فال هفتگی فالوده – 16 تا 22 آذر

 

فروردین : در مورد مسئله پیش آمده کمی از موضوع فاصله بگیرید و با شخصی که در این مسئله نفعی ندارد مشورت کنید تا راه درست را پیدا کنید. به شما پیشنهاد می شود کاری را انجام دهید که فکر می کنید غیرمنطقی است، آن را انجام دهید نتیجه خیلی مثبتی دارد و شما را شگفت زده می کند. ماه به ستاره پلوتو در پنجمین خانه شما ملحق شده‌است، تفاوت خیلی بزرگی بین محبتی که شما مجبورید به دیگران نثار کنید و عشقی که به راحتی آنها به شما می‌دهند وجود دارد. اگرچه این موضوع برای شما بسیار واضح است، ولی شما تحریک می‌شوید که آن را برای دیگران شرح بدهید. تلاش و کوشش شما برای رسیدن به یک ثروت یا مال ، بسیار به نتیجه ای مثبت منتهی خواهد شد.

 

 

اردیبهشت :سعی کنید بیشتر به دیدن اقوام و آشنایان بروید آن ها زود به زود دلشان برای تو تنگ می شود و مشتاق دیدارت هستند. اگر شما کسی را تحت کنترل خود دارید سعی نکنید که او را متقاعد کنید، برای اینکه موفق نمی‌شوید. از طرف دیگر، این موضوع مسأله مهمی برای نگران شدن نیست. فقط بدون اینکه اضطراب داشته باشید در مورد توالی غیر قابل پیش‌بینی اتفاقات واکنش نشان بدهید. واکنش نشان دادن به موقع شما را قادر می‌سازد که یک موقعیت پیچیده را به موقعیتی تبدیل کنید که برای دیگران مفید است. کودک یا بچه ای در کنارتان یا نزدیکانتان هست ، به او کمک کنید تا نسبت به شما و مسایل اطرافش حس بهتری داشته باشد.

 

 

 

خرداد :مواظب باشید زمانی که در حال تفریح کردن هستید مسئولیت هایتان را فراموش نکنید. فکر زیرکانه‌ای است که دلبستگی های همیشگی را به عملکردی مثبت تبدیل کنید. هر تغییری را که در نظر دارید انجام دهید زیرا که ژوپیتر در حال حاضر بر موفقیت های زمینی اشاره دارد. شما بر سر یک موضوع بر سر یک دوراهی قرار دارید. در تصمیم گیری مردد هستید. از اطرافیانتان که پشت سر دیگران صحبت می کند و مسائل مهم زندگی آنها را برای شما توضیح می دهد دوری کنید. سرمایه و یا ارث فراوانی در انتظار شما خواهد بود.

 

تیر : یکی از اطرافیان شما مثل آب خوردن دروغ می گوید، کافی است صبور باشید و ارتباط خود را با او کاملا قطع کنید وگرنه باید منتظر اتفاقات بد باشید. دلتنگی برای کسی شما را ناراحت و بی حوصله کرده است، صبور باش. با احساساتی مادرانه به فردی که دوست دارید عشق می ورزید. رسیدگی کردن به دیگران و اهمیت دادن به آنها احساس بسیار خوبی به شما خواهد بخشید، به شرط آن که با تلاش فراوان ترس از پذیرفته نشدن را کنار بگذارید. فقط برای این که نسبت به خودتان احساس خوبی داشته باشید به احساسات دیگران اهمیت و اولویت ندهید. انگیزه های خود را مورد بررسی قرار دهیدت تا از احساساتی که دارید اطمینان حاصل کنید. صداقت یکی از مواد لازم برای درست کردن یک رابطه سالم است.

 

مرداد : از ریسک کردن ترسی نداشته باشید، گاهی باید راهی را در پیش گرفت که دیگران نرفته اند. با کسانی وقت بگذرانید که احساس خوبی به شما می دهند. یک جلسه کاری مهم در پیش رو دارید که آینده شما را تحت تاثیر قرار می دهد. در رابطه عاطفی خود یک هدیه کوچک، یک دسته گل بخرید و از دلخوری طرف مقابل خلاص شوید. یک یا دو در بسته یا مشکل برای شما به خوبی با کمک یک شخص و تلاش خودتان بر طرف خواهد شد . نگرانی نداشته باشید. جایی می خواهید بروید. شک و تردید نداشته باشید ،با روی باز و گشاده از شما استقبال خواهد شد.باید در مورد شخص عاطفیتان یک مسئله و سو تفاهم را حل کنید زیرا او در مورد یک موضوع نسبت به شما شک و تردید کرده است.

 

شهریور : این روزها سرتان آنقدر شلوغ است که برای نظم دادن به کارتان مشکل اساسی و بزرگی دارید. در رابطه با نیت خود منتظر طوفان باشید، از این پس آماده مقابله با این طوفان باشید. شما برای کسی کاری کرده اید. مواظب باشید چیزی که ذهنتان را درگیر می کند به زبان نیاورید. به دنبال یک موضوع مالی باشید و با چند مشاور صحبت کنید. سیاره حاکم شما عطارد امروز فاصله زیادی با ژوپیتر ایجاد می‌کند، به شما این امکان را می‌دهد که استعداد و هوش خود را بکار گرفته و راه خود را از گوشه تاریکی شروع کنید. در یک نگاه ممکن است نگران شوید که دارید در راهی می‌روید که شما را به دام بیندازد. اما بعد از بررسی‌های دقیق، می‌فهمید که می‌توان این موقعیت را به فرصتی تبدیل کرد که قدرت مثبت اندیشی تان را به دیگران اثبات کند. در کاری بیش از اندازه بر خود سخت گرفته اید .اگر در این مورد خاص آسان گیر باشید، کارهایت به خوبی پیش خواهد رفت و به مقصود خود سریعتر خواهید رسید.

 

 

 

مهر : مدتی است سرگردان و پریشان و نا آرام هستید ، نگران نباشید به زودی بر طرف خواهد شد. پیشنهادی به شما می شود که شما را بسیار هیجان زده می کند، اما بهتر است قبل از پاسخ دادن به آن، به همه جوانب موقعیت خود فکر کنید، توانایی های خود را ارزیابی کنید و قول ندهید که بعداً پشیمان شوید. شما حرف های درست را در زمان درست می زنید تا بتوانید تایید دیگران را به دست بیاورید. به جای این که به فکر به دست آوردن تایید و تحسین دیگران باشید، بهتر است به فکر دنبال کردن رویاهای خودتان باشید.در مورد یک مسئله عاطفی شک و تردید دارید.سعی کنید با قلبتان تصمیم گیری کنید. از حادثه یا خطری جزیی به طور کامل و به موقع نجات پیدا می کنید.

 

آبان : یک تغییر جادویی خارق العاده در نیمه ناخودآگاه ذهن تان رخ می‌دهد و همه دوست دارند نتیجه این تغییر درونی شما در طی روزهای آینده ببینند. به هر حال ممکن است تصمیم بگیرید که تغییرات بزرگ را پیش خودتان نگاه دارید به خاطر اینکه به خاطر اینکه فکر می‌کنید دنیای درون شما به دیگران ربطی ندارد. اگر تصمیم بگیرید که از آنچه که در رابطه با شخص دیگری اتفاق افتاده مطلع شوید لازم است که احساسات خود را با دیگران در میان بگذارید چرا که شما می‌خواهید و نه به خاطر اینکه دیگران از شما انتظار دارند. در مورد بحث های اخیر اگر فکر می کنید حق با شماست پای خواسته تان بایستید. فردی حسود ، خود خواه و بد خواه یک حق شما یک بدی و نا مهربانی می کند.اما کاری از پیش نخواهد برد.
 

 

آذر :متولدین 16 تا 22 آذر، تولدتان مبارک. فالوده برای شما آرزوی بهترین ها را دارد. انشاالله همیشه کنار کسانی که دوستشان دارید شاد و آرام باشید. بحث شما بر سر یک موضوع مالی ادامه خواهد داشت. مشکل عاطفی که در ذهن شماست به خودی خود حل نخواهد شد. گذشته را منصفانه مرور کنید و تصمیم بگیرید و پای آن تصمیم بایستید. در یک سفر کاری یا تفریحی با شخصی ملاقات می کنید که در روحیه تان تاثیر می گذارد، جانب احتیاط را رعایت کنید. برای چنین گرفتگی از ماه مقتدر عجیب است که تغییر قابل توجهی در زندگی شما پدید نیاید. اگر چه اثرات یک ماه گرفتگی ممکن است ماه‌ها قبل یا بعد از رخ دادن آن ظاهر شوند اما این یکی در اولین خانه از “اسرار” شما قرار گرفته است. چیزی که شما برای مدت زمان نسبتا طولانی پنهان کرده بودید ممکن است این روزها ناگهان آشکار شود.

 

 

دی : شما بیش از آن که حتی فکرش را هم بکنید لایق با استعداد هستید. اماچیزی که شما ندارید و محتاج آن هستید ، این است که باید برای رسیدن به اهدافی که در نظر دارید صبر و شکیبایی داشته باشید. اگر می خواهید به دیگران کمک کنید و از آنها انتظار دارید که شما را بهتر درک کنند، باید تغییری اساسی در رفتار خود ایجاد کنید، اطرافیان شما عصبانیت و غر زدن شما را تا حدودی تحمل می کنند، در محیط اطراف و عادت هایتان تغییر ایجاد کنید. در یک مسابقه یا امتحان ، یا در یک قرعه کشی بزرگ شانس بسیاری همراه با شما خواهد بود. ورود به محیطی جدید آینده شما را دستخوش نغییر و تحولی مثبت خواهد کرد.

 

 

بهمن :شما نقشه‌های بیش از حد بزرگی را در سر می‌پروردانید البته داشتن رویاهای بزرگ خوب است اما تا حدی که باعث پیشرفت شما شود نه این که تنها انها را در سر داشته باشید.برای رسیدن به رویاهای بزرگ ابتدا باید زندگی تان را پله به پله ارتقا ببخشید نه این که به یک باره از یک پله بخواهید به پله‌های اخری صعود کنید. گره مالی کارتان در جایی باز می شود که انتظارش را ندارید، اما عجله نکنید. مشکلات هنوز به طور کامل حل نشده است. وقتی خبری می شنوید، بهتر است آن را برای خود نگه دارید. انجام یک معامله برای مدتی شما را نگران مالی می کند، بهتر است به جای نگرانی به فکر چاره باشید.

 

اسفند :برای بیان احساساتی که می خواهید با دیگران به اشتراک بگذارید دچار مشکل شده اید و نمی دانید چطور باید این کلمات را به زبان بیاورید. یادتان باشد که دارید بیش از آنچه لازم است به خودتان سخت می گیرید و خودتان را محدود می کنید. نسبت به حقایق آگاه باشید، ولی تصمیم گیری در مورد آنها را به روز دیگری واگذار کنید. شما باید به دلیل انتخاب خود در مورد یک موضوع کاری یا تحصیلی به دیگران پاسخ دهید. نامهربانی شخصی در اطراف شما باعث ایجاد عصبانیت مضاعف در شما می شود. یک دلواپسی و نگرانی از شما می گذرد. خدا به شما کمک خواهد کرد. توکل به خداوند را در دشواری ها و سختی ها هرگز از دست ندهید . مطمئن باشید گره بسته شما گشوده خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تمامی حقوق برای فالوده محفوظ است. © 2024 | توسعه و پشتیبانی توسط رویال کد