیز خودش پیش خواهد رفت. دیگران به تصمیم شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر با شما موافق نباشند. به قلب و احساسات خود فرصت جدیدی بدهید، و بگذارید از ناامیدی اخیر خود بیرون بیاید؛ یک برخورد برایتان رخ خواهد داد. شما برای دیگران فردی قابل اعتماد و مسئولیت پذیر هستید و این امر تاثیر زیادی در روابط اجتماعی شما خواهد داشت.

 

 

شما با مثبت اندیشی در جاده ی موفقیت قرار گرفته اید، اما ممکن است که دوستان تان انگیزه های شما را درک نکنند. شاید اقدامات شما غیر عادی باشد، اما خودتان می دانید که دارید چه کار می کنید. باید سعی کنید از سرعت تان کم کنید و دیگران را با خود همراه سازید. نباید به تنهایی مسیر را طی کنید، اگر با کسانی همراه شوید که دوست شان دارید همه چیز دلپذیرتر خواهد شد. صداقت شما در روابطتان با اطرافیان، زبانزد است و سبب محبوبیت دوچندانتان می‎شود. با توجه‌به‌این خصوصیات، سعی در ایجاد ارتباط با افرادی داشته‌باشید که‌همانند شما صادق و درستکار هستند و افراد غیر قابل اعتماد و دروغگو را از زندگی خود بیرون کنید.

 

متولدین 23 تا 29 شهریور، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. تمایل شدید شما به‌انجام فعالیت های کاری، ممکن است سبب متزلزل شدن سلامتیتان شود.هر کاری را در حد معقول و منطقی انجام دهید و بین مسئولیت های مختلف زندگیتان تعادل برقرار کنید.شرایط مناسبی برای شما ایجاد خواهد شد که‌قادر به‌تقویت روابط زناشویی با همسرتان باشید.سعی در تقویت اعتماد به‌نفس و عزت نفس خود داشته‌باشید و موفقیت را از آن خود بدانید.در انجام معاملات مالی، تمرکز خود را بر روی منافع شخصی خود معطوف کنید و فکر نشده‌اقدام نکنید. دست از پنهان کاری احساسات خود برداشته‌و حرف دلتان را به‌شخص مورد علاقه‌تان بزنید.

 

 

 

 

برای شما شرایط تازه‌ای بوجود می‌آید و شما ناگهان تصمیم می‌گیرید که بلاخره برنامه ریزی کنید و شروع به کار کنید. روش‌های کناره گیری و دوری شما ممکن است تا الان نتیجه داده و موفقیت آمیز بوده، اما شرایط بسرعت تغییر کرده و ممکن است شما مجبور باشید که تمام تمرکز خود را روی این تصمیم بگذارید که “چگونه میتوانم کاری را که شروع کرده‌ام را به خوبی به پایان برسانم؟” آهسته پیش بروید و بنیادی ایجاد کنید که به اندازه کافی مستحکم باشد که تا آخرین زمان همین جور باقی بماند. خوشبختانه، شما یک ورودی مالی کاملاً غیر منتظره خواهید داشت. این روزها شانس با شما یار است و قادر به‌جامه‌عمل پوشاندنبه ‌خواسته‌های خود خواهید بود.

 

 

زندگی شما این روزها بیشتر از خورشید انرژی خواهد گرفت چرا که خورشید تابان وارد اولین خانه از شخصیت شما شده است و باعث می‌شود که احساسات قلبی‌تان را بیان کنید. دیگران ممکن است بر سرسختی بی پایان شما غلبه کنند، اما شما فقط می‌خواهید که اوضاع را درست کنید. ممکن است شما احساس رقیبی را داشته باشید که از جنگ جان سالم بدر برده است. اما دوست ندارید که اشتباهی کنید که شما را از مسیر و هدف خود دور کند. راهی پیدا کنید که در کشمکش و درگیری فائق آیید تا بتوانید در بازی برنده باشید. انجام سرمایه‌گذاری های فکر شده، سبب بهبود وضعیت مالیتان می‎شود. خاتمه‌ندادن به‌سوءتفاهمات به‌وجود آمده‌در روابط شما با نزدیکانتان ممکن است باعث دوری شما از یکدیگر شود؛ بنابراین برای جلوگیری از بروز چنین وضعیتی، با یکدیگر به‌گفتگو بپردازید.

 

شما می‌خواهید کاری کنید تا از گِرِهی که می‌دانید در آینده در زندگی تان خواهد افتاد پیشگیری کنید. اما هنوز خیلی چیزها هست که باید آنها را به خوبی راست و ریست کنید قبل از اینکه به خودتان اجازه ابراز هیجان دهید. شما تصمیمات بزرگی برای آینده دارید همانطور که خورشید وارد دوازدهمین خانه قسمت شما در ماه بعد شده است. به دقت انتخاب کنید، ‌به خاطر اینکه تصمیم آخر شما تاثیر بزرگی بر زندگی تان خواهد داشت. انتظارات غیر منطقی از دیگران باعث می‎شود تا در صورت عدم دسترسی به‌خواسته‌هایتان، رفتار ناخوشایندی از خود نشان دهید؛ بنابراین انتظارات خود را به‌حد معقولانه‌ای برسانید.

 

 

این روزها، بیشتر به‌ فکر گذشته‌ها و خاطرات خوب و بدتان هستید؛ از زیاده‌روی در این امر خودداری کرده‌و به‌زمان حال و آینده‌خود توجه‌کنید.شما این توانایی را دارید که‌خود را با شرایط نامطلوب و دشوار وفق دهید؛ همین امر سبب تسریع رسیدن به‌اهدافتان خواهد شد.هوشیاری و دقت نظر شما باعث می‎شود تا از فرصت های مناسب استفاده‌کنید و سود قابل توجهی کسب کنید.برای داشتن زندگی ایده‌آل و مطابق با میلتان، از همین امروز برای یک سال آینده‌خود برنامه‌ریزی کنید و مطابق با برنامه‌خود پیش بروید. به‌زودی موفق به‌پایان رساندن کاری خواهید شد، که‌مدت ها به‌انجام آن مشغول بودید. شانس شما در یک سرمایه گذاری مشترک یا معامله مالی، عالی خواهد بود؛ این بار، شما می توانید ریسک کنید.

 

 

با یکی از اطرافیان تان درگیر می شوید و با او بحث می کنید. اما بهتر است قبل از هر عکس العملی، خودتان را جای او بگذارید و مشکل را از زوایای مختلف بررسی کنید. اگر می خواهید حرف دلتان را بزنید، انتظار هر عکس العملی از او را هم داشته باشید. چند وقتی است از دوستان تان غافل شده اید اما امروز کمی بیشتر به دوستان تان اهمیت دهید. شما می توانید با حمایت از نظرها و ایده های آنها نشان دهید که چقدر برایتان مهم هستند. دوستی نزد شما می آید، تنها گفتن آنچه که او را خوشحال می کند، کافی نیست. کاری که شما باید انجام دهید، باز کردن چشم های او به روی واقعیت است. در تلاش برای گرفتن تصمیمی هستید. مراقب باشید راهی را که می دانید سرانجامی ندارد، انتخاب نکنید. زندگی در کنار شما برای اطرافیانتان لذت بخش است و آن ها از بودن در کنار شما بسیار خشنودند.

 

بر سر یک دور اهی گیر افتاده اید، اما در این زمان داشتن دیدگاهی منطقی می تواند رمز موفقیت شما باشد. به جای گوش دادن به نظرات دیگران، به عقل خود گوش دهید که شما را به راه درست هدایت می کند. به یک مراسمی دعوت می شوید که علاقه زیادی به حضور در آنجا ندارید. اما بهتر است که انرژی های منفی را کنار بگذارید زیرا اتفاقات خوبی در آنجا برایتان خواهد افتاد. اگر مجرد هستید به زودی یکی از آشناهایتان پا پیش می گذارد، کسی که اصلا انتظارش را نداشته اید. در صورتی که‌نسبت به‌احساسات خود در مورد شخص دلخواهتان اطمینان ندارید، از عمیق تر کردن روابطتتان خودداری کنید. قبل از انجام هرکاری، نسبت به‌صحیح بودن آن اطمینان حاصل کنید، در غیر اینصورت ممکن است برای خود پشیمانی به‌بار آورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد